daykiller Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Bár itt úgy tűnik mindenki a gyáriakat isteníti, legyen szabad megjegyeznem, hogy én pl nem bántam meg, hogy kidobtam a gyáriakat. Egyedül az első csipogókat tartottam meg, mert nem találtam bele valót, aztán később meg már nem is kerestem. Az elsőknél érdemes a hangszóró beépítési mélységére figyelni, mert elakadhat benne az ablak, és kell hozzá beépítőkeret is. Hátul szétvágtam a kalaptartót, amitől természetesen meghajlott a hangszórók súlya alatt, de kis trükközéssel megoldható, hogy ne essen le folyton. Egy-egy RCA csatival pedig kivehető is marad. Szerintem sokkal jobban szól mint a 15 éves papírmembrános gyáriak. Elöl a méret fix, de hátra mehet az ovál, vagy ha nem akarod lerombolni a kalaptartót akkor ott is fix a méret. Egy vadiúj jó márkájú műanyag vagy kevlár hangszórót beraksz, a gyáriaknak esélyük sincs. Legalábbis ez a véleményem, és nem akarok vitalavinát indítani ebben a témában. :D Majd egyszer talizunk és megmutatom, hogy mire képes egy gyári rendszer, gyári fejjel. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Ezt sem tudtam, köszi. Mert akkor lehet megpróbálkozom megjavítani az ugrálós fordulatszámmérőmet, ami gyújtás levételékor sem esik vissza, meg ilyenek :) Könnyen lehet,hogy nem az órával van baj,hanem a gyújtással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Könnyen lehet,hogy nem az órával van baj,hanem a gyújtással. Mivel az ECUtól kapja a fordulatszámjelet a műszer, így jobb esélyt látok rá, hogy megragad neki a műszer mutatója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Majd egyszer talizunk és megmutatom, hogy mire képes egy gyári rendszer, gyári fejjel. :P Ideje lenne már :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Majd egyszer talizunk és megmutatom, hogy mire képes egy gyári rendszer, gyári fejjel. :P Akkor már én is beszállnék az én cuccommal. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Nekem is a gyári cucc egy része maradt benn... A csipogókat ki kellett cserélni, mert a mélyláda hangját ellensúlyozni kellett. De a az ajtók aljában lévők és a hátsó hangszórók megfelelően teszik a dolgukat egy 8 éves JVC fejegységgel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 Akkor már én is beszállnék az én cuccommal. :D Na igen, azt hallani akarom, azokat a 6x9"-os csodákat :D De a fejegység neked sem gyári. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 Enyém meg nem szól jól. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 Na igen, azt hallani akarom, azokat a 6x9"-os csodákat :D De a fejegység neked sem gyári. :P Nem, egy JVC fej van benne. Ha összejön ez a várgesttesi régió-tali, ott mindenképp meghallgathatod. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 Nekem bent volt 2 műanyag-kevlár-agyfac hipercsoda elöl, aranyért... a gyárikat hátratettem, és az van, hogy új DSP lemez kijött, két elsõ csoda szétment. A gyáriak meg tök jól érzik magukat még mindig :D a ládás, nagy elsõszettes agymenésem már elmúlt, meghallgattam a Zafira gyári cuccát, rábólintottam hogy tök jó, aztán szétszedésnél láttam hogy az elsõk kopp ugyan azok, mint az enyémben voltak. A mostani hátsó szettem elõre jön majd, úgyis bekerült a fullos köteg meg az átvezetõ az ajtóba, gyári csatival. Hátra meg nézek majd olyat ami a zafírba van hátul :lol: kb 3ezerbõl egy tök hallgatható szettem lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 Könnyen lehet,hogy nem az órával van baj,hanem a gyújtással. nem hiszem, mert összevissza ugrál, és ha megkopogtatom vissza esik a helyes pozícióba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 Üdv mindenkinek! Tudom, láttam sokszor volt téma, de akárhogy kerestem nemtaláltam választ ezért kérnék segítséget ismét. Tegnap a nagy melegbe arra lettem figyelmes, hogy a tanksapka felől benzinszagot éreztem kb.:50km autozás után, közelebbhajolva "fütyült" a tanksapka kinyitottam és mintha kifelé jött volna a benzingőz, közbe bugyborékolt igen erősen a tank. Ma megnéztem a tankszellőző rendszert az aktivszénszűrőnél semmi problémát nem találtam nem zörög- csörög benne a cucc, levegőt vefújva szépen átjárja a dobozt és kijön. Megnéztem azt az ufo szerű izét is amit szintén itt olvastam a tüzfalon motortérbe ilyen vákum kapcsolo cucc..az is tökéletesen működik. a csöveket át lehetett fújni az összeset. Az egész pár hete kezdődhetett szerintem mivel nemkicsit megrongálták ismeretlen tettes(ek) a tanknyillást és kasztnizni kellett úgyhogy kaptt egy motortanksapkát ami masszívabb dolog mint a gyári ajtó amit nemzár a centrál mert szerintem az is utolagos. Namost ezen a tanksapkán van szellőztetés elképzelhető, hogy a vákumos rendszer azért nem működik megfelelően mert a gyári tanksapka nem szellőztet és így falsot szív? Bár hallottam olyat is hogy valaki pont úgy javítja ezt a szellőzés dolgot hogy lukat kreáll a sapin... A tankbeömlőnél van alul 2 cső gondolom ott indul a szellőzés és abban van valami szelep ha mindenigaz... az hogy működik esetleg? Csak mert ha az rávolt kötve az aktívszénszűrőnél nehezen lehetett szívni a levegőt illetve fújni is ez utóbbi enyhe sipolással járt. Válaszokat előlre is köszönöm nagy segítség lenne.... ja c14nz a motorkód ,94 évjárat erre esetleg valami ötlet? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 nem gyári sapin nekem is benzinszag terjengett mindenfelé. Szóval csak a gyári jó,abból is van zárható,de megrongálni azt is megfogják és csak aztán jönnek rá,hogy nincs olyan vékony cső,ami átmenne a szitán. Kifinomultabbak úgyis akkus fúróval fúrják a tankot. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 Olvastátok már? Érdemes. http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/07/04/hany_szazalek_a_50_fenyero/ Tungsram forever! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Olvastátok már? Érdemes. http://totalcar.hu/m...k_a_50_fenyero/ Tungsram forever! :) Igen! :) Még mindig működnek a 2009 októberben belerakott Tungsram +90%-os H4-ek a kocsimban. :D Amúgy a munkahelyemen is erőltetem, hogy vásároljunk Tungsram fényforrásokat, csak sajnos a fehérvári márkabolt bezárt. :( Viszont a Tungsram fényforrások valahogy jobban bírják. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MateDK Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Hello Valakinek ,valamiféle tapasztalata van a gázgyorsítóról? Komplett 60-as rendszerhez van valami értelme beépíteni,vagy nem sok vizet zavar? Ill. katalizátor vagy középdob helyére? Mert mindkét variációt hallottam már!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Hello Valakinek ,valamiféle tapasztalata van a gázgyorsítóról? Komplett 60-as rendszerhez van valami értelme beépíteni,vagy nem sok vizet zavar? Ill. katalizátor vagy középdob helyére? Mert mindkét variációt hallottam már!? Nem igazán ér valamit. Ha a szívó-/kipufogórendszer segítségétől szeretnél több lóerőt várni, akkor mélyebben a zsebedbe kell nyúlnod. Attól, hogy ide vagy oda közbeiktatsz egy ilyen cuccot, szinte semmi nem történik. Viszont egy igényes, 4-2-1 leömlővel megspékelt komplett kipufogórendszer és egy szintén igényesen megnyitott, optimalizált csőhosszú és áramlású szívóoldal, plusz a hozzáírt motorvezérlő már hoz némi növekményt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Szerintetek egy ilyen: http://www.fotibonto.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/opel_astra_g10_13.jpg felmegy egy F astrára? mókszerolás nélkül illetve, vizsgán beleköthetnek, hogy nem megy a légzsák? nekem csak a multikormány kéne, lufi nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Szerintetek egy ilyen: http://www.fotibonto...stra_g10_13.jpg felmegy egy F astrára? mókszerolás nélkül illetve, vizsgán beleköthetnek, hogy nem megy a légzsák? nekem csak a multikormány kéne, lufi nem G Astra kormány ha jól tudom, nem passzol az F Astra kormánya helyére. Ha multikormányt akarsz, akkor B Vectráé a megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 G Astra kormány ha jól tudom, nem passzol az F Astra kormánya helyére. Ha multikormányt akarsz, akkor B Vectráé a megoldás. köszi, van abból nem lufis? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 köszi, van abból nem lufis? Nincs. Olyan multikormányt ami nem lufis, nem fogsz találni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 De lufist is beletehet, max lufi nélkül :D amúgy calibra, vectra kormány jó bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 persze most az jön hogy mit aggódok, de az hogy nem megy benne a lufi, az nem gáz vizsgán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 persze most az jön hogy mit aggódok, de az hogy nem megy benne a lufi, az nem gáz vizsgán? Nem próbálják ki, hidd el. Hiszen csak egyszer használatos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 a franc ebbe nem gondoltam bele...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts