wookie Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Minden a legnagyobb rendben a lábával, állítása szerint zavarja hogy mikor mozgatja a lábát azt maga elött is látja a tükörben, hogy miért? próbálja megkérni valaki a nőnemű párját, hogy ezt magyarázza el neki. :) C corsába elhúzhatós a tükör előtti műanyag, B vectrába meg a C vectrába felhajtható és lámpát is mellékeltek a tükörhöz. Csak nem tudom bármelyik is passzolna-e az F astrába. Az a vectrában is van lehajtós lámpás verzió. Szerintem jó a fastrába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Az a vectrában is van lehajtós lámpás verzió. Szerintem jó a fastrába. Nagy bele már próbáltam. <_< Van is egy pár a garázsban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Srácok és lányok :) Hogy a legegyszerűbb x16xel-nél amibe van ABS kicserélni a km óra spirált ?? (ez a két részes spirálos) gondolok itt a váltóról való le és felszerelést :) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Támadt némi kételyem... Páran tudjak, hogy lambda szondát keresek. Nos egyesek azt állitják, hogy jo lehet a szonda bármiből (NE, XE, LET XEV; Astra Vectra, Omega) Nos web áruházak szerint viszont az ne - xe; astra - vectra különbözik, de miért és miben? Ötletek? Észrevételek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Támadt némi kételyem... Páran tudjak, hogy lambda szondát keresek. Nos egyesek azt állitják, hogy jo lehet a szonda bármiből (NE, XE, LET XEV; Astra Vectra, Omega) Nos web áruházak szerint viszont az ne - xe; astra - vectra különbözik, de miért és miben? Ötletek? Észrevételek? Szerintem jobban járnál, ha EPC-ben néznéd meg vagy EPC-s ismerőst kérdezel meg (pl engem :D). :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 Hohóóó! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 Hohóóó! :D Jó dolog az EPC, mi? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 Szerintetek mi a reális értéke, azaz a piacon eladható vételár egy 97-es zöld kombi Astra-nak vezetőülés tropa, kormány, kuplung kopott de még egyben van, többi porcikája jó gumi újszerű márkás rajta, nincs agyongittelve, garázsban tartott. 1légzsák van benne és központi zár :D tudom így nehéz bármit is mondani, csak nincs kedvem mellélőni, 400e Ft-ot megér szerintetek egy ilyen szekér vagy sok érte? ha beszámittatom őrülhetek ha 200e adnak érte gondolom, viszont már öreg és le akarom cserélni mindenképpen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Szerintetek mivel érdemes nekiállni motorteret rendbe rakni? Mármint kitakarítani, brigéciol tudom hogy viszi az olajat, azzal kéne lespriccolni az egészet, de utána hogyan tovább, arra gondoltam hogy minden csatit, befóliázok, kiveszem az akksit és eláztatom a motorteret, utána meg rongyal eltörölgetem és kompresszorral kiszárítom ami olyan. Gondolom azért a generátort nem javasolt beáztatni, mondjuk lassan úgyis szervósítás, szóval lesz olyan pillanat amikor az épp nem lesz a helyén. :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Szerintetek mivel érdemes nekiállni motorteret rendbe rakni? Mármint kitakarítani, brigéciol tudom hogy viszi az olajat, azzal kéne lespriccolni az egészet, de utána hogyan tovább, arra gondoltam hogy minden csatit, befóliázok, kiveszem az akksit és eláztatom a motorteret, utána meg rongyal eltörölgetem és kompresszorral kiszárítom ami olyan. Gondolom azért a generátort nem javasolt beáztatni, mondjuk lassan úgyis szervósítás, szóval lesz olyan pillanat amikor az épp nem lesz a helyén. :goofy: Attól függ mennyire olajos. Én vettem brigéciol 2000 nevű cuccot már, de nem ért sokat. Lehet kapni spriccelős flakonban konyhai hidegzsíroldót, na az kajakra levitt mindent. Csípte is mindenki szemét, aki szélirányban volt :D Azzal befújkáltam az olajos részeket, azután magasnyomásúval letoltam. Ajánlott bezacskózni a gyújtással kapcsolatos dolgokat és utána levegővel kifújni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Szerintetek mi a reális értéke, azaz a piacon eladható vételár egy 97-es zöld kombi Astra-nak vezetőülés tropa, kormány, kuplung kopott de még egyben van, többi porcikája jó gumi újszerű márkás rajta, nincs agyongittelve, garázsban tartott. 1légzsák van benne és központi zár :D tudom így nehéz bármit is mondani, csak nincs kedvem mellélőni, 400e Ft-ot megér szerintetek egy ilyen szekér vagy sok érte? ha beszámittatom őrülhetek ha 200e adnak érte gondolom, viszont már öreg és le akarom cserélni mindenképpen. Igazából meg kell próbálni. Van autó, ami ért legalább 650-et, 400-ért hirdették és jelenleg bontják, meg olyan is amit árultak 450-ért, 200-at nem ért meg, de ott vitték el mellettem... Kombi is, tádé is, valami kisiparos majd rácsap, és azt nem zavarja hogy szét van hullva a vezetőülés (bagóért ki lehetne cserélni, és legalább abba nem kötnek bele) vagy egy nepper szívja majd a véredet elviszi 250-ért és ő cseréli ki a vezetőülést. Mostanában, ebben a országban esélye nincs kitalálni az embernek, hogy mennyiért lehet eladni valamit. Meghirdeti, aztán vagy telefonálnak, vagy lejjebb kell vinni az árat. :rolleyes: Szerintetek mivel érdemes nekiállni motorteret rendbe rakni? Mármint kitakarítani, brigéciol tudom hogy viszi az olajat, azzal kéne lespriccolni az egészet, de utána hogyan tovább, arra gondoltam hogy minden csatit, befóliázok, kiveszem az akksit és eláztatom a motorteret, utána meg rongyal eltörölgetem és kompresszorral kiszárítom ami olyan. Gondolom azért a generátort nem javasolt beáztatni, mondjuk lassan úgyis szervósítás, szóval lesz olyan pillanat amikor az épp nem lesz a helyén. :goofy: Egy nagynyomású mosó, meg egy flakon régiféle brigéciol, úgy levisz mindent, mint atom :D Az elektronikát ha nem nyomod telibe akkor azt se zavarja, de a gyertya kábeleket érdemes lehúzgálni, kifújni a csatlakozókat, és utána indítani csak. Jani NE-jét amikor megmostuk, olyan diszkózást játszott, hogy nem hittem el :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Igazából meg kell próbálni. Van autó, ami ért legalább 650-et, 400-ért hirdették és jelenleg bontják, meg olyan is amit árultak 450-ért, 200-at nem ért meg, de ott vitték el mellettem... Kombi is, tádé is, valami kisiparos majd rácsap, és azt nem zavarja hogy szét van hullva a vezetőülés (bagóért ki lehetne cserélni, és legalább abba nem kötnek bele) vagy egy nepper szívja majd a véredet elviszi 250-ért és ő cseréli ki a vezetőülést. Mostanában, ebben a országban esélye nincs kitalálni az embernek, hogy mennyiért lehet eladni valamit. Meghirdeti, aztán vagy telefonálnak, vagy lejjebb kell vinni az árat. :rolleyes: Egy nagynyomású mosó, meg egy flakon régiféle brigéciol, úgy levisz mindent, mint atom :D Az elektronikát ha nem nyomod telibe akkor azt se zavarja, de a gyertya kábeleket érdemes lehúzgálni, kifújni a csatlakozókat, és utána indítani csak. Jani NE-jét amikor megmostuk, olyan diszkózást játszott, hogy nem hittem el :D Én azért javaslom a bezacskózást, mert nekem nem idult be utána. :) Ki kellett fújkálni a gyújtáselosztó környékét ,azután jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Én azért javaslom a bezacskózást, mert nekem nem idult be utána. :) Ki kellett fújkálni a gyújtáselosztó környékét ,azután jó lett. Az NE beindult, csak nem mindig oda ment a szikra ahova eredetileg szánták :D de legalább tiszta lett. :D (meg kis fújkálás után jó is, de hogy néz már ki egy koszos elosztó a szép tiszta motortérben :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Az NE beindult, csak nem mindig oda ment a szikra ahova eredetileg szánták :D de legalább tiszta lett. :D (meg kis fújkálás után jó is, de hogy néz már ki egy koszos elosztó a szép tiszta motortérben :D ) Mondjuk ez igaz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Nekem nincs gyújtáselosztóm, szóval ennyivel talán előrébb vagyok. :D Köszi a tippeket. Apropó, zocsa mikor veszed át a matricáidat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 CIF-el is megpróbálhatod,ha nem akarsz annyit csomagolni. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Egy nagynyomású mosó, meg egy flakon régiféle brigéciol, úgy levisz mindent, mint atom :D Az elektronikát ha nem nyomod telibe akkor azt se zavarja, de a gyertya kábeleket érdemes lehúzgálni, kifújni a csatlakozókat, és utána indítani csak. Jani NE-jét amikor megmostuk, olyan diszkózást játszott, hogy nem hittem el :D Én simán lecsapattam mosóval... :D És miután meghúztam a szelepfedélcsavart, már nem is folyik az olaj. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Én simán lecsapattam mosóval... :D És miután meghúztam a szelepfedélcsavart, már nem is folyik az olaj. :D :D Először én is, de az elég sokmindent nem hozott le. Pl. az olajat ami nem folyik mióta meghúztam a szelepfedél csavart :D kár hogy először megvettem a tömítést, és utána húztam meg a csavarokat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Igazából meg kell próbálni. Van autó, ami ért legalább 650-et, 400-ért hirdették és jelenleg bontják, meg olyan is amit árultak 450-ért, 200-at nem ért meg, de ott vitték el mellettem... Kombi is, tádé is, valami kisiparos majd rácsap, és azt nem zavarja hogy szét van hullva a vezetőülés (bagóért ki lehetne cserélni, és legalább abba nem kötnek bele) vagy egy nepper szívja majd a véredet elviszi 250-ért és ő cseréli ki a vezetőülést. Mostanában, ebben a országban esélye nincs kitalálni az embernek, hogy mennyiért lehet eladni valamit. Meghirdeti, aztán vagy telefonálnak, vagy lejjebb kell vinni az árat. :rolleyes: Jól mondod! Minden szava szent igaz! Egyébként most tavasszal durván estek az autó árak. Valószínűleg nagy szerepe van ebben az olcsóbb eurónak meg az emberibb regadónak. Tudok pl. 323-as piros,klímás 2000-es évjáratú,nagyon szép mazdát,ohne rost,névre írva,redisztrálva 400ért. De tudok e39 touringot is (tudod, az összesnek tejfölös a fényszórója) ami 800ból megállt, 525tds,azért mondjuk két forintot nem adnék,mert porlasztó,turbómertdeszarulmegy,fogyavízhengerfej,dobálakuplungkéttömegűlendkerékb+ aztán máris +7-8kiló. Itt úgy nyomják kisiparilag,hogy mikrobuszba öten vagy ahány p-rendszámot éppen tarhálnak,trailerre egy autó a többiek meg hoznak egyet-egyet. 1000ajróért már nagyon jó G-astrát lehet kapni,az is megáll 450-500forintból. Viszont a szép és facelift F-ért is ugyanennyit elkérnek. Amúgy a dízelt mindig jobban hájpolják én 399-ről indulnék. Többet nem fog tudni egy F-astra manapság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Szerintetek mivel érdemes nekiállni motorteret rendbe rakni? Mármint kitakarítani, brigéciol tudom hogy viszi az olajat, azzal kéne lespriccolni az egészet, de utána hogyan tovább, arra gondoltam hogy minden csatit, befóliázok, kiveszem az akksit és eláztatom a motorteret, utána meg rongyal eltörölgetem és kompresszorral kiszárítom ami olyan. Gondolom azért a generátort nem javasolt beáztatni, mondjuk lassan úgyis szervósítás, szóval lesz olyan pillanat amikor az épp nem lesz a helyén. :goofy: A mai brigéciolt a rendes olajsár körberöhögi. :D Gázolaj, mindent visz. Persze ha centi vastag olajsár van, azt előtte érdemes mechanikusan letekarítani, bár ahogy láttam a tied még nem vészes. Utána nagynyomású mosó. Persze hagyni kell kicsit ázni a gázolajban, na meg ne forró motorra öntsd. :D A csatikat nem nagyon kell félteni, ha nem voltak bántva, és megvan a tömítésük,akkor nem szoktak beázni. /rendszeres motormosó vagyok/ Ezzel a módszerrel takarítottam le a rekord váltóját is. Előtte: http://kepfeltoltes.hu/120327/DSC00002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Utána: http://kepfeltoltes.hu/120327/DSC00003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 ... vettem brigéciol 2000 nevű cuccot már, de nem ért sokat... ...egy flakon régiféle brigéciol... A mai brigéciolt a rendes olajsár körberöhögi. :D Úgy látom többeknek feltűnt hogy a mostani brigi milyen sz.rtseééér lett :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Bekérdezek, ha már vegyszereknél tartatok. Az új szélvédőmet ősszel rakták be, azóta többször lemostam, lepucoltam kívül belül. Viszont ha esik az eső, vagy hűvös van és köd vagy pára akkor törlés után látszanak a tapadókorong nyomai. Valaki olyat mondott nekem, hogy glicerinnel vagy glicerines cuccal szedjem le, de az mi? Vagy hol lehet olyat venni mi a neve? Tényleg jó lehet? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Úgy látom többeknek feltűnt hogy a mostani brigi milyen sz.rtseééér lett :lol: Amióta nincs benne gázolajtartalom, azóta a házastársi zsíroldó többet ér :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Én sima tecsós zsíróldót szoktam használni sokkal jobb mint a brigéciol, és a csempéről is könnyen lejön: Legutóbbi motormosáskor vittem két zacsit az elsosztóra és a generátorra..az egyiket kapásból kitépte a szél a kezemből a másiket a generátorra tettem azt meg a magasnyomású első sugarra bacta le onnan. Kicsit köhögve indult és az utca végén már töltésem is volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Bekérdezek, ha már vegyszereknél tartatok. Az új szélvédőmet ősszel rakták be, azóta többször lemostam, lepucoltam kívül belül. Viszont ha esik az eső, vagy hűvös van és köd vagy pára akkor törlés után látszanak a tapadókorong nyomai. Valaki olyat mondott nekem, hogy glicerinnel vagy glicerines cuccal szedjem le, de az mi? Vagy hol lehet olyat venni mi a neve? Tényleg jó lehet? Köszi Én ablaktisztító szerrel meg ablaktisztító ronggyal szoktam lepucolni, az nem szöszöl meg maszatol. Motorpucoláshoz meg ha csak helyileg kell olajat eltávolítani, akkor nitrohigító: gyors, hatékony, de fémen kívül mindent visz :D Zotya én télen pucoltam ki a szelepfedelet, mikor tömítést cseréltem, de ha így csináltam volna, mint te akkor még mindig ki lennék tiltva a konyhából :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts