Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hali!

Nos igazából aláfeküdtem és meg is találtam elvileg a forrását is a hangnak:

A lyuk egészen kicsinek mondható, ennek gondolom akkor a foltozása sem lehet nagyon drága?!...illetve ez a lyuk addig míg el nem jut a foltozásig, nagyobbodhat?

Előre is köszönöm

Nem hiszem hogy drága lenne, és ugye ebből csak nagyobb lesz magától összemenni nem fog. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

14nzvel még nem nagyon mertem nekiállni az előzésnek. :D

Ha láttad volna pár éve,hogy jöttünk haza Jennersdorfbol. :blush:

Diny ,Redi GSI-vel én meg az 1,4-es Kadettel.

A veszprémi körgyűrűnél Jobbról Diny mellé küzdöttem magam 160 km/h-nál és mutogattam neki,hogy hü..e vagy?

Ő meg azt hitte azért mutogatok,hogy menjünk gyorsabban. :blink:

Bár mondjuk odafelé sem volt semmi.

Lantiék,Coupe-ék,Uhuék,Anti az Audival meg még jó páran vonatoztunk. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Biztos hogy nem, talán ha 160-at megy de tényleg nagy szél volt és lejtő a könyv szerint úgy rémlik 153 a vége.

Én egyszer próbáltam ki mikor megvettem, (merthogy miért ne :evilgrin: ) 4. üveghang 150 kb. majd rádobtam az 5.-et de sehova nem gyorsult! Azóta se próbéltam nem kínzom feleslegessen, meghát nekem nem versenyezni kell így hát nem is érdekell! A 100-at szépen viszi de inkább 90 -el járok vele! c14nz én így szeretlek... :D

Link to comment
Megosztás:

Én egyszer próbáltam ki mikor megvettem, (merthogy miért ne :evilgrin: ) 4. üveghang 150 kb. majd rádobtam az 5.-et de sehova nem gyorsult! Azóta se próbéltam nem kínzom feleslegessen, meghát nekem nem versenyezni kell így hát nem is érdekell! A 100-at szépen viszi de inkább 90 -el járok vele! c14nz én így szeretlek... :D

Én úgy vettem észre hogy a c14nz főleg a caravan 1 tonnás bódéval harmatgyenge, elég egy szembeszél és nem is adja a plafont 5-ben csak 4.-ben. De csak hogy vigasztaljon, most mentem egy 60lovas 780Kilós Polóval és nem akart 150 fölé menni.

Aki fent van fészen, kaptam valami linket ami vírus lehetett és amikor megnyitottam továbbküldte magát az összes ismerősőmnek, szóval nem én küldözgettem körbe szándékosan.

Link to comment
Megosztás:

Ha láttad volna pár éve,hogy jöttünk haza Jennersdorfbol. :blush:

Diny ,Redi GSI-vel én meg az 1,4-es Kadettel.

A veszprémi körgyűrűnél Jobbról Diny mellé küzdöttem magam 160 km/h-nál és mutogattam neki,hogy hü..e vagy?

Ő meg azt hitte azért mutogatok,hogy menjünk gyorsabban. :blink:

Bár mondjuk odafelé sem volt semmi.

Lantiék,Coupe-ék,Uhuék,Anti az Audival meg még jó páran vonatoztunk. :icon1:

Dini németeknél is betesztelte az aktuális gsit...240es órát akasztotta. :)

Én nem szeretek bandában nyomulni. Akik külön-külön kicsit hülyék, azok együtt nagyon hülyék lesznek. Inkább megyek egyedül. Akkor indulok amikor nekem jó, akkor állok meg mikor én szeretnék, tempót is én diktálom. Volt is ebből probléma tavaly bwre menet. Eldöntöttem h délben indulok. Persze hívtak jópáran, hogy mikor indulok. Péntek dél.

Á menj inkább ekkor mert...

- akkor nagyon meleg van.

- akkor még dolgozom, és konvojozzunk később

- nem találok oda egyedül, és csatlakoznék

stbstb.

Ebből az lett, h 6autó jött össze. Ebből 3 képtelen volt tartani a 130as tempót autópályán. Tényleg 130. :D

Link to comment
Megosztás:

Dini németeknél is betesztelte az aktuális gsit...240es órát akasztotta. :)

Én nem szeretek bandában nyomulni. Akik külön-külön kicsit hülyék, azok együtt nagyon hülyék lesznek. Inkább megyek egyedül. Akkor indulok amikor nekem jó, akkor állok meg mikor én szeretnék, tempót is én diktálom. Volt is ebből probléma tavaly bwre menet. Eldöntöttem h délben indulok. Persze hívtak jópáran, hogy mikor indulok. Péntek dél.

Á menj inkább ekkor mert...

- akkor nagyon meleg van.

- akkor még dolgozom, és konvojozzunk később

- nem találok oda egyedül, és csatlakoznék

stbstb.

Ebből az lett, h 6autó jött össze. Ebből 3 képtelen volt tartani a 130as tempót autópályán. Tényleg 130. :D

Azért az tényleg gáz ha egy autó nem tudja tartani a 130-at.... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Azért az tényleg gáz ha egy autó nem tudja tartani a 130-at.... :unsure:

Leginkább sofőr hiba volt... Azóta előre mondom, hogy én megyek. Lehet jönni, de várni nem várok. Ha velem akarnak jönni, akkor lehetséges, de nem érdekel, a pisiszünet, cigiszünet, kvszünet, tavasziszünet... :D

Link to comment
Megosztás:

Leginkább sofőr hiba volt... Azóta előre mondom, hogy én megyek. Lehet jönni, de várni nem várok. Ha velem akarnak jönni, akkor lehetséges, de nem érdekel, a pisiszünet, cigiszünet, kvszünet, tavasziszünet... :D

Én sem szeretek konvojban menni, főleg azt utálom hogy amikor lemaradok egy pirosnál és akkor a nyilegyenes utcában ahol kilóméterekre látom merre mennek 10 másodpercen bellül felhívnak, hogy lemaradtál, félreállunk, megvárunk jóóóóó? :omg:

Link to comment
Megosztás:

Simán vissazkapcsolok még 100-nál is 5-ben egyáltalán nem húz, mivel általában nagy a forgalom sokáig kéne várni hogy 5-ben kezdjek neki a kerülésnek.

Mostanán csak pályázok, és 5000-et forog óra szerinti 145-nél 4-ben (csak hogy el ne lustuljon :evilgrin: ) és oltári nagy hátszélben lejtőn 2 személlyek 180-íg pörög ki megint csak óra szerint. Tuti más az összehasonlítási alapunk mert én szinte csak ezzel járok.

Az előzés az előzés autópályán is (járművel azonos irányban történő másik jármű melletti elhaladás, kivéve ha a párhuzamos közlekedés már kialakult), a kikerülés az álló jármű melletti elhaladás. ;)

Az van írva a kezelési könyvbe is a max. sebességre: "Mechanikus seb. váltó: a 4. fokozatban elérhető, kivéve 5 fokozaú sportváltó"

Az 5. a fogyasztásra jó hatással van, de ahol nincs erő, ott nem fog végig kipörögni.

Link to comment
Megosztás:

Az előzés az előzés autópályán is (járművel azonos irányban történő másik jármű melletti elhaladás, kivéve ha a párhuzamos közlekedés már kialakult), a kikerülés az álló jármű melletti elhaladás. ;)

Az van írva a kezelési könyvbe is a max. sebességre: "Mechanikus seb. váltó: a 4. fokozatban elérhető, kivéve 5 fokozaú sportváltó"

Az 5. a fogyasztásra jó hatással van, de ahol nincs erő, ott nem fog végig kipörögni.

Persze de ugye annyi a különbség, hogy itt nincs szembejövő forgalom, ami azért némi esélyt ad a 60pacinak az előzésre. Nyilván az 5.-már nem gyorsítófokozat, nem is megy gyorsabban 5.-ben mint 4.-ben.

Link to comment
Megosztás:

Mostanán csak pályázok, és 5000-et forog óra szerinti 145-nél 4-ben (csak hogy el ne lustuljon :evilgrin: ) és oltári nagy hátszélben lejtőn 2 személlyek 180-íg pörög ki megint csak óra szerint. Tuti más az összehasonlítási alapunk mert én szinte csak ezzel járok.

Uhh én meg már szívom a fogamat ha 80-nál elfelejtek felváltani 5-be! 90-ig volt már hogy "húzattam" hogy ne lustuljon el címszóval de akkor ezek szerint az nem az volt! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Biztos hogy nem, talán ha 160-at megy de tényleg nagy szél volt és lejtő a könyv szerint úgy rémlik 153 a vége.

Gyárilag C14NZ Limusine 160 km/h, Caravan 155 km/h.

Nekem 3.-ban 125-ig forgott, és előzésnél mindig visszatoltam 3-ba! Aztán ha kényelmesen utaztam, akkor csak 100-ig húzattam, de addig mindig. (óra szerint). Az a kocsi nem lustult el az biztos! A német pályákon se sokan jöttek velem, csak a cápák. Legjobb menetem egyhuzamban 1590 km / 16 óra volt bruttó. (Evés, ivás, wczés, pici alvás beleértve) Ez azért egy 5 ajtós C14NZ-től jó.... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Én általában szeretek konvojozni, de megértem azokat akik nem. Az tényleg röhej, hogy sokakkal csak úgy lehet csoportosan menni, hogy ha én megyek fix 130-al, akkor páran 10 percenként megelőznek, aztán meg úgy lassulnak vissza, hogy én kerülgethetem őket. Van akit idegesít ha alkalmazkodni kell másokhoz, én szeretem ha sokan vagyunk. (és olyan átlagsebességet tartunk, amit még a dízellel is tudok :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet típustársak!

Tudna valaki ajánlani valami normáli - hatékony és nem méregdrága - kárpittisztítószert? Egy alkoholüzemű ismerős szerint pálinkaszaga van a kocsinak, méghozzá szilvapálinka. Meg amúgy sem ártana kitisztítani az elmúlt majd 15 év "tisztaságát".

Előre is tenkjú

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet típustársak!

Tudna valaki ajánlani valami normáli - hatékony és nem méregdrága - kárpittisztítószert? Egy alkoholüzemű ismerős szerint pálinkaszaga van a kocsinak, méghozzá szilvapálinka. Meg amúgy sem ártana kitisztítani az elmúlt majd 15 év "tisztaságát".

Előre is tenkjú

én ilyennel értem el egész jó eredményeket, és nem volt vészes az ára sem :rolleyes: (csak ha sok takarítani való van, akkor 2-3 flakon elmegy egy beltérre simán :D )
Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet típustársak!

Tudna valaki ajánlani valami normáli - hatékony és nem méregdrága - kárpittisztítószert? Egy alkoholüzemű ismerős szerint pálinkaszaga van a kocsinak, méghozzá szilvapálinka. Meg amúgy sem ártana kitisztítani az elmúlt majd 15 év "tisztaságát".

Előre is tenkjú

Nem értem mi a problémád? :huh: :D De amúgy amikor még a gyerekeknek volt hányós-böfizős korszakuk (nem én bactam be) akkor vettünk valami spriccelős flakonú szageltüntető valamit, talán a tecsóba és egész jó volt.

Link to comment
Megosztás:

Valahol 90-nél tilt nekem 2.ben, 3-ban meg talán 130-nál, nem emlékszem pontosan. Úgy vettem észre egy-két tank nagypapis városi vezetés elég is hozzá hogy ellustuljon, bár igazából nem tudom ennek a fizikai okát.

Ennyire el tud lustúlni? ajjaj akkor tényleg kéne neki nyomnom. Bár vezérműcserénél a szerelőm mondta hogy bazinagy benne a kompresszió mert alig bírta megtekerni vagy mi is volt. Ill hogy meglepően jó a motor. kopp...kopp...kopp... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.