Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

üdvözletem!

esélyes hogy termosztát problémával küzdök, bár még nem 100%, de volna kérdésem, mégpedig az hogy :

ugyebár az okos fritz mérnök a vezérműszíj alá rakta a termosztátot a c14nz-nél, ezért bontani kell jócskán. ezt elkerülendő (legalábbis legközelebb ne keljen) szeretnék egy külső termosztát házat. unixéknál van hans-pries term. ház, az esélyes hogy jó lenne?

olvastam már itt valamelyik topikban hogy egy másik motorét szokták belerakni (ha jól rémlik valami dízelét), de 2700 kedvezmény nélkül az új. ennyiért meg lehet egy bontós szóba se állna velem :D

meg ha jól rémlik akkor wahler termoszátot ajánlottak itt már többen is, jól emlékszek?

köszöntem!

Elküldve

üdvözletem!

esélyes hogy termosztát problémával küzdök, bár még nem 100%, de volna kérdésem, mégpedig az hogy :

ugyebár az okos fritz mérnök a vezérműszíj alá rakta a termosztátot a c14nz-nél, ezért bontani kell jócskán. ezt elkerülendő (legalábbis legközelebb ne keljen) szeretnék egy külső termosztát házat. unixéknál van hans-pries term. ház, az esélyes hogy jó lenne?

olvastam már itt valamelyik topikban hogy egy másik motorét szokták belerakni (ha jól rémlik valami dízelét), de 2700 kedvezmény nélkül az új. ennyiért meg lehet egy bontós szóba se állna velem :D

meg ha jól rémlik akkor wahler termoszátot ajánlottak itt már többen is, jól emlékszek?

köszöntem!

Igen általában a wahler beválik...gondolkodtam már én is hogy kiemelem a termosztátot a vezérlés alól de aztán annyiszor szedtem már szétt hogy nem tart tovább egy óránál szóval minek.... :omg:

Elküldve

Köszönöm szépen a válaszokat.

Igyekszem észnél lenni.

4. Gyútótrafótól (dis kocka) szokott együtt előfordulni rendellenes gyújtás (felpörgés,teljesítmény) és fordulatszámmérő anomália.

Elküldve

Kicseréltem a céges traktorban a váltókulissza stiftet ugyanúgy ketté volt kopva mint az enyém, utánna váltórudazat beállítás és most szépen lehet váltani....de akkor sem kell traktor. :D

531579-20120421-CmH6cp.jpg

Elküldve

Sziasztok.Egy nagyon buta kérdésem lenne. Van egy 1997 sedan astrám. Most foom egy kicsit rendbe rakatni a drágát ( 250 ezeré :) ) lakatolás szélvédő csere stb. Ja meg hátsó lámpa csere (ferdehátú astra lámpákra) Nagyon tetszika megoldás Az lenne a kérdésem hogy ki kell bontanom a műszerfalat mert órát kell cseerélni. A G astra műszert bele lehet varátzsólni valahogy? vagy esetleg az egész G műszerfalat??? A válaszokat köszönöm

Elküldve

Nekem sokat segített csak a csapszeg csere is:

A fogós 5let sokat segített, 20perc alatt leszedtem az ajtót(egyedül). 0.3mm nagyobb a zsanér az ajtón holnap megkalapálom kicsit, hogy ne lógjon, mert a csapszeg nem volt annyira megkopva.

Elküldve

Sziasztok.Egy nagyon buta kérdésem lenne. Van egy 1997 sedan astrám. Most foom egy kicsit rendbe rakatni a drágát ( 250 ezeré :) ) lakatolás szélvédő csere stb. Ja meg hátsó lámpa csere (ferdehátú astra lámpákra) Nagyon tetszika megoldás Az lenne a kérdésem hogy ki kell bontanom a műszerfalat mert órát kell cseerélni. A G astra műszert bele lehet varátzsólni valahogy? vagy esetleg az egész G műszerfalat??? A válaszokat köszönöm

Mindent lehet ha az ember akarja csak éppen se a mérete se a felfogatási pontok se semmi nem passzol a G és az F műszarfal között...de bele lehet faragni, csak idő kérdése az egész.

Elküldve

Mindent lehet ha az ember akarja csak éppen se a mérete se a felfogatási pontok se semmi nem passzol a G és az F műszarfal között...de bele lehet faragni, csak idő kérdése az egész.

és ha már belefaragta, akkor már csak egy darab műszere se fog működni :)

Elküldve

Üdv.

Láttam egy képet, ahol egy f astra első irányjelzői sötétszürkék voltak. Megtetszett és én is lesötétíteném.

Ha leragasztom sötétítő fóliával, akkor a rendezők illetve a kpm-esek cseszegetnének?

Tudom, hogy van gyári sötétített búra, de elég nehéz beszerezni és drága is, nem is tudok e-bayről rendelni, nameg ott van az a kérdés is,

hogy azzal is csesztetnének-e?

Szerintetek? Köszi!

Elküldve

Üdv.

Láttam egy képet, ahol egy f astra első irányjelzői sötétszürkék voltak. Megtetszett és én is lesötétíteném.

Ha leragasztom sötétítő fóliával, akkor a rendezők illetve a kpm-esek cseszegetnének?

Tudom, hogy van gyári sötétített búra, de elég nehéz beszerezni és drága is, nem is tudok e-bayről rendelni, nameg ott van az a kérdés is,

hogy azzal is csesztetnének-e?

Szerintetek? Köszi!

Szerintem nem kéne.

A lámpa meg indexbúrák festegetése meg fóliázása nem jó ötlet. Nem is néz ki jól, meg letakarni (még ha csak részben is) az indexet veszélyes is lehet. Ha majd pont emiatt nem látják, hogy indexelsz, és baj lesz belőle, akkor majd magyarázhatod, hogy "de hát én csak..."

Vegyél olyat, ami gyárilag színezett. Az még többé-kevésbé rendben van, ott azért figyeltek a láthatóságra.

Elküldve

Szerintem nem kéne.

A lámpa meg indexbúrák festegetése meg fóliázása nem jó ötlet. Nem is néz ki jól, meg letakarni (még ha csak részben is) az indexet veszélyes is lehet. Ha majd pont emiatt nem látják, hogy indexelsz, és baj lesz belőle, akkor majd magyarázhatod, hogy "de hát én csak..."

Vegyél olyat, ami gyárilag színezett. Az még többé-kevésbé rendben van, ott azért figyeltek a láthatóságra.

Köszönöm a választ. A fólia amit néztem elvileg 95%os fényáteresztő. De tudom, hogy sokminden csak mese habbal. Marad úgy ahogyan van.

Elküldve

Tudja esetleg valaki, hogy a gyári kazettás rádió (CAR-300) beépítőkeretébe (nagyobb faragás nélkül) betehető-e a gyári CD-s rádió (VDO CDR-500)?

Cserélni szeretném a gyári fejegységet CD-sre, de a kiszemelt példányhoz nem jár a beépítőkerete. Előre is köszönöm a választ!

Elküldve

Tudja esetleg valaki, hogy a gyári kazettás rádió (CAR-300) beépítőkeretébe (nagyobb faragás nélkül) betehető-e a gyári CD-s rádió (VDO CDR-500)?

Cserélni szeretném a gyári fejegységet CD-sre, de a kiszemelt példányhoz nem jár a beépítőkerete. Előre is köszönöm a választ!

Van rá esély, de tökéletes nem lesz. Hátul a csatlakozó biztos utban lesz, azt ki kell venni ugyis. Meg kell próbálni.

Elküldve

Sziasztok!

Ma vittem műszakira a gépegységet, és jeleztem a srácnak, hogy szeretnék kék matricát a piros helyett. Mivelhogy elvileg a környezetvédelmi besorolása az X-es motoroknak már a kék matricát kívánja meg. Legalábbis valaki itt egyszer azt írta.

Annyit mondott, hogy rendben jelezni fogja a vizsgáztatónak. Ha esetleg nem kapok kék matricát jogos lesz a reklamációm és fog érni valamit? Vagy akkor ha már rajt a piros akkor semmit? Mire hivatkozzak ha esetleg pirosat kapok és elégedetlennek kell lennem?

Köszi!!

Elküldve

Sziasztok!

Ma vittem műszakira a gépegységet, és jeleztem a srácnak, hogy szeretnék kék matricát a piros helyett. Mivelhogy elvileg a környezetvédelmi besorolása az X-es motoroknak már a kék matricát kívánja meg. Legalábbis valaki itt egyszer azt írta.

Annyit mondott, hogy rendben jelezni fogja a vizsgáztatónak. Ha esetleg nem kapok kék matricát jogos lesz a reklamációm és fog érni valamit? Vagy akkor ha már rajt a piros akkor semmit? Mire hivatkozzak ha esetleg pirosat kapok és elégedetlennek kell lennem?

Köszi!!

Arra hivatkozhatsz, hogy igazad van. Egyrészt, '96-os az autód, abban az évben már üzembe se helyezhették volna, ha nem teljesíti az ojró2-t. Másrészt, a motorod teljesíti, erről kérhetnek papírt az opel magyarországtól (kis szerencsével hajlandóak lesznek válaszolni, 5 éven belül...) Harmadrészt, meg kéne nézni a forgalmiban, hogy milyen környezet védelmi besorolásban van papíron. Ha jól rémlik, 4-esnek kell lennie, az meg szintén euro2, tehát kék matrica. (de ugye, ha a matrica el van bacva, akkor lehet hogy a forgalni is)

Elküldve

Arra hivatkozhatsz, hogy igazad van. Egyrészt, '96-os az autód, abban az évben már üzembe se helyezhették volna, ha nem teljesíti az ojró2-t. Másrészt, a motorod teljesíti, erről kérhetnek papírt az opel magyarországtól (kis szerencsével hajlandóak lesznek válaszolni, 5 éven belül...) Harmadrészt, meg kéne nézni a forgalmiban, hogy milyen környezet védelmi besorolásban van papíron. Ha jól rémlik, 4-esnek kell lennie, az meg szintén euro2, tehát kék matrica. (de ugye, ha a matrica el van bacva, akkor lehet hogy a forgalni is)

Sajnos el is szokott bacarintva lenni. Anno én is bementem ocsmányirodába egy műszaki adatlappal, amin a 4-es volt ráírva, de a forgalmiban 2-es. 585 forintért átírták a forgalmiban és tavaly vizsgánál már automatiksan a kéket kapta. Ha hagytam volna 2-es besoroláson, lehet hogy akadtak volna adminisztrációs problémáim. De szerencsére nem kell megtudnom. :D

Elküldve

Sziasztok!

Ma vittem műszakira a gépegységet, és jeleztem a srácnak, hogy szeretnék kék matricát a piros helyett. Mivelhogy elvileg a környezetvédelmi besorolása az X-es motoroknak már a kék matricát kívánja meg. Legalábbis valaki itt egyszer azt írta.

Annyit mondott, hogy rendben jelezni fogja a vizsgáztatónak. Ha esetleg nem kapok kék matricát jogos lesz a reklamációm és fog érni valamit? Vagy akkor ha már rajt a piros akkor semmit? Mire hivatkozzak ha esetleg pirosat kapok és elégedetlennek kell lennem?

Köszi!!

Nyugi! Simán átírják. -_- 96-os és X-es. Nem lesz gond.

Nekem is 2-es volt a kv kategória, de a műszakin anélkül, hogy szóltam volna automatikusan átírták. Utána csak az ocsmányirodába kellett elmászni, 5 perc alatt megkapta az új forgalmit meg a kék plakettet. A gáz csak az, hogy le kellett tépni a hátsó rendszámot, mert az ügyintéző bent lakik az irodában. És persze senki nem jön ki a parkolóba felragasztani. <_<

Elküldve

Nyugi! Simán átírják. -_- 96-os és X-es. Nem lesz gond.

Nekem is 2-es volt a kv kategória, de a műszakin anélkül, hogy szóltam volna automatikusan átírták. Utána csak az ocsmányirodába kellett elmászni, 5 perc alatt megkapta az új forgalmit meg a kék plakettet. A gáz csak az, hogy le kellett tépni a hátsó rendszámot, mert az ügyintéző bent lakik az irodában. És persze senki nem jön ki a parkolóba felragasztani. <_<

Egy fölragasztott rendszámmal mit csinálnak? Be kell tolatni az irodába? :lol: :D

Elküldve

Egy fölragasztott rendszámmal mit csinálnak? Be kell tolatni az irodába? :lol: :D

Be kell vinni a csomagtérajtót, vagy a lökhárítót. :evilgrin:

Elküldve

Én arra leszek majd kíváncsi hogy mit csinálnak majd a 90-es c16nz vectrával, ami egyébként addigra c16se-re lesz átépítve. Gyárilag mindkét motor tudja az euro kettőt.

Elküldve

Én arra leszek majd kíváncsi hogy mit csinálnak majd a 90-es c16nz vectrával, ami egyébként addigra c16se-re lesz átépítve. Gyárilag mindkét motor tudja az euro kettőt.

Csont nélkül kapja a pirosat. :D

Az se-t meg ne reklámozd a hivatalban. :P :lol:

Elküldve

Én arra leszek majd kíváncsi hogy mit csinálnak majd a 90-es c16nz vectrával, ami egyébként addigra c16se-re lesz átépítve. Gyárilag mindkét motor tudja az euro kettőt.

Papíron nem :rolleyes:

Elküldve

Köszönöm a válaszokat. Megkapta a kék matricát és rajta is van a papíron, hogy környezetvédelmi blabla helyesen 04.

Holnap megyek az okmányirodába, remélem nem azt állapítják meg, hogy az én hibám mert nincs kedvem 6ezerért új forgalmit venni.

Szerencsére még nem ragasztottam fel a rendszámtáblát, mert azt műszaki utánra terveztem.

És tényleg, mivel ragasszam fel hogy utánna le is tudjam venni?

2oldalú ragasztó nem játszik, főleg hogy a rendszámtábla tartó alatt szivacs van a műanyagon és nem hiszem, hogy kellően megfogná, elhagyni meg nem akarom.

Szélvédő ragasztó?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.