Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Visszatettem, csak megvettem a másik ajtóhoz is a csapszegeket, de azokat már ki se szedtem.

A zár ellendarabjának van kát szép nagy Torx csavarja szemből, azzal lehet mozgatni, de ha azt lejjebb teszed, akkor nem fogja teljesen a helyére emelni az ajtót, és így becsukva is "lógni" fog. Nekem becsukásnál egyértelműen látszik, hogy az ablakkeret, és az oszlop mennyire más szögben áll, és csak a zár ellendarabja emeli vissza becsukásnál az egész ajtót. (így ugye sz.rul csukódik, randa hangja van, meg a zár is kapja az ívet rendesen, de még nem vettem rá magam, hogy komolyabban hozzányúljak.

Nekem is így volt sokáig, de most csak pár mm-t lóg az ajtó, alig látni. Viszont szépen csukódik amióta lejjebb tettem az ellendarabot.

Azért is kellett már lépni valamit, mert a zár műanyag burkolata, ami a fém ellendarabhoz ütközik darabokra hullott. Ettől persze beszorult az ajtó és csak anyós oldalon tudtam ki/beszállni. <_< :D

Elküldve

Mekkora szop*s ez a szervósítás... A menetfúrás még hagyján a feszítőnek, de amikor már motortartó bakot is úgy kell gyártani az már cumi... :omg:

( hozzáteszem a hengerenkénti leömlő miatt, mer mindig csak a tuning... :lol: :lol: )

Szerk.: Egyébként a matrica téma: link

Elküldve

Mekkora szop*s ez a szervósítás... A menetfúrás még hagyján a feszítőnek, de amikor már motortartó bakot is úgy kell gyártani az már cumi... :omg:

( hozzáteszem a hengerenkénti leömlő miatt, mer mindig csak a tuning... :lol: :lol: )

Szerk.: Egyébként a matrica téma: link

Hát ilyen ez a popszakma, Zsolti! :D

Am miért kell gyártani? Van hengerenkénti szervós is, nem? :blink:

Elküldve

Hát ilyen ez a popszakma, Zsolti! :D

Am miért kell gyártani? Van hengerenkénti szervós is, nem? :blink:

Biztos hogy van, de arra nem a Proex gyártotta a leömlőt amikor még szervótlan volt. :)

Elküldve

Visszatettem, csak megvettem a másik ajtóhoz is a csapszegeket, de azokat már ki se szedtem.

A zár ellendarabjának van kát szép nagy Torx csavarja szemből, azzal lehet mozgatni, de ha azt lejjebb teszed, akkor nem fogja teljesen a helyére emelni az ajtót, és így becsukva is "lógni" fog. Nekem becsukásnál egyértelműen látszik, hogy az ablakkeret, és az oszlop mennyire más szögben áll, és csak a zár ellendarabja emeli vissza becsukásnál az egész ajtót. (így ugye sz.rul csukódik, randa hangja van, meg a zár is kapja az ívet rendesen, de még nem vettem rá magam, hogy komolyabban hozzányúljak.

Nekem is így volt sokáig, de most csak pár mm-t lóg az ajtó, alig látni. Viszont szépen csukódik amióta lejjebb tettem az ellendarabot.

Azért is kellett már lépni valamit, mert a zár műanyag burkolata, ami a fém ellendarabhoz ütközik darabokra hullott. Ettől persze beszorult az ajtó és csak anyós oldalon tudtam ki/beszállni. <_< :D

Köszi, akkor majd ráveszem magam vmikor a kalapálásra, hogy kiszedjem a csapszegeket csak vkinek meg kéne fogni az ajtót közbe.....

aztán meglátjuk mi lesz utána, esetleg a zsanér szűkebbre kalapálása nem segíthet? ott is látok 1-2mmert, de gondolom a zsanér furat és/vagy a csapszeg fogyott el inkább....

Elküldve

Köszi, akkor majd ráveszem magam vmikor a kalapálásra, hogy kiszedjem a csapszegeket csak vkinek meg kéne fogni az ajtót közbe.....

aztán meglátjuk mi lesz utána, esetleg a zsanér szűkebbre kalapálása nem segíthet? ott is látok 1-2mmert, de gondolom a zsanér furat és/vagy a csapszeg fogyott el inkább....

A korrekt megoldás az lenne, ha dörzsárral az egészet egy normális méretre fölcsinálnám, és egy akkora csappal raknám össze, de erre nem sikerült rávennem magam:-)
Elküldve

A korrekt megoldás az lenne, ha dörzsárral az egészet egy normális méretre fölcsinálnám, és egy akkora csappal raknám össze, de erre nem sikerült rávennem magam:-)

A korrekt az lenne, ha felfúrnád 10esre, raknál bele egy 8ra szűkítő hüvelyt, és gyári csapszeggel raknád fel. :P

Elküldve

Köszi, akkor majd ráveszem magam vmikor a kalapálásra, hogy kiszedjem a csapszegeket csak vkinek meg kéne fogni az ajtót közbe.....

aztán meglátjuk mi lesz utána, esetleg a zsanér szűkebbre kalapálása nem segíthet? ott is látok 1-2mmert, de gondolom a zsanér furat és/vagy a csapszeg fogyott el inkább....

Nekem sokat segített csak a csapszeg csere is:

525365-20120415-ZAM2Af.jpg525363-20120415-h97b0u.jpg

525364-20120415-GPOhWR.jpg

Elküldve

A korrekt az lenne, ha felfúrnád 10esre, raknál bele egy 8ra szűkítő hüvelyt, és gyári csapszeggel raknád fel. :P

Végülis... nah, akkor következő Lurdyn levesszük az ajtót: lol:
Elküldve

Nos, nagy szenvedések árán ugyan, de végül bekerült a szervó szett. Nem kellett végül új motortartót csinálni, csak lekönnyíteni a gyárit ( Dr Flex, lapos és gömbreszelő segítségével ) Jó nagy cummendáré volt, de összejött. Nagyon furcsa így most vezetni a kocsit, de tetszik. Mivel GSi kormányművel raktam össze így 1 teljes fordulatot rövidült a kormányzás, ami elképesztően meggyorsítja az irányváltásokat. Áj láv it. Bár van hátránya is, nem pörög annyira már a motor, mint előtte, bár ahogy hallom a vásárolt generátorban a csapágyak eléggé odavannak ( még jó hogy ezt kint nem tudtam megállapítani <_< ) Így lehetséges hogy a jövő héten generátor felújítás lesz soron. :)

Elküldve

Nos, nagy szenvedések árán ugyan, de végül bekerült a szervó szett. Nem kellett végül új motortartót csinálni, csak lekönnyíteni a gyárit ( Dr Flex, lapos és gömbreszelő segítségével ) Jó nagy cummendáré volt, de összejött. Nagyon furcsa így most vezetni a kocsit, de tetszik. Mivel GSi kormányművel raktam össze így 1 teljes fordulatot rövidült a kormányzás, ami elképesztően meggyorsítja az irányváltásokat. Áj láv it. Bár van hátránya is, nem pörög annyira már a motor, mint előtte, bár ahogy hallom a vásárolt generátorban a csapágyak eléggé odavannak ( még jó hogy ezt kint nem tudtam megállapítani <_< ) Így lehetséges hogy a jövő héten generátor felújítás lesz soron. :)

Gsi kormánymű az más áttételű? Hol lehet olyat kapni? :) Az belemegy a vectrába is? Bár gondolom csak szervósban van.

A generátorért meg sorry, ha tudom hogy szarok a csapágyak szólok róla, bár mint írod is ezt kívülről nem annyira lehetett megállapítani. :(

Elküldve
Sima ügy. Tavaly mikor ott voltam a kormányt is kirángattátok belőle. :lol:
Előfordult az többször is. Pl. 2 hete, majdnem lecsavarozott kormánnyal indultam haza, mert sikerült elütni a menetet a kormányoszlop végén, és nem tudtuk visszatekerni a csavart :lol:

Dávid azt minden héten eljátsza szinte.... :D

Ezt mostmár egy darabig nem veszem le :P :D
Gsi kormánymű az más áttételű? Hol lehet olyat kapni? :) Az belemegy a vectrába is? Bár gondolom csak szervósban van. A generátorért meg sorry, ha tudom hogy szarok a csapágyak szólok róla, bár mint írod is ezt kívülről nem annyira lehetett megállapítani. :(

Amikor én mondtam, hogy többféle áttételű kormánymű van, és szeretnék rövidebbet, akkor meg én voltam a hülye hogy 1- nem is, 2- akkor is mi értelme :D :lol:

Elküldve

A korrekt megoldás az lenne, ha dörzsárral az egészet egy normális méretre fölcsinálnám, és egy akkora csappal raknám össze, de erre nem sikerült rávennem magam:-)

Te naon ráérsz....

A korrekt az lenne, ha felfúrnád 10esre, raknál bele egy 8ra szűkítő hüvelyt, és gyári csapszeggel raknád fel. :P

Ott fúrni? hát nemtom

Nekem sokat segített csak a csapszeg csere is:

köszi a képet akkor majd neki esek és telenyomom zsírral aztán kupak vissza rá

az tudták hogy a határoló szára, ahova a karosszériába csatlakozik az ott lévő csapszegnek van egy belső része is(amit bele kell verni)? nekem eredetileg nem volt benne....de komolyan

Elküldve

hát hogy hogyan férsz oda fúrni már hogy rendesen, szóval hogy 12es lik legyen a 10esből....

Én nem akarok, elég nekem hogy a fúró odafér :D Így hogy szóba került, kezd megint megcsapni az ihlet... Lehet hogy jövő hétvégén nekiugrok a vezető oldalinak.
Elküldve

hát hogy hogyan férsz oda fúrni már hogy rendesen, szóval hogy 12es lik legyen a 10esből....

Szedted már szét az autódat? Semmi problémát nem okoz.

Zoli képén talán kivehető:

RIMG3646_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Szedted már szét az autódat? Semmi problémát nem okoz.

Zoli képén talán kivehető:

szedtem.......mint mondtam az ajtót még nem vettem le....ja hogy az első kerékdobot is le köne venni, nu ennyi időm(meg helyem) asszem nincs, marad a csapszeg csere...egyenlőre

Elküldve

szedtem.......mint mondtam az ajtót még nem vettem le....ja hogy az első kerékdobot is le köne venni, nu ennyi időm(meg helyem) asszem nincs, marad a csapszeg csere...egyenlőre

Egyenlőre a hentes darabolja a húsokat... :P

Elküldve

szedtem.......mint mondtam az ajtót még nem vettem le....ja hogy az első kerékdobot is le köne venni, nu ennyi időm(meg helyem) asszem nincs, marad a csapszeg csere...egyenlőre

Csak a sárvédőt kell leszedni, az meg csak pár csavar. (kb 5 perc, ha nem találom meg a crovát ;) )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.