Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Van a keret, ami színre fújt. Meg van a betét, ami cserélhető. A betéten vannak a fekete fülek, amik beakadnak a zárhídba. Ebből van 4db, de a rögzítéshez nem kell mind1.

nem hát. Nekem pl. Egy darab fül sincs meg rajta, és egy darab láb se maradtt, ami a lökösbe fogná :lol:
Link to comment
Megosztás:

és hogy szól, őszintén én nem hittem el, hogy F astrába való.......

Tökéletesen illik a gyári hangszóró helyére. Mint korábban is írtam, messze felülmúlja a szimpla 13-as gyári hátsó szettet, erős mélye és szép maga van, az összkép pedig teljesen tiszta. Persze azért nem olyan mintha láda volna hátul, de tényleg elismerésre méltó a teljesítménye.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Csinált már valaki mechanikus tetőablakból elektromost? Ma vettem egy motort, és ha megjön nem akarok sokat szivni vele.

Tud ebben segíteni valaki?

Köszi,

Régebben asszem egy szlovák vagy cseh oldalon volt erről konkrét útmutató, de sajnos már nem működik az oldal. :(

Nézd mit találtam neked:

http://www.astra.aut...ll=&limitstart= ;)

5 oldalon keresztül fotókkal le van írva.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Csinált már valaki mechanikus tetőablakból elektromost? Ma vettem egy motort, és ha megjön nem akarok sokat szivni vele.

Tud ebben segíteni valaki?

Köszi,

Én már csináltam. De csak motort vettél, vagy burkolatot, kapcsolóval mindennel együtt? :)

Szerk.: Én is ez alapján csináltam, szóval már akkor megoldva :)

Vettem GSi 22mmes első stabrudat. :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Kevésbé dől a kanyarban. Bár én a hátsó GSi kanyarstabilizátort is felszereltem.

na lássátok ezt mondtam én meghagyom úgy, ahogy és aminek gyárilag kitalálták ezt a sima GL-t

inkább kényelmi dolgokat raktam(ok) bele, semmi tunnig

most pl egy bödönön agyalok, meg átunna a injektorház kipucolását meg újra tömítések cseréjét, me tiszta rütyő

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Csinált már valaki mechanikus tetőablakból elektromost? Ma vettem egy motort, és ha megjön nem akarok sokat szivni vele.

Tud ebben segíteni valaki?

Köszi,

Én már csináltam. Ha megvan mindened akkor nem olyan nagy ügy, de nem árt megnézni, hogy hogyan kell bekötni, mert nem csak 2 vezeték van...

A lámpa fix tápjáról adtam neki 12-t, így most gyújtás nélkül is megy. :D A testet viszont a tetőre kellett kötni, mert nem jön fel oda fix test. A műanyag burkolatot tartó csavarok kiválóak erre. Nekem mondjuk a motorból lapos laminált kábel jön ki, ahhoz forrasztottam a körkábeleket. Nem árt, ha tudsz bánni a pákával, mert a tetőből lógó két 0,5-ös vezetéket összeforrasztani elég fárasztó tud lenni.

Kiderült, hogy többféle is van. Nekem pl a motor csont nélkül a helyére cuppant és csak két sima csavarral rögzítettem és kész. De volt olyan akinek a műanyag házat reszelni kellett. A műanyag burkolat nálam B Vekiből való, ezért két oldalt a napellenző felé kicsit túllóg a tetőkárpit ívén. De nem vészes, aki nem tudja, nem veszi észre.

Link to comment
Megosztás:

A 22 stab.rúd nekem is befigyelt, keményített gátlókkal. :)

A hétvégén egy új corza emberkedett a hátam megett...de csak kilónegyvenig, de mikor jött a kanyar és nekem nem kellett lassítani, ő szépen elmaradt... :D :D

Nekem is bent van a gsi stab elöl és hátul, 40-es ültetés meg kemény gátlók, meg új (sima) szilentek mindenhol és mégis sz.r! Imbolyog az úton nemcsak kanyarban, hanem még egyenesben is. Már többször is átnézettem a futóművet több helyen is és állítólag jó. De akkor mi a halál van vele?! <_<

(oké, ez már off, mert nem futómű topic) bocs

Link to comment
Megosztás:

Nekem is bent van a gsi stab elöl és hátul, 40-es ültetés meg kemény gátlók, meg új (sima) szilentek mindenhol és mégis sz.r! Imbolyog az úton nemcsak kanyarban, hanem még egyenesben is. Már többször is átnézettem a futóművet több helyen is és állítólag jó. De akkor mi a halál van vele?! <_<

(oké, ez már off, mert nem futómű topic) bocs

Hátulja indul, vagy az eleje? Hídon is cseréltél nagy szilentet? Zsolti nagyon dícsérte az övét, amit frissen raktak be.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.