aholy Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Miért nem veszel GSI-t? Abban legalább vannak értelmes motorok és extrák. Szerintem egyébként jó állapotú olcsóbbat vegyél 300-400 körül. Én a fent maradó 200at költsd rá. Sajnos magyarországon nem biztosíték az, hogy veszel egy astrát 600ért és az makulátlan lesz. Ha arra elköltesz még 200 ezret akkor már 800 ezres lesz. http://www.hasznalta...lpot.el-6207612 nem mondom, hogy tökéletes, de 300 ezerből eléggé jól megcsinálható. Bármit vehetsz rá a motor is cserélheted generálozhatod és akkor nem lesz sok kmes és sa többi. 98ig gyártották az astrák az eléggé lecsökkenti a választható modelleket. http://www.hasznalta...16v_gsi-6128892 ez sem rossz csak kicsit macerás ez a motor. Én is letépném a dísztárcsákat, undorító sokkal szebb egy fekete lemezfelni. Vagy normális alu felnit kell feltenni. 5 ajtós gsi???? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 5 ajtós gsi???? :D Azon én is felröhögtem. :D Nem baj, azért van egy hozzáértő is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Azon én is felröhögtem. :D Nem baj, azért van egy hozzáértő is. :D Hát elvileg annak nevezik, ezeket a X20XEVket és van belőlle 5 ajtós ja nem az elsőt láttam már belőle ha jól rémlik még a forgalmiba is így kerül be. Nem kap GSI spoiler szettet meg már új 16V-k ennyi. Több külföldi oldalon is GSInek írják akkor lehet benne valami.. Egyébként felszereltség igen még is annak írják valamiért... mindegy alázó autónak vicces. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Gsi még mindig felszereltség név... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Én is letépném a dísztárcsákat, undorító sokkal szebb egy fekete lemezfelni. Vagy normális alu felnit kell feltenni. Ízlések és pofonok különbözőek, én pedig semmi pénzért nem tennék rá alufelnit, se nem venném le az eredeti dísztárcsát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 http://kepfeltoltes.hu/view/121007/3016001__l_lemforder_gumiharang__www.kepfeltoltes.hu_.jpg akinek esetleg kellene ilyen 3500 Huf-ért tudok szerezni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Ízlések és pofonok különbözőek, én pedig semmi pénzért nem tennék rá alufelnit, se nem venném le az eredeti dísztárcsát. ezt a metálfényt(vagymit) de rohadtul irigylem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 ezt a metálfényt(vagymit) de rohadtul irigylem.... Majd akkor is mikor valami miatt fényezni kell? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Majd akkor is mikor valami miatt fényezni kell? :D Az árat nem irigyli sztem. :D Enyém színe 4000Ft + áfa fölött van. :D Míg a mezei fehér alig van 1000 fölött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Urak! 5ajtós F-ről hogy tudom leszedni a tetőn a díszcsíkot? Egyik tetőcsomagtartó felfogatási helyét takaró műanyag csuszkának (nem tudom a konkrét nevét :D ) a fele be van úgymond esve, a többi meg egyáltalán nem mozog. Ezeket szeretném megjavítani, csak ott elakadtam, hogy ez mezei lepattintós, vagy valahol föl is van fogatva? Nem szeretném eltörni, inkább kérdezek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Elvileg csak pattintós. A szélvédőgumi felől hosszirányba benyúlsz alá egy lapos csavarhúzóval és aláfeszítesz. Fényezésre figyelj. Ne ijedj meg apró pici műanyag darabok le fognak pattanni belőle és csúnya reccsenő hangja lesz, de ha ügyesen le tudod szedni utána bármikor visszapattan a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Majd akkor is mikor valami miatt fényezni kell? :D Az árat nem irigyli sztem. :D Enyém színe 4000Ft + áfa fölött van. :D Míg a mezei fehér alig van 1000 fölött. aszittem ez eredeti :omg: látnátok az enyémet, elméletileg bordó volt....most vmi halvány piros.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 aszittem ez eredeti :omg: látnátok az enyémet, elméletileg bordó volt....most vmi halvány piros.... Ki mondta hogy nem az? :) Bátyámnak is ez a festése van a vectrán, csak neki lila. 30 volt csak a festék az elejére mikor megtörte, és gyakorlatilag a lökhárítót meg a bajuszlemezt, meg a hűtőmaszkot fényezték, a motorháztető meg a sárvédő csak hozzá lett polírozva. (mondjuk szó mi szó, nem lehet megmondani róla hogy festve volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Ki mondta hogy nem az? :) Bátyámnak is ez a festése van a vectrán, csak neki lila. 30 volt csak a festék az elejére mikor megtörte, és gyakorlatilag a lökhárítót meg a bajuszlemezt, meg a hűtőmaszkot fényezték, a motorháztető meg a sárvédő csak hozzá lett polírozva. (mondjuk szó mi szó, nem lehet megmondani róla hogy festve volt) ja hogyha törik, akkor drága má értem hogy a tökbe tudott úgy kifakulni az enyim, de láttam már ilyen volt bordókat :icon7: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Majd akkor is mikor valami miatt fényezni kell? :D Úgy gondolod, hogy ennek a kocsinak a fényezését az elmúlt 20 évben nem kellett "javítani"? :D Különben nagyon egyszerű a fényezés (persze csak fényezőnek) mert rajta van a színkód a zárhídon. Ezen a kocsin a hűtőmaszkon, a motorháztetőn, a kocsitetőn és az ajtók díszcsík feletti részén van már csak az eredeti fényezés meg. Szakértő (fényező) is csak nehezen tud különbséget találni az elemek között. Pedig jórészt "sufniban" készült itt a faluban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok felétek, amit már egyszer régebben is kérdeztem, gondoltam hátha az idő elteltével valakinek volt ilyen problémája. A következő a helyzet: az autó leállításakor, illetve 30-as, 50-es tempónál a középkonzol felöl egy fura hang hallatszik, amit leginkább puff-hoz tudnám hasonlítani, mintha valami féle ajtó, relé csukódna/nyitódna. 99%-re veszem, hogy a középkonzolból jön. A fura az volt hogy idén mikor a a meleg,nyár bejött ez a hang elmúlt nem hallottam, viszont mostanság mikor hidegebb van megint hallom. Esetleg tudtok valamit javasolni? Köszönöm előre is. Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok felétek, amit már egyszer régebben is kérdeztem, gondoltam hátha az idő elteltével valakinek volt ilyen problémája. A következő a helyzet: az autó leállításakor, illetve 30-as, 50-es tempónál a középkonzol felöl egy fura hang hallatszik, amit leginkább puff-hoz tudnám hasonlítani, mintha valami féle ajtó, relé csukódna/nyitódna. 99%-re veszem, hogy a középkonzolból jön. A fura az volt hogy idén mikor a a meleg,nyár bejött ez a hang elmúlt nem hallottam, viszont mostanság mikor hidegebb van megint hallom. Esetleg tudtok valamit javasolni? Köszönöm előre is. Peti Belső levegő keringtetésed működik rendesen? Szerintem folyamatosan keringet, aztán amikor leállítod, elszökik a vákum, és visszacsapódik a záró-lapja. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Belső levegő keringtetésed működik rendesen? Szerintem folyamatosan keringet, aztán amikor leállítod, elszökik a vákum, és visszacsapódik a záró-lapja. :rolleyes: Hát nem tudom, szerintem működik, bár nem igazán szoktam használni, illetve most is ki van kapcsolva. A levegő keringetőnek a leellenőrzése mennyire macerás, otthon elvégezhető, hogyan lehet tesztelni? Illetve még a télen azt vettem észre, hogy amikor a fűtés ment 2-esen, akkor ha jól emlékszem váltásnál vagy amikor levettem a gázról a lábam, akkor változott egyúttal a befújás erőssége is. Köszi előre is! Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Kérdés Hogy tudok itt albumot csinálni,és képeket fel tenni vagy akár pdf fájlokat? Lehet hogy nem tartozik ide,de meg köszönném ha segítene valaki! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Tetőkárpit ki, merevítő visszanyom ( lábbal, fakockával, emelővel, fejjel, bármivel ami szembejön) aztán a merevítők közé tető szélétől, szélig ilyen filcet fölragasztok. A gyári bitu lap kb cart se ér, ráadásul az első kárpit cserémnél már a nagy része morzsákban le volt hullva, úgyhogy az egyiket le is szedtem, ez a filc meg egész jó hő és hang szigetelés, és elég ócó is. Télen nagyon sokat dob a fűtésen, ha nem a macskát melegítem a kocsi tetején, hanem az utasteret :D Anno a toyotánknak megcsináltuk, és érezhetően jobban megtartotta a belső hőmérsékletet. Nyáron is később olvadtak el az ülések a strandparkolóban, és a fűtés is érezhetően többet ért benne. Nálam elég sarkos pont, a fűtés, mert nagyon gyengén melegszik télen. A GSI motorháztető is ugrik le télire, és megy vissza a kopoltyútlan... :rolleyes: :D tudom :D tudod esetleg még mi lenne oda jó, meleg burkolatok alá vannak mindenféle alátétek hang/hőszigetelt(farost,habszivacs...), azok elég vékonyak hogy odaférjenek nekem maradt radiátor mögé való vékony hungarocell lap(max 3mmes) egyik oldalán kasírozott fémfóliával(hőtükör) sztem én az teszem fel oda, csak sztem ildomos felragasztani, nemá a kárpit tartsa Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Hát nem tudom, szerintem működik, bár nem igazán szoktam használni, illetve most is ki van kapcsolva. A levegő keringetőnek a leellenőrzése mennyire macerás, otthon elvégezhető, hogyan lehet tesztelni? Illetve még a télen azt vettem észre, hogy amikor a fűtés ment 2-esen, akkor ha jól emlékszem váltásnál vagy amikor levettem a gázról a lábam, akkor változott egyúttal a befújás erőssége is. Köszi előre is! Peti Valószínü,hogy állandóan belső keringetés van,mert nagyobb gázadásnál csökken a vákum.Teljes gáznál nincs vákum.Ezért van az,hogy erőteljes kigyorsítás után tud visszazáródni a csappantyú,és eröteljesebb lesz a beáramló levegő amit a ventillátor fúj az utastérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Hát nem tudom, szerintem működik, bár nem igazán szoktam használni, illetve most is ki van kapcsolva. A levegő keringetőnek a leellenőrzése mennyire macerás, otthon elvégezhető, hogyan lehet tesztelni? Illetve még a télen azt vettem észre, hogy amikor a fűtés ment 2-esen, akkor ha jól emlékszem váltásnál vagy amikor levettem a gázról a lábam, akkor változott egyúttal a befújás erőssége is. Köszi előre is! Peti Pedig akkor csinál ilyen jelenségeket, ha be van kapcsolva. Illetve úgy működik, hogy amikor bekapcsolod, erősödik a befúvás erőssége, kikapcsolásnál természetesen gyengül és puffogó hangot ad ki kikapcsolásnál. Lehet valami nem jó nálad és egyfolytában be van "kapcsolva", tehát átereszt a kapcsolód pl, mivel vákuumos megoldású és mikor bekapcsolod, akkor kinyitod a vákuumcsövet a keringető zárólapjáig íg a vákuum behúzza, kikapcsolásnál pont fordítva. Nekem pl már eléggé kopott a gomb mechanikája, ezért sziszegő hang hallható, ha nincs terhelve a motor, vagy alapjáraton jár. Mikor gázt adok, akkor alábbhagy a sziszegés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Pedig akkor csinál ilyen jelenségeket, ha be van kapcsolva. Illetve úgy működik, hogy amikor bekapcsolod, erősödik a befúvás erőssége, kikapcsolásnál természetesen gyengül és puffogó hangot ad ki kikapcsolásnál. Lehet valami nem jó nálad és egyfolytában be van "kapcsolva", tehát átereszt a kapcsolód pl, mivel vákuumos megoldású és mikor bekapcsolod, akkor kinyitod a vákuumcsövet a keringető zárólapjáig íg a vákuum behúzza, kikapcsolásnál pont fordítva. Nekem pl már eléggé kopott a gomb mechanikája, ezért sziszegő hang hallható, ha nincs terhelve a motor, vagy alapjáraton jár. Mikor gázt adok, akkor alábbhagy a sziszegés. Nem lehet az,hogy valahol lecsúszott a vákumcsö vagy repedt?Nálam egy megrepedt vákumcsö okozott sziszegést az utastérben,ami gázadásra megszűnt(kisebb vákum). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 tudod esetleg még mi lenne oda jó, meleg burkolatok alá vannak mindenféle alátétek hang/hőszigetelt(farost,habszivacs...), azok elég vékonyak hogy odaférjenek nekem maradt radiátor mögé való vékony hungarocell lap(max 3mmes) egyik oldalán kasírozott fémfóliával(hőtükör) sztem én az teszem fel oda, csak sztem ildomos felragasztani, nemá a kárpit tartsa teljesen jó lehet. Én azért gondolkoztam filces anyagban, hogy nehogy zörögjön, illetve ebbōl láttam öntapadósat. Azthiszem Novy használt anno ilyen hötükrös cuccot az ajtókárpit mögé. Nem tudom hogy mennyit dobott a hangszigetelésen, de jól nézert ki azt tudom:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sziasztok! Segítség kellene! Az istenért se találok hosszbordásszíjhoz feszítőgörgőt ( 8v ) a neten, egyet találtam 16 ezerért, -.- annyiba került a komplett szervóm. Ez miatt nem tudom beépíteni már 1 hónapja, nem tudna valaki segíteni hogy hol nézzem meg ? Környék bontói (VP megye), vatera , teszvesz , racingbazár kilőve... :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts