Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Értem. Köszönöm a tanácsot, szerintem akkor keresek egy bontottat. Annak a cseréje mecarás?

Napellenzők, lehajtható kapaszkodók, biztonsági övet tartó műanyagoknál és az első ajtók előtti "A" oszlopoknál elhelyezett csavarok kitekerése. Ajtó körüli gumi kéderekből ki kell hajtogatni. A belső világítást kiveszed, csatlakozókat lehúzod. Ha 5 ajtósod van, akkor a csomi ajtónál lévő műanyag borítást le kell szedni, T25-ös Torx csavarok fogják. Ráejted a fejtámlára megtartja. Majd nyitott csomi ajtónál hátrafelé ki tudod húzni az egész kárpitot.

Visszafelé ugyanez, fordított sorrendben. Pont mint a videón.

Elküldve

Napellenzők, lehajtható kapaszkodók, biztonsági övet tartó műanyagoknál és az első ajtók előtti "A" oszlopoknál elhelyezett csavarok kitekerése. Ajtó körüli gumi kéderekből ki kell hajtogatni. A belső világítást kiveszed, csatlakozókat lehúzod. Ha 5 ajtósod van, akkor a csomi ajtónál lévő műanyag borítást le kell szedni, T25-ös Torx csavarok fogják. Ráejted a fejtámlára megtartja. Majd nyitott csomi ajtónál hátrafelé ki tudod húzni az egész kárpitot.

Visszafelé ugyanez, fordított sorrendben. Pont mint a videón.

És a sedanbol hoy huzod ki hátrafelé?? :D

Elküldve

Jó neked! :-))

Nálam is ott vannak a jelek, de csak halványan, és nem működnek. Már össze - vissza kerestem a hiba okát, de nem lelem.

Az is érdekes, hogy az idézet szövege nálam valami egész furcsa betűtipussal jelenik meg amikor írok, majd az elküldés után a fórumban már ok.

Ki érti ezt? :-(

Ott kezdődik a szmájli gondjaid, hogy kötőjelet teszel beléjük. Próbáld meg anélkül. :)

Elküldve

Kiveszed a hátsó szélvédőt! :-))

ki lehet játszani a hátsó ajtón. Nem emlékszem már a pontos kombóra, de asszem elsö ülések koppra elörehajtva, fejtámlák kivéve állapotban kell kicsi kitolni az egyik elsö ablakon a kárpit egyik csücskét, és utána a vele átellenes hátsó ajtón lehet kihúzni a legkisebb meghajtással. :rolleyes:
Elküldve

Én pálmatexel ragasztottam rá műbőrt, de egy év után szépen elkezdte elereszteni melegben, azóta úgy történik az elindulás, hogy beülök, kulcs, biztonsági öv, kárpit visszasimítás, motor , lámpa index , és indulás... :D

Majd ha nagyon sok időm lesz leszedem és újraragasztom valami mással.

nekem annyit mondtak(ami a videon is láccik), hogy hőálló legyen, ez a Palma 110Cig bírja, igaz nincs ráírva konkrétan hogy "Hőálló", de csak nincs ott annyira meleg...

persze má jól elkéstem vele nyáron kellet volna, nem ilyen párás időben....

Elküldve

Ott kezdődik a szmájli gondjaid, hogy kötőjelet teszel beléjük. Próbáld meg anélkül. :)

Próba, cseresznye! :) :(

De az a baj, hogy a sablon keretén, felül a jelek nem működnek egyáltalán. Nem csak a szmájlik, hanem semmi. Csak halvány kék alapon halvány jelek jönnek, ki is írja, hogy pl: másol, beilleszt, de semmi sem működik.

Úgy tűnik így működik a szmájli, de ahhoz mindegyiknek kellene a kódja. Persze ettől a többi még nem jó. Pl. képet sem tudok beilleszteni.

Elküldve

Próba, cseresznye! :) :(

De az a baj, hogy a sablon keretén, felül a jelek nem működnek egyáltalán. Nem csak a szmájlik, hanem semmi. Csak halvány kék alapon halvány jelek jönnek, ki is írja, hogy pl: másol, beilleszt, de semmi sem működik.

Úgy tűnik így működik a szmájli, de ahhoz mindegyiknek kellene a kódja. Persze ettől a többi még nem jó. Pl. képet sem tudok beilleszteni.

Javascript engedélyezve van a böngésződben? Firefoxnál Beállítások > Tartalom > 3. pipa

Elküldve

Javascript engedélyezve van a böngésződben? Firefoxnál Beállítások > Tartalom > 3. pipa

Ja, vagy ez lesz, vagy csak szerkesztő módba kapcsoltad az ablakot. A bal felső sarokban ott egy villanykapcsoló. Próbáld ki.

Elküldve

Ja, vagy ez lesz, vagy csak szerkesztő módba kapcsoltad az ablakot. A bal felső sarokban ott egy villanykapcsoló. Próbáld ki.

Subidubidúúúb! Nagyon köszönöm! :omg: :icon1: :D :hiya:

Elküldve

nekem annyit mondtak(ami a videon is láccik), hogy hőálló legyen, ez a Palma 110Cig bírja, igaz nincs ráírva konkrétan hogy "Hőálló", de csak nincs ott annyira meleg...

persze má jól elkéstem vele nyáron kellet volna, nem ilyen párás időben....

Ez volt nálam is a baj, ugye van a Pálmatex és a Pálmafix én az olcsóbbikkal csináltam ami pont nem hőálló.

Elküldve

Élt 18 évet és 273 ezr kilómétert, a mostani tuti nem bírja eddig:

Mindkét oldalit cserélted?

Engem mostanában a jobb első felső ajtócsapszeg szivatott, már hetek óta hallottam, hogy kopog valami a jobb oldali ajtónál. Leszedtem a kárpitot, átnéztem mindent, de nem találtam az okát. Aztán megfigyeltem, hogy akár nyomva van kifelé az ajtó menet közben, akár húzva, mindig elhallgat. Ekkor ugrott be, hogy talán maga az ajtó okozza a zajt, akkor pedig a csapszegnél lehet a gond. Kifelé a csapszeg nagyon könnyen jött, 3-4 kalapácsütés, és kiesett, úgyhogy ráfért a csere.Azóta csendben van az ajtó.

Elküldve

Mindkét oldalit cserélted?

Engem mostanában a jobb első felső ajtócsapszeg szivatott, már hetek óta hallottam, hogy kopog valami a jobb oldali ajtónál. Leszedtem a kárpitot, átnéztem mindent, de nem találtam az okát. Aztán megfigyeltem, hogy akár nyomva van kifelé az ajtó menet közben, akár húzva, mindig elhallgat. Ekkor ugrott be, hogy talán maga az ajtó okozza a zajt, akkor pedig a csapszegnél lehet a gond. Kifelé a csapszeg nagyon könnyen jött, 3-4 kalapácsütés, és kiesett, úgyhogy ráfért a csere.Azóta csendben van az ajtó.

Nem, csak a bal oldalit kicsit le vagyok gatyásodva......nekem már ki van kopva a zsanér a sift csere nem oldotta meg a kottyanást az ajtónál.

Elküldve

Nem, csak a bal oldalit kicsit le vagyok gatyásodva......nekem már ki van kopva a zsanér a sift csere nem oldotta meg a kottyanást az ajtónál.

ja nekemse, vki az mondta itt fel kell fúrni.....

Elküldve

GSM csatlakozónak tűnik, viszont a jellegzetes kék színű széria arra is utal, hogy ha nem az első tulajdonosa vagy akkor az autód rendőrségi Astra volt. GLT-..., GMC-.... GMB-... GMJ-... rendszámok árulkodni szoktak. (Ha azóta nem történt meg az EU-s csere) A kombiknál voltak 1.8-as FGP-... rendszmúak, aztán a végén bevásároltak F Astrából IAN- rendszámút is, de keveset. G Astrából volt sok IAN-.... és IAM-.. sorozat.

GSM antenna csatlakozót hamar kiderítheted, ha az első szélvédő vagy a hátsó ajtó mögötti kis ablakon van egy pici doboz, abból egy antenna, akkor mobil.

Ha a tetején a hátsó ülés fölött ki van fúrva és benne egy antenna, vagy annak a csonkja, vagy egy lyuk takaró műanyag, akkor kezdj izgulni, mert URH antenna volt rajta.

Rendőr autókon volt egy speckó felni is. 96 év végitől -98 közepéig gyártották Szentgotthárdon. A futóműve erősített, bőr ülések, és a hátsó ajtók zsanérjai 90 fokban engedték nyílni az ajtókat, hogy könnyebb legyen ki-be szállni.

Az első széria rendőrségi selejtezése még szépen zajlott, eltüntették a hibákat (szétfúrt műszerfal, középkonzol, antenna leszerel, stb..) Később már nem foglalkoztak vele. Lehet olyat is találni, amiben benne maradt a sziréna vezérlő, a fényszóró villogtató a bal oldali küszöbben szivargyújtó a mobil kék lámpának. Az első utas bal térdénél a kesztyűtartó alatt szintén sz.gyújtó...)

Akármennyire spórolós cég a rendőrség, azért ha valami elromlott nem bontott alkatrészekből építkeztek.

Lehet ilyen jellegű autókat találni, ami mégsem az volt, hanem túlbuzgó polgárőrök tuningolgatták rendőrségi utánzatúra.

Elküldve

Lassan egy éve van nálam a klasszik astra, és eléggé megkedveltem. Igaz ebből 4hónapot egy barátomnál szolgált. Nagyon élem ezt a bamako futóművet, meg a fullfapad technikát, csak ez az 14nz ménes nem vmi fürge, de legalább az xe mindig múrva erős, ha visszaülök. :D Belekerült a valós 102ezredik km.

Mióta visszakaptam kicsit többet foglalkozom vele. Cseréltem ezt azt.

Vezérlés, termosztát, olaj

Kormány csere gsire (batman kormány undorító)

cdr500 (hogy legyen)

Színhelyes első lökhárító (mert csak, ja meg mert ingyen volt)

Színhelyes tükrök (szintén)

Színhelyes hátsó lökhárító (ez is volt)

Utángyári lámpák motorossá varázsolása (az egyetlen gyári extra legalább működjön)

B.e. kéder csere (ki volt szakadva)

Tankajtó kpzár bekötése (nem is volt)

B.e. kilincsrugó csere (törött)

Hűtött fékek elöl (féltem a tömörrel)

Tank csere (kilukadt)

Rekároly belső (hogy ne fájjon a hátam)

Elosztónál ogyűrű.

Törött műanyag burkolatok cseréje.

Zárhíd, lámpakeretek lakatolása hamarosan megtörténik. Csomiajtót ma rozsdátlanítottam. A végén még autó lesz belőle. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.