Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ja meg először betiltották magyarországon a pótféklámpát, aztán kénytelenek voltak engedélyezni, mert csak jöttek be az új autók, beépített, kibonthatatlan ledes szárnyba, csomiajtóba szerelt pótféklámpákkal. :D

Igen emléxem. Bár nekünk az átkosban is volt a wareszon, a hátsóablak két sarkában egy egy ilyen körlámpa. :D

De anno 96-tól 2001-ig a regatank-on is volt, abba se kötöttek bele sose. (lehet jó helyre járunk vizsgáztatni? :D)

Link to comment
Megosztás:

Ja meg először betiltották magyarországon a pótféklámpát, aztán kénytelenek voltak engedélyezni, mert csak jöttek be az új autók, beépített, kibonthatatlan ledes szárnyba, csomiajtóba szerelt pótféklámpákkal. :D

Engem régen büntettek meg pótféklámpa miatt. A Skoda S100-as :icon13: ban volt kettő a sarkokban. Azt hiszem 1000 volt a helyszini bírság, és ott le is kellett szedni. Piszkáltak érte előtte is. Vagy 3-4 szer leszedették. Amikor meg is büntettek, hagytam a fenébe. Már akkor mondtam a rendőrnek, hogy ezt inkább kötelezővé kéne tenni.

Link to comment
Megosztás:

Azt szeretném megtudni hol tudom megnézni a sebesség váltó számát.

Mert az oldalán csak ezt találtuk:W 3,55 30461

És nem tudjuk pontosan milyen váltó van benne mert a 3-as szinkrongyűrű tönkre ment.

Ha jól emlékszem, akkor a kulissza környékén kellene lennie az "F"számnak.

Link to comment
Megosztás:

Azt szeretném megtudni hol tudom megnézni a sebesség váltó számát.

Mert az oldalán csak ezt találtuk:W 3,55 30461

És nem tudjuk pontosan milyen váltó van benne mert a 3-as szinkrongyűrű tönkre ment.

váltó tetején, kb. a rudazat csuklója alatt, lesz elvileg szép nagy betűkkel. Lehet hogy törölgetni kell, nagyon retkes szokott lenni az a rész.
Link to comment
Megosztás:

Nos. Van az a helyzet, mikor a Car400, ami 4x20W-os, nem bírja azt, amit kérek tőle. Nem a hangszórók haltak meg, azok bírják. Egyszerűen elfáradtak az alkatrészek a táp résznél az autórádión belül. Nagy hangerőn mélyhang ütemével (lábdob) szinkronban elhalványodik a rádió világítása. Járó motornál. :D

Túl nagy áramot szívna a két darab TDA7375 végfok IC, amit a táp és szűrései nem tudnak már kiszolgálni.

Egyelőre keresem a megoldást. :D

De ugye a gyári hangszórók sz?rok, semmire valók, jobbak a kevlár hiperszuper kasztnirezgetők. ugye. :) Mégis az autórádió nem bírta. Hogy lehet ez. :D

Megjegyzés: jelenség annyi, hogy ha durva nagy a hangerő, akkor elhalkul a cucc, majd elkezd ütemesen búgni. Fel-le halkulva. :D A zene szól, de alig. :D Egy ki-be kapcsolás megoldja a problémát. Egy ideig.

B?ssza meg Devin townsend, hogy nem tud olyan zenét gyártani, aminél nem tekerődik fel a hangerő automatikusan. :D

Link to comment
Megosztás:

Nos. Van az a helyzet, mikor a Car400, ami 4x20W-os, nem bírja azt, amit kérek tőle. Nem a hangszórók haltak meg, azok bírják. Egyszerűen elfáradtak az alkatrészek a táp résznél az autórádión belül. Nagy hangerőn mélyhang ütemével (lábdob) szinkronban elhalványodik a rádió világítása. Járó motornál. :D

Túl nagy áramot szívna a két darab TDA7375 végfok IC, amit a táp és szűrései nem tudnak már kiszolgálni.

Egyelőre keresem a megoldást. :D

De ugye a gyári hangszórók sz?rok, semmire valók, jobbak a kevlár hiperszuper kasztnirezgetők. ugye. :) Mégis az autórádió nem bírta. Hogy lehet ez. :D

Megjegyzés: jelenség annyi, hogy ha durva nagy a hangerő, akkor elhalkul a cucc, majd elkezd ütemesen búgni. Fel-le halkulva. :D A zene szól, de alig. :D Egy ki-be kapcsolás megoldja a problémát. Egy ideig.

B?ssza meg Devin townsend, hogy nem tud olyan zenét gyártani, aminél nem tekerődik fel a hangerő automatikusan. :D

Ez azért van mert kevés neki a test. :icon10:

Már volt nekem is ilyen problem.

Lehet,hogy nem közvetlen a rádiónál hanem a kasztni-motor vagy az akkusarunál .

Jól nézd át mindet. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nos. Van az a helyzet, mikor a Car400, ami 4x20W-os, nem bírja azt, amit kérek tőle. Nem a hangszórók haltak meg, azok bírják. Egyszerűen elfáradtak az alkatrészek a táp résznél az autórádión belül. Nagy hangerőn mélyhang ütemével (lábdob) szinkronban elhalványodik a rádió világítása. Járó motornál. :D

Túl nagy áramot szívna a két darab TDA7375 végfok IC, amit a táp és szűrései nem tudnak már kiszolgálni.

Egyelőre keresem a megoldást. :D

De ugye a gyári hangszórók sz?rok, semmire valók, jobbak a kevlár hiperszuper kasztnirezgetők. ugye. :) Mégis az autórádió nem bírta. Hogy lehet ez. :D

Megjegyzés: jelenség annyi, hogy ha durva nagy a hangerő, akkor elhalkul a cucc, majd elkezd ütemesen búgni. Fel-le halkulva. :D A zene szól, de alig. :D Egy ki-be kapcsolás megoldja a problémát. Egy ideig.

B?ssza meg Devin townsend, hogy nem tud olyan zenét gyártani, aminél nem tekerődik fel a hangerő automatikusan. :D

Nos, mintha én mondtam volna annak idején valami hasonlót. :icon1: Nem akarom újraindítani ezt a lavinát, de:

A lényege az lett volna, hogy - szerény szubjektív véleményem szerint - egy új, modern, nagyobb teljesítményű hangszóró (jajj már ebből is vita volt/lesz, hogy mi az a teljesítmény. nem a PMPO!) jobban, szebben, és tisztábban szól, mint a 15-20 éves gyári.

Attól még valakinek lehet jó a gyári is, de nekem a mostaniak jobban tetszenek. Ennyi. Egyébként a mélynyomóknak és a kasztnirezgetésnek nem vagyok híve, és ilyen nincs is a kocsimban. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Nos, mintha én mondtam volna annak idején valami hasonlót. :icon1: Nem akarom újraindítani ezt a lavinát, de:

A lényege az lett volna, hogy - szerény szubjektív véleményem szerint - egy új, modern, nagyobb teljesítményű hangszóró (jajj már ebből is vita volt/lesz, hogy mi az a teljesítmény. nem a PMPO!) jobban, szebben, és tisztábban szól, mint a 15-20 éves gyári.

Attól még valakinek lehet jó a gyári is, de nekem a mostaniak jobban tetszenek. Ennyi. Egyébként a mélynyomóknak és a kasztnirezgetésnek nem vagyok híve, és ilyen nincs is a kocsimban. :icon1:

Nekem van mélynyomó, de nem kasztnirezegtetésnek. És nem az utcának zenélek. :icon1:

Amikor néha helyhiány miatt kiveszem, nagyon hiányzik. Ha bent van, nem durva, de kitölti az utasteret a zene.

A jó mélynyomó olyan, hogy nem veszed észre hogy dübörög, de hiányzik, ha kikapcsolod. :sneaky:

Link to comment
Megosztás:

Nos, mintha én mondtam volna annak idején valami hasonlót. :icon1: Nem akarom újraindítani ezt a lavinát, de:

A lényege az lett volna, hogy - szerény szubjektív véleményem szerint - egy új, modern, nagyobb teljesítményű hangszóró (jajj már ebből is vita volt/lesz, hogy mi az a teljesítmény. nem a PMPO!) jobban, szebben, és tisztábban szól, mint a 15-20 éves gyári.

Attól még valakinek lehet jó a gyári is, de nekem a mostaniak jobban tetszenek. Ennyi. Egyébként a mélynyomóknak és a kasztnirezgetésnek nem vagyok híve, és ilyen nincs is a kocsimban. :icon1:

Nem a teljesítménytől függ a hangminőség. :) Nem kell 50W, hogy hangosan szóljon a zene a kocsiban. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van mélyláda a járműben, de én sem azért tettem be hogy teljesen hangerőn szétszakadjon a csomagtartó ajtóm, hanem kis hangerőn hiányzott a tiszta ne mán, soha semmi problémám nem volt a gyári hangszórókkal, jelenleg is azok vannak bent, mélyláda nélkül is nagyobb hangerőn szépen szólnak és bőven van ne mán ott már azt mondom majdnem felesleges a mélyláda, viszont alacsony hangerőnél, amikor még beszélgetni lehet nincs ne mán sajnos, ezért tettem bele egy kis szolid, egyedi mélyládát, kemény 30w-ot tud a hangszórója, 2 ohmon 100w-ot tud az erősítő, de mivel 6 ohmos a hangszóró ha jól emlékszem így 40w körül van, eredetileg is az a legjobb ha az erősítő a felét tudja mint a hangszóró(k). Lényeg a lényeg, hogy egy mélyláda szerintem és a normális, NEM "halláskárosult" zenekedvelők szerint is, az alacsonyabb hangerőn való ne mán megtartására, és a komolyabb, teltebb hangzás miatt lett kitalálva, aki bömbölteti az meg is érdemli hogy megsüketüljön. ;) Szerintem....

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van mélyláda a járműben, de én sem azért tettem be hogy teljesen hangerőn szétszakadjon a csomagtartó ajtóm, hanem kis hangerőn hiányzott a tiszta ne mán, soha semmi problémám nem volt a gyári hangszórókkal, jelenleg is azok vannak bent, mélyláda nélkül is nagyobb hangerőn szépen szólnak és bőven van ne mán ott már azt mondom majdnem felesleges a mélyláda, viszont alacsony hangerőnél, amikor még beszélgetni lehet nincs ne mán sajnos, ezért tettem bele egy kis szolid, egyedi mélyládát, kemény 30w-ot tud a hangszórója, 2 ohmon 100w-ot tud az erősítő, de mivel 6 ohmos a hangszóró ha jól emlékszem így 40w körül van, eredetileg is az a legjobb ha az erősítő a felét tudja mint a hangszóró(k). Lényeg a lényeg, hogy egy mélyláda szerintem és a normális, NEM "halláskárosult" zenekedvelők szerint is, az alacsonyabb hangerőn való ne mán megtartására, és a komolyabb, teltebb hangzás miatt lett kitalálva, aki bömbölteti az meg is érdemli hogy megsüketüljön. ;) Szerintem....

:blink: ??? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.