forumadmin Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Az ékezet hibákra a válasz itt olvasható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Ma alkottam magamnak egy olajlecsapató tartályt. Nem adtam érte 15eFtot. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Én tegnap alkottam ezt. Utas légzsák kikapcsoló kapcsoló. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Én tegnap alkottam ezt. Utas légzsák kikapcsoló kapcsoló. :icon1: Annak nem ott lenne a helye. :P Amúgy nem anyázik érte a légzsákindító ha kikapcsolod a jobbost? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Annak nem ott lenne a helye. :P Amúgy nem anyázik érte a légzsákindító ha kikapcsolod a jobbost? Nem ugat mert nincs bekötve. :D :D Amúgy hol lenne a helye? Azért lett betéve mert Tomika elöl ül és ne vauzzon a rendőrbácsi. :goofy: A boxot meg úgyis cserélni fogom. Kaptam Zolitól másikat :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Nem ugat mert nincs bekötve. :D :D Amúgy hol lenne a helye? Azért lett betéve mert Tomika elöl ül és ne vauzzon a rendőrbácsi. :goofy: A boxot meg úgyis cserélni fogom. Kaptam Zolitól másikat :icon1: Ahol a matrica van a műszerfal utastér felőli oldalán, ahogy kinyitod az ajtót. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Ahol a matrica van a műszerfal utastér felőli oldalán, ahogy kinyitod az ajtót. :P Azt azért nem fúrom szét. Gondolkodtam még a kesztyűtartón is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Azt azért nem fúrom szét. Gondolkodtam még a kesztyűtartón is. Pedig ha újítani akarsz, azért meg kell dolgozni. Szenvedek én is a villanyablakkal! <_< Nagyobb szívás mint gondoltam, baccameg! :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Ma alkottam magamnak egy olajlecsapató tartályt. Nem adtam érte 15eFtot. :D én is most agyalok ilyenen ez most a szabadba köpi a gázt? ez így átmegy egy vizsgán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 láttam Zsoltee képén hogy neki műanyag szemfedele van(meg hogy millen szép tiszta a hengerfeje), az jobb mint az alu? vagy csak könnyebb és/vagy olcsóbb? ha jól tudom ez az újabb X-es motorokon van nekem vhogy mindig szivárog alóla az olaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 láttam Zsoltee képén hogy neki műanyag szemfedele van(meg hogy millen szép tiszta a hengerfeje), az jobb mint az alu? vagy csak könnyebb és/vagy olcsóbb? ha jól tudom ez az újabb X-es motorokon van nekem vhogy mindig szivárog alóla az olaj Mindegyik jó, a szivárgás valószinűleg a tömítés miatt vagy ap asztázás hiánya miatt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Mindegyik jó, a szivárgás valószinűleg a tömítés miatt vagy ap asztázás hiánya miatt van. 1 éve nálam nem lett pasztázva a szelepfedél tömítése csak kapott egy zsír újat. Nem ereszt, csak a port kell letakarítanom a hengerfejről. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 1 éve nálam nem lett pasztázva a szelepfedél tömítése csak kapott egy zsír újat. Nem ereszt, csak a port kell letakarítanom a hengerfejről. :D Én is paszta nélkül tettem össze és nem a parafa tömítést hanem a drágábbik gumi tömítést kapta. 2 év után most kezd párásodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Mindegyik jó, a szivárgás valószinűleg a tömítés miatt vagy ap asztázás hiánya miatt van. pasztázva nincs, mert elméletileg nem kellene, hát én nem raktam alá, csak nagyon alaposan letisztítottam a tömítésnél 1 éve nálam nem lett pasztázva a szelepfedél tömítése csak kapott egy zsír újat. Nem ereszt, csak a port kell letakarítanom a hengerfejről. :D nekem is kb 1éves, de már szivárog Én is paszta nélkül tettem össze és nem a parafa tömítést hanem a drágábbik gumi tömítést kapta. 2 év után most kezd párásodni. gumi? hm én úgy tudtam a parafa a jobb, akkor legközelebb gumis lesz azé gondoltam, hogy jobb a műanyag mert az jobban igazodik a hőváltozásokhoz, míg ez az alu biztos másként tágul melegre, mint a hengerfej, meg ami alatta van egyébként passzol rá ugye? már hogy a müanyag az alu helyére, ha jól tom efforma a motor alatta(ez a része) Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Hali! Lenne egy-két kérdésem. Szal van egy króm felületem ami pár helyen már rozsdás és most felszeretném újítani. Úgy gondoltam veszek alapozót meg króm festéket, csak azt nemtudom hogy a króm alá bármilyen alapozó jó csak sima felületet adjon?? meg hogy az előző réteg krómot hagyjam ugy? ne is csiszoljam? Gondoltam rozsdát lecsiszolom, lerozsdamarózom, lealapozom,lefujom krómmal. ( Tudom nem lesz igazi ######a galvanizálós kinézete) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Megvettem az új, gyári szelepfedéltömítést, aztán csere előtt utánhúztam a csavarokat, és azóta egy olajpára-folt sincs. (ez volt lassan egy éve...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Megvettem az új, gyári szelepfedéltömítést, aztán csere előtt utánhúztam a csavarokat, és azóta egy olajpára-folt sincs. (ez volt lassan egy éve...) Én csavarrögzítőztem a csavarokat ahogy a karterét is, és mindegyik tömítés mindkét oldalára tettem pasztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 én is most agyalok ilyenen ez most a szabadba köpi a gázt? ez így átmegy egy vizsgán? Igen, a szabadba köpi a gázt, mivel a pillangóházon a kartergáz visszavezető cső le van falazva, talán az is látszik a képen. Vizsgán szerintem tökmindegy hogy hova megy a gáz, motorteret annyira nem vizslatják. Egyébként nekem is X-es a motorom :) Egyébként mint látod, nem nagy kunszt egy ilyen, Nekem pl gombaölő permetszer elleni flakon a tartály, fúrtam bele egy lyukat, beleraktam egy csatlakozót és ennyi. Ha Te vissza akarod vezetni, akkor anyi különbséggel kell csinálnod hogy nem egy hanem két csatlakozót raksz rá. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Légáteresztésben nem lehet valami nagy májer. Egyébként szerintem a két króm csík nélkül jobban nézne ki, szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Légáteresztésben nem lehet valami nagy májer. Egyébként szerintem a két króm csík nélkül jobban nézne ki, szerintem :) Nincs gondja a légáteresztéssel, elvégre félig gyári cucc, C corsa... Nekem nagyon gyere be. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Megvettem az új, gyári szelepfedéltömítést, aztán csere előtt utánhúztam a csavarokat, és azóta egy olajpára-folt sincs. (ez volt lassan egy éve...) után húztam má én is Én csavarrögzítőztem a csavarokat ahogy a karterét is, és mindegyik tömítés mindkét oldalára tettem pasztát. majd akkor legközelebb teszek rá és/vagy kitömítés lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Fúú Jocó, nekem nagyon nem tetszik ez a rács... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Fúú Jocó, nekem nagyon nem tetszik ez a rács... :) Semmi gond, nekem viszont nagyon bejön... és ez a fontos :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június18, 2012 Megoszt Elküldve Június18, 2012 Igen, a szabadba köpi a gázt, mivel a pillangóházon a kartergáz visszavezető cső le van falazva, talán az is látszik a képen. Vizsgán szerintem tökmindegy hogy hova megy a gáz, motorteret annyira nem vizslatják. Egyébként nekem is X-es a motorom :) Nem akarlak ijesztgetni, de pont a vizsgán csődült össze az autóm körül vagy 4 vizsgabiztos amikor meglátták a kartergáz szűrőmet. Egyik hívta a másikat... Nézték jobbról, nézték balról, aztán alulról is és nem tudták mi a fene lehet az. Végül 5 perc tanácstalanság után megkérdezték tőlem. Miután elmagyaráztam nekik, vállat vonva elengedtek, mondván, hogy nem érdekli őket, mivel zárt a rendszer, és nincs kapcsolata a külső légtérrel. Szóval jobb ha nem vagy lezser! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts