Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

http://www.racing-au...lo-Opel-Astra-F

ez milyen minőség lehet szerintetek?

Drága, és túlminőség szerintem :D (és tök tudja milyen hosszúságú, és faragni kell -e hozzá.) a Caravan, vagy az 5ajtós Vectra csomateleszkópja teljesen jó méret, és csak 6-os szárú faudi fejet kell szerezni hozzá. Bárminemű fúrás, és faragás nélkül simán bele lehet tekerni a gyári csavarhelyekre :rolleyes: (anyagköltség 500 ft. kb :rolleyes: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mégiscsak rászántam magam, hogy rendbe rakom az 1 hónapja vásárolt 93-as C18NZ motoros autómat (avatar kép.. neve:Lajos). Majdnem eladtam, de aztán most maradt. Mondhatni "megmenekült".

Igaz én is megmenekülök nem kevés pénztől. A következő fél évben még fog kapni ezt-azt.

Amit most kap:

- Új hűtő, csövekkel (szegénykémnek lada hűtője volt.. működött jól, de hát mégis...)

- Előre új féktárcsák új fékbetétekkel (az előző gazdája kisebb féktárcsákat rakatott fel úgy, hogy a féknyergek a nagyok maradtak...no comment. Most újra kap nagyobb féktárcsákat.

- Új első gömbfejek stabilizátor karral együtt.

- Új hátsórugók plusz Lip gázos teleszkópok.

- Új fékdobok, új fékpofák új rugószettek bele.

- Fordulatszámmérős műszercsoport.

- új szűrők, olaj, gyertyák.

Sok mindent kellett cserélni rajta eddig is. Műszerfalában már szinte egy izzó sem működött.. Még a levegőszűrő dobozát is cserélnem kellett, meg a levegő csövet, mert már szét volt rohadva az is.

Elhanyagolták szegénykémet, de nálam mindent meg fog kapni.

Tavasszal kapni fog:

- Gáz szett

- új tetőkárpit

- Új tetősínek

- Új antenna

- Új fekete belső plüsskárpit, csomagtér rolóval.

- Elektromos ablakok

- Légzsákos műszerfal.

Persze a végén lesz kb 500.000-ban, de úgy tervezem, hogy 3 évig marad.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mégiscsak rászántam magam, hogy rendbe rakom az 1 hónapja vásárolt 93-as C18NZ motoros autómat (avatar kép.. neve:Lajos). Majdnem eladtam, de aztán most maradt. Mondhatni "megmenekült".

Igaz én is megmenekülök nem kevés pénztől. A következő fél évben még fog kapni ezt-azt.

Amit most kap:

- Új hűtő, csövekkel (szegénykémnek lada hűtője volt.. működött jól, de hát mégis...)

- Előre új féktárcsák új fékbetétekkel (az előző gazdája kisebb féktárcsákat rakatott fel úgy, hogy a féknyergek a nagyok maradtak...no comment. Most újra kap nagyobb féktárcsákat.

- Új első gömbfejek stabilizátor karral együtt.

- Új hátsórugók plusz Lip gázos teleszkópok.

- Új fékdobok, új fékpofák új rugószettek bele.

- Fordulatszámmérős műszercsoport.

- új szűrők, olaj, gyertyák.

Sok mindent kellett cserélni rajta eddig is. Műszerfalában már szinte egy izzó sem működött.. Még a levegőszűrő dobozát is cserélnem kellett, meg a levegő csövet, mert már szét volt rohadva az is.

Elhanyagolták szegénykémet, de nálam mindent meg fog kapni.

Tavasszal kapni fog:

- Gáz szett

- új tetőkárpit

- Új tetősínek

- Új antenna

- Új fekete belső plüsskárpit, csomagtér rolóval.

- Elektromos ablakok

- Légzsákos műszerfal.

Persze a végén lesz kb 500.000-ban, de úgy tervezem, hogy 3 évig marad.

Tessék kijönni Lurdyzni, és lehet hogy olcsóbban megúszol ezt azt, ha a megfelelő emberkékkel beszélsz :D (egy szálcsiszolt alu tetősín párom van, ha érdekel ;) )

Link to comment
Megosztás:

"Tessék kijönni Lurdyzni, és lehet hogy olcsóbban megúszol ezt azt,) ha a megfelelő emberkékkel beszélsz :D "

ez mit is jelent konkrétan? :) hol? mit? mikor?

(egy szálcsiszolt alu tetősín párom van, ha érdekel ;) )

mennyi? ;)

Lurdy opel tali, minden csütörtökön este fél8-8tól hajnalig Lurdy parkolóban/mélygarázsban. Aki komolyan gondolja az opelezést, érdekli hogy kik vannak a 120x120-as avatar képek mögött, és nem a Bárdit szeretné a fő alkatrészforrásnak, az előbb utóbb úgyis ott köt ki :D (illetve facebook-on opel alkatrészek-adok veszek megnyílt ;) ) Sínt megdumáljuk P.Ü-ben.

Link to comment
Megosztás:

Baccus. Nekem csütörtökönként este 7 től volt ping-pong... (még csak 2x voltam) talán 1-et kihagyok, és kimegyek megnézlek benneteket. Csak beszélgetni, mert asszonyt nem akarom húzni tovább a kiadásokkal. így is a fejét fogja. :-)

Márciusban akarok megint egy nagyobb ráköltést az autóra. (Persze ha addig beesik valami pl egy szálcsiszolt alu tetősín jóáron, akkor azt még el tudom dugni a sufniban)

Link to comment
Megosztás:

Baccus. Nekem csütörtökönként este 7 től volt ping-pong... (még csak 2x voltam) talán 1-et kihagyok, és kimegyek megnézlek benneteket. Csak beszélgetni, mert asszonyt nem akarom húzni tovább a kiadásokkal. így is a fejét fogja. :-)

Márciusban akarok megint egy nagyobb ráköltést az autóra. (Persze ha addig beesik valami pl egy szálcsiszolt alu tetősín jóáron, akkor azt még el tudom dugni a sufniban)

Arról szól ;)

Link to comment
Megosztás:

Lurdy opel tali, minden csütörtökön este fél8-8tól hajnalig Lurdy parkolóban/mélygarázsban. Aki komolyan gondolja az opelezést, érdekli hogy kik vannak a 120x120-as avatar képek mögött, és nem a Bárdit szeretné a fő alkatrészforrásnak, az előbb utóbb úgyis ott köt ki :D (illetve facebook-on opel alkatrészek-adok veszek megnyílt ;) ) Sínt megdumáljuk P.Ü-ben.

Milyen vagy a vidékiek meg már nem is emberek? :hehe:

Link to comment
Megosztás:

A fővárosiaknak könnyebb az alkatrész beszerzés és néha-néha olcsóbb is, viszont sokat szívunk a rossz utak miatt és a fogyasztás is magasabb 100km-en. Persze te győri vagy és azért az még mindig "jobb" mint mondjuk egy Hajdúdorog. Remélem a dorogiak nem értik félre... csak részükről hitelesebb ha "vidéki"-nek titulálják magukat.

Te Győrből egy óra alatt fent vagy Bp-n.

Link to comment
Megosztás:

Meg kényelmes a swift kagyló ülése, akkor még tutti nem ült soha kagylóban, szerettem az autókat nem is vagyok „márkagyűlölő”, de egy karbantartott pl. Astra f azért tudd valamit ja és általában van benne szervo, és kagyló nélkül is kényelmes.

Ez a cikkben bemutatott Swift egy limitált kiadás volt.

Gold Fish fantázia névvel egyedi kárpittal alu felnivel két féle metálfénnyel,kék számlapos fordszámmérős km órával,csomiajtón spoylerrel és kagylóülésekkel.

A 3 ajtóst sosem gyártották felemás lökössel.(felül fekete/alul színrefújt.)

Az a kagylóülés különben nagyon kényelmes. Nekem elhiheted. (több ezerben ilyen ülésben ültem) :D

Link to comment
Megosztás:

Ez a cikkben bemutatott Swift egy limitált kiadás volt. Gold Fish fantázia névvel egyedi kárpittal alu felnivel két féle metálfénnyel,kék számlapos fordszámmérős km órával,csomiajtón spoylerrel és kagylóülésekkel. A 3 ajtóst sosem gyártották felemás lökössel.(felül fekete/alul színrefújt.) Az a kagylóülés különben nagyon kényelmes. Nekem elhiheted. (több ezerben ilyen ülésben ültem) :D

De annyira nem kellene isteniteni az internetes magazinoknak mert városon kívül haszna vehetetlen ja és ha egy ilyen kikanyarodik eléd akkor inkább menekülj.. Én maradok az opeleknél :-) ui. az izzókra pl. hogy zöld szint adjon zöld műanyag bugyit húztak, hosszú távon égett műanyag szag szálldosott a kocsibban. SUFNI tuning...

Link to comment
Megosztás:

De annyira nem kellene isteniteni az internetes magazinoknak mert városon kívül haszna vehetetlen ja és ha egy ilyen kikanyarodik eléd akkor inkább menekülj.. Én maradok az opeleknél :-) ui. az izzókra pl. hogy zöld szint adjon zöld műanyag bugyit húztak, hosszú távon égett műanyag szag szálldosott a kocsibban. SUFNI tuning...

Ez téged miért zavar?

Ha nem tetszik valami nem foglalkozom vele és nem kezdem el fikázni.

Kinek a Pap kinek a Papné.

Nem egy autógyár használta ezt a fajta izzó színezést régebben még a led korszak előtt.

Rengeteg embert ismerek akinek van vagy volt ez a fajta Swift és egyik sem panaszkodott,hogy megsült volna az izzón a koton.

Gondolom Te hosszútávon és sok ideig használtál Swiftet onnan tudsz róla ennyit.

Link to comment
Megosztás:

De annyira nem kellene isteniteni az internetes magazinoknak mert városon kívül haszna vehetetlen ja és ha egy ilyen kikanyarodik eléd akkor inkább menekülj.. Én maradok az opeleknél :-) ui. az izzókra pl. hogy zöld szint adjon zöld műanyag bugyit húztak, hosszú távon égett műanyag szag szálldosott a kocsibban. SUFNI tuning...

Közel nem ilyen vészes az a gép egyébként :rolleyes: (és azokat az üléseket én is szerettem, meglepően kényelmes, pedig azt a konkrét autót, amiben benne volt, amúgy gyűlöltem :lol: A zöld bevonatos izzó amúgy elárulom, hogy a 2001-es toyotánkban is így volt, és soha az életben nem volt szaga ;) A lámpái viszont tényleg nagyon gyengék voltak, pedig megelőlegeztem neki egy pár megalightot is, de azzal sem volt az igazi. Viszont az, hogy a kis ezrest beindítom, ami alig nagyobb mint a dízelemben az akksi, körbevakarom, és bent már 15 fok van, az nagyon bejött :D Vannak nagyon pozitív oldalai annak a kis vakarcsnak. Nem astra, de nem is annak szánták :)

Link to comment
Megosztás:

Hello

Lenne egy kérdésem:

Tulajdonomban van egy 93/12-i GSi Astra. c20xe motorkódos.

Ha beindítom az autót- jár a motor és elindulok ,akkor pár mp múlva felvillan egy narancssárga alapon egy ETC visszajelző lámpa! Mit takar ez az ETC ???Váltó mögött van egy etc gomb de az nem reagál semmire...

Link to comment
Megosztás:

Hello

Lenne egy kérdésem:

Tulajdonomban van egy 93/12-i GSi Astra. c20xe motorkódos.

Ha beindítom az autót- jár a motor és elindulok ,akkor pár mp múlva felvillan egy narancssárga alapon egy ETC visszajelző lámpa! Mit takar ez az ETC ???Váltó mögött van egy etc gomb de az nem reagál semmire...

Nem a kipörgésgátlójaz? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.