Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én konkrétan felül nyomtam ki, ahol a műanyag lavélrács és a szélvédő találkozik. Esélye nincs befolyni a víznek.

Szélvédő cserém óta, a levélrács nem fekszik fel itt ott. Így tehát a gumicsík sem. Fekete szilóval nyomtad ki? És pontosan milyennel ami időjárás és vízálló is?

Link to comment
Megosztás:

Szélvédő cserém óta, a levélrács nem fekszik fel itt ott. Így tehát a gumicsík sem. Fekete szilóval nyomtad ki? És pontosan milyennel ami időjárás és vízálló is?

Valami univerzális színtelen sziló volt, már nem emléxem. Az persze nem árt, ha időjárásálló. Ill. jó lehet az F.B.S. is.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Lehet, hogy érdemes lenne kompletten cserélni egy olyanra, ami nem lóg. Az lenne talán a legegyszerűbb.

Bár van itt aki már áthúzta a tetőkárpitot, de az nagyon nem mindegy, hogy milyen ragasztóval és milyen anyaggal csinálod.

Én a helyedben inkább cserélném. :icon1:

pl én én áthúztam :hiya:

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&album=426

Link to comment
Megosztás:

A képek alapján gyönyörű, de azért nem ártana menni vele, meg aláfeküdni. A motortérről ugye nincs kép, de azt sem ártana átnézni.

A 140 ezer km nekem gyanúsan kevés. Miért nincs soha 200-300 ezer km-es Astra a hirdetésekben?

A km szerintem is irreálisan kevés, pláne ha megnézzük, hogy mennyire ki van kopva a kormány. 140 ezer km után még nem így néz ki...

Persze, meg fogom nézni, csak ha helyi kartárs tudna biztatót vagy elrettentőt mondani, akkor attól függően indulnék el Bp-ről, mert azért nem 2 perc innen Győr. :-)

Az árán is lehetne faragni, közel fele ennyiért van már '98-as F Astra cabrio, bár nem ilyen felnivel és talán nem ilyen állapotban, de az 1 milla az túlzás.

Link to comment
Megosztás:

Úgy néz ki ,hogy lecserélném az órát fordulatszámmérősre ,mert egyrészt az mutatja a fordulatot és a tank ikon is világít ha kevés a benzin. Honnan tudom ,hogy az én autómba melyik lenne jó ?

Ha benzines az autód, akkor az, amelyiknek 7000-ig van skálázva a fordulatszámmérője, ha diesel, akkor a 6000-es. A kilométeróra 220-ig legyen skálázva (a 240-es a GSi-é, ill. Calibráé). És a hőmérő lehetőleg olyan legyen, mint a Tiédben (100-as vagy 110-es osztású), különben hőgombát is kell cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Úgy néz ki ,hogy lecserélném az órát fordulatszámmérősre ,mert egyrészt az mutatja a fordulatot és a tank ikon is világít ha kevés a benzin. Honnan tudom ,hogy az én autómba melyik lenne jó ?

és ne 60-ig legyen skálázva az üzemenyag szint jelzö, mert az Veki. A km óra számlapján pedig találsz egy "W" számot, az legyen ugyan az.
Link to comment
Megosztás:

Érdekes probléma gyütt elő a kocsimon. Reggel minden probléma nélkül lementem a vasútállomásra. Ma hazaértem a vonattal, bepattanok a kocsimba, indítok... indítanék. :D Teker, teker, teker... semmi. Kétszer eljátszom, de a végén már volt üzemi olajnyomás és töltés is. :D Hibakódot akartam olvastatni, de az ECU szerint nincs probléma. Hát jó. MHT felpattint, kábelek, csatlakozók bizergálása, leginkább a gyújtás és főtengely jeladó kábelei, csatlakozóit csesztettem. Próba cseresznye: pöcc-röff-re indult. Ki érti ezt.

Link to comment
Megosztás:

Olvasgatom a párásodás gondokat, és én is küzdök vele. Most az itt olvasottak hatására kivettem a pollenszűrőt, hátha javul a helyzet.Egyébként hol kell kinyomni szilóval? MErt ahogy nézem van a gumikéder ami az ablakon van (na ez azérn nem mindenhol fekszik fel..), de valami szigetelő szivacs, vagy hasonló még van ez alatt.

Mondjuk nem volt vizes a pollenszűrőm, ugyhogy lehet nem ez lesz a baj?

Link to comment
Megosztás:

eccer nekem vki azt mondta, akkor kell (új) kocsit venni, mikor típus váltás van

és milyen igaza vala:

http://www.opelwalli...tra-classic-iii

az más kérdés, hogy nem teccik

Nekem se tetszik és a menetdinamikájával sem voltam elégedett. (Svédországban béreltem 10 napra és lenyomtam vele 1600 km-t).

Szenvedés volt vele az előzés, mert csak 3000-es fordulat fölött indult meg. (Az enyém meg már 2000-nél tol egészen 5000-ig... :D )

Link to comment
Megosztás:

Nekem se tetszik és a menetdinamikájával sem voltam elégedett. (Svédországban béreltem 10 napra és lenyomtam vele 1600 km-t).

Szenvedés volt vele az előzés, mert csak 3000-es fordulat fölött indult meg. (Az enyém meg már 2000-nél tol egészen 5000-ig... :D )

Jó, de megint zsíros kenyeret hasonlítasz a banánnal. A két autó között 2 generációs és mintegy 20 év technikai különbség van. De ha ezektől eltekintünk, akkor is egy nyolcszelepes, nyomatékos kétliterest vetsz össze egy nehezebb autót cipelő tizenhatszelepessel, ami természeténél fogva fordulaton adja le a teljesítményét. Ha H Astra motort kellene választanom, ami nagyjából ekvivalens az F Astra C20NE-jével pozicionálás szempontjából, akkor talán a 140 lovas 1,8-ast mondanám (annak ellenére, hogy más típusú autóban teszteltem már ezt a motort és nem voltam vele megelégedve).

Link to comment
Megosztás:

Ha benzines az autód, akkor az, amelyiknek 7000-ig van skálázva a fordulatszámmérője, ha diesel, akkor a 6000-es. A kilométeróra 220-ig legyen skálázva (a 240-es a GSi-é, ill. Calibráé). És a hőmérő lehetőleg olyan legyen, mint a Tiédben (100-as vagy 110-es osztású), különben hőgombát is kell cserélni.

és ne 60-ig legyen skálázva az üzemenyag szint jelzö, mert az Veki. A km óra számlapján pedig találsz egy "W" számot, az legyen ugyan az.

Zsír. És ha megvan akkor hogy szerelem be ? Nyilván kiveszem a csavarokat és kiveszem az előzőt. De valami kábelt mondtak a minap ,hogy húzgálni kell, tán kmórának valamit.?! :huh: Szóval egy óvodás szintű leírást kérnék szépen a beépítésről ha lehet :D PÜ-ben is jó :D

Link to comment
Megosztás:

Zsír. És ha megvan akkor hogy szerelem be ? Nyilván kiveszem a csavarokat és kiveszem az előzőt. De valami kábelt mondtak a minap ,hogy húzgálni kell, tán kmórának valamit.?! :huh: Szóval egy óvodás szintű leírást kérnék szépen a beépítésről ha lehet :D PÜ-ben is jó :D

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1797

Eztmég anno én írtam, minden benne van a folyamatról. Remélem hasznát veszed. ;)

Link to comment
Megosztás:

Jó, de megint zsíros kenyeret hasonlítasz a banánnal. A két autó között 2 generációs és mintegy 20 év technikai különbség van. De ha ezektől eltekintünk, akkor is egy nyolcszelepes, nyomatékos kétliterest vetsz össze egy nehezebb autót cipelő tizenhatszelepessel, ami természeténél fogva fordulaton adja le a teljesítményét. Ha H Astra motort kellene választanom, ami nagyjából ekvivalens az F Astra C20NE-jével pozicionálás szempontjából, akkor talán a 140 lovas 1,8-ast mondanám (annak ellenére, hogy más típusú autóban teszteltem már ezt a motort és nem voltam vele megelégedve).

Attól még nekem jogom, hogy ne tetsszen! :D

Arról már nem is beszélve, hogy szerinted a C20NE most melyik? A zsíros kenyér vagy a banán?

Nekem a "banán"...

Igaz én hírhedten soviniszta vagyok! :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Zsír. És ha megvan akkor hogy szerelem be ? Nyilván kiveszem a csavarokat és kiveszem az előzőt. De valami kábelt mondtak a minap ,hogy húzgálni kell, tán kmórának valamit.?! :huh: Szóval egy óvodás szintű leírást kérnék szépen a beépítésről ha lehet :D PÜ-ben is jó :D

Van még egy kábel amit nekem be kellett húzni!ami az ECU-ból megy a km-órába ford. sz. jeladó!

http://kepfeltoltes.hu/121110/21160041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/121110/21160050_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/121110/21160067_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/121110/C2_Nagy_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem tom jól linkeltem e be?, vagy nem így kell?

Link to comment
Megosztás:

Van még egy kábel amit nekem be kellett húzni!ami az ECU-ból megy a km-órába ford. sz. jeladó!

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Nem tom jól linkeltem e be?, vagy nem így kell?

De. Jót linkeltél. Viszont ezt a kókány megoldást. Semmi zsugorcső vagy valami normálisabb szigetelés. Ráadásul igényesebb egy gyári kábelkötegből kipattintani egy vezetéket, és a kocsiban lévő csatlakozóba belepattintani, majd avval összerakni.

Link to comment
Megosztás:

De. Jót linkeltél. Viszont ezt a kókány megoldást. Semmi zsugorcső vagy valami normálisabb szigetelés. Ráadásul igényesebb egy gyári kábelkötegből kipattintani egy vezetéket, és a kocsiban lévő csatlakozóba belepattintani, majd avval összerakni.

Jajaja! Félreértések elkerülése végett ezeket a képeket a neten találtam.....

csak az illusztráció miatt, mit, mihez, hova....:)

Link to comment
Megosztás:

Na a párásodás téma...

Nekem is nagy probléma, én is próbáltam már sok mindent. Már arra is gondoltam, hogy beszórom a kocsi alját rizzsel vagy ilyen nedvszívó granulátomgolyókkal. :D

Nekem sem illeszkedik a gumi az első szélvédőnél, sőt, le is fittyen... Így tuti nálam is beázás van.

A szilikont megpróbálnám, de... Figyu már, ha telenyomjátok, utána hogy szeditek szét, ha "összeragad" az üveg meg az a műanyag rács? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.