megadave Elküldve Április13, 2012 Elküldve Április13, 2012 Visszatettem, csak megvettem a másik ajtóhoz is a csapszegeket, de azokat már ki se szedtem. A zár ellendarabjának van kát szép nagy Torx csavarja szemből, azzal lehet mozgatni, de ha azt lejjebb teszed, akkor nem fogja teljesen a helyére emelni az ajtót, és így becsukva is "lógni" fog. Nekem becsukásnál egyértelműen látszik, hogy az ablakkeret, és az oszlop mennyire más szögben áll, és csak a zár ellendarabja emeli vissza becsukásnál az egész ajtót. (így ugye sz.rul csukódik, randa hangja van, meg a zár is kapja az ívet rendesen, de még nem vettem rá magam, hogy komolyabban hozzányúljak. Nekem is így volt sokáig, de most csak pár mm-t lóg az ajtó, alig látni. Viszont szépen csukódik amióta lejjebb tettem az ellendarabot. Azért is kellett már lépni valamit, mert a zár műanyag burkolata, ami a fém ellendarabhoz ütközik darabokra hullott. Ettől persze beszorult az ajtó és csak anyós oldalon tudtam ki/beszállni. <_< :D
Zsoltee Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 Mekkora szop*s ez a szervósítás... A menetfúrás még hagyján a feszítőnek, de amikor már motortartó bakot is úgy kell gyártani az már cumi... :omg: ( hozzáteszem a hengerenkénti leömlő miatt, mer mindig csak a tuning... :lol: :lol: ) Szerk.: Egyébként a matrica téma: link
megadave Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 Mekkora szop*s ez a szervósítás... A menetfúrás még hagyján a feszítőnek, de amikor már motortartó bakot is úgy kell gyártani az már cumi... :omg: ( hozzáteszem a hengerenkénti leömlő miatt, mer mindig csak a tuning... :lol: :lol: ) Szerk.: Egyébként a matrica téma: link Hát ilyen ez a popszakma, Zsolti! :D Am miért kell gyártani? Van hengerenkénti szervós is, nem? :blink:
Zsoltee Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 Hát ilyen ez a popszakma, Zsolti! :D Am miért kell gyártani? Van hengerenkénti szervós is, nem? :blink: Biztos hogy van, de arra nem a Proex gyártotta a leömlőt amikor még szervótlan volt. :)
megadave Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 Biztos hogy van, de arra nem a Proex gyártotta a leömlőt amikor még szervótlan volt. :) Kihívások nélkül mit ér az egész?! :D
stirlitz Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 Visszatettem, csak megvettem a másik ajtóhoz is a csapszegeket, de azokat már ki se szedtem. A zár ellendarabjának van kát szép nagy Torx csavarja szemből, azzal lehet mozgatni, de ha azt lejjebb teszed, akkor nem fogja teljesen a helyére emelni az ajtót, és így becsukva is "lógni" fog. Nekem becsukásnál egyértelműen látszik, hogy az ablakkeret, és az oszlop mennyire más szögben áll, és csak a zár ellendarabja emeli vissza becsukásnál az egész ajtót. (így ugye sz.rul csukódik, randa hangja van, meg a zár is kapja az ívet rendesen, de még nem vettem rá magam, hogy komolyabban hozzányúljak. Nekem is így volt sokáig, de most csak pár mm-t lóg az ajtó, alig látni. Viszont szépen csukódik amióta lejjebb tettem az ellendarabot. Azért is kellett már lépni valamit, mert a zár műanyag burkolata, ami a fém ellendarabhoz ütközik darabokra hullott. Ettől persze beszorult az ajtó és csak anyós oldalon tudtam ki/beszállni. <_< :D Köszi, akkor majd ráveszem magam vmikor a kalapálásra, hogy kiszedjem a csapszegeket csak vkinek meg kéne fogni az ajtót közbe..... aztán meglátjuk mi lesz utána, esetleg a zsanér szűkebbre kalapálása nem segíthet? ott is látok 1-2mmert, de gondolom a zsanér furat és/vagy a csapszeg fogyott el inkább....
Dáwid Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 Köszi, akkor majd ráveszem magam vmikor a kalapálásra, hogy kiszedjem a csapszegeket csak vkinek meg kéne fogni az ajtót közbe..... aztán meglátjuk mi lesz utána, esetleg a zsanér szűkebbre kalapálása nem segíthet? ott is látok 1-2mmert, de gondolom a zsanér furat és/vagy a csapszeg fogyott el inkább.... A korrekt megoldás az lenne, ha dörzsárral az egészet egy normális méretre fölcsinálnám, és egy akkora csappal raknám össze, de erre nem sikerült rávennem magam:-)
spzoli Elküldve Április14, 2012 Elküldve Április14, 2012 A korrekt megoldás az lenne, ha dörzsárral az egészet egy normális méretre fölcsinálnám, és egy akkora csappal raknám össze, de erre nem sikerült rávennem magam:-) A korrekt az lenne, ha felfúrnád 10esre, raknál bele egy 8ra szűkítő hüvelyt, és gyári csapszeggel raknád fel. :P
zotya975 Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Köszi, akkor majd ráveszem magam vmikor a kalapálásra, hogy kiszedjem a csapszegeket csak vkinek meg kéne fogni az ajtót közbe..... aztán meglátjuk mi lesz utána, esetleg a zsanér szűkebbre kalapálása nem segíthet? ott is látok 1-2mmert, de gondolom a zsanér furat és/vagy a csapszeg fogyott el inkább.... Nekem sokat segített csak a csapszeg csere is:
Dáwid Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 A korrekt az lenne, ha felfúrnád 10esre, raknál bele egy 8ra szűkítő hüvelyt, és gyári csapszeggel raknád fel. :P Végülis... nah, akkor következő Lurdyn levesszük az ajtót: lol:
megadave Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Végülis... nah, akkor következő Lurdyn levesszük az ajtót: lol: Sima ügy. Tavaly mikor ott voltam a kormányt is kirángattátok belőle. :lol:
spzoli Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Sima ügy. Tavaly mikor ott voltam a kormányt is kirángattátok belőle. :lol: Dávid azt minden héten eljátsza szinte.... :D
Zsoltee Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Nos, nagy szenvedések árán ugyan, de végül bekerült a szervó szett. Nem kellett végül új motortartót csinálni, csak lekönnyíteni a gyárit ( Dr Flex, lapos és gömbreszelő segítségével ) Jó nagy cummendáré volt, de összejött. Nagyon furcsa így most vezetni a kocsit, de tetszik. Mivel GSi kormányművel raktam össze így 1 teljes fordulatot rövidült a kormányzás, ami elképesztően meggyorsítja az irányváltásokat. Áj láv it. Bár van hátránya is, nem pörög annyira már a motor, mint előtte, bár ahogy hallom a vásárolt generátorban a csapágyak eléggé odavannak ( még jó hogy ezt kint nem tudtam megállapítani <_< ) Így lehetséges hogy a jövő héten generátor felújítás lesz soron. :)
wookie Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Nos, nagy szenvedések árán ugyan, de végül bekerült a szervó szett. Nem kellett végül új motortartót csinálni, csak lekönnyíteni a gyárit ( Dr Flex, lapos és gömbreszelő segítségével ) Jó nagy cummendáré volt, de összejött. Nagyon furcsa így most vezetni a kocsit, de tetszik. Mivel GSi kormányművel raktam össze így 1 teljes fordulatot rövidült a kormányzás, ami elképesztően meggyorsítja az irányváltásokat. Áj láv it. Bár van hátránya is, nem pörög annyira már a motor, mint előtte, bár ahogy hallom a vásárolt generátorban a csapágyak eléggé odavannak ( még jó hogy ezt kint nem tudtam megállapítani <_< ) Így lehetséges hogy a jövő héten generátor felújítás lesz soron. :) Gsi kormánymű az más áttételű? Hol lehet olyat kapni? :) Az belemegy a vectrába is? Bár gondolom csak szervósban van. A generátorért meg sorry, ha tudom hogy szarok a csapágyak szólok róla, bár mint írod is ezt kívülről nem annyira lehetett megállapítani. :(
Dáwid Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Sima ügy. Tavaly mikor ott voltam a kormányt is kirángattátok belőle. :lol: Előfordult az többször is. Pl. 2 hete, majdnem lecsavarozott kormánnyal indultam haza, mert sikerült elütni a menetet a kormányoszlop végén, és nem tudtuk visszatekerni a csavart :lol: Dávid azt minden héten eljátsza szinte.... :D Ezt mostmár egy darabig nem veszem le :P :D Gsi kormánymű az más áttételű? Hol lehet olyat kapni? :) Az belemegy a vectrába is? Bár gondolom csak szervósban van. A generátorért meg sorry, ha tudom hogy szarok a csapágyak szólok róla, bár mint írod is ezt kívülről nem annyira lehetett megállapítani. :( Amikor én mondtam, hogy többféle áttételű kormánymű van, és szeretnék rövidebbet, akkor meg én voltam a hülye hogy 1- nem is, 2- akkor is mi értelme :D :lol:
stirlitz Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 A korrekt megoldás az lenne, ha dörzsárral az egészet egy normális méretre fölcsinálnám, és egy akkora csappal raknám össze, de erre nem sikerült rávennem magam:-) Te naon ráérsz.... A korrekt az lenne, ha felfúrnád 10esre, raknál bele egy 8ra szűkítő hüvelyt, és gyári csapszeggel raknád fel. :P Ott fúrni? hát nemtom Nekem sokat segített csak a csapszeg csere is: köszi a képet akkor majd neki esek és telenyomom zsírral aztán kupak vissza rá az tudták hogy a határoló szára, ahova a karosszériába csatlakozik az ott lévő csapszegnek van egy belső része is(amit bele kell verni)? nekem eredetileg nem volt benne....de komolyan
Dáwid Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Te naon ráérsz.... Ér rá a franc... Ezért lóg még mindig :lol:
spzoli Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Ott fúrni? hát nemtom Melyik részét nem tudod? :)
stirlitz Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Melyik részét nem tudod? :) hát hogy hogyan férsz oda fúrni már hogy rendesen, szóval hogy 12es lik legyen a 10esből....
Dáwid Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 hát hogy hogyan férsz oda fúrni már hogy rendesen, szóval hogy 12es lik legyen a 10esből.... Én nem akarok, elég nekem hogy a fúró odafér :D Így hogy szóba került, kezd megint megcsapni az ihlet... Lehet hogy jövő hétvégén nekiugrok a vezető oldalinak.
spzoli Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 hát hogy hogyan férsz oda fúrni már hogy rendesen, szóval hogy 12es lik legyen a 10esből.... Szedted már szét az autódat? Semmi problémát nem okoz. Zoli képén talán kivehető:
stirlitz Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Szedted már szét az autódat? Semmi problémát nem okoz. Zoli képén talán kivehető: szedtem.......mint mondtam az ajtót még nem vettem le....ja hogy az első kerékdobot is le köne venni, nu ennyi időm(meg helyem) asszem nincs, marad a csapszeg csere...egyenlőre
spzoli Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 szedtem.......mint mondtam az ajtót még nem vettem le....ja hogy az első kerékdobot is le köne venni, nu ennyi időm(meg helyem) asszem nincs, marad a csapszeg csere...egyenlőre Egyenlőre a hentes darabolja a húsokat... :P
Dáwid Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 szedtem.......mint mondtam az ajtót még nem vettem le....ja hogy az első kerékdobot is le köne venni, nu ennyi időm(meg helyem) asszem nincs, marad a csapszeg csere...egyenlőre Csak a sárvédőt kell leszedni, az meg csak pár csavar. (kb 5 perc, ha nem találom meg a crovát ;) )
epk947 Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Egyenlőre a hentes darabolja a húsokat... :P :omg: :icon13:
Recommended Posts