opelowner Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 Sziasztok! Segítség kellene! Az istenért se találok hosszbordásszíjhoz feszítőgörgőt ( 8v ) a neten, egyet találtam 16 ezerért, -.- annyiba került a komplett szervóm. Ez miatt nem tudom beépíteni már 1 hónapja, nem tudna valaki segíteni hogy hol nézzem meg ? Környék bontói (VP megye), vatera , teszvesz , racingbazár kilőve... :-( Szia, nekem van ilyen feszítőm ránézzek neked? Esetleg postai úton el tudom juttatni ha érdekel írj privát üzit tudok küldeni róla képet meg az árat megbeszélhetjük.
Korkki Elküldve Október11, 2012 Elküldve Október11, 2012 Valószínü,hogy állandóan belső keringetés van,mert nagyobb gázadásnál csökken a vákum.Teljes gáznál nincs vákum.Ezért van az,hogy erőteljes kigyorsítás után tud visszazáródni a csappantyú,és eröteljesebb lesz a beáramló levegő amit a ventillátor fúj az utastérbe. Pedig akkor csinál ilyen jelenségeket, ha be van kapcsolva. Illetve úgy működik, hogy amikor bekapcsolod, erősödik a befúvás erőssége, kikapcsolásnál természetesen gyengül és puffogó hangot ad ki kikapcsolásnál. Lehet valami nem jó nálad és egyfolytában be van "kapcsolva", tehát átereszt a kapcsolód pl, mivel vákuumos megoldású és mikor bekapcsolod, akkor kinyitod a vákuumcsövet a keringető zárólapjáig íg a vákuum behúzza, kikapcsolásnál pont fordítva. Nekem pl már eléggé kopott a gomb mechanikája, ezért sziszegő hang hallható, ha nincs terhelve a motor, vagy alapjáraton jár. Mikor gázt adok, akkor alábbhagy a sziszegés. Nem lehet az,hogy valahol lecsúszott a vákumcsö vagy repedt?Nálam egy megrepedt vákumcsö okozott sziszegést az utastérben,ami gázadásra megszűnt(kisebb vákum). Nagyon szépen köszönöm :) Hogyan lehet a legkönnyebben ezekhez a csövekhez hozzáférni, hogy megnézhessem mi újság? Honnan kell elkezdeni a bontást, hogy rájuk láthathassak? Előre is köszönöm! Peti
daykiller Elküldve Október11, 2012 Elküldve Október11, 2012 Nagyon szépen köszönöm :) Hogyan lehet a legkönnyebben ezekhez a csövekhez hozzáférni, hogy megnézhessem mi újság? Honnan kell elkezdeni a bontást, hogy rájuk láthathassak? Előre is köszönöm! Peti A pollenszűrőnél megy be a cső. A középkonzol lebontása pedig a GyIK-ban le van írva.
Peeti183 Elküldve Október11, 2012 Elküldve Október11, 2012 Szia, nekem van ilyen feszítőm ránézzek neked? Esetleg postai úton el tudom juttatni ha érdekel írj privát üzit tudok küldeni róla képet meg az árat megbeszélhetjük. Irtam ;)
epk947 Elküldve Október12, 2012 Elküldve Október12, 2012 Ez a Csikós egyre nagyobb hülyeségeket tud leírni: http://totalcar.hu/tesztek/2012/10/11/opel_mokka_az_opelnek_is_kell_egy_duster/1/ Szerinte kár, hogy nem minden autóba építenek hegymeneti indulást segítő automatikát... Hát akkor mi a francnak kell jogosítvány a sok hülye embernek?! Egyre jobban csalódok az Opelban. Még ha világdivat is, minek kell minden autót egyre magasabbra és keskenyebbre tervezni? Mi a francnak kell, hogy a Csikós feje fölött még vagy 15 centi levegő legyen? Undorító, gnóm formák jönnek ki. Ma is álltam egy parkolóban és az enyém volt a leglaposabb kocsi a széles határban.... Ez mondjuk kimondottam melengette a szívemet.
api Elküldve Október13, 2012 Elküldve Október13, 2012 Sziasztok! Az lenne a kérdésem nem-e lenne valakinek 5 ajtós F Astrához hátsó ajtó fehér színben, mert alányoméknak szétrobbant az üveg benne.
rtomi Elküldve Október13, 2012 Elküldve Október13, 2012 Sziasztok! Hátsóablakfűtés kapcsolóban cserélt már valaki izzót? Nekem mostanában elfelejtett világítani.
zozo astra1.6 16v Elküldve Október13, 2012 Elküldve Október13, 2012 Sziasztok! Hátsóablakfűtés kapcsolóban cserélt már valaki izzót? Nekem mostanában elfelejtett világítani. Én egyszer cseréltem az elején,de pontosan nem emlékszek rá! Ha minden igaz akkor a kapcsolónak a kupakját kell levenni és úgy tudod kicserélni!Az meg úgy jön le,hogy alul van egy kis rés és ott kell benyúlni és akkor tudod magadfelé lehúzni a kupakot mintha bekapcsolnád az ablakfűtést.Nekem így rémlik. Nem hiszem,hogy esetleg hátúlról kellene cserélni. De hátha ír majd még valaki aki jobban tudja. Üdv.:zozo
zotya975 Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Én egyszer cseréltem az elején,de pontosan nem emlékszek rá! Ha minden igaz akkor a kapcsolónak a kupakját kell levenni és úgy tudod kicserélni!Az meg úgy jön le,hogy alul van egy kis rés és ott kell benyúlni és akkor tudod magadfelé lehúzni a kupakot mintha bekapcsolnád az ablakfűtést.Nekem így rémlik. Nem hiszem,hogy esetleg hátúlról kellene cserélni. De hátha ír majd még valaki aki jobban tudja. Üdv.:zozo Pontosan így kell, csipesszel ki lehet húzni az izzót.
Lajko Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Sziasztok! Szeretnék a rendszámtábla világításnak jégfehér színű ledet betenni. Milyen foglalatut kell,hogy vegyek ami jó ?
Blade79 Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Milyen autóba? Mert nekem 5 ajtós van, abba 5 W és kis átmérős körfoglalatú. A kombikba szofita kell.
Lajko Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 ferdehátú 5 ajtós. Akkor a led kilőve. Köszi a segítséget!
rtomi Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Pontosan így kell, csipesszel ki lehet húzni az izzót. Hallelúja! Bár a középkonzolt így is meg kell bontanom mert a külső-belső keringetés vákuumcsöve eléggé hülye hangot ad,ha külső keringetésre van állítva.
Blade79 Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Nekem sem világított, aztán kiderült, nem égett el benne a szál, hanem csak kirázkódott a helyéről.
opelowner Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Sziasztok, 2.0 8V motorra van értelme olajhűtőt tenni? Gondolkozom rajta, találtam is 1-2 darabot, egyébként mi kellene a beépítéshez? A hűtő a csövek, meg láttam még valami adapter az olajszűrőhöz? Vagy gyárilag van valami hely neki?
spzoli Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Sziasztok, 2.0 8V motorra van értelme olajhűtőt tenni? Gondolkozom rajta, találtam is 1-2 darabot, egyébként mi kellene a beépítéshez? A hűtő a csövek, meg láttam még valami adapter az olajszűrőhöz? Vagy gyárilag van valami hely neki? Nem hiszem, hogy akkora igénybevételnek teszed ki azt a motort, hogy szüksége van rá. Adapter annyit tesz, hogy az olajszűrő és a blokk közé rakod, amire rácsatlakoznak a hűtő csövei. Am meg termosztátos a gyári hűtő, tehát csak akkor kapcsol, ha már nagyon melege van. Szvsz felesleges.
opelowner Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Nem hiszem, hogy akkora igénybevételnek teszed ki azt a motort, hogy szüksége van rá. Adapter annyit tesz, hogy az olajszűrő és a blokk közé rakod, amire rácsatlakoznak a hűtő csövei. Am meg termosztátos a gyári hűtő, tehát csak akkor kapcsol, ha már nagyon melege van. Szvsz felesleges. Köszönöm a korrekt választ.
stirlitz Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Ez a Csikós egyre nagyobb hülyeségeket tud leírni: http://totalcar.hu/t...l_egy_duster/1/ Szerinte kár, hogy nem minden autóba építenek hegymeneti indulást segítő automatikát... Hát akkor mi a francnak kell jogosítvány a sok hülye embernek?! Egyre jobban csalódok az Opelban. Még ha világdivat is, minek kell minden autót egyre magasabbra és keskenyebbre tervezni? Mi a francnak kell, hogy a Csikós feje fölött még vagy 15 centi levegő legyen? Undorító, gnóm formák jönnek ki. Ma is álltam egy parkolóban és az enyém volt a leglaposabb kocsi a széles határban.... Ez mondjuk kimondottam melengette a szívemet. sztem Te nem érted se a viczet, se az iróniát..."Emelkedőn Való Elindulást Segítő Hosszúnevű Rendszer"..... az hogy SUV divat van az más tészta
Marce Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Srácok! Valaki tudna linkelni/mutatni egy képet az első ajtókárpit belső! oldaláról? Gondolkodom új hangszóróban, ha lehetne, komponens szett, hogy ki tudjam használni a csipogónak kialakított helyet, de ha sehova se tudom rakni a hangváltót, marad a többutas.
Tiv. Elküldve Október14, 2012 Elküldve Október14, 2012 Srácok! Valaki tudna linkelni/mutatni egy képet az első ajtókárpit belső! oldaláról? Gondolkodom új hangszóróban, ha lehetne, komponens szett, hogy ki tudjam használni a csipogónak kialakított helyet, de ha sehova se tudom rakni a hangváltót, marad a többutas. Én az előző Astrámnál beletettem az ajtóba a hangváltót. Kétoldalu ragasztóval felragasztottam az ajtó elejébe, a belső oldalra, a hangszóró mellé. Ott nem érte víz, évekig hibátlanul működött.
stirlitz Elküldve Október15, 2012 Elküldve Október15, 2012 Srácok! Valaki tudna linkelni/mutatni egy képet az első ajtókárpit belső! oldaláról? Gondolkodom új hangszóróban, ha lehetne, komponens szett, hogy ki tudjam használni a csipogónak kialakított helyet, de ha sehova se tudom rakni a hangváltót, marad a többutas. képen nincs, de "rengeteg" hely van ott egy hangváltóhoz, mondjuk én inkább vmi maradandóbbal rögzíteném(pl gyors kötöző) de bőven oda fér
stirlitz Elküldve Október15, 2012 Elküldve Október15, 2012 Tetőkárpit: Kész lett, ha vkit érdekel: http://taylor.hu/astra/tetokarpit/ nem a legszebb, de legalább nem lóg....
Blade79 Elküldve Október15, 2012 Elküldve Október15, 2012 A rendőrség újra "autókat" vesz, lecserélődnek a Focusok. http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/opel-astrak-lehetnek-az-uj-rendorautok-38284/ http://galeria.vezess.hu/files/759/055/000/55759/55759_439542_784x523.jpg
Hegyi Elküldve Október15, 2012 Elküldve Október15, 2012 Sziasztok! Valaki szerelt már f astrára g astra dobféket? Kompatibilis a 2 felfogatása? Üdv.: Hegyi
megadave Elküldve Október16, 2012 Elküldve Október16, 2012 Sziasztok! Valaki szerelt már f astrára g astra dobféket? Kompatibilis a 2 felfogatása? Üdv.: Hegyi Miért? :blink: Vagy komplett kerékagy cserére gondolsz?
Recommended Posts