Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszönöm a válaszokat. Megkapta a kék matricát és rajta is van a papíron, hogy környezetvédelmi blabla helyesen 04.

Holnap megyek az okmányirodába, remélem nem azt állapítják meg, hogy az én hibám mert nincs kedvem 6ezerért új forgalmit venni.

Szerencsére még nem ragasztottam fel a rendszámtáblát, mert azt műszaki utánra terveztem.

és tényleg, mivel ragasszam fel hogy utánna le is tudjam venni?

2oldalú ragasztó nem játszik, főleg hogy a rendszámtábla tartó alatt szivacs van a műanyagon és nem hiszem, hogy kellően megfogná, elhagyni meg nem akarom.

Szélvédő ragasztó?

sika megfogja :D egyébként van olyan kétoldalas, ami jó hozzá, de a szivacsos vackot le kell szedni hozzá ;)
Link to comment
Megosztás:

Papíron nem :rolleyes:

Kinek a papírján? :) Megmutassam a c16se német forgalmiját? De ha neten utánakeres az ember, hamar kiderül hogy ezek már mind euro kettesek, csak ugye jó magyar szok(/p)ás...

Csont nélkül kapja a pirosat.

Az se-t meg ne reklámozd a hivatalban.

Most is piros. Azért érdekel. :)

Elhiheted hogy nem fogom. :)

Link to comment
Megosztás:

Kinek a papírján? :) Megmutassam a c16se német forgalmiját? De ha neten utánakeres az ember, hamar kiderül hogy ezek már mind euro kettesek, csak ugye jó magyar szok(/p)ás...

Amikor a C-s motorokat csinálták, nem hitelesítették őket euro2-re. Az egy dolog, hogy teljesíti azt az értéket, de nem arra lett a motor besorolva. Ha valahol mért érték alapján adják a besorolást (ez lenne a normális... mennyi mennyi füstgép-PDTDI audi hullana... :lol: ), akkor az kaphat az adott helyen jobbat, ottani "kékmatricát", de attól még nem lesz euro2-es.

Link to comment
Megosztás:

Kinek a papírján? :) Megmutassam a c16se német forgalmiját? De ha neten utánakeres az ember, hamar kiderül hogy ezek már mind euro kettesek, csak ugye jó magyar szok(/p)ás...

Most is piros. Azért érdekel. :)

Elhiheted hogy nem fogom. :)

Kéket csak 96-os vagy az utáni kaphat. Ne kérdezd, hogy miért. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Még mindig nem... de már vagy 30x leírtam, nem fogom újra, keressétek meg mostmááá' :lol:

Nem vitatkozom, nincs hozzá kedvem. :lol: És nem keresem meg! :lol:

Amúgy érdekel, még az a cucc, amiről még a télen beszéltünk? Szerintem pár héten belül aktuális lehet. -_-

Link to comment
Megosztás:

Nem vitatkozom, nincs hozzá kedvem. :lol: És nem keresem meg! :lol:

Amúgy érdekel, még az a cucc, amiről még a télen beszéltünk? Szerintem pár héten belül aktuális lehet. -_-

Ha átcsúszik jövő hónapra a dolog, akkor jó :D erre a hónapra kifordítottam a zsebem :(

Link to comment
Megosztás:

Üdv! 1.6-os Astrát keresek, lehetőleg piros színűt amit nem zabált még szét a rozsda és jó a motorja, külföldi is érdekel 120 000 Ft-ig 06 70 882 9568

Ha egy(1,ein,one,un,uno,jeden remélem érted) topicba rakod be akkor is látja az összes felhasználó, aki hajlandó elolvasni a kommenteket.

120ért jó kasztni, jó motor, hááát. Keress bontásban lévőt, vagy willhaben, bazar.at

Talán akad egy stájer paraszt aki odaadna neked ennyiért egy fastrát AJÁNDÉKBA!

Link to comment
Megosztás:

Amikor a C-s motorokat csinálták, nem hitelesítették őket euro2-re. Az egy dolog, hogy teljesíti azt az értéket, de nem arra lett a motor besorolva. Ha valahol mért érték alapján adják a besorolást (ez lenne a normális... mennyi mennyi füstgép-PDTDI audi hullana... :lol: ), akkor az kaphat az adott helyen jobbat, ottani "kékmatricát", de attól még nem lesz euro2-es.

Teljesíti az euro2 normákat? Igen. Akkor euro kettes. :) Furcsa mód a németeknél ez nem kérdés. ez is ilyen hungarikum. Bár már megszokhattuk...

Én lesz@rom milyen matrica lesz rajta.(most kék)

Úgysem járok sokat Pestre. :icon1:

Alapvetően én is, mert évente egyszer ha megyek pestre akkor sokat mondtam, csak tudod, az elv...
Link to comment
Megosztás:

Teljesíti az euro2 normákat? Igen. Akkor euro kettes. :) Furcsa mód a németeknél ez nem kérdés. ez is ilyen hungarikum. Bár már megszokhattuk...

Alapvetően én is, mert évente egyszer ha megyek pestre akkor sokat mondtam, csak tudod, az elv...

Nem csak pesten van korlátozás. Elvileg bárhol befujhatják a szmogriadót. Tavaly többször is volt Várpalotán, és ha jól emlékszem, Fehérváron is. Tehát ahol elér a szennyezettség egy bizonyos százalékot.

Link to comment
Megosztás:

Nem csak pesten van korlátozás. Elvileg bárhol befujhatják a szmogriadót. Tavaly többször is volt Várpalotán, és ha jól emlékszem, Fehérváron is. Tehát ahol elér a szennyezettség egy bizonyos százalékot.

Viszont a rendszámkorlátozás csak pesten él. Nekem legalábbis ez a legutolsó információm a témában.
Link to comment
Megosztás:

Viszont a rendszámkorlátozás csak pesten él. Nekem legalábbis ez a legutolsó információm a témában.

Nem jó az információd. :icon1: Élt Fehérváron, és Palotán is. Tehát ahol befujják, ott él a rendszemkorlátozás is. Csak a nagyfaluban nagyobb hírverést kap. :D

Link to comment
Megosztás:

Teljesíti az euro2 normákat? Igen. Akkor euro kettes. :

Nem. Egy motor akkor euro 2-es, ha hitelesítették euro2-re. Attól hogy be tud valaki kötni egy kapcsolószekrényt, nem lesz villanyszerelõ. Ha van papírja róla, akkor pedig igen. Ez mindenhol így van. Ahol jobb besorolást kap, ott sem euro2-nek ismerik el, csak a teljesítése szerint kap értékelést.

Link to comment
Megosztás:

őőő erről tudtam, de nálam elérhető a GyIK (csak elég összeszabdalt) ezért azthittem már valami történt, csak ezt a részt nem találtam. Igazából a felszereltségek listája, és tartalma érdekelt volna, de nem lényeg, ezért ne állj neki külön küzdeni a témában :rolleyes:

Lehet nem került be a GyIK-ba, de itt volt róla szó ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem jó az információd. :icon1: Élt Fehérváron, és Palotán is. Tehát ahol befujják, ott él a rendszemkorlátozás is. Csak a nagyfaluban nagyobb hírverést kap. :D

Jaja! Mivel palotai vagyok, erőteljesen észleltem. :D Bár rendszámkorlátozás akkor épp nem volt, de a belvárosba tartó fekete és piros matrinyásokat visszafordították. A kékemmel simán bemehettem. Főleg hogy a belvárosban lakom. :D

Link to comment
Megosztás:

Teljesen jó ez a Brigéciol 2000 amit kapni mostanában. Nekem segített a motorteret rendbe hozni. Bár tény hogy a nagyobb lerakódásokat nem hozta le. Mondjuk nem is magasnyomásúval, csak otthoni slaggal verettem le, de a végeredmény nagyon szép lett. Holnap dobok képet ha valakit érdekel :)

Szerk.: Bár a mosás előtti állapotot nem tudom megmutatni sajnos.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen jó ez a Brigéciol 2000 amit kapni mostanában. Nekem segített a motorteret rendbe hozni. Bár tény hogy a nagyobb lerakódásokat nem hozta le. Mondjuk nem is magasnyomásúval, csak otthoni slaggal verettem le, de a végeredmény nagyon szép lett. Holnap dobok képet ha valakit érdekel :)

Szerk.: Bár a mosás előtti állapotot nem tudom megmutatni sajnos.

Én is ezzel nyomattam, patika lett a motortér. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.