hnsz2002 Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Még annyi kérdésem lenne, hogy az akku, generátor bírni fogják-e? Nem hiszem, hogy nagyon dübögtetném, csak annyira hogy kellemesen szóljon. Továbbá, valszeg tennék egy kapcsolót valahova a műszerfalra, amivel a fő tápját lehet kikapcsolni, biztos ami biztos alapon (na meg, ha esetleg nem kell...). És mivel az 1F körüli kondi azért nem piskóta, valami lágyindító elektronika kellene neki szerintem. Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Még annyi kérdésem lenne, hogy az akku, generátor bírni fogják-e? Nem hiszem, hogy nagyon dübögtetném, csak annyira hogy kellemesen szóljon. Továbbá, valszeg tennék egy kapcsolót valahova a műszerfalra, amivel a fő tápját lehet kikapcsolni, biztos ami biztos alapon (na meg, ha esetleg nem kell...). És mivel az 1F körüli kondi azért nem piskóta, valami lágyindító elektronika kellene neki szerintem. Vélemény? 1 farados kondi bőven lágyít és kíméli az akksit és a generátort. Az hogy bírni fogják-e, azt majd megtudod, de inkább a generátor kapja az ívet, mivel járó motornál az szolgáltat villanyt (erősebb győz alapon). Ha dübörögtetés közben erősen változik a motor alapjárati fordulatszáma, akkor a generátor kínlódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 És ez miért is jó nekem? :) Azon kívül, hogy lehet vele telefonálni... A kikapcsolás meg teljesen jó. :) néha engem idegesített, ha leálltam oszt elkussolt Az nem beállítás kérdése. :D hanem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 néha engem idegesített, ha leálltam oszt elkussolt hanem? Ha a fejegységről van szó akkor, ha álló helyzetben gyújtás nélkül szeretné hallgatni az ember a fejegység hátulján elég felcserélni a piros és sárga színű kábeleket és akkor menni fog gyújtás nélkül is, jobb márkáknál pl pioneer gyárilag saruzva van a kábel és elég csak átdugdosni a pirosba a sárgát a sárga a pirost. Viszont jobb meghagyni, ha kiveszi az ember a kulcsot és kuss. Az akksit véletlenül se meríti le, nem kell ki be kapcsolgatni, ráadásul ha erősítője van az ember nem tudja állóhelyben használni legalább ugyanis nem tesz neki jót. Volt egy időszak amikor sokat futárkodtam a belvárosban akkor jöttem rá, hogy ez jó funkció.. Egyébként a ha jó rémlik a faceliftesekben vagy 96-97 után már van rádió állás a gyújtáskapcsolón. Kicsit fordít az ember és akkor nincs gyújtás viszont a fejegység szól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Ha a fejegységről van szó akkor, ha álló helyzetben gyújtás nélkül szeretné hallgatni az ember a fejegység hátulján elég felcserélni a piros és sárga színű kábeleket és akkor menni fog gyújtás nélkül is, jobb márkáknál pl pioneer gyárilag saruzva van a kábel és elég csak átdugdosni a pirosba a sárgát a sárga a pirost. Viszont jobb meghagyni, ha kiveszi az ember a kulcsot és kuss. Az akksit véletlenül se meríti le, nem kell ki be kapcsolgatni, ráadásul ha erősítője van az ember nem tudja állóhelyben használni legalább ugyanis nem tesz neki jót. Volt egy időszak amikor sokat futárkodtam a belvárosban akkor jöttem rá, hogy ez jó funkció.. Egyébként a ha jó rémlik a faceliftesekben vagy 96-97 után már van rádió állás a gyújtáskapcsolón. Kicsit fordít az ember és akkor nincs gyújtás viszont a fejegység szól. ja én is be tudom kötni direktbe, DE a 400ason ki/be kapcsolható ez a funkció ja facelift után, már tudom erősítő? ebbe? minek? :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 ja én is be tudom kötni direktbe, DE a 400ason ki/be kapcsolható ez a funkció ja facelift után, már tudom erősítő? ebbe? minek? :omg: Kikapcslható igen. Gyújtáson kikapcsolod kézzel a rádiót és legközelebbi gyújtás ráadásnál nem kapcsol be és azután se, csak ha újra bekapcsolod rádió állásban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Mint már írtam soron van az Astra vétel. Neten nézegetem, max 150E km-ig, viszont egy valami sosem tetszik. Minden autón, amiben elvileg! ennyi, vagy akár ennél kevesebb km van, konkrétan semmi recézés nincs a kormányon. Minden kormány így néz ki: (Ez a net szerint egy 123ezret futott példány.) Tehát amit nem tudok, az most az, hogy én vagyok túl bizalmatlan, és ezek a kormányok ilyen anyagból vannak, hogy gyorsan elsimul és bemattul, vagy igaz, amit gondolok, és vissza vannak pörgetve? Min tud még lebukni egy Astra, mik a gyökeres kopáspontok az utastérben? Egyébként ezt néztem ki: http://www.hasznalta...smentes-6156002 Itt meg a jobb első lámpa kérdéses, hogy "csak" be van párásodva, vagy ott volt már kocc. Bár, mire odajutok, már úgysem lesz meg, még el kell adni addig egy Skoda Favoritot, ami sajnos nem egy könnyű feladat. :) Fejegység témához annyit hozzátennék, hogy értelmetlen a gyári fejen barkácsolni, gányolni. Skodába vettem egy új Pioneer MVH1400-UB fejet, kb fél éve, 14.150forintért. Tökéletes, 4X26W RMS teljesítmény. (Egy CAR-300-as 4X6W ugyanilyen viszonylatban), ISO kábelén a memória és +12V táp széthúzható, így nem kell kábelt vágni, hogy berakhassátok. Nincs rajta optikai meghajtó, ami meghaljon, ellenben van rajta USB, ami pendriveot, telefont egyaránt felismer. Sőt! Telefont még tölt is, miközben olvassa a zenéket róla. Tud mappák között is különbséget tenni. CD-k ideje már lejárt, szó se róla, hogy pl. egy 8gb-os pendrivera tömérdek mennyiség zene ráfér. Van rajta 4 RCA, a szoftverben külön lehet vezérelni a mélyláda kimenet erejét, és ki is lehet kapcsolni azt. Bár nincs ládám, de ez mindenképp jó funkció. És végülis Pioneer, 14ezer forintért. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Mint már írtam soron van az Astra vétel. Neten nézegetem, max 150E km-ig, viszont egy valami sosem tetszik. Minden autón, amiben elvileg! ennyi, vagy akár ennél kevesebb km van, konkrétan semmi recézés nincs a kormányon. Minden kormány így néz ki: (Ez a net szerint egy 123ezret futott példány.) Tehát amit nem tudok, az most az, hogy én vagyok túl bizalmatlan, és ezek a kormányok ilyen anyagból vannak, hogy gyorsan elsimul és bemattul, vagy igaz, amit gondolok, és vissza vannak pörgetve? Min tud még lebukni egy Astra, mik a gyökeres kopáspontok az utastérben? Egyébként ezt néztem ki: http://www.hasznalta...smentes-6156002 Itt meg a jobb első lámpa kérdéses, hogy "csak" be van párásodva, vagy ott volt már kocc. Bár, mire odajutok, már úgysem lesz meg, még el kell adni addig egy Skoda Favoritot, ami sajnos nem egy könnyű feladat. :) Felvetésedre csak klasszikust tudok idézni: http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/ http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye_2._resz/ http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/05/03/a_magyar_autovasarlo_hulye_3._resz/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Mint már írtam soron van az Astra vétel. Neten nézegetem, max 150E km-ig, viszont egy valami sosem tetszik. Minden autón, amiben elvileg! ennyi, vagy akár ennél kevesebb km van, konkrétan semmi recézés nincs a kormányon. Minden kormány így néz ki: (Ez a net szerint egy 123ezret futott példány.) Tehát amit nem tudok, az most az, hogy én vagyok túl bizalmatlan, és ezek a kormányok ilyen anyagból vannak, hogy gyorsan elsimul és bemattul, vagy igaz, amit gondolok, és vissza vannak pörgetve? Min tud még lebukni egy Astra, mik a gyökeres kopáspontok az utastérben? Egyébként ezt néztem ki: http://www.hasznalta...smentes-6156002 Itt meg a jobb első lámpa kérdéses, hogy "csak" be van párásodva, vagy ott volt már kocc. Bár, mire odajutok, már úgysem lesz meg, még el kell adni addig egy Skoda Favoritot, ami sajnos nem egy könnyű feladat. :) És szerinted ennek van értelme? Gyorsan? Ha a leges legutolsó példányok közül találsz egyet, az is már 10 éves. Értelmetlen szempontok alapján keresel, így bukod a legnagyobbat. (a kiszemeltnek, egyébként hiányzik körbe az összes díszléce, és szerintem ennyire fapadhoz drága :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Fejegység témához annyit hozzátennék, hogy értelmetlen a gyári fejen barkácsolni, gányolni. Skodába vettem egy új Pioneer MVH1400-UB fejet, kb fél éve, 14.150forintért. Tökéletes, 4X26W RMS teljesítmény. (Egy CAR-300-as 4X6W ugyanilyen viszonylatban), ISO kábelén a memória és +12V táp széthúzható, így nem kell kábelt vágni, hogy berakhassátok. Nincs rajta optikai meghajtó, ami meghaljon, ellenben van rajta USB, ami pendriveot, telefont egyaránt felismer. Sőt! Telefont még tölt is, miközben olvassa a zenéket róla. Tud mappák között is különbséget tenni. CD-k ideje már lejárt, szó se róla, hogy pl. egy 8gb-os pendrivera tömérdek mennyiség zene ráfér. Van rajta 4 RCA, a szoftverben külön lehet vezérelni a mélyláda kimenet erejét, és ki is lehet kapcsolni azt. Bár nincs ládám, de ez mindenképp jó funkció. És végülis Pioneer, 14ezer forintért. :) Vagy venni kell egy CAR400-at, abból is a 4x20W-os verziót. :P Multikormány vezérlés, sebességfüggő hangerőszabályzás és azért ez már szól is. :D Meg ugye vezérli a kijelzőt. :) Amúgy nem minden telefont tölt. Pl N95-öt még nem. :D Jack dugót forrasztottam be a megfelelő helyre a rádióba és rádugom a telefont, így tudok zenét hallgatni és automatikusan kihangosításom is van. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Tényleg. 2 hete kiégett az egyik megalight. Nem bírt ki 3 évet, pedig alig egy hónap kellett volna hozzá. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Sziasztok! Mint már írtam soron van az Astra vétel. Neten nézegetem, max 150E km-ig, viszont egy valami sosem tetszik. Minden autón, amiben elvileg! ennyi, vagy akár ennél kevesebb km van, konkrétan semmi recézés nincs a kormányon. Minden kormány így néz ki: (Ez a net szerint egy 123ezret futott példány.) Tehát amit nem tudok, az most az, hogy én vagyok túl bizalmatlan, és ezek a kormányok ilyen anyagból vannak, hogy gyorsan elsimul és bemattul, vagy igaz, amit gondolok, és vissza vannak pörgetve? Min tud még lebukni egy Astra, mik a gyökeres kopáspontok az utastérben? Egyébként ezt néztem ki: http://www.hasznalta...smentes-6156002 Itt meg a jobb első lámpa kérdéses, hogy "csak" be van párásodva, vagy ott volt már kocc. Bár, mire odajutok, már úgysem lesz meg, még el kell adni addig egy Skoda Favoritot, ami sajnos nem egy könnyű feladat. :) Nekem 170ekm van benne és még rendesen rücskös a kormány. A váltószoknyát viszont már cseréltem és a pedálok is elég kopottak. Szerintem nagyon sokmindentől függ. Pl egy érdes tenyerű melós akár 50ekm alatt is lekoptathatja a kormányt. Azt azért nem találod furcsának hogy szinte mindegyik autót 150e közeli kilóméterrel árulnak? Ez valami lélektani határ lehet ahova visszatekerik őket. Te is pont a kilóméter állást szabtad meg magadnak határnak. Szerintem alig maradna autó ezen a határon belül ha tudnád a valós kilómétereket. Az állapotot kell nézni, meg nem sajnálni az időt és pénzt egy átvizsgálásra egy szervízben. Hidd el megéri azt a 5-10eFt-ot. Én is épp most mentem bele könnyelműen egy corsa vásárlásba és nem vittem vizsgáltatni. Egy törés és költségmentes autót vettem amiről kiderült, hogy az eleje ronggyá volt törve a motorja meg füstöl eszi az olajat és a katalizátor is ki van herélve. Ha nem sajnálom az időt és macerát csak egy co méréssel kiderülhetett volna, hogy katalizátor kuka és a motor sem teljesen ok. Utólag persze megvizsgáltattam de pl a csergőben sem vették észre hogy törött volt az eleje mert első ránézésre elég jól megcsinálták. Persze Wessz rögtön kiszúrta hogy újra van építve az eleje és a szélvédő sem a gyári stb stb. Szóval a corsa nagy bukta, de az Astra meg nagy mázli volt :) Nem lehet mindíg szerencséje az embernek :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Tetőkárpit: Megjött és nekem naon teccik. :w00t: Olyan amilyennek lenni kell(szerintem). Csak el ne b@szam a ragasztást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Tetőkárpit: Megjött és nekem naon teccik. :w00t: Olyan amilyennek lenni kell(szerintem). Csak el ne b@szam a ragasztást... úúúú, azt a képet el tudnád nekem küldeni nagyban, amit levett kárpittal lőttél a tető belsejéről? Nekem egy gépcserénél elveszett egy rakás képem, és a merevítők pontos helyéről kéne egy :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 És szerinted ennek van értelme? Gyorsan? Ha a leges legutolsó példányok közül találsz egyet, az is már 10 éves. Értelmetlen szempontok alapján keresel, így bukod a legnagyobbat. (a kiszemeltnek, egyébként hiányzik körbe az összes díszléce, és szerintem ennyire fapadhoz drága :rolleyes: ) arról nem is beszélve, hogy Nyíregyházán és környékén 1db M6-os csavarból és 200eft-ból összeraknak egy egész autót..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 arról nem is beszélve, hogy Nyíregyházán és környékén 1db M6-os csavarból és 200eft-ból összeraknak egy egész autót..... :D Nem akartam mondani, hogy miket vettem, meg láttam minden alkalommal amikor Nyíregyre, vagy Debrecenbe mentem. :D Mindegy, autót fénykép, és óraállás alapján kell venni. Mondjuk a kedvencem még mindig a szín szerint... :omg: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 úúúú, azt a képet el tudnád nekem küldeni nagyban, amit levett kárpittal lőttél a tető belsejéről? Nekem egy gépcserénél elveszett egy rakás képem, és a merevítők pontos helyéről kéne egy :rolleyes: Ott vana galériámban http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&user=13288 Csak nem kiakarod vágni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Ott vana galériámban http://www.opelforum...lery&user=13288 Csak nem kiakarod vágni? Kössszönöm szépen. Neeem, csak még a tavalyi Blitzen "kicsit" sok alkohol tűnt el, aztán sérültek bizonyos (összerakva) nem látható részek... xD És ha már elkezdem megbontani, akkor már pontosan tudni szeretném mit is kezdek vele. Ezért szerettem volna látni egy referenciát :rolleyes: Ha én tetőablakom lesz, de valszeg nem lesz, akkor is a tetősín alatt vágnám meg hosszában, és gyári tetőablakos tetőt kapna kompletten. Utólag, tetőbe, semmiképp nem vágnék :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Kössszönöm szépen. Neeem, csak még a tavalyi Blitzen "kicsit" sok alkohol tűnt el, aztán sérültek bizonyos (összerakva) nem látható részek... xD És ha már elkezdem megbontani, akkor már pontosan tudni szeretném mit is kezdek vele. Ezért szerettem volna látni egy referenciát :rolleyes: Ha én tetőablakom lesz, de valszeg nem lesz, akkor is a tetősín alatt vágnám meg hosszában, és gyári tetőablakos tetőt kapna kompletten. Utólag, tetőbe, semmiképp nem vágnék :unsure: őőő ez nem értem :blink: aláhánytatok a kárpitnak? :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 őőő ez nem értem :blink: aláhánytatok a kárpitnak? :sick: Azt azért nem :D Piát nem pazaroljuk, annyit szabad inni, ami bent is marad :D Csak amikor már nem igazán ment az állás, akkor eltettünk magunkat fekvősbe, és a Kölyök nem találta a sátrát. Illetve megtalálta, de már telt ház volt benne :lol: Szóval valamiért úgy éreztem, hogy én alszom a csomagtartómban, neki meg földobtam egy hálózsákot a tetőre. Nem, nem tudom miért... akkor jó ötletnek tűnt :D :lol: Aztán nem kicsi a gyerek, de legalább nehezebb, mint amire a tető hitelesítve van, mert a 2 középső merevítő meghajlott. A tető a helyén van, a lemezen nem látszik semmi, csak be tudom nyomni középen, mert ott lejjebb ment a merevítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Azt azért nem :D Piát nem pazaroljuk, annyit szabad inni, ami bent is marad :D Csak amikor már nem igazán ment az állás, akkor eltettünk magunkat fekvősbe, és a Kölyök nem találta a sátrát. Illetve megtalálta, de már telt ház volt benne :lol: Szóval valamiért úgy éreztem, hogy én alszom a csomagtartómban, neki meg földobtam egy hálózsákot a tetőre. Nem, nem tudom miért... akkor jó ötletnek tűnt :D :lol: Aztán nem kicsi a gyerek, de legalább nehezebb, mint amire a tető hitelesítve van, mert a 2 középső merevítő meghajlott. A tető a helyén van, a lemezen nem látszik semmi, csak be tudom nyomni középen, mert ott lejjebb ment a merevítés. nebazz :D jó 5letnek tűnt mi? :omg: pedig ez karaván annak erősebbnek kéne lennie (gondolom én), meg lehet annak nem is ottan valami, mint a csotányseggűnek? néztem egy darabig mire rájöttem, hogy nem az az eleje, amerre nézel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 nebazz :D jó 5letnek tűnt mi? :omg: pedig ez karaván annak erősebbnek kéne lennie (gondolom én), meg lehet annak nem is ottan valami, mint a csotányseggűnek? néztem egy darabig mire rájöttem, hogy nem az az eleje, amerre nézel :D Az is jó ötletnek tűnt, hogy idén a fejemre húzzam Zoli úszó-bárját, aztán mégse lett az... :D Lehet hogy valamivel erősebb, de ugye a tetősín lett arra kitalálva, hogy pakolni lehessen rá, az egy szem lemez nem tart sokat. Az első 2 merevítő, még a púp előtt szerintem ugyan az. Aztán maximum nem. Akkor már vágok méretre szigetelés csíkokat is, a tetőkárpit főlé, aztán úgy szedem le, hogy akkor már egybe az egészet csinálom. Amíg egyedül jártam autós banzájokra, addig az autóban aludtam hátul. Ülés ledönt, és simán el lehet feküdni benne, vittem matracot is :D De ketten már nem kényelmes, úgyhogy azóta inkább sátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Jut eszembe: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_1.6_gyari.kifogastalan.szervizkony-6223310 nagyon sok bla-bla, de láttam már a gépet egyszer élőben, és tényleg pofás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Vagy venni kell egy CAR400-at, abból is a 4x20W-os verziót. :P Multikormány vezérlés, sebességfüggő hangerőszabályzás és azért ez már szól is. :D Meg ugye vezérli a kijelzőt. :) Amúgy nem minden telefont tölt. Pl N95-öt még nem. :D Jack dugót forrasztottam be a megfelelő helyre a rádióba és rádugom a telefont, így tudok zenét hallgatni és automatikusan kihangosításom is van. :P Ezt a megfelelő helyet ezt tudnád részletezni? Igaz nekem blaupunkt sc 202, de én is nekiálltam, a kazettás egység helyére kötöttem be, de még az erősített részre, így viszont túlvezérelt jelet kap, és szar az egész. Ellenben nem igazán találom hova kéne bekötni hogy jó legyen. (car400 nálam nem játszik, vectrában nincs kijelző) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Jut eszembe: http://www.hasznalta...vizkony-6223310 nagyon sok bla-bla, de láttam már a gépet egyszer élőben, és tényleg pofás. Kicsit sok a szilikon :) A dísztárcsákon jót derültem... egyik oldalt corsa a másikon astra vagy mi :) Na meg minek a wunderbaum a csmagtartóba? :) biztos hullát szállítottak benne :) Bocs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts