Marce Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Sziasztok! Azzal mit lehet kezdeni, hogy a kormányborítás bal felül egy kb. 5-6 centis részen mozog? 4 küllős lufis kormányról van szó, nem bőr. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Sziasztok! A kocsimba jelenleg C14NZ motor van és C16NZ motort szeretnék beletenni, jövö nyáron lesz műszakis megéri addig várni vagy beletehetem most is ? És ha valaki tudja ez mindennel együtt mibe kerül annak örülnék ;) Hát pénzben nem éri meg lepapírozni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Akkor én nem panaszkodhatok. 2007-2012 = 315 ezer HUF. / 170 ezer km. Ebből csak olajcsere 120 ezer, és volt két vezérléscsere is. :icon1: Az enyémben nem volt se benzin, se olaj, sem ablakmosó folyadék. Csak alkatrész, de még munkadíj sem. Azokkal együtt kb. a duplája, de ezt most nem ellenőriztem. Ha kell összeadom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Valaki Mindenki, nagyon nagy hülyeség az az ötlet hogy benzines astrába turbó? Valamelyik csatornán, Nacionale, vagy a Discoverin, volt egy sorozat két ######i valami Luupó vagy Liipó, nemtom már, szana széjjel vágták a gyári kocsikat aztán teljesen más designt adtak neki, majd széttunigolták, és eladták! Ezen felbuzdúlva Benzines Astrába, 1.7-es isuzu td Turbóját ha beletennénk mi sülne ki belőle? http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/opel_1.7_td_isuzu_turbo_ihi Működőképes a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Valaki Mindenki, nagyon nagy hülyeség az az ötlet hogy benzines astrába turbó? Valamelyik csatornán, Nacionale, vagy a Discoverin, volt egy sorozat két ######i valami Luupó vagy Liipó, nemtom már, szana széjjel vágták a gyári kocsikat aztán teljesen más designt adtak neki, majd széttunigolták, és eladták! Ezen felbuzdúlva Benzines Astrába, 1.7-es isuzu td Turbóját ha beletennénk mi sülne ki belőle? http://racing-bazar....isuzu_turbo_ihi Működőképes a dolog? Amennyiből építetnél, egy használható, nem az első 500 km-en, öngyilkos motort, annak a feléből teszel bele XE-t, és kb annyiból meg egy LET-et. Lipút meg hagyjuk, mert olyan gány hulladékokat sufniznak, hogy az félelmetes... 25 centis pogácsák a BMW agyra, meg purhabbal kinyomott szélesítés. Ha éppen nem megy a showder klub, akkor jó helyette, de egyébként szánalom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Amennyiből építetnél, egy használható, nem az első 500 km-en, öngyilkos motort, annak a feléből teszel bele XE-t, és kb annyiból meg egy LET-et. Lipút meg hagyjuk, mert olyan gány hulladékokat sufniznak, hogy az félelmetes... 25 centis pogácsák a BMW agyra, meg purhabbal kinyomott szélesítés. Ha éppen nem megy a showder klub, akkor jó helyette, de egyébként szánalom :D Azért egy benzinmotorba dízel turbót belegányolni, nem hangzik túl jól... :unsure: Ilyet szerintem még Börni és Lípu sem csinált :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Azért egy benzinmotorba dízel turbót belegányolni, nem hangzik túl jól... :unsure: Ilyet szerintem még Börni és Lípu sem csinált :D Ne adj nekik ötleteket. Elég autót nyestek már szét betmobilnak... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Hát ha más nem, akkor legalább levegőt kapna a motor... :D De egy ilyennel szerintem nagy problémát nem okozna a motornak...mondjuk erő többlet sem lenne... :D http://jajjdecsunya.blog.hu/2012/09/19/esti_agyrem_elektromos_turbo Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Hát ennyi erővel a budi szellőző-ventilátorát is odaszigszalagozhatnák a légszűrő után. Az mekkora tuning lenne... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Dobáljatok meg, de tegnap olyan fura dologgal találkoztam mint még soha. Elindultam az autóval reggel, hideg motor, laza gáz, laza tempó. A furcsaság az volt hogy a gázpedál ütemtelenül kotyogott a lábam alatt menet közben, (gázadás közben és talán az úthibáktól függően). Tehát az volt az érzés mintha valami finoman kopogtatná a talpam, rendesen zavart ez a dolog, egyszer csak a motor elérte az üzemmeleg hőmérsékletet és a probléma lassan megszűnt. Bárki, bármi ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Dobáljatok meg, de tegnap olyan fura dologgal találkoztam mint még soha. Elindultam az autóval reggel, hideg motor, laza gáz, laza tempó. A furcsaság az volt hogy a gázpedál ütemtelenül kotyogott a lábam alatt menet közben, (gázadás közben és talán az úthibáktól függően). Tehát az volt az érzés mintha valami finoman kopogtatná a talpam, rendesen zavart ez a dolog, egyszer csak a motor elérte az üzemmeleg hőmérsékletet és a probléma lassan megszűnt. Bárki, bármi ötlet? Hát igazából semmi összefüggés nincs, a gázpedált ugye bowden köti össze a pillangószeleppel, esetleg víz került a csőbe az megfagyott, majd ahogy melegedett a motortér úgy kiolvadt. Talán ezért akadozott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Hát igazából semmi összefüggés nincs, a gázpedált ugye bowden köti össze a pillangószeleppel, esetleg víz került a csőbe az megfagyott, majd ahogy melegedett a motortér úgy kiolvadt. Talán ezért akadozott. Megnéztem, csont száraz volt a bovden, és fagypont alatt sem volt a hőmérséklet az éjszaka. Tudom, hogy semmi összefüggés nincs ezért nem értettem én sem a jelenséget. Legközelebb ha megint érzem még hidegen ránézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Üdv Srácok! Egy ismerősöm F Astrat akar venni, de dobott nekem egy kérdést, ezt továbbítom: Hogyan tudom megkülönböztetni az Isuzu Dieselt a nem Isuzu Dieseltől? Ha hülyeséget kérdezek nézzétek el légy szíves...nem vagyok otthon a traktoros témában! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Hát pénzben nem éri meg lepapírozni... Gondoltam rá hogy kisavazom a motorszámot, ugy nézne ki mintha el lenne korrodálva, ha jol tudom uj szám stb 12e.... csak nemtom meg buknék e rajt , mert 2 éve eredetiségvizsgán még teljesen tiszta most meg nem lehetne látni.... Jólenne valami ötlet hogyan is kéne ezt csinálnom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Üdv Srácok! Egy ismerősöm F Astrat akar venni, de dobott nekem egy kérdést, ezt továbbítom: Hogyan tudom megkülönböztetni az Isuzu Dieselt a nem Isuzu Dieseltől? Ha hülyeséget kérdezek nézzétek el légy szíves...nem vagyok otthon a traktoros témában! :unsure: Legegyszerűbben a kipufogócsonkról: Isuzunál a kipuffcsonk elöl van a hűtőmaszk felőli oldalon, az adagoló hátul; német TD-nél pedig hátul, a tűzfal felőli oldalon van a kipuffcsonk, elöl az adagoló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Üdv Srácok! Egy ismerősöm F Astrat akar venni, de dobott nekem egy kérdést, ezt továbbítom: Hogyan tudom megkülönböztetni az Isuzu Dieselt a nem Isuzu Dieseltől? Ha hülyeséget kérdezek nézzétek el légy szíves...nem vagyok otthon a traktoros témában! :unsure: Isuzu: http://www.google.hu/imgres?hl=hu&client=firefox-a&hs=G2u&sa=X&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1024&bih=606&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=523pI7OxkWItnM:&imgrefurl=http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-f-1-7-td-isuzu-motor-komplett-kiprobalhato-ID6gNf.html&docid=iyiqrXfbtZ7iwM&imgurl=http://img10.aprod.hu/images_aprodhu/1494525_1_644x461_opel-astra-f-17-td-isuzu-motor-komplett-kiprobalhato-egyeb-telepules.jpg&w=644&h=361&ei=_56TUPK4EMak4gSPu4CoCw&zoom=1&iact=hc&vpx=115&vpy=205&dur=2500&hovh=168&hovw=300&tx=189&ty=81&sig=116702578450760050491&page=1&tbnh=133&tbnw=249&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,i:83 Opel: http://www.google.hu/imgres?start=12&num=10&hl=hu&client=firefox-a&hs=ZPa&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1024&bih=606&tbm=isch&tbnid=yRHyDf4IuPR84M:&imgrefurl=http://www.rapsdb.de/detail.php%3Fid%3D302&docid=arDMJ7GgjXWbQM&imgurl=http://www.rapsdb.de/bilder/27.gif&w=400&h=300&ei=n5-TUNehIPTE4gTO2oCABg&zoom=1&iact=hc&vpx=353&vpy=152&dur=3207&hovh=194&hovw=259&tx=119&ty=96&sig=116702578450760050491&sqi=2&page=2&tbnh=151&tbnw=195&ndsp=18&ved=1t:429,i:10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Legegyszerűbben a kipufogócsonkról: Isuzunál a kipuffcsonk elöl van a hűtőmaszk felőli oldalon, az adagoló hátul; német TD-nél pedig hátul, a tűzfal felőli oldalon van a kipuffcsonk, elöl az adagoló. Isuzu: http://www.google.hu...ved=1t:429,i:83 Opel: http://www.google.hu...ved=1t:429,i:10 Kösz Srácok! Királyok vagytok. Ilyen válaszokat szeretem volna! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Nem itt ebben a rovatban és nem az utóbbi bejegyzésekre vonatkozólag, DE már az életkedvem is elmegy azoktól a beírásoktól amiket egyesek magyar helyesírás terén elkövetnek itt a fórumban! Ez volna a digitális nemzedék? Jobb lett volna ha nem nemzenék! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Zoli! Bizonyos telefonokrol nehez ekezetes betukkel irni.... :) bar ez a haLYon es a fotengeJen nem segit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Zoli! Bizonyos telefonokrol nehez ekezetes betukkel irni.... :) bar ez a haLYon es a fotengeJen nem segit. :D Az ékezeten nem tudok kibukni, mert tudom, hogy sokan használnak angol billentyűzetet. Volt régen nekem is. Sőt, az egy - két elütött betű sem zavar. De ez már sok nekem: "ha utána kiteszem uresben a akkor fel-le jár 3000-4500 és az igy nem pojénos a városba! a gázbovden nem ragad, nem hengerfejes mivel nem okád kék fustot sem semijen fustöt Mielöbbi segitséget kérnék!" :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Telefonról/tabletről elég kínlódás ékezetet írni, ha az elmarad általában onnan jön a post. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Sziasztok! Astra F cabriót nézegetek. Találtam egyet Győrben, egy márkakereskedés hirdeti (Opel Gyimes) : http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_cabrio_1.8i-16v-6060376 Tud erről az autóról esetleg valaki valamit? A kereskedő szerint gyűjtőé volt...hát persze. :-) Örülnék minden infónak, előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Sziasztok! Astra F cabriót nézegetek. Találtam egyet Győrben, egy márkakereskedés hirdeti (Opel Gyimes) : http://www.hasznalta....8i-16v-6060376 Tud erről az autóról esetleg valaki valamit? A kereskedő szerint gyűjtőé volt...hát persze. :-) Örülnék minden infónak, előre is köszi! Úristen de szép! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Úristen de szép! :D Az a felni fiatalít rajta vagy 6-7 évet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts