Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Lebontasz minden műszert, kapcsolót bentről, lekötöd az összes kábelköteget, leveszed a kormányt és a motortér felől is van ha jól emlékszem két csavar. Röviden ennyi, ha nekiállsz úgyis meglátod mi van útban. Miért akarod cserélni? Nem kis meló arra számítsál.

Azért akarom cserélni mert kivan repedve meg volt ráfurva valami telo tarto elég viseltes ugyhogy kicserélem! És ezekszerint elég idöigényes de megoldhato! Ennek örülök probálok majd türelmes lenni:) Köszönöm a segitséget!!!
Link to comment
Megosztás:

Én is 2300 ért vettem egy litert. És igen, sokat jelent felesben. A negyedik feles után, már nagyon szép a világ. :whistle: :whistle:

Na és mikor kapcsoltál összkereket? :D

Hát mindig 1-esen vagy 2-essen szokott menni és olyankor nem éreztem éget szagot!

De az mitől lehet,hogy 4-es fokozaton éget szag van?Lehet ezt orvosolni?Gondolom onnan a fűtőmotortól jöhet a szag!

Köszi a segítséget zotya. :)

Hát még azt is lehet hogy alapból nincs méretezve a moci arra hogy sokat 4.-ben pörögjön, ha esetleg mégis van akkor meg csapágy kopottsága, egyéb használatból adódó kopások okozzák a túlmelegedést. Szinte soha nem használom a ventit 4-ben nagyon ritkán 3-ban általában 2-ben pörög.

Link to comment
Megosztás:

Na és mikor kapcsoltál összkereket? :D

Hát még azt is lehet hogy alapból nincs méretezve a moci arra hogy sokat 4.-ben pörögjön, ha esetleg mégis van akkor meg csapágy kopottsága, egyéb használatból adódó kopások okozzák a túlmelegedést. Szinte soha nem használom a ventit 4-ben nagyon ritkán 3-ban általában 2-ben pörög.

Tegnap este figyelgettem és ha 2-esen pörög akkor tényleg nincs szaga!Ha 3-ason akkor egy kicsi,de 4-esen meg nagyon büdös!

És volt már,hogy ment 4-esen és eddig sose éreztem!Tegnap kezdődött!

És a mociba lehet szerinted csapágyat cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap este figyelgettem és ha 2-esen pörög akkor tényleg nincs szaga!Ha 3-ason akkor egy kicsi,de 4-esen meg nagyon büdös!

És volt már,hogy ment 4-esen és eddig sose éreztem!Tegnap kezdődött!

És a mociba lehet szerinted csapágyat cserélni?

Szerintem az előtét ellenállás lehetett a büdös. Kezdi megadni magát. Amikor 4-es fokozatban használod, akkor kellene megszagolgatni az ellenállást.

Lehet csapágyat cserélni, csak nem biztos hogy jobb lesz mint volt.

Az enyémben persely volt, ami rászorult a tengelyre és megforgott a házban. Szóval inkább az egész motort cseréltem.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az előtét ellenállás lehetett a büdös. Kezdi megadni magát. Amikor 4-es fokozatban használod, akkor kellene megszagolgatni az ellenállást.

Lehet csapágyat cserélni, csak nem biztos hogy jobb lesz mint volt.

Az enyémben persely volt, ami rászorult a tengelyre és megforgott a házban. Szóval inkább az egész motort cseréltem.

Ha az előtét ellenállás büdösödne, akkor azt leginkább 1-es fokozatban kéne neki nem? a 4-es a direkt :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az előtét ellenállás lehetett a büdös. Kezdi megadni magát. Amikor 4-es fokozatban használod, akkor kellene megszagolgatni az ellenállást.

Lehet csapágyat cserélni, csak nem biztos hogy jobb lesz mint volt.

Az enyémben persely volt, ami rászorult a tengelyre és megforgott a házban. Szóval inkább az egész motort cseréltem.

Köszi a segítséget!

Csak 4-es fokozatban van büdös!Én is úgy tudom, hogy 4-esen direktbe megy!Akkor elvileg ellenállás nem lehet!És 1-es,2-es és 3-as fokozaton nem érzem!És félek nehogy valami komolyabb legyen!Hétvégén majd kiveszem a műanyagot és megszagolom 4-es fokozaton!Meg megnézem,hogy mi lehet!

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítséget!

Csak 4-es fokozatban van büdös!Én is úgy tudom, hogy 4-esen direktbe megy!Akkor elvileg ellenállás nem lehet!És 1-es,2-es és 3-as fokozaton nem érzem!És félek nehogy valami komolyabb legyen!Hétvégén majd kiveszem a műanyagot és megszagolom 4-es fokozaton!Meg megnézem,hogy mi lehet!

Pollenszűrőd van?

Link to comment
Megosztás:

Most tavasszal terveztem,hogy teszek bele pollent!Akkor ki kéne fújnom a portól az egészet!Nem?

Főleg a csapágyaknál!Gondolom.

Kéne, de azt teljesen pormentesre kifújni, nem sok esélyed van :rolleyes: ( és ha a pollenszűrő felől beletolod a sűrített levegőt, akkor takard le az üléseket, és nyisd ki az ajtókat :D )

Link to comment
Megosztás:

Kéne, de azt teljesen pormentesre kifújni, nem sok esélyed van :rolleyes: ( és ha a pollenszűrő felől beletolod a sűrített levegőt, akkor takard le az üléseket, és nyisd ki az ajtókat :D )

Mindenképp teszek bele pollent!De akkor szerinted hogy fújjam ki?Vagy mit csináljak vele?

( Amugy nagyon pöpec a mocid a diesel topicba) :D

Link to comment
Megosztás:

Mindenképp teszek bele pollent!De akkor szerinted hogy fújjam ki?Vagy mit csináljak vele?

( Amugy nagyon pöpec a mocid a diesel topicba) :D

Csak egyféle képpen tudod, ezért mondtam, hogy takard le amit le lehet, és nyisd ki az ajtókat :D

Köszi, de régi kép is, meg sötét is. Azóta azért jobban néz ki :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Csak egyféle képpen tudod, ezért mondtam, hogy takard le amit le lehet, és nyisd ki az ajtókat :D

Köszi, de régi kép is, meg sötét is. Azóta azért jobban néz ki :rolleyes:

Hétvégén majd megpróbálom valahogy kipucolni!Valahogy csak sikerül majd!

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Szivesen!Mért most hogy néz ki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudja valamelyikőtök milyen hosszú kuplung bowdent kéne vételeznem? Unixéknál 5 féle méretet találtam: 815/484, 849/674, 882/483, 902/483, 944/485. Most mitévő legyek?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.: Sanya

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.