Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Aha a szesz sokat jelent nálam is még felesben is, 2300-nál már olyan korán.....?

Én is 2300 ért vettem egy litert. És igen, sokat jelent felesben. A negyedik feles után, már nagyon szép a világ. :whistle: :whistle:

Elküldve

Hát mindig 1-esen vagy 2-essen szokott menni és olyankor nem éreztem éget szagot!

De az mitől lehet,hogy 4-es fokozaton éget szag van?Lehet ezt orvosolni?Gondolom onnan a fűtőmotortól jöhet a szag!

Köszi a segítséget zotya. :)

Elküldve

C14NZ - Max Torque 2800rpm - Max Power 5200rpm - Rev Limiter 6000

C14SE - Max Torque 3400rpm - Max Power 5800rpm - Rev Limiter 6400

X14XE - Max Torque 4000rpm - Max Power 6000rpm - Rev Limiter 6500

Van ilyen adat X14NZ-re is? vagy azt már le se merték írni? :lol:

Elküldve

Lebontasz minden műszert, kapcsolót bentről, lekötöd az összes kábelköteget, leveszed a kormányt és a motortér felől is van ha jól emlékszem két csavar. Röviden ennyi, ha nekiállsz úgyis meglátod mi van útban. Miért akarod cserélni? Nem kis meló arra számítsál.

Azért akarom cserélni mert kivan repedve meg volt ráfurva valami telo tarto elég viseltes ugyhogy kicserélem! És ezekszerint elég idöigényes de megoldhato! Ennek örülök probálok majd türelmes lenni:) Köszönöm a segitséget!!!
Elküldve

Én is 2300 ért vettem egy litert. És igen, sokat jelent felesben. A negyedik feles után, már nagyon szép a világ. :whistle: :whistle:

Pedig a festők nem isznak... :lipssealed: :hehe:

Elküldve

Én is 2300 ért vettem egy litert. És igen, sokat jelent felesben. A negyedik feles után, már nagyon szép a világ. :whistle: :whistle:

Na és mikor kapcsoltál összkereket? :D

Hát mindig 1-esen vagy 2-essen szokott menni és olyankor nem éreztem éget szagot!

De az mitől lehet,hogy 4-es fokozaton éget szag van?Lehet ezt orvosolni?Gondolom onnan a fűtőmotortól jöhet a szag!

Köszi a segítséget zotya. :)

Hát még azt is lehet hogy alapból nincs méretezve a moci arra hogy sokat 4.-ben pörögjön, ha esetleg mégis van akkor meg csapágy kopottsága, egyéb használatból adódó kopások okozzák a túlmelegedést. Szinte soha nem használom a ventit 4-ben nagyon ritkán 3-ban általában 2-ben pörög.

Elküldve

Na és mikor kapcsoltál összkereket? :D

Hát még azt is lehet hogy alapból nincs méretezve a moci arra hogy sokat 4.-ben pörögjön, ha esetleg mégis van akkor meg csapágy kopottsága, egyéb használatból adódó kopások okozzák a túlmelegedést. Szinte soha nem használom a ventit 4-ben nagyon ritkán 3-ban általában 2-ben pörög.

Tegnap este figyelgettem és ha 2-esen pörög akkor tényleg nincs szaga!Ha 3-ason akkor egy kicsi,de 4-esen meg nagyon büdös!

És volt már,hogy ment 4-esen és eddig sose éreztem!Tegnap kezdődött!

És a mociba lehet szerinted csapágyat cserélni?

Elküldve

Tegnap este figyelgettem és ha 2-esen pörög akkor tényleg nincs szaga!Ha 3-ason akkor egy kicsi,de 4-esen meg nagyon büdös!

És volt már,hogy ment 4-esen és eddig sose éreztem!Tegnap kezdődött!

És a mociba lehet szerinted csapágyat cserélni?

Szerintem az előtét ellenállás lehetett a büdös. Kezdi megadni magát. Amikor 4-es fokozatban használod, akkor kellene megszagolgatni az ellenállást.

Lehet csapágyat cserélni, csak nem biztos hogy jobb lesz mint volt.

Az enyémben persely volt, ami rászorult a tengelyre és megforgott a házban. Szóval inkább az egész motort cseréltem.

Elküldve

Szerintem az előtét ellenállás lehetett a büdös. Kezdi megadni magát. Amikor 4-es fokozatban használod, akkor kellene megszagolgatni az ellenállást.

Lehet csapágyat cserélni, csak nem biztos hogy jobb lesz mint volt.

Az enyémben persely volt, ami rászorult a tengelyre és megforgott a házban. Szóval inkább az egész motort cseréltem.

Ha az előtét ellenállás büdösödne, akkor azt leginkább 1-es fokozatban kéne neki nem? a 4-es a direkt :rolleyes:

Elküldve

Szerintem az előtét ellenállás lehetett a büdös. Kezdi megadni magát. Amikor 4-es fokozatban használod, akkor kellene megszagolgatni az ellenállást.

Lehet csapágyat cserélni, csak nem biztos hogy jobb lesz mint volt.

Az enyémben persely volt, ami rászorult a tengelyre és megforgott a házban. Szóval inkább az egész motort cseréltem.

Köszi a segítséget!

Csak 4-es fokozatban van büdös!Én is úgy tudom, hogy 4-esen direktbe megy!Akkor elvileg ellenállás nem lehet!És 1-es,2-es és 3-as fokozaton nem érzem!És félek nehogy valami komolyabb legyen!Hétvégén majd kiveszem a műanyagot és megszagolom 4-es fokozaton!Meg megnézem,hogy mi lehet!

Elküldve

Köszi a segítséget!

Csak 4-es fokozatban van büdös!Én is úgy tudom, hogy 4-esen direktbe megy!Akkor elvileg ellenállás nem lehet!És 1-es,2-es és 3-as fokozaton nem érzem!És félek nehogy valami komolyabb legyen!Hétvégén majd kiveszem a műanyagot és megszagolom 4-es fokozaton!Meg megnézem,hogy mi lehet!

Pollenszűrőd van?

Elküldve

Nincs benne tavaly óta!Mert?Mért kérdezed?Csak egy szúnyogháló van felette,hogy a falevelek meg ilyenek ne essenek bele!

Mert akkor tele van porral, a motor környéke, és ha valami, aminek a csapágyait por "keni", gyorsan forog, akkor ott büdös lesz. ;)

Elküldve

Mert akkor tele van porral, a motor környéke, és ha valami, aminek a csapágyait por "keni", gyorsan forog, akkor ott büdös lesz. ;)

Most tavasszal terveztem,hogy teszek bele pollent!Akkor ki kéne fújnom a portól az egészet!Nem?

Főleg a csapágyaknál!Gondolom.

Elküldve

Most tavasszal terveztem,hogy teszek bele pollent!Akkor ki kéne fújnom a portól az egészet!Nem?

Főleg a csapágyaknál!Gondolom.

Kéne, de azt teljesen pormentesre kifújni, nem sok esélyed van :rolleyes: ( és ha a pollenszűrő felől beletolod a sűrített levegőt, akkor takard le az üléseket, és nyisd ki az ajtókat :D )

Elküldve

Kéne, de azt teljesen pormentesre kifújni, nem sok esélyed van :rolleyes: ( és ha a pollenszűrő felől beletolod a sűrített levegőt, akkor takard le az üléseket, és nyisd ki az ajtókat :D )

Mindenképp teszek bele pollent!De akkor szerinted hogy fújjam ki?Vagy mit csináljak vele?

( Amugy nagyon pöpec a mocid a diesel topicba) :D

Elküldve

Mindenképp teszek bele pollent!De akkor szerinted hogy fújjam ki?Vagy mit csináljak vele?

( Amugy nagyon pöpec a mocid a diesel topicba) :D

Csak egyféle képpen tudod, ezért mondtam, hogy takard le amit le lehet, és nyisd ki az ajtókat :D

Köszi, de régi kép is, meg sötét is. Azóta azért jobban néz ki :rolleyes:

Elküldve

Csak egyféle képpen tudod, ezért mondtam, hogy takard le amit le lehet, és nyisd ki az ajtókat :D

Köszi, de régi kép is, meg sötét is. Azóta azért jobban néz ki :rolleyes:

Hétvégén majd megpróbálom valahogy kipucolni!Valahogy csak sikerül majd!

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Szivesen!Mért most hogy néz ki?

Elküldve

Hétvégén majd megpróbálom valahogy kipucolni!Valahogy csak sikerül majd!

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Szivesen!Mért most hogy néz ki?

Jössz, oszt megnézed :lol: :D

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudja valamelyikőtök milyen hosszú kuplung bowdent kéne vételeznem? Unixéknál 5 féle méretet találtam: 815/484, 849/674, 882/483, 902/483, 944/485. Most mitévő legyek?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.: Sanya

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.