Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Bocs, Nem voltam érthető! Én a motor felfogatásról beszéltem! A zár úgy van kialakítva gyárilag hogy (amelyikbe gyárilag benne van) hozzá lehessen csavarozni a motort! Tehát azt nem tudom hogy amelyikbe nincs gyárilag motor beépítve arra fel tudom e csavarozni a motort mert ha nem akkor ki kell cserélni a zárat is!

Azt hiszem igen .De az univezális szerintem tökéletesen meg felel és olcsóbb is , és már minden féle extrákkal lehet kapni ,nekem is ez van már 6 . dik éve és ez idáig 1 -db motor ment tönkre és én drágán tudtam meg venni mert sűrgősen kellet ( 1000-Ft ) ért .

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem igen .De az univezális szerintem tökéletesen meg felel és olcsóbb is , és már minden féle extrákkal lehet kapni ,nekem is ez van már 6 . dik éve és ez idáig 1 -db motor ment tönkre és én drágán tudtam meg venni mert sűrgősen kellet ( 1000-Ft ) ért .

Én is nézegettem az univerzálisakat, csak nem tudom hogy azt hogy lehet belerakni (nem nagyon akarom szétfurkálni, szétbarmolni az ajtót)! Ezért gondoltam a gyárit, helyére csavarozom és kész! Érted!? A tiedről vannak képek esetleg amit meg tudnál osztani velem? És riasztós vagy csak sima centrálzár?

Link to comment
Megosztás:

Én is nézegettem az univerzálisakat, csak nem tudom hogy azt hogy lehet belerakni (nem nagyon akarom szétfurkálni, szétbarmolni az ajtót)! Ezért gondoltam a gyárit, helyére csavarozom és kész! Érted!? A tiedről vannak képek esetleg amit meg tudnál osztani velem? És riasztós vagy csak sima centrálzár?

Nekem sajna nincsenek képek mert mikor csináltam nem gondoltam ,hogy fog kelleni .Nem kell szét furkálni mert meg van a helye azt hiszem csak át kell fúrni 5-ös fúróval és értelem szerűen kell be szerelni ,a dobozban amiben árusitják le van rajzolva minden szépen csak egy kis barkács érzékkel hozzá .Nekem 2 külön egység van a riasztó kapcsolja a zárat és fordítva is mükszik .hidd el nem olyan rosszak ezek mint ahogyan ezt sokan hiszik nekem 6 éve kifogástalanul működik :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem sajna nincsenek képek mert mikor csináltam nem gondoltam ,hogy fog kelleni .Nem kell szét furkálni mert meg van a helye azt hiszem csak át kell fúrni 5-ös fúróval és értelem szerűen kell be szerelni ,a dobozban amiben árusitják le van rajzolva minden szépen csak egy kis barkács érzékkel hozzá .Nekem 2 külön egység van a riasztó kapcsolja a zárat és fordítva is mükszik .hidd el nem olyan rosszak ezek mint ahogyan ezt sokan hiszik nekem 6 éve kifogástalanul működik :lol:

Értem, köszi!

Link to comment
Megosztás:

No, ígéretemnek megfelelően itt az éves összesítésem a cserélt alkatrészekről, sőt a megelőző 5 év összesítését is közreadom tanulságul azoknak, akik azt hiszik, hogy egy használtautó vásárlása után nincs teendő a kocsival, csak hajtani kell.

Hozzáteszem ,hogy a kocsi 2005-ös vétele után teljes karosszéria és futómű felújításon esett át a kocsi és a motor is megkapta a szükséges vezérműszíj stb. kötelező cseréket. Vételár + felújítás 2005-ben 1 millió Ft volt. Kilométeróra állás vételkor 155 ezer km volt, most túl a 270 ezren.

A lista nem tartalmazza az olajcseréket, légszűrő, pollenszűrő cseréket, kocsimosatást és a szépészeti beavatkozásokat.

Az év végi összeg alkatrész + szerelési díjakat tartalmaz, ahol a szerelést a szomszédomban levő szerelővel végeztettem.

2011:

4 db. CONTINENTAL téli gumi

új hűtő + felső gumi bekötőcső csere

2db. fékbetét kopásjelző csere.

117.960 Ft

2010:

2 db e.fékcső, 2 gumiharang, j.e. alsó gömbfej, generátor ékszíj csere.

bontott b.e. motoros fényszóró, hűtővíz szintérzékelő úszó, j.e. motoros tükör,

2 db. ABS jeladó,

szélvédő,

h. kipufogódob + bilincs.

88.400 Ft

2009:

j.e. féltengely

j.h. ajtókábel átvezető gumiharmonika,

b.e. kilincs, + müa. műszerfal légbefúvórács,

4 db. FALKEN nyári gumi

1 db. szívócső gumiharmonika.

85.600 Ft

2008:

gyújtáskapcsoló zárbetét,

gyárilag felújított generátor (Hella),

vezérműszíj és vízpumpa csere,

benzinszűrő,

b.e. rugó,

kormányszervó szivattyú felújítás,

2 db. e. fékbetét,

2 db. toronycsapágy + 2 szilent csere.

195.400 Ft

2007:

kuplungtárcsa, kuplungszerkezet és szimering csere,

2 db. h. lengéscsillapító csere,

benzinszivattyú relé csere,

b.e. féltengely és gömbcsukló csere,

2 db. első stabilizátor bekötő csere.

139.000 Ft

2006:

j.e. kerékcsapágy csere,

olajteknő tömítés csere,

termosztát csere.

21.700 Ft.

Összes alkatrész + szerelés ktsg 6 év alatt: 648.060 Ft.

Huh te aztán megadtad ami kell neki

Link to comment
Megosztás:

Januárban feldobtam a 308as fékeket.

Februárban megvettem a pótkerékre való gumit.

Márciusban megjött a speedster felni.

Májusban vettem 3db borbetet a másik 3mellé, valamint hátra új féktárcsákat.

Júniusban bekerült a bilstein rugó, meg hozzá a kyb ultrasr gátlók. Bekerült az omega fékrásegítő.

Augusztusban megjött a diszkófelni.

Októberben műszaki. Fekete lámpák azóta sem kerültek vissza.

Novemberben olajcsere.

Decemberben nekiálltunk lakatolni, de ez nem lett befejezve.

összeget nem merek írni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Boldogat Mindenkinek!

Én a kötelező olaj,szűrők cseréjén kívül csak egy főtengely jeladót cseréltem.

Meg talán egyszer ki lett pucolva az alapjárati motor. :lol:

A légszűrőt kell most cserélni.

kb: 11000 kilométert mentem vele 2011-ben.

Link to comment
Megosztás:

Nem jó újévi ajándék az biztos!

Jó erőt kitartást és sok (szponzor) pénzt kívánok hozzá Neked!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.