Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A reggeli torna megvolt. :lol:

Megyek a kocsihoz, nyitom az ajtót, központi meg se nyikkan. Mondom wtf. műszer nem volt nálam, hát akkor toljuk be. elgurítottam a közeli lejtős utcánkhoz, gurulunk, kettesbe be, kuplung fel, motor pörög, gyújtáson a verda, semmi életjel. Jelzem, hogy akkora gáz volt, hogy még a műszeregység sem adott életjelet. Hát jólvan, közeli parkolóba begurít, hívom haverom, lejön, bikázzunk. Összekötjük az akksikat, továbbra is se kép se hang az astránál. WTF? megint. Aztán haver E Kadettjával mentem be. Akksit is vittem, felraktam reggel a töltőre, 1kor már indította az akksim a Kadett-ot, azzal is jöttem haza, hogy addig is töltődjön. Nade zavart engem ez a életjeltelenség, így vásároltam 3db 80A-s biztosítékot. Autóm mellé állok. Hápuff. Főbiztik kiolvadva. Három darab. Remek. Nézem rajzon: gyújtáskapcsoló, elektronikák és a motorvezérlő 20A-s maxija ment ki. Kapott 80-asat. :devlish: Kicseréltem őket, akksim be, van életjel, indul. :icon13:

Az nagy X-akta hogy miért mentek ki ezek a biztik, nyestre gondoltam, de a nullára merült akksi rejtély volt számomra. Sérülést nem láttam és azóta mentem pár km-t a kocsimmal, probléma nem jelentkezett. Egy élmény volt. 24-n még közlekedtem a verdával probléma nélkül. :D Felkapcsolva nem hagytam semmit, azt direkt megnéztem. Rejtély. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

A reggeli torna megvolt. :devlish:

Megyek a kocsihoz, nyitom az ajtót, központi meg se nyikkan. Mondom wtf. műszer nem volt nálam, hát akkor toljuk be. elgurítottam a közeli lejtős utcánkhoz, gurulunk, kettesbe be, kuplung fel, motor pörög, gyújtáson a verda, semmi életjel. Jelzem, hogy akkora gáz volt, hogy még a műszeregység sem adott életjelet. Hát jólvan, közeli parkolóba begurít, hívom haverom, lejön, bikázzunk. Összekötjük az akksikat, továbbra is se kép se hang az astránál. WTF? megint. Aztán haver E Kadettjával mentem be. Akksit is vittem, felraktam reggel a töltőre, 1kor már indította az akksim a Kadett-ot, azzal is jöttem haza, hogy addig is töltődjön. Nade zavart engem ez a életjeltelenség, így vásároltam 3db 80A-s biztosítékot. Autóm mellé állok. Hápuff. Főbiztik kiolvadva. Három darab. Remek. Nézem rajzon: gyújtáskapcsoló, elektronikák és a motorvezérlő 20A-s maxija ment ki. Kapott 80-asat. :icon13: Kicseréltem őket, akksim be, van életjel, indul. :D

Az nagy X-akta hogy miért mentek ki ezek a biztik, nyestre gondoltam, de a nullára merült akksi rejtély volt számomra. Sérülést nem láttam és azóta mentem pár km-t a kocsimmal, probléma nem jelentkezett. Egy élmény volt. 24-n még közlekedtem a verdával probléma nélkül. :devlish: Felkapcsolva nem hagytam semmit, azt direkt megnéztem. Rejtély. :icon13:

20 A-os helyére 80-ast tettél? :lol: Nem fogja olvasztani a vezetékeket (ha baj lesz?)? :D

Csak valami zárlat miatt meríthette le az akkut is.

Link to comment
Megosztás:

A reggeli torna megvolt. :lol:

Megyek a kocsihoz, nyitom az ajtót, központi meg se nyikkan. Mondom wtf. műszer nem volt nálam, hát akkor toljuk be. elgurítottam a közeli lejtős utcánkhoz, gurulunk, kettesbe be, kuplung fel, motor pörög, gyújtáson a verda, semmi életjel. Jelzem, hogy akkora gáz volt, hogy még a műszeregység sem adott életjelet. Hát jólvan, közeli parkolóba begurít, hívom haverom, lejön, bikázzunk. Összekötjük az akksikat, továbbra is se kép se hang az astránál. WTF? megint. Aztán haver E Kadettjával mentem be. Akksit is vittem, felraktam reggel a töltőre, 1kor már indította az akksim a Kadett-ot, azzal is jöttem haza, hogy addig is töltődjön. Nade zavart engem ez a életjeltelenség, így vásároltam 3db 80A-s biztosítékot. Autóm mellé állok. Hápuff. Főbiztik kiolvadva. Három darab. Remek. Nézem rajzon: gyújtáskapcsoló, elektronikák és a motorvezérlő 20A-s maxija ment ki. Kapott 80-asat. :devlish: Kicseréltem őket, akksim be, van életjel, indul. :icon13:

Az nagy X-akta hogy miért mentek ki ezek a biztik, nyestre gondoltam, de a nullára merült akksi rejtély volt számomra. Sérülést nem láttam és azóta mentem pár km-t a kocsimmal, probléma nem jelentkezett. Egy élmény volt. 24-n még közlekedtem a verdával probléma nélkül. :D Felkapcsolva nem hagytam semmit, azt direkt megnéztem. Rejtély. :devlish:

Ez az a (MÁV) házi tuningos akksi?

Link to comment
Megosztás:

Hali! Valaki tudna nekem segíteni keresni 10 pines diagnosztikai kábelt. olyat aminek az egyik vége 10pines a másik pedig usbs. Van két programom is SCan master ELM és MOdiag. mindkettőhöz csak kábel kell amivel összekötöm a gépet a kocsival. Esetleg valakinek vmilyen tapasztalat ezzel kapcsolatban az is segítene nekem vagy vmi okos gondolat. Előre is köszönöm.

Tényleg senki nem tud ebben segíteni????

Link to comment
Megosztás:

Lassan itt az év vége, és még nem tettem ki A listát . Gyorsba összeszedtem ami eszembe jutott, és hozzácsaptam a tavalyihoz :lol:

Az szokásosokon (olajcsere-vezérlés stb.) kívül: Hűtő, kuplung szett, Riasztó, Csomagtartó ajtó-telók, Összes vízcső, külső Faceliftes tükrök, Váltókar (GSI váltógombos) Bőr váltó szoknya, Bőr kézifék szoknya, méretpontos gumiszőnyegek, kiegészítő gázolajszűrő, Balos hátsó lámpa, 3db központi zár motor, 2x önindító csere, egy pár tetősín, 2 vészvillogó kapcsoló, fényváltókar, katalizátortól hátra teljes kipuf rendszer, tankcsere, olajdekli csere + tömítés, kovácsolt erősített hátsó rugók, hátsó lengéscsillapítók, első fékbetétek, izzítógyertyák, testkábel, még egy vízcső, vákumcsövek, akksi, porlasztócsúcsok, fekete ülések, fekete ajtókárpitok, javított tetőkárpit, kormánykerék, váltórudazat, indexek, Műszerfal LEDezés, Itt egy lépcső, mert megtörtént a:

Motorcsere, teljes váltórudazatcsere a váltókarig, persze a váltókar is csere megint, most egy klasszikra, GSI ülések + ajtókárpitok, LED helyzetjelzők (nem kék Zoli bammeg, jégfehér!!! :devlish: ) és a következő lépcső:

Összetörtem :devlish: : Bontott lámpa, bontott hűtőmaszk, sok kalapálás. Aztán Termosztát csere, légszűrőház, légszűrő, rezonátor, első lökös, új fényszórók, motorháztető, sárvédő, új zárhíd, gyári D corsa nyári kerekek + dísztárcsák, csomagtartó ajtó műanyag takaró kívülre, bontott dojcsbólött tetőkárpit, csomagtér küszöb-műanyag burkolat, kardánbox, hamutartóval, SMDledes helyzetjelző (még mindig jégfehér :D ) fordulatszámmérős műszeregység + LEDezése, ékszíjtárcsa csiszolás + túlméretes szíj, Fékbetétek + tárcsák mélyládikák hátra, új hűtő kiegyenlítő tartály, hőgomba, önindítócsere harmadszor, váltókar gumigyűrű, audi hátsó rugók, csomagtartó ajtó telók, valeo fényszórók, Vectra2000 kormány, ajándék-téligumik (ez mondjuk kifejezetten nem viselt meg anyagilag), bal hátsó taposó illesztés javítás, ködlámpákat vettem, de még nincsenek benne. Teljes beltér kiürítés lemezig, ez időre Kölcsönbe kapott bézs Vectra ülések betéve(köszi Jani), újra váltókar, megint GSI bal hátsó taposó csere, alvázvédés, vezetőülés rögzítés javítás, kézifék-konzol hegesztés, beltér vissza, új padlószőnyeg, újra kiegyenlítő tartálycsere 40/40-es ültetett futómű, rugókkal- lengéscsillapítókkal, új balos féltengely, váltórudazat felső szimmering csere (előtte 4 liter váltóolaj el-locsolása), új izzítógyertyák. Azt hiszem támadhatjuk 2012-őt, már megvan a program tavaszra is B) :icon13: (komplett front csere, hátsó rugótányérok erősítése, meg még ki tudja :icon13: ) előre is boldog új évet :D

Link to comment
Megosztás:

Hátmár rég túladtam volna rajta. :D

Igazi mazochista vagy bameg. :lol:

A lecserélésére sosem volt egyben pénz. Sokáig csak a "még egyet rúgjunk rajta" verzió ment. Utána megszerettem, és azért csináltam, most meg már le nem cserélném, ebben temetnek el :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Lassan itt az év vége, és még nem tettem ki A listát . Gyorsba összeszedtem ami eszembe jutott, és hozzácsaptam a tavalyihoz :lol:

Az szokásosokon (olajcsere-vezérlés stb.) kívül: Hűtő, kuplung szett, Riasztó, Csomagtartó ajtó-telók, Összes vízcső, külső Faceliftes tükrök, Váltókar (GSI váltógombos) Bőr váltó szoknya, Bőr kézifék szoknya, méretpontos gumiszőnyegek, kiegészítő gázolajszűrő, Balos hátsó lámpa, 3db központi zár motor, 2x önindító csere, egy pár tetősín, 2 vészvillogó kapcsoló, fényváltókar, katalizátortól hátra teljes kipuf rendszer, tankcsere, olajdekli csere + tömítés, kovácsolt erősített hátsó rugók, hátsó lengéscsillapítók, első fékbetétek, izzítógyertyák, testkábel, még egy vízcső, vákumcsövek, akksi, porlasztócsúcsok, fekete ülések, fekete ajtókárpitok, javított tetőkárpit, kormánykerék, váltórudazat, indexek, Műszerfal LEDezés, Itt egy lépcső, mert megtörtént a:

Motorcsere, teljes váltórudazatcsere a váltókarig, persze a váltókar is csere megint, most egy klasszikra, GSI ülések + ajtókárpitok, LED helyzetjelzők (nem kék Zoli bammeg, jégfehér!!! :devlish: ) és a következő lépcső:

Összetörtem :devlish: : Bontott lámpa, bontott hűtőmaszk, sok kalapálás. Aztán Termosztát csere, légszűrőház, légszűrő, rezonátor, első lökös, új fényszórók, motorháztető, sárvédő, új zárhíd, gyári D corsa nyári kerekek + dísztárcsák, csomagtartó ajtó műanyag takaró kívülre, bontott dojcsbólött tetőkárpit, csomagtér küszöb-műanyag burkolat, kardánbox, hamutartóval, SMDledes helyzetjelző (még mindig jégfehér :D ) fordulatszámmérős műszeregység + LEDezése, ékszíjtárcsa csiszolás + túlméretes szíj, Fékbetétek + tárcsák mélyládikák hátra, új hűtő kiegyenlítő tartály, hőgomba, önindítócsere harmadszor, váltókar gumigyűrű, audi hátsó rugók, csomagtartó ajtó telók, valeo fényszórók, Vectra2000 kormány, ajándék-téligumik (ez mondjuk kifejezetten nem viselt meg anyagilag), bal hátsó taposó illesztés javítás, ködlámpákat vettem, de még nincsenek benne. Teljes beltér kiürítés lemezig, ez időre Kölcsönbe kapott bézs Vectra ülések betéve(köszi Jani), újra váltókar, megint GSI (kösszi Zoli) bal hátsó taposó csere, alvázvédés, vezetőülés rögzítés javítás, kézifék-konzol hegesztés, beltér vissza, új padlószőnyeg, újra kiegyenlítő tartálycsere (köszi Zoli) 40/40-es ültetett futómű, rugókkal- lengéscsillapítókkal, új balos féltengely, váltórudazat felső szimmering csere (előtte 4 liter váltóolaj el-locsolása), új izzítógyertyák. Azt hiszem támadhatjuk 2012-őt, már megvan a program tavaszra is B) :icon13: (komplett front csere, hátsó rugótányérok erősítése, meg még ki tudja :icon13: ) előre is boldog új évet :D

Te még rajtam is túltettél, pedig engem is lehülyéztek amikor az 500 ezres vételáron felül rögtön ráköltöttem mégegyszer annyit. Az azótáról pedig én is listát fogok írni ide.

Link to comment
Megosztás:

Röhögjetek ki, de csináltam egy Excell "programot" amivel összesítem a kocsival kapcsolatos kiadásokat. Legyen az tankolás, javítás, alkatrészcsere stb... kivéve biztosítás és egyéb állami sarc.

Nekem is táblám van, benne vannak a kivételek is. :lol: Sőt színezi is a mezőket, ha a cserélendő cuccok élettartama eléri a 80 ill. 95 %-ot, és ha már Excel, rajzol fogyasztási diagramot is. :D

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy astra f topic, nem corsa, de hátha tudtok segíteni. Egy nagyon kedves hölgy ismerősöm szeretne venni magának egy városi kisautót (a kérés konkrétan így hangzott: városban szaladgálós, keveset fogyaszt, nem kell sokat szervizelni, ha kell is olcsó az alkatrész) sok minden szóba jöhet, de például a suzuki, chevrolet nem, többet között ezeket is találtuk. A határ mindennel együtt (átirás, kisebb javítások) 550ezer jó magyar forint. Ha van időtök nézzetek rá légyszi ezekre a kis corsákra, tudom, hogy ezek csak képek, meg kell nézni, felhívni, de ha van amelyik már innen hulladék, azt kiszórnánk a kalapból, köszi :lol:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...v_swing-5371715

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...4_swing-5357021

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa....4_city-5372484

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...v_swing-5231611

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...4_swing-5305953

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...akciooo-5273636

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy astra f topic, nem corsa, de hátha tudtok segíteni. Egy nagyon kedves hölgy ismerősöm szeretne venni magának egy városi kisautót (a kérés konkrétan így hangzott: városban szaladgálós, keveset fogyaszt, nem kell sokat szervizelni, ha kell is olcsó az alkatrész) sok minden szóba jöhet, de például a suzuki, chevrolet nem, többet között ezeket is találtuk. A határ mindennel együtt (átirás, kisebb javítások) 550ezer jó magyar forint. Ha van időtök nézzetek rá légyszi ezekre a kis corsákra, tudom, hogy ezek csak képek, meg kell nézni, felhívni, de ha van amelyik már innen hulladék, azt kiszórnánk a kalapból, köszi :lol:

Az ezüst talán korrekt. Elnyűhetetlen motor, villanyablak, klíma, ráadásul egész jól néz ki. Az élek futnak, meg szerintem színeltérés sincs a lemezek között.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Caravan hátsó spirálrugó otthoni cseréjéről kellene nekem néhány infó. Ha jól emlékszem valamelyik topicban volt már róla szó és azthiszem képekkel is illusztrálva volt. Ha valaki emlékszik rá és felfrissítené az emlékezetem megköszönném! (gyikben nem találtam remélem nem az én figyelmetlenségem miatt) KÖSZKÖSZ :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.