Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Eredeti a színe, és a kabin tetőn, motorházon, a maszkon, meg az ajtók díszléc feletti részén még az eredeti a festés, a többi már javított szín.

A kocsit 1 db eredeti dísztárcsával vettem és Astráé (rüsselheimi gyártás) a többit különböző helyekről szedegettem össze, például Ebayről, meg magyar internetes oldalról.

Más: kartergáz szűrőhöz olajálló gumicsövet én a budafoki (Kossuth L. utcai) autósboltban veszek. Kb. 1000 Ft/m a vastagabb, 500 Ft/m a vékonyabb. 20 bar-ig bírja! :-))

"remélem NAVnál nem olvassák ezt a forumot, mert akkor lehet magyarázkodnotok :evilgrin:"

Nem hiszem, hogy bárkinek és bárminek is magyarázkodnom kellene! 45 évig fizettem a nem kevés személyi jövedelemadómat ami után tisztességes nyugdíjat kapok...

bakker de messze van az nekem, már hogy budafok....

Link to comment
Megosztás:

vki esetleg kartergázcső lelőhelyet tud a 3.ker körül? vagy Dunkeszin?

Keszin, a városháza, és a csoda-szökőkutas körforgalom között, van egy kis autósbolt. Bárdi van ráírva, de nem kell túl komolyan venni :D Neki van elég szép készlete különböző csövekből, úgy emlékszem ;)

Link to comment
Megosztás:

Keszin, a városháza, és a csoda-szökőkutas körforgalom között, van egy kis autósbolt. Bárdi van ráírva, de nem kell túl komolyan venni :D Neki van elég szép készlete különböző csövekből, úgy emlékszem ;)

voltam, a néni elég hülyén nézett rám....mindenki csak típus specifikusat akar adni

Link to comment
Megosztás:

Éves szerviz költségeim, beleértve kopó és nem kopó alkatrészeket, karosszéria javításokat, gumicseréket, és kocsi mosást is csak gyári állapotnál, semmi tuning:

...

6 év alatt összesen: 1.209.065 magyar királyi forint

Ennyi idő alatt a harmadát nem tudtam beletenni, és nem egészen gyári most már. Vagyis gyári, csak nem GL felszereltség, itt-ott volt változás. :icon1:

Igaz, nem nagyon látta szerelő mostanában, így nem sok munkadíjat kellett fizetnem. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ápdét 2012 félidő: Irmscher 16-os felnik 205/45-ös gumikkal, V2000 kormány lecserélve V2000 gyári bőrre, B-oszloptól hátra új (immáron műbizonylatos :D ) fólia, GSI motorháztető, első sárvédők, GSI küszöbburkesz, új hátsó lökös (mondjuk ezt baccameg...) új hátsó rugótányérok (újabb -2 centi) Kaptam egy villanyablak szettet a szülinapomra, meg Gyummától egy Calibra kacsolót hozzá, mert nem az ajtóba akarom tenni a gombját, új kormányoszlop burkolatot Janitól, és szereztem üléssín vég takaró műanyagokat. :D Forintban inkább nem akarom tudni... Hülyeevagyok? :D

Mennyibe fáj egy ilyen gsi géptető?Meg hol és mennyiért fóliázták a gépet?

(Amugy láttam láttam face-n a képeket amiket most raktál fel és nagyon jól néz ki a verda!)

Link to comment
Megosztás:

Ez egy lelakott kotlák szar astra. Invictus anno ügyesen összefoglalta a futóműveket. Tehát nem merev híd van az astra alatt. No meg fékezésre akkor veri keresztbe magát, ha vmi szar, tehát visszaértük az első mondatomhoz....

Na igen van pár érdekes mondat benne az biztos nem is azért linkeltem hanem hogy van róla kis szösszenet, mondjuk az ajtón levő rozsdacsíkot is azért lehetne orvosolni. Meg van pár érdekes megfogalmazás.

Pl a műszerfal nekem tetszik meg kicsit puhább fajta nem úgy mint a mostani új autókon hogy olyan recés sz*r amiről a port se lehet letörölni mert csak rosszabb lesz takarítás után.

Link to comment
Megosztás:

mondjuk asszem kár pont itt erről késremenő vitákat nyitni, de írt olyat a csoka, ami nem állja meg a helyét?

Azokon kívül amit írtam, még az ecotec felirat lemásolása sem sikerült a saját fényképéről.

Maximálisan, de nem szabad elfelejteni, hogy nem leharcolt példányról van szó...

De, ez egy lelakott példány.

Link to comment
Megosztás:

Ennyi idő alatt a harmadát nem tudtam beletenni, és nem egészen gyári most már. Vagyis gyári, csak nem GL felszereltség, itt-ott volt változás. :icon1:

Igaz, nem nagyon látta szerelő mostanában, így nem sok munkadíjat kellett fizetnem. ;)

Ügyes vagy, én meg nem.

Link to comment
Megosztás:

voltam, a néni elég hülyén nézett rám....mindenki csak típus specifikusat akar adni

hmm... én a benzincsövek, olajcsövek között még válogattam ott pár éve elég hosszasan :blink:

Mennyibe fáj egy ilyen gsi géptető?Meg hol és mennyiért fóliázták a gépet? (Amugy láttam láttam face-n a képeket amiket most raktál fel és nagyon jól néz ki a verda!)

Köszi. Hívd föl Dinit, vagy írjál rá itt, van még neki ;)

Azokon kívül amit írtam, még az ecotec felirat lemásolása sem sikerült a saját fényképéről.

:D :D :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Ügyes vagy, én meg nem.

Ez nem csak erről szól, nagyban függ a futásteljesítménytől is. ;)

Egy tény, hogy költeni kell az autóra, és ha valaki szerene megbízható autót, akkor meg kell adni ami jár.

Lehet a minimumot is rákölteni csak a kötelezőket évi 20-30e között vagy még azt sem, de előbb-utóbb eljön a zsebbenyúlás ideje.

Aki esetleg 4-5 ilyen spórolós év után veszi meg az sokszor szídja az autót, pedig nem biztos, hogy az a hibás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.