Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

C14nz-vel eljártál 4.5liter átlaggal? :o

Nekem az egykettes masszív 5.3 országút,8 város. Az egyhatra váltással 5.7 és 8.8 tiszta város.

Nekem az a tapasztalatom,hogy kismotorral ugyanaz a kasztni nem megy,de legalább hasonlóan fogyaszt,mint a normálisan motorizált változat.

Van itt még olyan,aki egynégyről váltott c20ne-re kíváncsi lennék az ő tapasztalatára is fogyasztás terén.

Én éppen ilyen lennék, azért tettem a megjegyzést. De az eredeti állításod így hangzott:

"Spórolni kisebb motorral jobban lehet az tény,de ha eszedbe jut előzni meg dinamikusan közlekedni,akkor nem sok különbség lesz c14nz és egy c20xe között."

C14NZ-vel 215 ezer kilométert mentem szinte állandóan padlógázzal a lakott területen kívül, főleg német autópályán (>150km/ó). Hja, akkor még nem volt ilyen veszélyes ez az életmód!

Az éves átlagom 6,1 körül mozgott.

1,4-es G Astrával (90LE) már felment az átlagom 7,5-re. (75 ezer km).

A mostani kocsim átlagait az aláírásomban láthatod, DE azóta nyugis nyugdíjasként vezetek, mert zsebre megy. Ha párszor kiugrunk Olaszországba, vagy Németországba és sietek, bizony bekajálja a 10-est!

De csak itt a fórumon megszólaló GSI-Astrások (150 LE) véleményét figyelembe véve, bizony sportos üzemmódban nem ritka a 10-12 literes fogyasztás!

Link to comment
Megosztás:

Én éppen ilyen lennék, azért tettem a megjegyzést. De az eredeti állításod így hangzott:

"Spórolni kisebb motorral jobban lehet az tény,de ha eszedbe jut előzni meg dinamikusan közlekedni,akkor nem sok különbség lesz c14nz és egy c20xe között."

C14NZ-vel 215 ezer kilométert mentem szinte állandóan padlógázzal a lakott területen kívül, főleg német autópályán (>150km/ó). Hja, akkor még nem volt ilyen veszélyes ez az életmód!

Az éves átlagom 6,1 körül mozgott.

1,4-es G Astrával (90LE) már felment az átlagom 7,5-re. (75 ezer km).

A mostani kocsim átlagait az aláírásomban láthatod, DE azóta nyugis nyugdíjasként vezetek, mert zsebre megy. Ha párszor kiugrunk Olaszországba, vagy Németországba és sietek, bizony bekajálja a 10-est!

De csak itt a fórumon megszólaló GSI-Astrások (150 LE) véleményét figyelembe véve, bizony sportos üzemmódban nem ritka a 10-12 literes fogyasztás!

Sportos üzemmódban bizony nem ritka :)

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nekem még egy olyan kérdésem lenne hirtelen, az előző üzemanyagszint jelzőshöz...hogy az F Astráknál is úgy van mint a merivánkban volt, a kis tankkút jelecske kigyullad akkor van benne még valamennyi azért...majd később pedig el kezd villogni, hogy mindjárt elfogy a nafta?

Vagy itt csak kigyullad, és amikor a végét járja nem kezd el villogni?

Peti

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nekem még egy olyan kérdésem lenne hirtelen, az előző üzemanyagszint jelzőshöz...hogy az F Astráknál is úgy van mint a merivánkban volt, a kis tankkút jelecske kigyullad akkor van benne még valamennyi azért...majd később pedig el kezd villogni, hogy mindjárt elfogy a nafta?

Vagy itt csak kigyullad, és amikor a végét járja nem kezd el villogni?

Peti

Bizony, nem kezd el villogni. Ha már folyamatosan ég, akkor kb 5 liter van benne. De ez változó. Tehát jobb tankolni, mert baromi szar ilyen hidegben tolni. Igaz fűthető a hátsó szélvédő, hogy ne fagyjon hozzá a kezed. :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nekem még egy olyan kérdésem lenne hirtelen, az előző üzemanyagszint jelzőshöz...hogy az F Astráknál is úgy van mint a merivánkban volt, a kis tankkút jelecske kigyullad akkor van benne még valamennyi azért...majd később pedig el kezd villogni, hogy mindjárt elfogy a nafta?

Vagy itt csak kigyullad, és amikor a végét járja nem kezd el villogni?

Peti

A hivatalos verzió szerint a lámpa kigyulladásakor még 100km-re elég üzemanyag van benne. Nekem kb. stimmel is a dolog.

Link to comment
Megosztás:

A hivatalos verzió szerint a lámpa kigyulladásakor még 100km-re elég üzemanyag van benne. Nekem kb. stimmel is a dolog.

Köszönöm szépen neked is meg Tiv.-nek is! :)

Hát ezt majd megnézem, mert nálam sokszor van olyan hogy elindulok akkor kigyullad aztán megyek vele elalszik, jön egy kanyar megint kigyullad, aztán alszik...szóval akkor onnantól számoljam a 100km-t amikor legelőször kigyullad?

Mert Dáwid is mondta, hogy a üzemanyag jelző nem linárisan mér, és hogyha egy kanyarban oldalra megy a nafta akkor azért gyullad ki, mert ő azt kevésnek érzékeli.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen neked is meg Tiv.-nek is! :) Hát ezt majd megnézem, mert nálam sokszor van olyan hogy elindulok akkor kigyullad aztán megyek vele elalszik, jön egy kanyar megint kigyullad, aztán alszik...szóval akkor onnantól számoljam a 100km-t amikor legelőször kigyullad? Mert Dáwid is mondta, hogy a üzemanyag jelző nem linárisan mér, és hogyha egy kanyarban oldalra megy a nafta akkor azért gyullad ki, mert ő azt kevésnek érzékeli.

Amikor már egyenesben is világít, sztem onnantól számolhatod.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen neked is meg Tiv.-nek is! :)

Hát ezt majd megnézem, mert nálam sokszor van olyan hogy elindulok akkor kigyullad aztán megyek vele elalszik, jön egy kanyar megint kigyullad, aztán alszik...szóval akkor onnantól számoljam a 100km-t amikor legelőször kigyullad?

Mert Dáwid is mondta, hogy a üzemanyag jelző nem linárisan mér, és hogyha egy kanyarban oldalra megy a nafta akkor azért gyullad ki, mert ő azt kevésnek érzékeli.

Szerintem negyed,fél tank alatt ne járkálj,mert a benya hűti a pumpát.

Nyáron teletanknál 20km országút után jó kis langyos meleg lesz a tank teteje. Szal nem kevés hőt termel.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem negyed,fél tank alatt ne járkálj,mert a benya hűti a pumpát. Nyáron teletanknál 20km országút után jó kis langyos meleg lesz a tank teteje. Szal nem kevés hőt termel.

Nem mondom még hogy nem találkoztam a problémával, de azért az nem az utcai kategóriában, és még kevésbé a normális felhasználás szinten volt :D Szerintem átlag autózásnál nem igazán rejális probléma :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem negyed,fél tank alatt ne járkálj,mert a benya hűti a pumpát.

Nyáron teletanknál 20km országút után jó kis langyos meleg lesz a tank teteje. Szal nem kevés hőt termel.

Azért megy át rajta az üzemanyag, hogy kenje és hűtse...

Nyílván ha beleér az üzemanyagba, jobb lesz a hatásfok, de ha már átnyomja magán a cuccot, az elég is neki...legalábbis szerintem... :)

Link to comment
Megosztás:

GÉPHÁZ

Általános felhasználok (nem klubtag) maximális hozzászólási lehetőségek számát 24 óra/5db hozzászólásban korlátoztuk. Amennyiben kihasználtad a 24órás limitet, akkor már nem készíthetsz több hozzászólást a fórumon. Tehát legközelebb akkor tudsz hozzászólni, ha letelik a 24 óra az ötödiktől számítva. Ha kevésnek tartod a 24óra / 5db hozzászólást, lépj be a klubba.

Ez most komoly??? Ezzel aztán exponenciálisna meg fog nőni a klub tagság...

hupsz mar csak 4 hsz lehetősegem maradt mára...

Link to comment
Megosztás:

Naná, hogy komoly.

Eddig csak olvasgattam a fórumot, nem töprengtem azon, hogy érdemes lenne-e belépni a klubba, túl korai.

Így most eldőlt, hogy nem érdemes. Olyan klubhoz nem szívesen tartozom, ahová kényszerből kell belépni, és ahol a tagok nem látják szívesen a nem közéjük tartozókat. Nem így szokás tagokat toborozni.

Link to comment
Megosztás:

GÉPHÁZ

Általános felhasználok (nem klubtag) maximális hozzászólási lehetőségek számát 24 óra/5db hozzászólásban korlátoztuk. Amennyiben kihasználtad a 24órás limitet, akkor már nem készíthetsz több hozzászólást a fórumon. Tehát legközelebb akkor tudsz hozzászólni, ha letelik a 24 óra az ötödiktől számítva. Ha kevésnek tartod a 24óra / 5db hozzászólást, lépj be a klubba.

Ez most komoly??? Ezzel aztán exponenciálisna meg fog nőni a klub tagság...

hupsz mar csak 4 hsz lehetősegem maradt mára...

Jani... legalább te ne kezd el, tudod jól, hogy miért van...

Naná, hogy komoly.

Eddig csak olvasgattam a fórumot, nem töprengtem azon, hogy érdemes lenne-e belépni a klubba, túl korai.

Így most eldőlt, hogy nem érdemes. Olyan klubhoz nem szívesen tartozom, ahová kényszerből kell belépni, és ahol a tagok nem látják szívesen a nem közéjük tartozókat. Nem így szokás tagokat toborozni.

Szó nincs erről, ezért nem kitiltva vannak, hanem korlátozva, nem gyanús? Viszont azok oldaláról akik fizetnek érte, és akiknek a pénzéből megy az egész fórum, elvárható, hogy kicsit többet kapjanak, mint aki csak regel, és örül, nem? Általában 3-4 kérdés - hozzászólás után megspórolja az ember a vakon "alkatrészcserélgetéseken", meg a "majdaszerelőmegmondja" azt az évi 3500-at, de ha valaki ennyit sem szán rá, erre a csapatra, akkor igenis megelégedhet napi 5 hsz-el.

Link to comment
Megosztás:

Szép estét fiúkák. Na ma estefele elhoztam a "sex machine"-t a szervizből mert ugyebár az angyalka karácsonykor meg szánt egy ütközéssel

http://pics.coldline.hu/pics/426467-20120101-4xMvgQ.jpg. 2 Hetet volt szervizbe mert mondtam nem sürgős én vittem motorháztetőt és a sárvédőt bontóból szereztem sajnos csak kékbe kaptam az volt 14.000Ft kb. átszámolva (román lejbe 200 lej volt). S ma megyek utána s látom ki van rakva az udvarra csak úgy csillog az eleje az új festés miatt gondoltam most jól zsebbe kell nyúlni. nézegetem erőst szép új mind a 2 fényszóró új hűtőrács színre fújva minden, ködlámpa kicserélve, lökös mintha új lenne ügyesen azt megjavították motortérbe nem is látszik hogy meg volt ütve ügyesen színre fújva új belső sárvédő erőst szépen megcsinálták. Az árra térve javítással cserélésekkel fényezéssel mindennel kb. átszámolva 65.000Ft volt (950 román lej) az állam leeset mikor mondják én gondoltam biztos lesz 120.000Ft fényezéssel együtt. erőst meg vagyok elégedve. Holnap rakok képeket fel ha sikerül.

szép estét mindenkinek.

Módosítva : zoleem3
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.