wookie Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 GSM csatlakozónak tűnik, viszont a jellegzetes kék színű széria arra is utal, hogy ha nem az első tulajdonosa vagy akkor az autód rendőrségi Astra volt. GLT-..., GMC-.... GMB-... GMJ-... rendszámok árulkodni szoktak. (Ha azóta nem történt meg az EU-s csere) A kombiknál voltak 1.8-as FGP-... rendszmúak, aztán a végén bevásároltak F Astrából IAN- rendszámút is, de keveset. G Astrából volt sok IAN-.... és IAM-.. sorozat. GSM antenna csatlakozót hamar kiderítheted, ha az első szélvédő vagy a hátsó ajtó mögötti kis ablakon van egy pici doboz, abból egy antenna, akkor mobil. Ha a tetején a hátsó ülés fölött ki van fúrva és benne egy antenna, vagy annak a csonkja, vagy egy lyuk takaró műanyag, akkor kezdj izgulni, mert URH antenna volt rajta. Rendőr autókon volt egy speckó felni is. 96 év végitől -98 közepéig gyártották Szentgotthárdon. A futóműve erősített, bőr ülések, és a hátsó ajtók zsanérjai 90 fokban engedték nyílni az ajtókat, hogy könnyebb legyen ki-be szállni. Az első széria rendőrségi selejtezése még szépen zajlott, eltüntették a hibákat (szétfúrt műszerfal, középkonzol, antenna leszerel, stb..) Később már nem foglalkoztak vele. Lehet olyat is találni, amiben benne maradt a sziréna vezérlő, a fényszóró villogtató a bal oldali küszöbben szivargyújtó a mobil kék lámpának. Az első utas bal térdénél a kesztyűtartó alatt szintén sz.gyújtó...) Akármennyire spórolós cég a rendőrség, azért ha valami elromlott nem bontott alkatrészekből építkeztek. Lehet ilyen jellegű autókat találni, ami mégsem az volt, hanem túlbuzgó polgárőrök tuningolgatták rendőrségi utánzatúra. A nagymotoros astráknak (2.0) az volt a pótkereke is. Nekem is van már egy szett az egyik kartács jóvoltából. http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/532408_151124328358134_805747879_n.jpg Volt ezen kívül kartervédő is a rendőr astrákon, meg ki tudja még mi, a múltkor index fórumon egy volt szentgotthárdi dolgozó írta, hogy volt a kezében az átépítési dokumentáció, és igen igen vaskos volt. Azért azt be kell vallani, hogy ezek az autók nem voltak ki kímélve, szóval szerintem nem annyira valószínű hogy tiptop állapotban lennének. Persze kitudja... ki lehet fogni. :) Elvileg vectra futómű van alatta, legalábbis csapágyazásilag, Zsoltee-val beszélgettem mikor találkoztunk, és mesélte hogy a bnőjének rendőr astrája van, s mikor csapágyat kellett benne cserélni, tán a vectráé lett jó bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 A nagymotoros astráknak (2.0) az volt a pótkereke is. Nekem is van már egy szett az egyik kartács jóvoltából. http://sphotos-h.ak....805747879_n.jpg Volt ezen kívül kartervédő is a rendőr astrákon, meg ki tudja még mi, a múltkor index fórumon egy volt szentgotthárdi dolgozó írta, hogy volt a kezében az átépítési dokumentáció, és igen igen vaskos volt. Azért azt be kell vallani, hogy ezek az autók nem voltak ki kímélve, szóval szerintem nem annyira valószínű hogy tiptop állapotban lennének. Persze kitudja... ki lehet fogni. :) Elvileg vectra futómű van alatta, legalábbis csapágyazásilag, Zsoltee-val beszélgettem mikor találkoztunk, és mesélte hogy a bnőjének rendőr astrája van, s mikor csapágyat kellett benne cserélni, tán a vectráé lett jó bele. Sok rendőr astrát parancsnokok kapták meg. Elvileg 1-2 gazdás megkímélt autók voltak. Persze ezek hamarabb is találtak gazdát. 2004*-ben megváltozott minden. Előtte a rendőrök voltak az első számúak akik a "saját" autóikat megvehették. 2004-ben már nem, kiadták egy vállalkozónak, aki egyben fizetett és elvitte a lomokat is, meg a működőképes vasakat is, aztán árverésre bocsájtották őket. Volt olyan, ami jó állapotú volt, sógor-koma-jóbarát be lett hívva az árverésre. A licit előtt a kocsikat meg lehet nézni, volt olyan autó, amit listaszáma alapján meg akartam venni, mivel jól nézett ki a nyílt napon. 3 nappal később megláttam a kocsit és majdnem sírva fakadtam. Ami lehetett leszerelve hogy ne legyen csábító. Mégis elvitték. 2-3 héttel később a használtautó.hu-n kirestaurálva aranyáron keltek el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szitya87 Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 GSM csatlakozónak tűnik, viszont a jellegzetes kék színű széria arra is utal, hogy ha nem az első tulajdonosa vagy akkor az autód rendőrségi Astra volt. GLT-..., GMC-.... GMB-... GMJ-... rendszámok árulkodni szoktak. (Ha azóta nem történt meg az EU-s csere) A kombiknál voltak 1.8-as FGP-... rendszmúak, aztán a végén bevásároltak F Astrából IAN- rendszámút is, de keveset. G Astrából volt sok IAN-.... és IAM-.. sorozat. GSM antenna csatlakozót hamar kiderítheted, ha az első szélvédő vagy a hátsó ajtó mögötti kis ablakon van egy pici doboz, abból egy antenna, akkor mobil. Ha a tetején a hátsó ülés fölött ki van fúrva és benne egy antenna, vagy annak a csonkja, vagy egy lyuk takaró műanyag, akkor kezdj izgulni, mert URH antenna volt rajta. Rendőr autókon volt egy speckó felni is. 96 év végitől -98 közepéig gyártották Szentgotthárdon. A futóműve erősített, bőr ülések, és a hátsó ajtók zsanérjai 90 fokban engedték nyílni az ajtókat, hogy könnyebb legyen ki-be szállni. Az első széria rendőrségi selejtezése még szépen zajlott, eltüntették a hibákat (szétfúrt műszerfal, középkonzol, antenna leszerel, stb..) Később már nem foglalkoztak vele. Lehet olyat is találni, amiben benne maradt a sziréna vezérlő, a fényszóró villogtató a bal oldali küszöbben szivargyújtó a mobil kék lámpának. Az első utas bal térdénél a kesztyűtartó alatt szintén sz.gyújtó...) Akármennyire spórolós cég a rendőrség, azért ha valami elromlott nem bontott alkatrészekből építkeztek. Lehet ilyen jellegű autókat találni, ami mégsem az volt, hanem túlbuzgó polgárőrök tuningolgatták rendőrségi utánzatúra. Köszi az egyszerü :D válaszokat.Mondjuk a gép rendszáma gxy-... nem tom mi közük lehet a rendörökhöz.Na mindegy.Mégegyszer kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 Köszi az egyszerü :D válaszokat.Mondjuk a gép rendszáma gxy-... nem tom mi közük lehet a rendörökhöz.Na mindegy.Mégegyszer kösz. Nincs mit. A plusz info sosem árt. Egyébként a legtöbb az c16NZ volt. A kutyás kombik c18NZ motorosak voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 Nincs mit. A plusz info sosem árt. Egyébként a legtöbb az c16NZ volt. A kutyás kombik c18NZ motorosak voltak. leehet hülye kérdés: mezei C16NZ? semmi tunying? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 Na pont ez merült fel bennem. Anno mikor bejöttek az astrák, a tv-ben arról volt szó hogy erősebb motort kaptak, tán azok először a 16v-s motorokat. De utólag már látszik hogy ez hülyeség. Ellenben azért azt gondoltam legalább se motorokat kaptak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 BM-es autók motorizáltsága... :D :devlish: Vámos srác mesélte,hogy sdi caddyvel kellett egyszer utánaeredni egy s320 bálnának. :D Helyi "rendőrfőnöknek" meg 2.8 V6 superb volt,kívülről tök civil,de kollégák ismerték,üdvözölték mindig amikor 150-160nal lakott terülten elment a trafizó beosztottak előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Most meg panaszkodnak, mert az 1.6 kókusz kombik nem nagyon akarnak 130-nál gyorsabban menni. Mondjuk nem is csoda... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Egy egyszerü kérdés, mi ez? http://kepmegosztas....20120927006.jpg http://kepmegosztas....20120927004.jpg Egy ilyen csati nekem is van, a hátsó ülés alatt. Ezen kívül van a hátsó ajtók vonalában, a tetőn egy antenna csonk. Valamint elől, a jobb lábtérben egy RJ45 csatiban végződő kábel. A rádió mellett pedig 2 lyuk a középkonzolra fúrva. 94-es, SE motor, facelift előtti. Taxi lehetett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Na pont ez merült fel bennem. Anno mikor bejöttek az astrák, a tv-ben arról volt szó hogy erősebb motort kaptak, tán azok először a 16v-s motorokat. De utólag már látszik hogy ez hülyeség. Ellenben azért azt gondoltam legalább se motorokat kaptak. nem lehet, hogy elektronyosan meg voltak "húzva"?...mondjuk C16NZ-t nem igen van hova......csak mégis, hogy egy mezeinél jobb legyen, mondjuk ennyi erővel lehetett vona benne 1.8 vagy 2literes((8V) is akkor már azok vótak nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Lassan egy éve van nálam a klasszik astra, és eléggé megkedveltem. Igaz ebből 4hónapot egy barátomnál szolgált. Nagyon élem ezt a bamako futóművet, meg a fullfapad technikát, csak ez az 14nz ménes nem vmi fürge, de legalább az xe mindig múrva erős, ha visszaülök. :D Belekerült a valós 102ezredik km. Mióta visszakaptam kicsit többet foglalkozom vele. Cseréltem ezt azt. Vezérlés, termosztát, olaj Kormány csere gsire (batman kormány undorító) cdr500 (hogy legyen) Színhelyes első lökhárító (mert csak, ja meg mert ingyen volt) Színhelyes tükrök (szintén) Színhelyes hátsó lökhárító (ez is volt) Utángyári lámpák motorossá varázsolása (az egyetlen gyári extra legalább működjön) B.e. kéder csere (ki volt szakadva) Tankajtó kpzár bekötése (nem is volt) B.e. kilincsrugó csere (törött) Hűtött fékek elöl (féltem a tömörrel) Tank csere (kilukadt) Rekároly belső (hogy ne fájjon a hátam) Elosztónál ogyűrű. Törött műanyag burkolatok cseréje. Zárhíd, lámpakeretek lakatolása hamarosan megtörténik. Csomiajtót ma rozsdátlanítottam. A végén még autó lesz belőle. :D mondtam hogy nem fogod kibírni, hogy ne nyúlj bele xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Ma volt egy motortérmosás, akkumulátor karbantartás (a vasutas :D), spzolitól vett felniket is ledörzsisztem, várják a föstéket. :D Ha már a motortérnél voltam, megnéztem már, hogy jól tévedek-e a váltómmal kapcsolatban. Nos igazam lett. Egy F15-ös W-s 3.74-es végáttételű váltó van az X16SZR-re rakva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 mondtam hogy nem fogod kibírni, hogy ne nyúlj bele xD Ezek közül nem igazán kellett fizetni semmiért. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 nem lehet, hogy elektronyosan meg voltak "húzva"?...mondjuk C16NZ-t nem igen van hova......csak mégis, hogy egy mezeinél jobb legyen, mondjuk ennyi erővel lehetett vona benne 1.8 vagy 2literes((8V) is akkor már azok vótak nem? A kék és piros színűek a "civil" autók C16NZ volt, a fehérek, amikre lámpa is került, az úgynevezett csíkosak X16 SZR motorosak voltak. http://policecars.hu/p/albums/opel/opel008.jpg A csíkos kombik, amik FGP-s rendszámúak voltak, azok C18 NZ motorral jöttek. http://policecars.hu/p/albums/opel/opel011.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 A kék és piros színűek a "civil" autók C16NZ volt, a fehérek, amikre lámpa is került, az úgynevezett csíkosak X16 SZR motorosak voltak. http://policecars.hu...pel/opel008.jpg A csíkos kombik, amik FGP-s rendszámúak voltak, azok C18 NZ motorral jöttek. http://policecars.hu...pel/opel011.jpg Ezekszerint akkor csak nem mondtak hülyeséget, és jól emlékeztem. Te honnan tudsz ennyit a rendőr astrákról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 2 évig szerelgettem, öltöztettem őket, aztán behülyítettek és beöltöztem hozzájuk. Idén májusban 12 és fél év után elegem lett a hülye rendszerből és leszereltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Ezek közül nem igazán kellett fizetni semmiért. :D Nem azt mondtam, hogy költeni fogsz rá, csak azt , hogy nem bírod ki, hogy ne nyúlj bele. Ríkárók, fölfelniz, színeslökösítés, dzsíeszájkormány, holnapmegyekmegnézniegyhátsóablaktörlőt hozzá, szóval ugye hogy nem bírtad ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Nem azt mondtam, hogy költeni fogsz rá, csak azt , hogy nem bírod ki, hogy ne nyúlj bele. Ríkárók, fölfelniz, színeslökösítés, dzsíeszájkormány, holnapmegyekmegnézniegyhátsóablaktörlőt hozzá, szóval ugye hogy nem bírtad ki :D Nagyon helyes. :D Am nyilván nem bírom ki, hisz szeretném benne jól érezni magam. No meg a külsőnél is azért a "név kötelez", szóval szinte kényszerítettek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Ezek közül nem igazán kellett fizetni semmiért. :D Így én is szeretnék "szép ződ" lökösöket, de mivel nincs miről megörökölni ezért marad az egyre jobban fakuló fekete. :icon1: A hőlégfúvós buli nem jött be, inkább megolvadt, mint feketedett. :o :angry: Biztos már valami ugy. sz@rok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Ezek közül nem igazán kellett fizetni semmiért. :D Recaro ülést mennyiért adod, ha van? Jöhet priviben is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember29, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2012 Így én is szeretnék "szép ződ" lökösöket, de mivel nincs miről megörökölni ezért marad az egyre jobban fakuló fekete. :icon1: A hőlégfúvós buli nem jött be, inkább megolvadt, mint feketedett. :o :angry: Biztos már valami ugy. sz@rok. Én is megcsináltam a hátsó lökin a hőlégbulit, jobb lett, de nem az igazi. Recaro ülést mennyiért adod, ha van? Jöhet priviben is. ;) Most van némi zavar az erőben, mert több helyen van több cucc, de egy pár sehol sincs rendesen. Ha lesz szólok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember29, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2012 Tetőkárpit: Leszedtem, hogy visszaragasztom, de erre új cucc kell.. Vett már vki valaha és valahol tetőkárpit anyagot? ja és hol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Szeptember29, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2012 Tetőkárpit: Leszedtem, hogy visszaragasztom, de erre új cucc kell.. Vett már vki valaha és valahol tetőkárpit anyagot? ja és hol? Én jövö héten veszek Egerben 3500 körül van méterre 1,80 széles fekete szivacsos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember29, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2012 Én jövö héten veszek Egerben 3500 körül van méterre 1,80 széles fekete szivacsos... fekete? más szín is vala? hun kinél? (ha nem titkosos) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 fekete? más szín is vala? hun kinél? (ha nem titkosos) Méterárú boltokban.. csak itt Egerben ez a egy szín van a polcon a többi színnél ki kéne fizetni a posta költséget mert annyira nem keresett árúról van szó amúgy elég sok fajta szín van ha valahol találsz olcsóbbat és más színűt rendelhetünk együtt is..nem tom milyen színre gondoltál.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts