zotya975 Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Ennyire el tud lustúlni? ajjaj akkor tényleg kéne neki nyomnom. Bár vezérműcserénél a szerelőm mondta hogy bazinagy benne a kompresszió mert alig bírta megtekerni vagy mi is volt. Ill hogy meglepően jó a motor. kopp...kopp...kopp... :rolleyes: Mentem kábé két tanknyit papis stílusban 2000-alatt városban utánna nem akart menni rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Mentem kábé két tanknyit papis stílusban 2000-alatt városban utánna nem akart menni rendesen. Nem papás stílusban mekkora fordulatnál szoktál elváltogatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Mentem kábé két tanknyit papis stílusban 2000-alatt városban utánna nem akart menni rendesen. Igen, ezt én is észrevettem már. Jól oda kell pörkölni neki olyankor.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Nem papás stílusban mekkora fordulatnál szoktál elváltogatni? Normálisan használva 2500-3000-nél . Ha kell a gyorsulás (már ha lehet ezt a szót használni egy c14nz-nél) akkor 4000-felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Normálisan használva 2500-3000-nél . Ha kell a gyorsulás (már ha lehet ezt a szót használni egy c14nz-nél) akkor 4000-felett. Persze hogy lehet! :) Az is gyorsul ha odalépsz neki! :) Akkor nekem is nyomni kéne neki kicsit mert én olyan 2000-2200 körül szoktam váltogatni!De amugy nem vettem észre,hogy lusta lenne!Mert volt,hogy oda kellett neki lépni és megindult!Jó tudom az enyém X16XEL. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Persze hogy lehet! :) Az is gyorsul ha odalépsz neki! :) Akkor nekem is nyomni kéne neki kicsit mert én olyan 2000-2200 körül szoktam váltogatni!De amugy nem vettem észre,hogy lusta lenne!Mert volt,hogy oda kellett neki lépni és megindult!Jó tudom az enyém X16XEL. :) Én úgy vettem észre 3000-alatt nem húz a benzines. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Én néha megijedek a sajátomtól mikor megindul. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Én néha megijedek a sajátomtól mikor megindul. :D Az 1.6 az ilyen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Az 1.6 az ilyen :) Főleg, ha elváltom 2500nál... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Ha papás stílusban vezetek, akkor 1500-nél elváltok... :P De nem nagyon szoktam 3000 felé engedni...csak nagyon ritkán...spórolós stílust vettem fel mostanság, muszájból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 1500as fordulat nem túl gazdaságos, és a motor sem szereti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Én néha megijedek a sajátomtól mikor megindul. :D Azért mennyire relatív ez a jól megy dolog... :icon1: Mercisek lehurkázzák a 190E kétezres 122lovast,mert azt mondják V8 alatt nincs élet. Itt meg már a 100lótól van az aszfaltszaggató. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Azért mennyire relatív ez a jól megy dolog... :icon1: Mercisek lehurkázzák a 190E kétezres 122lovast,mert azt mondják V8 alatt nincs élet. Itt meg már a 100lótól van az aszfaltszaggató. :D Tévedés! Már 80-tól... ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 1500as fordulat nem túl gazdaságos, és a motor sem szereti. Én sem vettem észre hogy 2000-alatt tartani benzinspórolás lenne, csak néha szeretem hogy nem hallom a motort a beszélgetéstől... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Főleg, ha elváltom 2500nál... :D Főleg, ha visszafele van az a váltás... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Anno mentem oylan xev caravannal, mint a tied, meg sztem amit bontottam x18xe is olyan hosszú f18 volt, hogy az már zavart. :D Nekem bejön ez a váltó, városban nem kell állandóan váltogatni, sokszor harmadikban közlekedek vele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz857 Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Sziasztok! Az érdekelne hogy valamelyikötök cserélt e már müszerfalat az astrájában,vagyis pontosabban az hogy mennyire idöigényes,macerás mire kell odafigyelni hol érdemes kezdeni a bontást na meg a buktatoji? Köszi elöre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Sziasztok! Az érdekelne hogy valamelyikötök cserélt e már müszerfalat az astrájában,vagyis pontosabban az hogy mennyire idöigényes,macerás mire kell odafigyelni hol érdemes kezdeni a bontást na meg a buktatoji? Köszi elöre is! Lebontasz minden műszert, kapcsolót bentről, lekötöd az összes kábelköteget, leveszed a kormányt és a motortér felől is van ha jól emlékszem két csavar. Röviden ennyi, ha nekiállsz úgyis meglátod mi van útban. Miért akarod cserélni? Nem kis meló arra számítsál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Sziasztok! Az érdekelne hogy valamelyikötök cserélt e már müszerfalat az astrájában,vagyis pontosabban az hogy mennyire idöigényes,macerás mire kell odafigyelni hol érdemes kezdeni a bontást na meg a buktatoji? Köszi elöre is! Nekem már megvolt. :D Igaz, hogy nem csere hanem, ugyanaz lett visszarakva, de ez most lényegtelen. Nem bonyolult, csak aprólékos és sokáig tart. Alapvető szerszámok kellenek hozzá. Ki kell szened az összes kapcsolót és burkolatot, meg a kesztyűtartót. Le kell venned a kormányt. Ez lehet pl egy buktató, mert ha először szeded le akkor elég nehéz. Aztán ki kell venni a szélvédő alatti műanyag burkolatot, ehhez le kell venni az ablaktörlőket. Ott van 3 csavar, ami a műszerfalat tartja. A középkonzolon és oldalt az ajtóknál is ki kell csavarozni. Utána elvileg már ki lehet húzni, csak a kábelkötegek műanyag gyorskötözőket kell elcsípni. Megoldható egyedül is, de a kivételnél nem baj ha van segítség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Ja és a kiszedett csavarokat kis zacsikban címkézd fel, mert iszonyat módon el lehet keveredni. Amikor a tizenötödik dolgot szeded le a műszerfalról, rájössz. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémám lenne,hogy ma délután beindítottam a kocsit mondom hagy járjon még lesöpröm róla a havat és mikor visszaszálltam a kocsiba éget szagot éreztem!A ventilátor 4-es fokozaton ment és ment a hátsó ablak fűtés! Szerintetek mi lehet?mit nézzek meg esetleg?Volt valakinek ilyesmi eset? Egy 97-es X16XEL asráról van szó! Köszi előre is! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Én sem vettem észre hogy 2000-alatt tartani benzinspórolás lenne, csak néha szeretem hogy nem hallom a motort a beszélgetéstől... Én viszont ezt vettem észre. Egyszer próbából betartottam, amit javasoltak nekem, hogy ne engedjem 1500 alá a fordulatot, mert az XE azt szereti. Váltások is inkább 2500-nál voltak. Na kb egy literrel ment feljebb a fogyasztásom a városban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémám lenne,hogy ma délután beindítottam a kocsit mondom hagy járjon még lesöpröm róla a havat és mikor visszaszálltam a kocsiba éget szagot éreztem!A ventilátor 4-es fokozaton ment és ment a hátsó ablak fűtés! Szerintetek mi lehet?mit nézzek meg esetleg?Volt valakinek ilyesmi eset? Egy 97-es X16XEL asráról van szó! Köszi előre is! Üdv.:zozo Szerintem a fűtőventi nem szereti a 4-es fokozatot...legközelebb próbáld csak 2-őben, ha nincs szag akkor tuti az. Én viszont ezt vettem észre. Egyszer próbából betartottam, amit javasoltak nekem, hogy ne engedjem 1500 alá a fordulatot, mert az XE azt szereti. Váltások is inkább 2500-nál voltak. Na kb egy literrel ment feljebb a fogyasztásom a városban. Ugye az sem mindegy hogy mekkora bódé és mekkora motor nálam a legrosszabb az arány 60 kehes ló vonszolja a több mint egy tonnás bódét. Meg ugy tudom a 8, és 16-szelepes mociknak is teljesen más tulajdonsága...nameg a szesz is belszólhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Ugye az sem mindegy hogy mekkora bódé és mekkora motor nálam a legrosszabb az arány 60 kehes ló vonszolja a több mint egy tonnás bódét. Meg ugy tudom a 8, és 16-szelepes mociknak is teljesen más tulajdonsága...nameg a szesz is belszólhat. A szesz sokat változtat, mert ez a szerencsétlen alapjáraton 4.ben is viszi a kasztnit...néha olyan érzésem van, mintha dízelt vezetnék, csak nem kerepel annyira... :D Amúgy meg az 1 tonna nekem is simán meg van...csak ugye a lóerő és a nyomaték más... De az erő eloszlása is. Nálam a max erőt 6000-nél, a max nyomatékot 4000-nél adná le. A tied, meg ha jól tudom 2800 körül már leadja a max nyomatékot... :) szerkesztettem... mer most találtam: C14NZ - Max Torque 2800rpm - Max Power 5200rpm - Rev Limiter 6000 C14SE - Max Torque 3400rpm - Max Power 5800rpm - Rev Limiter 6400 X14XE - Max Torque 4000rpm - Max Power 6000rpm - Rev Limiter 6500 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 A szesz sokat változtat, mert ez a szerencsétlen alapjáraton 4.ben is viszi a kasztnit...néha olyan érzésem van, mintha dízelt vezetnék, csak nem kerepel annyira... :D Amúgy meg az 1 tonna nekem is simán meg van...csak ugye a lóerő és a nyomaték más... De az erő eloszlása is. Nálam a max erőt 6000-nél, a max nyomatékot 4000-nél adná le. A tied, meg ha jól tudom 2300 körül már leadja a max nyomatékot... :) Aha a szesz sokat jelent nálam is még felesben is, 2300-nál már olyan korán.....? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts