Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

MOTE és www.opelclub.hu matricám az van! :) Mért hogy ha belépek akkor milyen matricát adnak?De amugy gondolkodok,hogy belépek csak nem tudom,hogy melyik összeget válasszam! :)

Az mindegy melyiket választod a lényeg a tagság a társaság és a csapatszellem miatt. ;)

Jár hozzá rendszámkeret is. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

mikor beléptem az elején, még az akkori elnökség is kivonult, hogy mantást beengedjenek e a klubba :D

:goofy: az is 2003ban volt nem? mert előtte nem igazán élt a kub... :unsure: már nem is emlékszem... bakker... ilyen rég ismerjük már egymást Tiv...? :omg:

Link to comment
Megosztás:

mikor beléptem az elején, még az akkori elnökség is kivonult, hogy mantást beengedjenek e a klubba :D

:goofy: az is 2003ban volt nem? mert előtte nem igazán élt a kub... :unsure: már nem is emlékszem... bakker... ilyen rég ismerjük már egymást Tiv...? :omg:

Hát, bizony igen. :D

Sok víz lefolyt azóta a Dunán. Vagy kifolyt az autómból? :omg:

Link to comment
Megosztás:

mikor beléptem az elején, még az akkori elnökség is kivonult, hogy mantást beengedjenek e a klubba :D

:goofy: az is 2003ban volt nem? mert előtte nem igazán élt a kub... :unsure: már nem is emlékszem... bakker... ilyen rég ismerjük már egymást Tiv...? :omg:

Ezen meglepődsz? :D

Link to comment
Megosztás:

Nem csak Te. :) Tényleg nem járnak már ezek. Mikor beléptem 2009ben, mélykék személyesen hozta el nekem a kereteket. :D

Nekem is Pista hozta évekkel ezelőtt, de akkor már fizetős volt :rolleyes: (mondjuk megjegyzem borzalmas összegbe kerültek, úgyhogy pont nem érdekel hogy fizetős -e vagy nem, de azért szólni kéne majd valakinek, hogy javítandó) Amúgy pont tudok egy bontott hátsó szélvédőt, azon rajta van az opelclubos matrica :lol:

mikor beléptem az elején, még az akkori elnökség is kivonult, hogy mantást beengedjenek e a klubba :D

:goofy: az is 2003ban volt nem? mert előtte nem igazán élt a kub... :unsure: már nem is emlékszem... bakker... ilyen rég ismerjük már egymást Tiv...? :omg:

Öregszetek nah. Csak én nem :P :D de úgy tudom 2003 környékén voltak az első Lurdy talik is ha minden igaz, úgyhogy akkortájt volt valószínű.
Link to comment
Megosztás:

szerintem azok kicsit később kezdődtek - de eléggé el vagyok veszve időben (és néha térben is - egyszer bekadtam két idősík közé, amikor teelportáltam magam... :blink: érdekes élmény volt... <_< a kojak piros löttye kellett hozzá :D) meg mondjuk nem is járok ki a Lurdyhoz, csak olyan jól esett ide is belepofázni :D

Link to comment
Megosztás:

szerintem azok kicsit később kezdődtek - de eléggé el vagyok veszve időben (és néha térben is - egyszer bekadtam két idősík közé, amikor teelportáltam magam... :blink: érdekes élmény volt... <_< a kojak piros löttye kellett hozzá :D) meg mondjuk nem is járok ki a Lurdyhoz, csak olyan jól esett ide is belepofázni :D

Kojak meggylevét hagyjuk... Másnap reggel Kölyök az autóm tetején ébredt föl, és ő se tudta hogy került oda :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jónapokat!

Kérdésem a következő volna: hogyan lehet átállítani a km óra számlálót a kívánt értékre? :D

Nem a kocsit akarom eladni :D :D , csak lecseréltem az órát fordulatszámmérősre és van közte egy kis difi :D

VDO óra került bele.

Próbáltam szétbontani, de a mutató kifogott rajtam, inkább törni akart mint lejönni :(

másik kérdésem, első beindításra meg se moccant a ford. szám mutató, azt hittem hogy nem is jó, aztán csak elindult, azóta is pöc-röff tanulnia kéne az ecu-nak?? én mást nem tudok elképzelni.

harmadik dolog a rövidebbik csatlakozón ami az órába megy, nekem egyetlen szál vezeték van a 12es pinen, az mit csinál? ismerősnek c16nz-ben csak 1 csatlakozó van.

köszöntem szépen a segítséget!

pá!

Link to comment
Megosztás:

Jónapokat!

Kérdésem a következő volna: hogyan lehet átállítani a km óra számlálót a kívánt értékre? :D

Nem a kocsit akarom eladni :D :D , csak lecseréltem az órát fordulatszámmérősre és van közte egy kis difi :D

VDO óra került bele.

Próbáltam szétbontani, de a mutató kifogott rajtam, inkább törni akart mint lejönni :(

másik kérdésem, első beindításra meg se moccant a ford. szám mutató, azt hittem hogy nem is jó, aztán csak elindult, azóta is pöc-röff tanulnia kéne az ecu-nak?? én mást nem tudok elképzelni.

harmadik dolog a rövidebbik csatlakozón ami az órába megy, nekem egyetlen szál vezeték van a 12es pinen, az mit csinál? ismerősnek c16nz-ben csak 1 csatlakozó van.

köszöntem szépen a segítséget!

pá!

Vékony kendőt a számlapra, és süteményes villát szúrj be alá, azzal le tudod játszani a mutatót. ;)

Link to comment
Megosztás:

2személyesen egyszerűbb, mert kényelmesebb, ha valaki tartja az ajtót. (különben alá kell támasztani, meg ne dőljön el, mert akkor eltekeri a másik zsanért szóval úgyszívás) Illetve ajánlott a kalapács mellé, egy nem túl sajnálós kombinált fogó is, mert ha a csapszeg peremére ráakasztod és a fogót ütöd, akkor nagyobb százalékban ütsz majd jó helyre, meg egyszerűbb is lesz. Én cseréltem a vezető oldalon, a csapszegeket, de utána is lógott mint állat (nem csak a csapszeg volt már szétkopva, hanem a zsanér többi része is, úgyhogy elnapoltam a projektet. (ez volt kb. 2 éve :lol: )

aham szuper, és azóta nem huzatos kocsi vagy visszaraktad az ajtót?

egyébként ahogy néztem nekem is ki van kopva zsanér is, nem csak a szeg

Én is cseréltettem (karosszériással) csapszeget, jobb lett, de még mindig lóg egy kicsit. Úgy oldottam meg, hogy lejjebb tettem pár mm-t a zárba beakadó fémfület a B oszlopon. Azóta megszűnt a klozetajtó csukódás hang is. :lol:

"lejjebb tettem" na azt hogy? én is néztem, de az nagyon fixnek néz ki

csak az a baj, hogy fent akkor nagyon (vagyis már most is) eltart

Link to comment
Megosztás:

Köszi. :) Megnéztem!Neked a nagyobbik tagság van?

Én nem fizetek MOTE tagságit :blush: .

Alanyi jogon vagyok itt. ;)

Egyébként a Magyar Veterán Opel Klub tagja vagyok ami mondhatjuk úgyis,hogy a MOTE testvérklubja.

Így a klub kedvezmények oda -vissza járnak. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

aham szuper, és azóta nem huzatos kocsi vagy visszaraktad az ajtót?

egyébként ahogy néztem nekem is ki van kopva zsanér is, nem csak a szeg

"lejjebb tettem" na azt hogy? én is néztem, de az nagyon fixnek néz ki

csak az a baj, hogy fent akkor nagyon (vagyis már most is) eltart

Visszatettem, csak megvettem a másik ajtóhoz is a csapszegeket, de azokat már ki se szedtem.

A zár ellendarabjának van kát szép nagy Torx csavarja szemből, azzal lehet mozgatni, de ha azt lejjebb teszed, akkor nem fogja teljesen a helyére emelni az ajtót, és így becsukva is "lógni" fog. Nekem becsukásnál egyértelműen látszik, hogy az ablakkeret, és az oszlop mennyire más szögben áll, és csak a zár ellendarabja emeli vissza becsukásnál az egész ajtót. (így ugye sz.rul csukódik, randa hangja van, meg a zár is kapja az ívet rendesen, de még nem vettem rá magam, hogy komolyabban hozzányúljak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.