Gabibácsi Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Szerintem ez jobb: :icon1: http://www.ebay.de/i...=item3cca6495a4 Ilyen szárny kéne nekem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Ja meg először betiltották magyarországon a pótféklámpát, aztán kénytelenek voltak engedélyezni, mert csak jöttek be az új autók, beépített, kibonthatatlan ledes szárnyba, csomiajtóba szerelt pótféklámpákkal. :D Igen emléxem. Bár nekünk az átkosban is volt a wareszon, a hátsóablak két sarkában egy egy ilyen körlámpa. :D De anno 96-tól 2001-ig a regatank-on is volt, abba se kötöttek bele sose. (lehet jó helyre járunk vizsgáztatni? :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Ja meg először betiltották magyarországon a pótféklámpát, aztán kénytelenek voltak engedélyezni, mert csak jöttek be az új autók, beépített, kibonthatatlan ledes szárnyba, csomiajtóba szerelt pótféklámpákkal. :D Engem régen büntettek meg pótféklámpa miatt. A Skoda S100-as :icon13: ban volt kettő a sarkokban. Azt hiszem 1000 volt a helyszini bírság, és ott le is kellett szedni. Piszkáltak érte előtte is. Vagy 3-4 szer leszedették. Amikor meg is büntettek, hagytam a fenébe. Már akkor mondtam a rendőrnek, hogy ezt inkább kötelezővé kéne tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Nem csak, mert szüleimé 97-es, nem classic. Simában ilyen volt. (ha épp volt) Classicban meg ilyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
semlegeske Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 sziasztok van most itt valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
semlegeske Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Azt szeretném megtudni hol tudom megnézni a sebesség váltó számát. Mert az oldalán csak ezt találtuk:W 3,55 30461 És nem tudjuk pontosan milyen váltó van benne mert a 3-as szinkrongyűrű tönkre ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramiusz Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Simában ilyen volt. (ha épp volt) Egy ilyenre beneveznék... :) Ebbe talán nem kötnének bele. Addig meg jó a Tecskós is. Amúgy, bocs, ha felkavartam volna a vizet a pótféklámpás kérdéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Simában ilyen volt. (ha épp volt) Na, ebben egyik sem. Hanem olyan mint a sima, csak lent. :) erre varj gombot és tök gyári :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 sziasztok van most itt valaki? nincs, alszunk Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Azt szeretném megtudni hol tudom megnézni a sebesség váltó számát. Mert az oldalán csak ezt találtuk:W 3,55 30461 És nem tudjuk pontosan milyen váltó van benne mert a 3-as szinkrongyűrű tönkre ment. Ha jól emlékszem, akkor a kulissza környékén kellene lennie az "F"számnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Azt szeretném megtudni hol tudom megnézni a sebesség váltó számát. Mert az oldalán csak ezt találtuk:W 3,55 30461 És nem tudjuk pontosan milyen váltó van benne mert a 3-as szinkrongyűrű tönkre ment. váltó tetején, kb. a rudazat csuklója alatt, lesz elvileg szép nagy betűkkel. Lehet hogy törölgetni kell, nagyon retkes szokott lenni az a rész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Nem mindegyiken van ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Nos. Van az a helyzet, mikor a Car400, ami 4x20W-os, nem bírja azt, amit kérek tőle. Nem a hangszórók haltak meg, azok bírják. Egyszerűen elfáradtak az alkatrészek a táp résznél az autórádión belül. Nagy hangerőn mélyhang ütemével (lábdob) szinkronban elhalványodik a rádió világítása. Járó motornál. :D Túl nagy áramot szívna a két darab TDA7375 végfok IC, amit a táp és szűrései nem tudnak már kiszolgálni. Egyelőre keresem a megoldást. :D De ugye a gyári hangszórók sz?rok, semmire valók, jobbak a kevlár hiperszuper kasztnirezgetők. ugye. :) Mégis az autórádió nem bírta. Hogy lehet ez. :D Megjegyzés: jelenség annyi, hogy ha durva nagy a hangerő, akkor elhalkul a cucc, majd elkezd ütemesen búgni. Fel-le halkulva. :D A zene szól, de alig. :D Egy ki-be kapcsolás megoldja a problémát. Egy ideig. B?ssza meg Devin townsend, hogy nem tud olyan zenét gyártani, aminél nem tekerődik fel a hangerő automatikusan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Nos. Van az a helyzet, mikor a Car400, ami 4x20W-os, nem bírja azt, amit kérek tőle. Nem a hangszórók haltak meg, azok bírják. Egyszerűen elfáradtak az alkatrészek a táp résznél az autórádión belül. Nagy hangerőn mélyhang ütemével (lábdob) szinkronban elhalványodik a rádió világítása. Járó motornál. :D Túl nagy áramot szívna a két darab TDA7375 végfok IC, amit a táp és szűrései nem tudnak már kiszolgálni. Egyelőre keresem a megoldást. :D De ugye a gyári hangszórók sz?rok, semmire valók, jobbak a kevlár hiperszuper kasztnirezgetők. ugye. :) Mégis az autórádió nem bírta. Hogy lehet ez. :D Megjegyzés: jelenség annyi, hogy ha durva nagy a hangerő, akkor elhalkul a cucc, majd elkezd ütemesen búgni. Fel-le halkulva. :D A zene szól, de alig. :D Egy ki-be kapcsolás megoldja a problémát. Egy ideig. B?ssza meg Devin townsend, hogy nem tud olyan zenét gyártani, aminél nem tekerődik fel a hangerő automatikusan. :D Ez azért van mert kevés neki a test. :icon10: Már volt nekem is ilyen problem. Lehet,hogy nem közvetlen a rádiónál hanem a kasztni-motor vagy az akkusarunál . Jól nézd át mindet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Ez azért van mert kevés neki a test. :icon10: Már volt nekem is ilyen problem. Lehet,hogy nem közvetlen a rádiónál hanem a kasztni-motor vagy az akkusarunál . Jól nézd át mindet. ;) Jó ötlet. :) Köszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nos. Van az a helyzet, mikor a Car400, ami 4x20W-os, nem bírja azt, amit kérek tőle. Nem a hangszórók haltak meg, azok bírják. Egyszerűen elfáradtak az alkatrészek a táp résznél az autórádión belül. Nagy hangerőn mélyhang ütemével (lábdob) szinkronban elhalványodik a rádió világítása. Járó motornál. :D Túl nagy áramot szívna a két darab TDA7375 végfok IC, amit a táp és szűrései nem tudnak már kiszolgálni. Egyelőre keresem a megoldást. :D De ugye a gyári hangszórók sz?rok, semmire valók, jobbak a kevlár hiperszuper kasztnirezgetők. ugye. :) Mégis az autórádió nem bírta. Hogy lehet ez. :D Megjegyzés: jelenség annyi, hogy ha durva nagy a hangerő, akkor elhalkul a cucc, majd elkezd ütemesen búgni. Fel-le halkulva. :D A zene szól, de alig. :D Egy ki-be kapcsolás megoldja a problémát. Egy ideig. B?ssza meg Devin townsend, hogy nem tud olyan zenét gyártani, aminél nem tekerődik fel a hangerő automatikusan. :D Nos, mintha én mondtam volna annak idején valami hasonlót. :icon1: Nem akarom újraindítani ezt a lavinát, de: A lényege az lett volna, hogy - szerény szubjektív véleményem szerint - egy új, modern, nagyobb teljesítményű hangszóró (jajj már ebből is vita volt/lesz, hogy mi az a teljesítmény. nem a PMPO!) jobban, szebben, és tisztábban szól, mint a 15-20 éves gyári. Attól még valakinek lehet jó a gyári is, de nekem a mostaniak jobban tetszenek. Ennyi. Egyébként a mélynyomóknak és a kasztnirezgetésnek nem vagyok híve, és ilyen nincs is a kocsimban. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nos, mintha én mondtam volna annak idején valami hasonlót. :icon1: Nem akarom újraindítani ezt a lavinát, de: A lényege az lett volna, hogy - szerény szubjektív véleményem szerint - egy új, modern, nagyobb teljesítményű hangszóró (jajj már ebből is vita volt/lesz, hogy mi az a teljesítmény. nem a PMPO!) jobban, szebben, és tisztábban szól, mint a 15-20 éves gyári. Attól még valakinek lehet jó a gyári is, de nekem a mostaniak jobban tetszenek. Ennyi. Egyébként a mélynyomóknak és a kasztnirezgetésnek nem vagyok híve, és ilyen nincs is a kocsimban. :icon1: Nekem van mélynyomó, de nem kasztnirezegtetésnek. És nem az utcának zenélek. :icon1: Amikor néha helyhiány miatt kiveszem, nagyon hiányzik. Ha bent van, nem durva, de kitölti az utasteret a zene. A jó mélynyomó olyan, hogy nem veszed észre hogy dübörög, de hiányzik, ha kikapcsolod. :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nos, mintha én mondtam volna annak idején valami hasonlót. :icon1: Nem akarom újraindítani ezt a lavinát, de: A lényege az lett volna, hogy - szerény szubjektív véleményem szerint - egy új, modern, nagyobb teljesítményű hangszóró (jajj már ebből is vita volt/lesz, hogy mi az a teljesítmény. nem a PMPO!) jobban, szebben, és tisztábban szól, mint a 15-20 éves gyári. Attól még valakinek lehet jó a gyári is, de nekem a mostaniak jobban tetszenek. Ennyi. Egyébként a mélynyomóknak és a kasztnirezgetésnek nem vagyok híve, és ilyen nincs is a kocsimban. :icon1: Nem a teljesítménytől függ a hangminőség. :) Nem kell 50W, hogy hangosan szóljon a zene a kocsiban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nekem is van mélyláda a járműben, de én sem azért tettem be hogy teljesen hangerőn szétszakadjon a csomagtartó ajtóm, hanem kis hangerőn hiányzott a tiszta ne mán, soha semmi problémám nem volt a gyári hangszórókkal, jelenleg is azok vannak bent, mélyláda nélkül is nagyobb hangerőn szépen szólnak és bőven van ne mán ott már azt mondom majdnem felesleges a mélyláda, viszont alacsony hangerőnél, amikor még beszélgetni lehet nincs ne mán sajnos, ezért tettem bele egy kis szolid, egyedi mélyládát, kemény 30w-ot tud a hangszórója, 2 ohmon 100w-ot tud az erősítő, de mivel 6 ohmos a hangszóró ha jól emlékszem így 40w körül van, eredetileg is az a legjobb ha az erősítő a felét tudja mint a hangszóró(k). Lényeg a lényeg, hogy egy mélyláda szerintem és a normális, NEM "halláskárosult" zenekedvelők szerint is, az alacsonyabb hangerőn való ne mán megtartására, és a komolyabb, teltebb hangzás miatt lett kitalálva, aki bömbölteti az meg is érdemli hogy megsüketüljön. ;) Szerintem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nekem mélyláda sem kell. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nekem is van mélyláda a járműben, de én sem azért tettem be hogy teljesen hangerőn szétszakadjon a csomagtartó ajtóm, hanem kis hangerőn hiányzott a tiszta ne mán, soha semmi problémám nem volt a gyári hangszórókkal, jelenleg is azok vannak bent, mélyláda nélkül is nagyobb hangerőn szépen szólnak és bőven van ne mán ott már azt mondom majdnem felesleges a mélyláda, viszont alacsony hangerőnél, amikor még beszélgetni lehet nincs ne mán sajnos, ezért tettem bele egy kis szolid, egyedi mélyládát, kemény 30w-ot tud a hangszórója, 2 ohmon 100w-ot tud az erősítő, de mivel 6 ohmos a hangszóró ha jól emlékszem így 40w körül van, eredetileg is az a legjobb ha az erősítő a felét tudja mint a hangszóró(k). Lényeg a lényeg, hogy egy mélyláda szerintem és a normális, NEM "halláskárosult" zenekedvelők szerint is, az alacsonyabb hangerőn való ne mán megtartására, és a komolyabb, teltebb hangzás miatt lett kitalálva, aki bömbölteti az meg is érdemli hogy megsüketüljön. ;) Szerintem.... :blink: ??? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Nem a teljesítménytől függ a hangminőség. :) Nem kell 50W, hogy hangosan szóljon a zene a kocsiban. :) Ez igaz. Meg az is, hogy kevés szubjektívebb dolog van ennél a világon. ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 c20xe :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember9, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2012 Gyári hangszórónál 10ből 7nek már szakadt,porladt a membránja,aztán idő kérdése és elkezd recsegni. Eladásra hozott autóimnál eddig mindegyiknek recsegett valamelyik első,aztán annyit segítettem rajta költséghatékonyan,hogy recsegős szakadt helyett túrtam hozzá szakadt még nem recsegőset. :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember9, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2012 c20xe :D :lol: az gyári, nem lehet jó... xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts