Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

a kocsi színe a fehér :D

amúgy rtomi, hogyhogy ilyen a rendszámtábla-világításod, ez a classic-os, nem?

Ha jó az ár, lehet érdekel, de nem tudom hogy mutatna a plüssbelsőben....

ja, mi ez a levélrács-biznisz? mert az enyém eléggé el van már deformálódva, több helyen eláll, van még olyan bontott ami nem összevissza áll?

Fészlift előtti/klasszik. Ilyet raktak fel neki mikor összetörték hátulról.

Levélrács eléggé zsákbamacska, vagy jó a bontott vagy nem...általában nem. :D

Link to comment
Megosztás:

amúgy rtomi, hogyhogy ilyen a rendszámtábla-világításod, ez a classic-os, nem?

A Classicé az ovális ahogy én tudom.

ja, mi ez a levélrács-biznisz?

Ha elmondanám meg kéne,hogy öljelek. :goofy:

Fészlift előtti/klasszik. Ilyet raktak fel neki mikor összetörték hátulról.

Előtte is ilyen volt már így vettem.

Az előző gazdinál utolérte egy kamion.

Valószínűleg cserélték már akkor is.

Nekem egyébként jobban tetszik mint az ovális.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Páran mondták, hogy lehet, de én mégsem tudom. Szóval állítólag ha a tulajdonomban van egy autó akkor minden jogom és lehetőségem megvan, hogy lekérdezzem a kártörténetét az autónak. Ennek ellenére elutasítanak, hogy ők (jelen esetben aegon) nem tudnak infót adni arról, hogy évekkel ezelőtt volt-e balesete az autónak. Persze a régen beígért km óra állás lekérdezés lehetőségéről is hallgatnak. Jókora lobbi lehet ezek ellen. Nem is csodálom így sok kereskedő becsukhatna, mert nem találnának elég balekot a sok roncsból újjáélesztett vagy tekert órás autóra.

Link to comment
Megosztás:

A Classicé az ovális ahogy én tudom.

Ha elmondanám meg kéne,hogy öljelek. :goofy:

Előtte is ilyen volt már így vettem.

Az előző gazdinál utolérte egy kamion.

Valószínűleg cserélték már akkor is.

Nekem egyébként jobban tetszik mint az ovális.

Nem nem, a classicé a szögletes, nekem van az ovális (meg pl szüleimnek is) és az nem classic.

Amúgy jah, szerintem is jobban néz ki. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Páran mondták, hogy lehet, de én mégsem tudom. Szóval állítólag ha a tulajdonomban van egy autó akkor minden jogom és lehetőségem megvan, hogy lekérdezzem a kártörténetét az autónak. Ennek ellenére elutasítanak, hogy ők (jelen esetben aegon) nem tudnak infót adni arról, hogy évekkel ezelőtt volt-e balesete az autónak. Persze a régen beígért km óra állás lekérdezés lehetőségéről is hallgatnak. Jókora lobbi lehet ezek ellen. Nem is csodálom így sok kereskedő becsukhatna, mert nem találnának elég balekot a sok roncsból újjáélesztett vagy tekert órás autóra.

Komoly csatt után rendszám csere szokott lenni,ez után szinte lehetetlen utánanézni,hogy törték-e.

Link to comment
Megosztás:

Helló! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az óra csoportomat kiakarom cserélni fordulatszámmérős órára. Ma szétszedtem kiszedtem az óracsoportot megnéztem,hogy bevan e kötve fordszám jeladó kábele és nincs. Olvastam a leírást,hogy hogyan lehet ezt megcsnálni,hogy behúzni egy kábelt. Rendben is van odáig ,hogy a csatlakozóig behúzom,de a 8. pinre ahova kötni kell ugye nekem nincs az a réz (annak vélem) amibe a többi kábel belemegy. Ezt akkor hogyan tudom megoldani? Erre gondolok (http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880/gallery_1646_202_344.jpg)

Link to comment
Megosztás:

Helló! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az óra csoportomat kiakarom cserélni fordulatszámmérős órára. Ma szétszedtem kiszedtem az óracsoportot megnéztem,hogy bevan e kötve fordszám jeladó kábele és nincs. Olvastam a leírást,hogy hogyan lehet ezt megcsnálni,hogy behúzni egy kábelt. Rendben is van odáig ,hogy a csatlakozóig behúzom,de a 8. pinre ahova kötni kell ugye nekem nincs az a réz (annak vélem) amibe a többi kábel belemegy. Ezt akkor hogyan tudom megoldani? Erre gondolok (http://www.opelforum...646_202_344.jpg)

én a benzines astrámban ugy csináltam, hogy a vezeték végét kb 2 cm hosszan átitattam forrasztóónnal, és visszahajlítottam a megfelelő formára. Igy tettem be a csatiba a helyére. Tudom nem valami profi megoldás, de évekig működött.

Link to comment
Megosztás:

Helló! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az óra csoportomat kiakarom cserélni fordulatszámmérős órára. Ma szétszedtem kiszedtem az óracsoportot megnéztem,hogy bevan e kötve fordszám jeladó kábele és nincs. Olvastam a leírást,hogy hogyan lehet ezt megcsnálni,hogy behúzni egy kábelt. Rendben is van odáig ,hogy a csatlakozóig behúzom,de a 8. pinre ahova kötni kell ugye nekem nincs az a réz (annak vélem) amibe a többi kábel belemegy. Ezt akkor hogyan tudom megoldani? Erre gondolok (http://www.opelforum...646_202_344.jpg)

Ahol az órát bontottad, ott tuti volt hozzá csatlakozó is, mert általában bekötik, ha már bent van... :) Tehát vissza oda, és kérni a csatlakozót, akár egyben a sorkapoccsal, akár csak az érintkezőt. Legtöbb bontós kivágja a kábeleket, és leadja a rezet, meg a maradék vasat külön. Nem hinném, hogy van annyira pofátlan a bontós, hogy pénzt kérne érte.

Link to comment
Megosztás:

Helló! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az óra csoportomat kiakarom cserélni fordulatszámmérős órára. Ma szétszedtem kiszedtem az óracsoportot megnéztem,hogy bevan e kötve fordszám jeladó kábele és nincs. Olvastam a leírást,hogy hogyan lehet ezt megcsnálni,hogy behúzni egy kábelt. Rendben is van odáig ,hogy a csatlakozóig behúzom,de a 8. pinre ahova kötni kell ugye nekem nincs az a réz (annak vélem) amibe a többi kábel belemegy. Ezt akkor hogyan tudom megoldani? Erre gondolok (http://www.opelforum...646_202_344.jpg)

nem is ez volt a bajom, vettem egy kábelköteget 5pénzért, mivel BCt akarok bele rakni úgyis kellenek még abból csatlakozok...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.