Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha már szóba került a kézifék.

A visszajelző lámpa, és kapcsolója ugye nincs agyon bonyolítva, és elég a kar alatt, a kapcsolónál keresgélni a hibát?

Újabban lámpától induláskor fel-fel villan, dereng, vagy világít a lámpája. Arra tippelnék, hogy lötyög a kapcsoló, vagy valami hasonló. Behúzva a kéziféket, rendesen kapcsol, és aránylag távol az alsó ponttól, szóval nem a határon áll.

Link to comment
Megosztás:

Ha már szóba került a kézifék.

A visszajelző lámpa, és kapcsolója ugye nincs agyon bonyolítva, és elég a kar alatt, a kapcsolónál keresgélni a hibát?

Újabban lámpától induláskor fel-fel villan, dereng, vagy világít a lámpája. Arra tippelnék, hogy lötyög a kapcsoló, vagy valami hasonló. Behúzva a kéziféket, rendesen kapcsol, és aránylag távol az alsó ponttól, szóval nem a határon áll.

Fékfolyadék rendben van, nem az jelez?

Link to comment
Megosztás:

Ha már szóba került a kézifék.

A visszajelző lámpa, és kapcsolója ugye nincs agyon bonyolítva, és elég a kar alatt, a kapcsolónál keresgélni a hibát?

Újabban lámpától induláskor fel-fel villan, dereng, vagy világít a lámpája. Arra tippelnék, hogy lötyög a kapcsoló, vagy valami hasonló. Behúzva a kéziféket, rendesen kapcsol, és aránylag távol az alsó ponttól, szóval nem a határon áll.

Fékfolyadékszintre nézzél rá :rolleyes:

Fékfolyadék rendben van, nem az jelez?

Kapkodsz itt :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat, erre nem is gondoltam volna, de értelme az van. Nincs tele az biztos, kb. félig?, meg cserélni sem ártana, mert a fék sem nagyon fog. Akkor erre koncentrálok. Mégegyszer köszi!

Van rajta egy csík, meddig kell lennie, úgy emlékszem :) Ha a fék sem nagyon fog, akkor meg még más is lehet gond, pl fékbetétek, vagy a hátsó dobfék betétei, ilyesmi. Inkább megnézetném szerelővel :)

Amúgy ha a kocsit kicsit meghimbálod, akkor nem villan be a fék visszajelző?

Link to comment
Megosztás:

Kimentem, megnéztem. A min felirat fölött, és a lefelé nyíl fölött 1-2mm-rel van. Himbálásra nem reagált, de csak oldalirányban tutam mozgatni, induláskor hátra mozdul a folyadék.

Fék végülis van, de mellette néha H Astrát, és Cliot vezetgetek, amikben mindenki fejeli a szélvédőt, ha fékezek. Azokat érinteni kell, ebben meg néha már két lábbal kéne nyomni. Betétek, pofák, tárcsák dobok "újak", elsőnek cseréltem őket, 5k km van bennük(Brembo, AlLied Nippon?).

Bár többen írták, hogy az F Astrának "híresen" rossz a fékje, lehet így a jó.

Féklöttyre van valami előírás, esetleg mennyiség? Dot4 pl.

Link to comment
Megosztás:

Kimentem, megnéztem. A min felirat fölött, és a lefelé nyíl fölött 1-2mm-rel van. Himbálásra nem reagált, de csak oldalirányban tutam mozgatni, induláskor hátra mozdul a folyadék.

Fék végülis van, de mellette néha H Astrát, és Cliot vezetgetek, amikben mindenki fejeli a szélvédőt, ha fékezek. Azokat érinteni kell, ebben meg néha már két lábbal kéne nyomni. Betétek, pofák, tárcsák dobok "újak", elsőnek cseréltem őket, 5k km van bennük(Brembo, AlLied Nippon?).

Bár többen írták, hogy az F Astrának "híresen" rossz a fékje, lehet így a jó.

Féklöttyre van valami előírás, esetleg mennyiség? Dot4 pl.

Ez egy baromság. Nincs agyon szervózva és rá is kell lépni, nem csak rágondolni, de nincs baj vele. Ha valami plázacicára méretezett fékű autóból ül át az ember (gyakorlatilag minden "új" ), akkor furcsa, de megáll. Ha nem elég, lehet tenni föl nagyobbat, de élhető a 236 os tárcsa+dob kombó is :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ez egy baromság. Nincs agyon szervózva és rá is kell lépni, nem csak rágondolni, de nincs baj vele. Ha valami plázacicára méretezett fékű autóból ül át az ember (gyakorlatilag minden "új" ), akkor furcsa, de megáll. Ha nem elég, lehet tenni föl nagyobbat, de élhető a 236 os tárcsa+dob kombó is :rolleyes:

Fog az a fék rendesen, de taposni kell.

Persze nem fair egy mai autóval összehasonlítani, de pl amikor a céges Octaviából több napos vezetés után visszaültem az Astrába, az első pár fékezésnél szó szerint megijedtem, hogy bele fogok csúszni az előttem álló kocsiba. Annyira más, és annyira gyengének érződik utána, azt hiszed sosem akar megállni hiába nyomod.

Link to comment
Megosztás:

Kimentem, megnéztem. A min felirat fölött, és a lefelé nyíl fölött 1-2mm-rel van. Himbálásra nem reagált, de csak oldalirányban tutam mozgatni, induláskor hátra mozdul a folyadék.

Fék végülis van, de mellette néha H Astrát, és Cliot vezetgetek, amikben mindenki fejeli a szélvédőt, ha fékezek. Azokat érinteni kell, ebben meg néha már két lábbal kéne nyomni. Betétek, pofák, tárcsák dobok "újak", elsőnek cseréltem őket, 5k km van bennük(Brembo, AlLied Nippon?).

Bár többen írták, hogy az F Astrának "híresen" rossz a fékje, lehet így a jó.

Féklöttyre van valami előírás, esetleg mennyiség? Dot4 pl.

1. Fékfolyadék akkor rendben van, lehet tényleg a kézifékkapcsoló a rossz

2. Az astrának nincs rossz fékje, csak nincs agyonszervózva, egy H astra után én is úgy éreztem hogy szar, pedig nem, csak erősebben kell nyomni :)

3. Ha nem elég a fékhatás pl nekem Erdélyben volt olyan hogy elmelegedett a tárcsa, mert a dácsia után nem tudtam motorfékezni, nos akkor tegyél fel nagyobb tárcsákat, nekem 256-os hűtőtt GSI van fent )

4. Dot4, úgy tudom, igen

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.