Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én nem tudom mennyit költöttem, őszintén szólva nem is nagyon érdekel. Amit más elpiál, elcigizik, eldrogozik, azt Én a futóműbe, motorba költöm inkább. Semmi káros szenvedélyem nincs, ezt leszámítva. :D

GSi hátsó futómű, sárga konival ( még fullra felpuhítva is ) és kemény szilenttel nagyon brutál. Betekerve, ugye gokart. :D Elöl még azért nem vagyok megelégedve a kanyarstabilitással, azért vettem a stabrudat. Zoli, nem most akartam venni, de olyan jó áron volt a bontós srácnál, hogy nem tudtam otthagyni. :D Beszerelve később lesz, mer ahhoz a kemény szilent garnitúra 40 és az most a motorreszelés mellett nem fér bele. :)

Így kanyarodik a kocsim:

Link to comment
Megosztás:

Én nem tudom mennyit költöttem, őszintén szólva nem is nagyon érdekel. Amit más elpiál, elcigizik, eldrogozik, azt Én a futóműbe, motorba költöm inkább. Semmi káros szenvedélyem nincs, ezt leszámítva. :D

GSi hátsó futómű, sárga konival ( még fullra felpuhítva is ) és kemény szilenttel nagyon brutál. Betekerve, ugye gokart. :D Elöl még azért nem vagyok megelégedve a kanyarstabilitással, azért vettem a stabrudat. Zoli, nem most akartam venni, de olyan jó áron volt a bontós srácnál, hogy nem tudtam otthagyni. :D Beszerelve később lesz, mer ahhoz a kemény szilent garnitúra 40 és az most a motorreszelés mellett nem fér bele. :)

Így kanyarodik a kocsim:

Mondtad hogy mész ki FRT-re, de azt nem tudtam, hogy az astrával :D (amúgy olyan GSi hangja van a gépjárműnek nem? nyissa csak fel azt a motorháztetőt! :P )

Link to comment
Megosztás:

Na ez mondjuk lehet! Mert a nyomvályúkat nagyon nem szereti, állandóan félrevezeti az elejét. Sávváltásnál vagy előzéskor 2-3-szor kell gyorsan egymás után korrigálni, hogy le ne menjek az útról! De síma aszfalton viszonylag oké.

Amúgy 6x14 et 36 (vagy 38), 185-ös gumi van fenn. De ezt bírnia kéne... nem?

Na akkor neked is majdnem 1 centivel nagyobb az erőkar a "tengelycsonknál"...

Nekem a kerék 7x15 ET35 195/50-es gumikkal...olyan mintha szervós lenne és ellen dolgozna a kezemnek! :D

Link to comment
Megosztás:

most komolyan (tudom hogy hobby, vagyis gondolom), de mennyit költetek rá egy évben? kb? (nem benzin, meg nem kopó cuccok)

Éves szerviz költségeim, beleértve kopó és nem kopó alkatrészeket, karosszéria javításokat, gumicseréket, és kocsi mosást is csak gyári állapotnál, semmi tuning:

2006: 106,387,-

2007: 214.102,-

2008: 397.103,-

2009: 182.690,-

2010: 131.349,-

2011: 177.434,-

6 év alatt összesen: 1.209.065 magyar királyi forint

RIMG0875.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Éves szerviz költségeim, beleértve kopó és nem kopó alkatrészeket, karosszéria javításokat, gumicseréket, és kocsi mosást is csak gyári állapotnál, semmi tuning:

2006: 106,387,-

2007: 214.102,-

2008: 397.103,-

2009: 182.690,-

2010: 131.349,-

2011: 177.434,-

6 év alatt összesen: 1.209.065 magyar királyi forint

2008ban mit csináltál? :)

Link to comment
Megosztás:

gyújtáskapcsoló zárbetét, generátor (Ausztriában 300 euróért...) vezérműszíj, vízpumpa, benzinszűrő, b.e. rugó, kormányszervó felújítás, fékbetétek, 2 toronycsapágy 2 szilenttel. Ennyi.

Én tavaly futóműveztem. Gátlók, szilentek, bilstein rugók, 308as fék, nagy rásegítő, hátra is új tárcsák, hátsó stabrúd, új felni. Nem lenne barátságos kiszámolni mindennek a teli árát. :D

Link to comment
Megosztás:

Éves szerviz költségeim, beleértve kopó és nem kopó alkatrészeket, karosszéria javításokat, gumicseréket, és kocsi mosást is csak gyári állapotnál, semmi tuning:

2006: 106,387,-

2007: 214.102,-

2008: 397.103,-

2009: 182.690,-

2010: 131.349,-

2011: 177.434,-

6 év alatt összesen: 1.209.065 magyar királyi forint

ez nem vészes, és jól néz ki (a disztárcsák nem Ascona/Kadett?)

ez az eredeti szine?

Link to comment
Megosztás:

Én tavaly futóműveztem. Gátlók, szilentek, bilstein rugók, 308as fék, nagy rásegítő, hátra is új tárcsák, hátsó stabrúd, új felni. Nem lenne barátságos kiszámolni mindennek a teli árát. :D

Összeszedtem, hogy 5 év alatt, amióta megvan a kocsi, mit cseréltem rajta illetve mire költöttem. Még a listát se merem kitenni ide, nemhogy összeadni mibe került... :D Igaz nincs benne 308-as fék, meg xe, de így is brutál hosszú a sor.

Ezek ellenére is csomó olyan dolog van, ami még mindig nem jó, vagy simán csak nem tetszik.

Sose lesz vége... :huh: :D

Link to comment
Megosztás:

Lassan itt az év vége, és még nem tettem ki A listát

...

Azt hiszem támadhatjuk 2012-őt, már megvan a program tavaszra is :P :D (komplett front csere, hátsó rugótányérok erősítése, meg még ki tudja :D ) előre is boldog új évet!

Ápdét 2012 félidő: Irmscher 16-os felnik 205/45-ös gumikkal, V2000 kormány lecserélve V2000 gyári bőrre, B-oszloptól hátra új (immáron műbizonylatos :D ) fólia, GSI motorháztető, első sárvédők, GSI küszöbburkesz, új hátsó lökös (mondjuk ezt baccameg...) új hátsó rugótányérok (újabb -2 centi) Kaptam egy villanyablak szettet a szülinapomra, meg Gyummától egy Calibra kacsolót hozzá, mert nem az ajtóba akarom tenni a gombját, új kormányoszlop burkolatot Janitól, és szereztem üléssín vég takaró műanyagokat. :D Forintban inkább nem akarom tudni... Hülyeevagyok? :D

Link to comment
Megosztás:

ez nem vészes, és jól néz ki (a disztárcsák nem Ascona/Kadett?)

ez az eredeti szine?

Eredeti a színe, és a kabin tetőn, motorházon, a maszkon, meg az ajtók díszléc feletti részén még az eredeti a festés, a többi már javított szín.

A kocsit 1 db eredeti dísztárcsával vettem és Astráé (rüsselheimi gyártás) a többit különböző helyekről szedegettem össze, például Ebayről, meg magyar internetes oldalról.

Más: kartergáz szűrőhöz olajálló gumicsövet én a budafoki (Kossuth L. utcai) autósboltban veszek. Kb. 1000 Ft/m a vastagabb, 500 Ft/m a vékonyabb. 20 bar-ig bírja! :-))

"remélem NAVnál nem olvassák ezt a forumot, mert akkor lehet magyarázkodnotok :evilgrin:"

Nem hiszem, hogy bárkinek és bárminek is magyarázkodnom kellene! 45 évig fizettem a nem kevés személyi jövedelemadómat ami után tisztességes nyugdíjat kapok...

Link to comment
Megosztás:

Ápdét 2012 félidő: Irmscher 16-os felnik 205/45-ös gumikkal, V2000 kormány lecserélve V2000 gyári bőrre, B-oszloptól hátra új (immáron műbizonylatos :D ) fólia, GSI motorháztető, első sárvédők, GSI küszöbburkesz, új hátsó lökös (mondjuk ezt baccameg...) új hátsó rugótányérok (újabb -2 centi) Kaptam egy villanyablak szettet a szülinapomra, meg Gyummától egy Calibra kacsolót hozzá, mert nem az ajtóba akarom tenni a gombját, új kormányoszlop burkolatot Janitól, és szereztem üléssín vég takaró műanyagokat. :D Forintban inkább nem akarom tudni... Hülyeevagyok? :D

a gsi motorháztetőt majd mutasd már meg :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.