zozo astra1.6 16v Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Nem nekem van, hanem szó szerint szinte mindenkinek. A ringes balhé óta már osztogatják :rolleyes: Ugyan ott van ahol tavaly volt, de bajba leszel, ha oda akarod tenni :D Ki emlékszik,hogy te hova tetted tavaly!Küldj egy képet! :D A hátsó szélvédőre raktam fel!Indul a reklám! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Milyen jó, hogy se modern Fordom, se Fiatom nincs! :icon4: Nekem megteszi a jó öreg gőzgép is a transzmissziós hajtással... http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Milyen jó, hogy se modern Fordom, se Fiatom nincs! :icon4: Nekem megteszi a jó öreg gőzgép is a transzmissziós hajtással... http://totalcar.hu/m..._motortormelek/ Az a baj, hogy nem a motor a szar, hanem a karbantartás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Az a baj, hogy nem a motor a szar, hanem a karbantartás... De, sztem a Fiat dieselekre ki lehet jelenteni, hogy xarok. Egyszerűen nem értenek a dieselmotorokhoz. Fel lehet hozni példának a rengeteg rettemetes hangú Uno-t, Tipo-t, de akár a közelemben is tudok példát egy Alfával kapcsolatban, pedig az aztán nem ilyen bonyolult dolog, mint ezek a Cdti-k, kb. az 17DTL-el összemérhető bonyolultságú, mégis mindig gond van vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 De, sztem a Fiat dieselekre ki lehet jelenteni, hogy xarok. Egyszerűen nem értenek a dieselmotorokhoz. Fel lehet hozni példának a rengeteg rettemetes hangú Uno-t, Tipo-t, de akár a közelemben is tudok példát egy Alfával kapcsolatban, pedig az aztán nem ilyen bonyolult dolog, mint ezek a Cdti-k, kb. az 17DTL-el összemérhető bonyolultságú, mégis mindig gond van vele. Ne hasonlítsunk már össze egy régi dízelt és egy mai korszerű dízelt... Nem írtam, azt hogy annyira jók, DE...minden mai dízel és benzines motor is többet kibírna, ha a gyártók nem ilyen rövid élettartamra terveznék, másrészt ha a szervízelés másként történne. Piacgazdaságban élünk... A User oldallal is vannak bőven gondok, másfelöl a régi csodák sem voltak akkora csodák, mint azt az idő megszéípíti... Én hétköznap egy 1.3JTD Puntoval járok és azt kell mondjam: szeretem. Amennyire előítéletes voltam, annyira nőt hozzám. A futóműve jól eltalált, a picit piszkált 1.3 jól megy, keveset fogyaszt. Klímával és nem lusta tempóval, akárhogyan cipőzöm 5.5-nél több nem megy le a torkán. Annyi a titok, hogy jó szervízbe hordták (értsd: minden cserélve volt, amit kért) és 10EKm-ként kapja az olajat. Jaaa és: én betartom a turbós autókra vonatkozó szabályokat, nem úgy mint a userek igen nagy százaléka, aki szarik arra, mit is kell csinálni egy túróssal, hogy ne 150EKm-nél legyen teljes motorgenerál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Ne hasonlítsunk már össze egy régi dízelt és egy mai korszerű dízelt... Nem írtam, azt hogy annyira jók, DE...minden mai dízel és benzines motor is többet kibírna, ha a gyártók nem ilyen rövid élettartamra terveznék, másrészt ha a szervízelés másként történne. Piacgazdaságban élünk... A User oldallal is vannak bőven gondok, másfelöl a régi csodák sem voltak akkora csodák, mint azt az idő megszéípíti... Én hétköznap egy 1.3JTD Puntoval járok és azt kell mondjam: szeretem. Amennyire előítéletes voltam, annyira nőt hozzám. A futóműve jól eltalált, a picit piszkált 1.3 jól megy, keveset fogyaszt. Klímával és nem lusta tempóval, akárhogyan cipőzöm 5.5-nél több nem megy le a torkán. Annyi a titok, hogy jó szervízbe hordták (értsd: minden cserélve volt, amit kért) és 10EKm-ként kapja az olajat. Jaaa és: én betartom a turbós autókra vonatkozó szabályokat, nem úgy mint a userek igen nagy százaléka, aki szarik arra, mit is kell csinálni egy túróssal, hogy ne 150EKm-nél legyen teljes motorgenerál. De azt is vedd hozzá, hogy gépészbuzi vagy, tehát érdekel a technika ezért lecseréled az olajat 10eként, holott a gyári előírás 30e. NagyBéla aki megveszi az autót 0%os hitelre, pont nem fogja lecserélni 10e után, háhülyevagye még van benne húsz... Emelett röffent és már megy is. Majd sietve érkezik és távozik az autótól. Ezt nem tudod kiküszöbölni, hacsak nem új(szinte új) korától nálad van az autó és figyelsz rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 De azt is vedd hozzá, hogy gépészbuzi vagy, tehát érdekel a technika ezért lecseréled az olajat 10eként, holott a gyári előírás 30e. NagyBéla aki megveszi az autót 0%os hitelre, pont nem fogja lecserélni 10e után, háhülyevagye még van benne húsz... Emelett röffent és már megy is. Majd sietve érkezik és távozik az autótól. Ezt nem tudod kiküszöbölni, hacsak nem új(szinte új) korától nálad van az autó és figyelsz rá. De ez nem a gép hibája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Halihó! Km órát lehet vlahogy kalibrálni?Mert nagyon rosszul muttja a sebességet... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Halihó! Km órát lehet vlahogy kalibrálni?Mert nagyon rosszul muttja a sebességet... :S Miért, mit mutat? Hangsebességet? :D Egyébként teljesen pontos sose lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Halihó! Km órát lehet vlahogy kalibrálni?Mert nagyon rosszul muttja a sebességet... :S Lehet...kiszeded leveszed a plexit, átugrasztod a kezdőpöckön a mutatót, megjegyzed hol "áll meg" leveszed pölö egy villával alányúlva, és visszarakod kissé arrébb. Lehet egyszer-kétszer el kell játszani mir nagyjából pontos lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy milyen árban lehet kapni BC-t?ÉS mennyire nagy melo beköt?Mert gondolkodok rajta,hogy kéne! Előre is köszi! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy milyen árban lehet kapni BC-t?ÉS mennyire nagy melo beköt?Mert gondolkodok rajta,hogy kéne! Előre is köszi! Üdv.:zozo http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Üdv mindenkinek! Tudom, láttam sokszor volt téma, de akárhogy kerestem nemtaláltam választ ezért kérnék segítséget ismét. Tegnap a nagy melegbe arra lettem figyelmes, hogy a tanksapka felől benzinszagot éreztem kb.:50km autozás után, közelebbhajolva "fütyült" a tanksapka kinyitottam és mintha kifelé jött volna a benzingőz, közbe bugyborékolt igen erősen a tank. Ma megnéztem a tankszellőző rendszert az aktivszénszűrőnél semmi problémát nem találtam nem zörög- csörög benne a cucc, levegőt vefújva szépen átjárja a dobozt és kijön. Megnéztem azt az ufo szerű izét is amit szintén itt olvastam a tüzfalon motortérbe ilyen vákum kapcsolo cucc..az is tökéletesen működik. a csöveket át lehetett fújni az összeset. Az egész pár hete kezdődhetett szerintem mivel nemkicsit megrongálták ismeretlen tettes(ek) a tanknyillást és kasztnizni kellett úgyhogy kaptt egy motortanksapkát ami masszívabb dolog mint a gyári ajtó amit nemzár a centrál mert szerintem az is utolagos. Namost ezen a tanksapkán van szellőztetés elképzelhető, hogy a vákumos rendszer azért nem működik megfelelően mert a gyári tanksapka nem szellőztet és így falsot szív? Bár hallottam olyat is hogy valaki pont úgy javítja ezt a szellőzés dolgot hogy lukat kreáll a sapin... A tankbeömlőnél van alul 2 cső gondolom ott indul a szellőzés és abban van valami szelep ha mindenigaz... az hogy működik esetleg? Csak mert ha az rávolt kötve az aktívszénszűrőnél nehezen lehetett szívni a levegőt illetve fújni is ez utóbbi enyhe sipolással járt. Válaszokat előlre is köszönöm nagy segítség lenne.... ja c14nz a motorkód ,94 évjárat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi91 Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Van egy 94-es F Astrám és szeretném lecserélni a gyári hangszóróit. Tudnátok ajánlani nekem egy olyan márkát és/vagy típust, ami igazán jól szól / nektek bevált már? Elsősorban olyan érdekelne, amihez nem kell szétvágnom a kalaptartót és az első párjához van magas (arra a kis hangszóróra gondolok a visszapillantó tükröknél) is. :D Keresgéltem én már mindenfele, de nem jártam sikerrel. Az online piactereken és a boltokban sem találtam kimondottan ilyet. Segítségeteket előre is köszönöm! Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Van egy 94-es F Astrám és szeretném lecserélni a gyári hangszóróit. Tudnátok ajánlani nekem egy olyan márkát és/vagy típust, ami igazán jól szól / nektek bevált már? Elsősorban olyan érdekelne, amihez nem kell szétvágnom a kalaptartót és az első párjához van magas (arra a kis hangszóróra gondolok a visszapillantó tükröknél) is. :D Keresgéltem én már mindenfele, de nem jártam sikerrel. Az online piactereken és a boltokban sem találtam kimondottan ilyet. Segítségeteket előre is köszönöm! Norbi A gyári hangszórók :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Van egy 94-es F Astrám és szeretném lecserélni a gyári hangszóróit. Tudnátok ajánlani nekem egy olyan márkát és/vagy típust, ami igazán jól szól / nektek bevált már? Elsősorban olyan érdekelne, amihez nem kell szétvágnom a kalaptartót és az első párjához van magas (arra a kis hangszóróra gondolok a visszapillantó tükröknél) is. :D Keresgéltem én már mindenfele, de nem jártam sikerrel. Az online piactereken és a boltokban sem találtam kimondottan ilyet. Segítségeteket előre is köszönöm! Norbi A gyári hangszórók :) Jaja. A gyári hangszórók tökéletesen megfelelnek. 4x20W-os gyári egységgel hajtom őket, de kibeb@szott jól szólnak. :D Mindenki dicséri, aki már hallotta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Sziasztok! Van egy 94-es F Astrám és szeretném lecserélni a gyári hangszóróit. Tudnátok ajánlani nekem egy olyan márkát és/vagy típust, ami igazán jól szól / nektek bevált már? Elsősorban olyan érdekelne, amihez nem kell szétvágnom a kalaptartót és az első párjához van magas (arra a kis hangszóróra gondolok a visszapillantó tükröknél) is. :D Keresgéltem én már mindenfele, de nem jártam sikerrel. Az online piactereken és a boltokban sem találtam kimondottan ilyet. Segítségeteket előre is köszönöm! Norbi Most teszem vissza a gyárikat, ha mond neked valamit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Most teszem vissza a gyárikat, ha mond neked valamit :lol: Én is a gyáriak mellett tenném le a voksom, a hat hangszórós rendszer korrekt, de amióta megbolondítottam a dolgot egy hátsó pár Astrához készült, típusspecifikus, 20 éves blaupunkt cuccal, még tutibb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Szerintetek működne az, hogy a kocsimra a 6PK1463 szíj helyett, a 6PK1803-ast tegyem fel, hogy lejjebb tudjam dönteni a generátorom? Az új szívósorom miatt lenne szükség arra hogy a generátor egy kicsit lejjebb menjen és arra keresek valami megoldást. :goofy: Tárgytalan kérdés. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Lehet...kiszeded leveszed a plexit, átugrasztod a kezdőpöckön a mutatót, megjegyzed hol "áll meg" leveszed pölö egy villával alányúlva, és visszarakod kissé arrébb. Lehet egyszer-kétszer el kell játszani mir nagyjából pontos lesz. plexit roncsolás nélkül le lehet venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 plexit roncsolás nélkül le lehet venni? A plexit csak 4db fül tartja. Simán le tudod pattintani az óráról. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Ezt sem tudtam, köszi. Mert akkor lehet megpróbálkozom megjavítani az ugrálós fordulatszámmérőmet, ami gyújtás levételékor sem esik vissza, meg ilyenek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 A plexit csak 4db fül tartja. Simán le tudod pattintani az óráról. :) Jaja. Én is nemrég vettem ki alóla a döglött szúnyogokat. Azt nem tudom,hogy kerültek oda mert már velük vettem a kocsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Jaja. Én is nemrég vettem ki alóla a döglött szúnyogokat. Azt nem tudom,hogy kerültek oda mert már velük vettem a kocsit. Szúnyognak nem akkor mutatvány bemászni oda. Akkor csodálkozz ha döglött szarvast találsz ott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Sziasztok! Van egy 94-es F Astrám és szeretném lecserélni a gyári hangszóróit. Tudnátok ajánlani nekem egy olyan márkát és/vagy típust, ami igazán jól szól / nektek bevált már? Elsősorban olyan érdekelne, amihez nem kell szétvágnom a kalaptartót és az első párjához van magas (arra a kis hangszóróra gondolok a visszapillantó tükröknél) is. :D Keresgéltem én már mindenfele, de nem jártam sikerrel. Az online piactereken és a boltokban sem találtam kimondottan ilyet. Segítségeteket előre is köszönöm! Norbi Bár itt úgy tűnik mindenki a gyáriakat isteníti, legyen szabad megjegyeznem, hogy én pl nem bántam meg, hogy kidobtam a gyáriakat. Egyedül az első csipogókat tartottam meg, mert nem találtam bele valót, aztán később meg már nem is kerestem. Az elsőknél érdemes a hangszóró beépítési mélységére figyelni, mert elakadhat benne az ablak, és kell hozzá beépítőkeret is. Hátul szétvágtam a kalaptartót, amitől természetesen meghajlott a hangszórók súlya alatt, de kis trükközéssel megoldható, hogy ne essen le folyton. Egy-egy RCA csatival pedig kivehető is marad. Szerintem sokkal jobban szól mint a 15 éves papírmembrános gyáriak. Elöl a méret fix, de hátra mehet az ovál, vagy ha nem akarod lerombolni a kalaptartót akkor ott is fix a méret. Egy vadiúj jó márkájú műanyag vagy kevlár hangszórót beraksz, a gyáriaknak esélyük sincs. Legalábbis ez a véleményem, és nem akarok vitalavinát indítani ebben a témában. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts