Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ezexerint a tiéd nem lusta. :D Biztos üveghanggal állsz ki a garázsból is, kézifékkel fordulsz, gumifüsttel hagyod ott a mazsolákat a zöldnél... :D

Nem egyiket sem, hidegen nem gyilkolom, a kéziféket csak télen használom, a gumit sajnálom füstölni és 60 lóerővel nem gyorsulgatok, de úgy vettem észre nem fogyaszt sokkal kevesebbet papis stílusban ezért hát pörgetem. :icon1:

Elküldve

:D :D

Már kezdtem félni, hogy ledudált a saját autód, miután elütött... :D

Hétvégén talán másodszor tiltattam le, de 7500 messze van... :D

Pont egy órája próbáltam ki 2-ben 3-ban még megvan mind a kettő... :evilgrin:

Elküldve

Hát pont nem rémlik pontosan valahol 130-.környékén...

Nekem 150nél még nem tilt a három gyári programmal sem...úgyh ezért sem feszegetem ezeket a dolgokat. :D

Elküldve

Nekem 150nél még nem tilt a három gyári programmal sem...úgyh ezért sem feszegetem ezeket a dolgokat. :D

Na ez tök jó....majd kéne egy SE-szett később mert huha kevés ez a 60 ló a bódéhoz.

Elküldve

Na ez tök jó....majd kéne egy SE-szett később mert huha kevés ez a 60 ló a bódéhoz.

Jah, bár már egy ideje nem használtam az 14nz-t, de akkor inkább nyugiautó volt. Úgyse férsz be, minek előzöl... :)

Elküldve

Na ez tök jó....majd kéne egy SE-szett később mert huha kevés ez a 60 ló a bódéhoz.

A corsámból (amit eladtam) szerintem nemsoká eladó lesz egy hibátlan frissen szervizelt 140ekm-t futott,vezérléscserélt c14se motor. Meg minden ami kell az átépítéshez. A sportülésekre meg a gsi szárnyra már van vevőm. :D

Remélem nem töri össze annyira,hogy a motor is kuka legyen.

Elküldve

A corsámból (amit eladtam) szerintem nemsoká eladó lesz egy hibátlan frissen szervizelt 140ekm-t futott,vezérléscserélt c14se motor. Meg minden ami kell az átépítéshez. A sportülésekre meg a gsi szárnyra már van vevőm. :D

Remélem nem töri össze annyira,hogy a motor is kuka legyen.

Majd visszatérünk rá.....bár azt mondják a majd olyan mint a soha... :unsure:

Elküldve

Majd visszatérünk rá.....bár azt mondják a majd olyan mint a soha... :unsure:

Pedig milyen jó lenne neked az a motor. :)

Dobnál még bele egy Gabi-féle etanol kütyüt és mindjárt lenne alsó tartományban nyomatéktöbblet... :)

Elküldve

Pedig milyen jó lenne neked az a motor. :)

Dobnál még bele egy Gabi-féle etanol kütyüt és mindjárt lenne alsó tartományban nyomatéktöbblet... :)

Hát nem tudom kezdek"nagyfiúsan" vezetni nem tuti hogy jó nekem a több paci.... :pinch:

Elküldve

Hát nem tudom kezdek"nagyfiúsan" vezetni nem tuti hogy jó nekem a több paci.... :pinch:

Hidd el jó a tudat, hogy van tartalék... ;)

Nem kell azt mindig kihasználni... :)

Elküldve

Hidd el jó a tudat, hogy van tartalék... ;)

Nem kell azt mindig kihasználni... :)

Jó de így is nyomom neki sokszor aztán szerencsére ez még nem megy...de tervben van amúgy tényleg az SE-meg az átalakító.

Elküldve

Jó de így is nyomom neki sokszor aztán szerencsére ez még nem megy...de tervben van amúgy tényleg az SE-meg az átalakító.

Csak ne úgy legyen mint nekem a sok tervem... :(

Elküldve

Most egyenlőre pihentetem az autó projekteket, a rugótányér renoválva, a műszaki megvolt a tankbeömlő van még hátra amiről tudok...csak most gondoltam egy nagyot, de szerintem meg is reked gondolat szintjén:http://www.hasznalta...l_manta-5576119

Ez már igen...nagyon szép! :)

De munkásautónak jó lenne? :P

Vagy második, játszós verdának? :D

Elküldve

Ez már igen...nagyon szép! :)

De munkásautónak jó lenne? :P

Vagy második, játszós verdának? :D

Persze játszós-csajozós autónak...de ugye akkor lenne értelme ha az asszonynak is lenne jogsija így totál nem lenne kihasználva csak olyan hobbyautó, bár szerintem ki sem szállnék belőle...

Elküldve

Persze játszós-csajozós autónak...de ugye akkor lenne értelme ha az asszonynak is lenne jogsija így totál nem lenne kihasználva csak olyan hobbyautó, bár szerintem ki sem szállnék belőle...

Azért az érdekes lenne, ha az asszonyod járna vele csajozni... :D

Elküldve

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Elküldve

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Jaja, és ha a motorszám már nem olvasható, ember meg nem mondja, hogy az 1.6-os... :rolleyes:

Elküldve

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Én a komplett donort vettem 35 ezernyi euroért. :D (Most dögöljek meg tudom)
Elküldve

Hali! Nekem két kérdésben lenne szükségem a véleményetekre. 1. mostanában hallom, hogy alapjáraton az az enyhe kis zakatoló hang hallatszódik a motortérből...ez mitől lehet, illetve mennyire nagy baj ez? 2. Indításkor mikor az autó legalább több mint 6 órát állt, beindítom, majd magától felmegy a fordulat szám1500-ig, majd magától vissza is megy 1000-re, de olyan is előszokott fordulni, hogy 1000-alá megy is szinte már leakarna állni, de aztán automatikusan felpörgeti magát...ez megszokott dolog, vagy valami hibára utal? Mert egy valaki azt mondta ez valami probléma miatt lehet, de másik ember meg hogy ez az automata szívató.

Előre is köszönöm

Elküldve

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Jaja, és ha a motorszám már nem olvasható, ember meg nem mondja, hogy az 1.6-os... :rolleyes:

Na ezaz nem szeretnék nagyon letérni a hivatalos ösvényről és SE-nél a motorszám marad.

Hali! Nekem két kérdésben lenne szükségem a véleményetekre. 1. mostanában hallom, hogy alapjáraton az az enyhe kis zakatoló hang hallatszódik a motortérből...ez mitől lehet, illetve mennyire nagy baj ez? 2. Indításkor mikor az autó legalább több mint 6 órát állt, beindítom, majd magától felmegy a fordulat szám1500-ig, majd magától vissza is megy 1000-re, de olyan is előszokott fordulni, hogy 1000-alá megy is szinte már leakarna állni, de aztán automatikusan felpörgeti magát...ez megszokott dolog, vagy valami hibára utal? Mert egy valaki azt mondta ez valami probléma miatt lehet, de másik ember meg hogy ez az automata szívató.

Előre is köszönöm

Alapjárati motort kellene takarítani a fordulatszám ingadozás miatt, ha még nem volt meg a vákumcsöveket megnézni. A zörgés bármi lehet nekem pölö most a generátor ciripel.

Ezeken a motorokon NINCS autómata szivató az ECU(motorvezérlő) állítja a keverési arányt a beérkező információk pölö motorhőfok jeladó jelei alapján.

Elküldve

Alapjárati motort kellene takarítani a fordulatszám ingadozás miatt, ha még nem volt meg a vákumcsöveket megnézni. A zörgés bármi lehet nekem pölö most a generátor ciripel.

Ezeken a motorokon NINCS autómata szivató az ECU(motorvezérlő) állítja a keverési arányt a beérkező információk pölö motorhőfok jeladó jelei alapján.

Köszönöm...hát ezek ezidáig nem történtek meg...amúgy ez a takarítás és a vákuumcsövek megnézése otthon is elvégezhető...vagy azért nem ennyire egyszerű?...illetve sajnos a motor és csövek terén nem igazán vagyok még jártas :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.