zozo astra1.6 16v Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 Szombat du atjohetsz egyert.... És mennyibe fájna?
zozo astra1.6 16v Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 8 millio xD Nem sok az egy kicsit? :D És komolyan?
Marce Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 spzoli! Nekem nincs valami jó cuccod? Még messze se kéne mennem érte! :D
Tiv. Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 spzoli! Nekem nincs valami jó cuccod? Még messze se kéne mennem érte! :D Nekem is adhatna két jó első ülést. Nem baj ha fűtött, és esetleg B veki. :D
Gabibácsi Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 én még mindig várom az árát a gsi üléseknek :D
Gabibácsi Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 jah, kérdés, kézifékállítás tényleg úgy megy hogy aláfekszem oszt ott a csavar?
Tiv. Elküldve Október25, 2012 Elküldve Október25, 2012 jah, kérdés, kézifékállítás tényleg úgy megy hogy aláfekszem oszt ott a csavar? Jobb ha leveszed a dobokat, és az utánállítóval állitod be.
zozo astra1.6 16v Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 8 millio xD Na akkor mennyi az annyi?
Dáwid Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Na akkor mennyi az annyi? Írjál már neki egy privit, vagy hívd föl. Itt nem fogja elmondani.
zozo astra1.6 16v Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Írjál már neki egy privit, vagy hívd föl. Itt nem fogja elmondani. Igen is uram. :D Értettem. :D
opelesjocco Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 http://kepfeltoltes.hu/view/121026/606284727N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
daykiller Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Megható, mint egy amerikai sikertörténet, hogy a hajléktalanból lett világsztár.
Dáwid Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Utálok téligumikat cipelni. Ennyi :) Én a nyárikat jobban. Több helyet foglalnak és jobban ki kell találni a helyüket, hogy a felniket ne baccam össze :D
bzoley Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Ha már szóba került a kézifék. A visszajelző lámpa, és kapcsolója ugye nincs agyon bonyolítva, és elég a kar alatt, a kapcsolónál keresgélni a hibát? Újabban lámpától induláskor fel-fel villan, dereng, vagy világít a lámpája. Arra tippelnék, hogy lötyög a kapcsoló, vagy valami hasonló. Behúzva a kéziféket, rendesen kapcsol, és aránylag távol az alsó ponttól, szóval nem a határon áll.
Gabibácsi Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Ha már szóba került a kézifék. A visszajelző lámpa, és kapcsolója ugye nincs agyon bonyolítva, és elég a kar alatt, a kapcsolónál keresgélni a hibát? Újabban lámpától induláskor fel-fel villan, dereng, vagy világít a lámpája. Arra tippelnék, hogy lötyög a kapcsoló, vagy valami hasonló. Behúzva a kéziféket, rendesen kapcsol, és aránylag távol az alsó ponttól, szóval nem a határon áll. Fékfolyadék rendben van, nem az jelez?
Dáwid Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Ha már szóba került a kézifék. A visszajelző lámpa, és kapcsolója ugye nincs agyon bonyolítva, és elég a kar alatt, a kapcsolónál keresgélni a hibát? Újabban lámpától induláskor fel-fel villan, dereng, vagy világít a lámpája. Arra tippelnék, hogy lötyög a kapcsoló, vagy valami hasonló. Behúzva a kéziféket, rendesen kapcsol, és aránylag távol az alsó ponttól, szóval nem a határon áll. Fékfolyadékszintre nézzél rá :rolleyes: Fékfolyadék rendben van, nem az jelez? Kapkodsz itt :D
bzoley Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Köszi a válaszokat, erre nem is gondoltam volna, de értelme az van. Nincs tele az biztos, kb. félig?, meg cserélni sem ártana, mert a fék sem nagyon fog. Akkor erre koncentrálok. Mégegyszer köszi!
Gabibácsi Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Köszi a válaszokat, erre nem is gondoltam volna, de értelme az van. Nincs tele az biztos, kb. félig?, meg cserélni sem ártana, mert a fék sem nagyon fog. Akkor erre koncentrálok. Mégegyszer köszi! Van rajta egy csík, meddig kell lennie, úgy emlékszem :) Ha a fék sem nagyon fog, akkor meg még más is lehet gond, pl fékbetétek, vagy a hátsó dobfék betétei, ilyesmi. Inkább megnézetném szerelővel :) Amúgy ha a kocsit kicsit meghimbálod, akkor nem villan be a fék visszajelző?
bzoley Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Kimentem, megnéztem. A min felirat fölött, és a lefelé nyíl fölött 1-2mm-rel van. Himbálásra nem reagált, de csak oldalirányban tutam mozgatni, induláskor hátra mozdul a folyadék. Fék végülis van, de mellette néha H Astrát, és Cliot vezetgetek, amikben mindenki fejeli a szélvédőt, ha fékezek. Azokat érinteni kell, ebben meg néha már két lábbal kéne nyomni. Betétek, pofák, tárcsák dobok "újak", elsőnek cseréltem őket, 5k km van bennük(Brembo, AlLied Nippon?). Bár többen írták, hogy az F Astrának "híresen" rossz a fékje, lehet így a jó. Féklöttyre van valami előírás, esetleg mennyiség? Dot4 pl.
Dáwid Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Kimentem, megnéztem. A min felirat fölött, és a lefelé nyíl fölött 1-2mm-rel van. Himbálásra nem reagált, de csak oldalirányban tutam mozgatni, induláskor hátra mozdul a folyadék. Fék végülis van, de mellette néha H Astrát, és Cliot vezetgetek, amikben mindenki fejeli a szélvédőt, ha fékezek. Azokat érinteni kell, ebben meg néha már két lábbal kéne nyomni. Betétek, pofák, tárcsák dobok "újak", elsőnek cseréltem őket, 5k km van bennük(Brembo, AlLied Nippon?). Bár többen írták, hogy az F Astrának "híresen" rossz a fékje, lehet így a jó. Féklöttyre van valami előírás, esetleg mennyiség? Dot4 pl. Ez egy baromság. Nincs agyon szervózva és rá is kell lépni, nem csak rágondolni, de nincs baj vele. Ha valami plázacicára méretezett fékű autóból ül át az ember (gyakorlatilag minden "új" ), akkor furcsa, de megáll. Ha nem elég, lehet tenni föl nagyobbat, de élhető a 236 os tárcsa+dob kombó is :rolleyes:
megadave Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Ez egy baromság. Nincs agyon szervózva és rá is kell lépni, nem csak rágondolni, de nincs baj vele. Ha valami plázacicára méretezett fékű autóból ül át az ember (gyakorlatilag minden "új" ), akkor furcsa, de megáll. Ha nem elég, lehet tenni föl nagyobbat, de élhető a 236 os tárcsa+dob kombó is :rolleyes: Fog az a fék rendesen, de taposni kell. Persze nem fair egy mai autóval összehasonlítani, de pl amikor a céges Octaviából több napos vezetés után visszaültem az Astrába, az első pár fékezésnél szó szerint megijedtem, hogy bele fogok csúszni az előttem álló kocsiba. Annyira más, és annyira gyengének érződik utána, azt hiszed sosem akar megállni hiába nyomod.
Gabibácsi Elküldve Október26, 2012 Elküldve Október26, 2012 Kimentem, megnéztem. A min felirat fölött, és a lefelé nyíl fölött 1-2mm-rel van. Himbálásra nem reagált, de csak oldalirányban tutam mozgatni, induláskor hátra mozdul a folyadék. Fék végülis van, de mellette néha H Astrát, és Cliot vezetgetek, amikben mindenki fejeli a szélvédőt, ha fékezek. Azokat érinteni kell, ebben meg néha már két lábbal kéne nyomni. Betétek, pofák, tárcsák dobok "újak", elsőnek cseréltem őket, 5k km van bennük(Brembo, AlLied Nippon?). Bár többen írták, hogy az F Astrának "híresen" rossz a fékje, lehet így a jó. Féklöttyre van valami előírás, esetleg mennyiség? Dot4 pl. 1. Fékfolyadék akkor rendben van, lehet tényleg a kézifékkapcsoló a rossz 2. Az astrának nincs rossz fékje, csak nincs agyonszervózva, egy H astra után én is úgy éreztem hogy szar, pedig nem, csak erősebben kell nyomni :) 3. Ha nem elég a fékhatás pl nekem Erdélyben volt olyan hogy elmelegedett a tárcsa, mert a dácsia után nem tudtam motorfékezni, nos akkor tegyél fel nagyobb tárcsákat, nekem 256-os hűtőtt GSI van fent ) 4. Dot4, úgy tudom, igen
Recommended Posts