Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Idén újíttattam fel egy az ilyen motorú Astrámat, mint a Tied. ;) Enyém is odavolt, de megérte az a kb 150 ezer forint ráfordítás, mert nagy baja nem volt. Igazából egy szeleptányér letörése okozta a legnagyobb bajt, aztán egy bontott motorból kerültek át az alkatrészek ebbe és lassan benne van az első 10 ezer kilométer a generál óta. Bár nem volt teljes generál, mert ugye a hengerfalakat nem kellett hónolni hálisten, csak az első henger fala volt láthatóan de nem érezhetően "karcos" a szeleptányér darab miatt. :) Sokan mondták ez után, hogy ennyiből már új autót vehettem volna. Hát nem tudom ki vesz 150 ezer forintból új autót, de ennyiért én is vennék. :lol:

Szerintem rakasd először rendbe. Nekem is most lettek a rozsdásodások, rohadások rendbe téve, friss a műszakija is. Aztán ha megvan, akkor jöhet a minimal-tuning. :) Amúgy az Angel eyes + xenon-t nem ajánlom. Leginkább azért mert elvileg szabálytalan. Legalábbis Magyarországon biztos. A gyári meg sokkal jobban világít, mint az Angel Eyes. :lol: Csak a kinézet miatt ne növeld a közlekedésed veszélyét. :P

el vagyok keseredve pedig milyen jól néz ki a fekete hátteres angel eyez a bordó Opelhez. a xenont nálunk Romániában is tiltják de sokan használják és az eredeti fényszóróba nem akarom berakni mert egyből megállítanának a fakabátok mert nagyon szor ezt olvastam neten azért kellene projektor (ez lehet nem igaz de én így informálódtam innen onnan). a minimal-tuning csakis az auto rendbeszedése után következne. most a fényszóróba amilyen izzó van az is nagyon gyenge fölég hosszú fénynél ami benne volt az kiéget az egyik és csak úgy vettem kettőt hogy ne maradjak világítás nélkül de ki kell cseréljem csak még nem néztem ki milyenre. az ajánlatokat várom szívesen izzóra aminek nagyon jó a fénye!? de szét nézek az elektronikai témában hátha találok ott is valamit.

Link to comment
Megosztás:

el vagyok keseredve pedig milyen jól néz ki a fekete hátteres angel eyez a bordó Opelhez. a xenont nálunk Romániában is tiltják de sokan használják és az eredeti fényszóróba nem akarom berakni mert egyből megállítanának a fakabátok mert nagyon szor ezt olvastam neten azért kellene projektor (ez lehet nem igaz de én így informálódtam innen onnan). a minimal-tuning csakis az auto rendbeszedése után következne. most a fényszóróba amilyen izzó van az is nagyon gyenge fölég hosszú fénynél ami benne volt az kiéget az egyik és csak úgy vettem kettőt hogy ne maradjak világítás nélkül de ki kell cseréljem csak még nem néztem ki milyenre. az ajánlatokat várom szívesen izzóra aminek nagyon jó a fénye!? de szét nézek az elektronikai témában hátha találok ott is valamit.

Tungsram Megalight +90%. Ezt ajánlom. Több mint két éve szolgál a kocsimban ebből a típusból egy pár. Párba lehet vásárolni. Amúgy úgy is megtalálható, hogy GE Megalight. A tungsramos kék színű, a GE rózsaszín alapú dobozos, de ugyanaz mindkettő, mivel egy gyár. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tungsram Megalight +90%. Ezt ajánlom. Több mint két éve szolgál a kocsimban ebből a típusból egy pár. Párba lehet vásárolni. Amúgy úgy is megtalálható, hogy GE Megalight. A tungsramos kék színű, a GE rózsaszín alapú dobozos, de ugyanaz mindkettő, mivel egy gyár. :lol:

köszönöm a gyors választ a napokba be is szerzek 1 párt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy olyan előfordulhat-e, hogy a bajusz kapcsolók az idők során kicsit elfáradnak??

Mert ugyanis a bal oldalin, hogyha akarom használni a fénykürtöt, akkor nem elég a szokásos módon meghúzni, hanem erőteljesebben kell hátrébb húzni kicsivel...illetve valahogy nekem úgy tűnik, hogy amikor felkapcsolom a refit akkor szépen világít, viszont a fény kürtnél nem annyira érezhető ez...vagy csak vaksi vagyok?

Gondolom ezt új bajuszkapcsolóval lehet orvosolni? Vagy nem biztos?

Ha igen akkor a bontott is jó?

Előre is köszönöm!

Peti

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy olyan előfordulhat-e, hogy a bajusz kapcsolók az idők során kicsit elfáradnak??

Mert ugyanis a bal oldalin, hogyha akarom használni a fénykürtöt, akkor nem elég a szokásos módon meghúzni, hanem erőteljesebben kell hátrébb húzni kicsivel...illetve valahogy nekem úgy tűnik, hogy amikor felkapcsolom a refit akkor szépen világít, viszont a fény kürtnél nem annyira érezhető ez...vagy csak vaksi vagyok?

Gondolom ezt új bajuszkapcsolóval lehet orvosolni? Vagy nem biztos?

Ha igen akkor a bontott is jó?

Előre is köszönöm!

Peti

Minden el tud fáradni az idők során. Meg kell nézni, hogy tényleg csak a bajuszkapcsoló-e a hiba. Ha igen, akkor a csere kb 5 perc a burkolatok leszedésével és visszarakásával együtt. Bontott mehet bele, újat úgyse kapsz. :lol: 2-3 ezer körül szokták dobálni őket.

Link to comment
Megosztás:

Minden el tud fáradni az idők során. Meg kell nézni, hogy tényleg csak a bajuszkapcsoló-e a hiba. Ha igen, akkor a csere kb 5 perc a burkolatok leszedésével és visszarakásával együtt. Bontott mehet bele, újat úgyse kapsz. ;) 2-3 ezer körül szokták dobálni őket.

Nagyon köszönöm! :lol:

Gondolom ha nem csak a kapcsoló a hiba, akkor a vezetékeknél van a gikszer, ami már villanyos embert érint?

Link to comment
Megosztás:

Minden el tud fáradni az idők során. Meg kell nézni, hogy tényleg csak a bajuszkapcsoló-e a hiba. Ha igen, akkor a csere kb 5 perc a burkolatok leszedésével és visszarakásával együtt. Bontott mehet bele, újat úgyse kapsz. ;) 2-3 ezer körül szokták dobálni őket.

DE, lehet kapni utángyárit. Olyan is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy olyan kérdésem is lenne, hogyha majd a későbbiekben esetleg a hátsó üléseket szeretném fejtámlása cserélni, akkor nehezen kivitelezhető művelet?

Ha majd bontóból szerzek ilyen hátsó üléseket, akkor gond nélkül beszerelhető, vagy teljesen más a két ülés szerkezete?

Nagyon köszönöm! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Minden el tud fáradni az idők során. Meg kell nézni, hogy tényleg csak a bajuszkapcsoló-e a hiba. Ha igen, akkor a csere kb 5 perc a burkolatok leszedésével és visszarakásával együtt. Bontott mehet bele, újat úgyse kapsz. ;) 2-3 ezer körül szokták dobálni őket.

Én két éve még kaptam a Csergőnél :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok 4 kérdésem lenne!

1.

3ajtós astrámba szeretnék elektromos ablakemelőt tenni , de sehol nem találtam a neten csak 5 ajtóshoz. Be lehet szerelni külön a motort egy másik szerkezetből a 3.ajtós mechanikájába? Elég nehéz tekergetni az ablakot, nem fog erölködni a motor? Nem örülnék neki ha leszívná az akksimat 1-2 hét után.

2.

Gondolkoztam ezen az Angel eyes és daylight lámpákon, de elég drágák, meg sok rosszat hallottam róla, pedig jól néz ki. Nem lehet a gyárit feldobni valamivel? Esetleg üveget lesíkoltatni vagy angel karikát beletenni, mer találtam külön eladót, vagy rendőrök szolnának érte? Kinek mi a véleménye ,hülyén nézne ki?

3.

Szeretek barkácsolni,építgetni ezért gondoltam h üvegszálból terveznék valami egyedi küszöböket. Ki és milyen fajtát ajánl és milyen árba van minden cuccal együtt?

4.

Tudja valaki miféle müanyagból vannak a gyári lökösök? ( PP , PP-EPDM , ...stb)

Köszi előre :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok 4 kérdésem lenne!

1.

3ajtós astrámba szeretnék elektromos ablakemelőt tenni , de sehol nem találtam a neten csak 5 ajtóshoz. Be lehet szerelni külön a motort egy másik szerkezetből a 3.ajtós mechanikájába? Elég nehéz tekergetni az ablakot, nem fog erölködni a motor? Nem örülnék neki ha leszívná az akksimat 1-2 hét után.

2.

Gondolkoztam ezen az Angel eyes és daylight lámpákon, de elég drágák, meg sok rosszat hallottam róla, pedig jól néz ki. Nem lehet a gyárit feldobni valamivel? Esetleg üveget lesíkoltatni vagy angel karikát beletenni, mer találtam külön eladót, vagy rendőrök szolnának érte? Kinek mi a véleménye ,hülyén nézne ki?

3.

Szeretek barkácsolni,építgetni ezért gondoltam h üvegszálból terveznék valami egyedi küszöböket. Ki és milyen fajtát ajánl és milyen árba van minden cuccal együtt?

4.

Tudja valaki miféle müanyagból vannak a gyári lökösök? ( PP , PP-EPDM , ...stb)

Köszi előre :P

Hali

1. A 3ajtósba csak 3ajtós ablakemelő szerkezet jó, az 5ajtósé nem és az 5ajtósról a 3ajtós kurblisra nem lehet áttenni a motort, mert teljesen másképp néz ki a szerkezet. Ha kitartó vagy, fogsz találni gyárit, próbáld meg pl Rattesid Dénes fórumtárstól megkérdezni, hátha neki van. :lol:

2. A gyári lámpát sík üvegesíteni nem jó ötlet ( spzoli már tapasztalta :lol: ) mivel az üveg bordázása teríti a fényt az útra, ha az nincs, akkor középen, ahol az égő van, lesz egy hosszú, de annál sötétebb folt és nem fogsz látni semmit. Annyit tudsz csinálni a gyári lámpával, hogy szétszeded és a nem használt foncsor részeket és belül a lámpa belsejét, kifújod mattfekete festékkel, ami összerakás után úgy néz ki, mintha sötétítve lenne a lámpa. Rendőrök nem szólhatnak érte, mert nem fólia, neked meg semmivel nem fog rosszabbul világítani. Egyébként a különindexes Angel egész jól világít, legalábbis nekem nem volt vele bajom. Kell bele rakni egy emelt fényű izzót és lehet vele látni. ;)

3. Szerintem ha küszöböt akarsz, akkor GSi küszöb ( a legszebb amit F Astrára rakni lehet ) ha meg az nem tetszik, akkor inkább semmit. Az ilyen csavart, übergagyi küszöböket hagyd meg a tuningmajmoknak. :)

4. A GSi lökösök PP-EDPMből vannak, szerintem a sima F Astra lökösei is :)

Szivesen :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali

1. A 3ajtósba csak 3ajtós ablakemelő szerkezet jó, az 5ajtósé nem és az 5ajtósról a 3ajtós kurblisra nem lehet áttenni a motort, mert teljesen másképp néz ki a szerkezet. Ha kitartó vagy, fogsz találni gyárit, próbáld meg pl Rattesid Dénes fórumtárstól megkérdezni, hátha neki van. :lol:

2. A gyári lámpát sík üvegesíteni nem jó ötlet ( spzoli már tapasztalta :lol: ) mivel az üveg bordázása teríti a fényt az útra, ha az nincs, akkor középen, ahol az égő van, lesz egy hosszú, de annál sötétebb folt és nem fogsz látni semmit. Annyit tudsz csinálni a gyári lámpával, hogy szétszeded és a nem használt foncsor részeket és belül a lámpa belsejét, kifújod mattfekete festékkel, ami összerakás után úgy néz ki, mintha sötétítve lenne a lámpa. Rendőrök nem szólhatnak érte, mert nem fólia, neked meg semmivel nem fog rosszabbul világítani. Egyébként a különindexes Angel egész jól világít, legalábbis nekem nem volt vele bajom. Kell bele rakni egy emelt fényű izzót és lehet vele látni. ;)

3. Szerintem ha küszöböt akarsz, akkor GSi küszöb ( a legszebb amit F Astrára rakni lehet ) ha meg az nem tetszik, akkor inkább semmit. Az ilyen csavart, übergagyi küszöböket hagyd meg a tuningmajmoknak. :)

4. A GSi lökösök PP-EDPMből vannak, szerintem a sima F Astra lökösei is :)

Szivesen :lol:

Hát ez gyors volt :lol:

1.pipa

2.nemtudom mekkora hő van a lámpa belsejében pl refi világításnál ,de gondolom nem kell hőálló festék .. szolj ha nemigy van :D

3.Nem akartam semmiféle csavart-horpasztott küszöböt simán csak lejjebb akarom vinni az egész alját,(hátsó lökös már folyamatban:)) az ültetés meg nem az én stílusom. Amugy meg még nem találtam nekem megfelelő árba küszöböt ezért gondoltam ezt :lol:

4.pipa

A GYIK-os kérdésemhez meg: Ha ugyanígy néznek ki a C14NZ-s tőkék is akkor oké a link :P

Köszi a gyors válaszokat :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát ez gyors volt :lol:

1.pipa

2.nemtudom mekkora hő van a lámpa belsejében pl refi világításnál ,de gondolom nem kell hőálló festék .. szolj ha nemigy van :lol:

3.Nem akartam semmiféle csavart-horpasztott küszöböt simán csak lejjebb akarom vinni az egész alját,(hátsó lökös már folyamatban:)) az ültetés meg nem az én stílusom. Amugy meg még nem találtam nekem megfelelő árba küszöböt ezért gondoltam ezt :lol:

4.pipa

A GYIK-os kérdésemhez meg: Ha ugyanígy néznek ki a C14NZ-s tőkék is akkor oké a link :)

Köszi a gyors válaszokat :lol: :D

Jááááj... Ha a kerék és a sárvédő közé be lehet tenni egy fél nappalit viszont az egész ugyan úgy dől, mint a gyári (mert hát az) a műanyagok meg körbe le vannak húzva, alacsonyra az nagggyon sután fog kinézni :) :P ;):lol:

Link to comment
Megosztás:

Jááááj... Ha a kerék és a sárvédő közé be lehet tenni egy fél nappalit viszont az egész ugyan úgy dől, mint a gyári (mert hát az) a műanyagok meg körbe le vannak húzva, alacsonyra az nagggyon sután fog kinézni :) :) ;):lol:

Max 5 centivel gondoltam alacsonyabbra :)Az ültetésér meg már b*szogatnának is.. Nem fog beférni oda semmi a 16-os aluval :P ..persze ha jól tudom hogy a gyári méret helyett 2"-al nagyobb felnit még fel lehet tenni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Max 5 centivel gondoltam alacsonyabbra :)Az ültetésér meg már b*szogatnának is.. Nem fog beférni oda semmi a 16-os aluval ;) ..persze ha jól tudom hogy a gyári méret helyett 2"-al nagyobb felnit még fel lehet tenni :)

Egyrészt, a gyári méretnél 1"al lehet nagyobbat feltenni, ami ha sima F Astrád van, az bizony a 14". Mivel gyárilag 13"al jöttek ki az Astrák. Kivétel a nagymotorosok ( 1.8, 2.0 ) mivel azokra nem megy fel a 13" így azok vagy 14el, vagy 15el, ez felszereltség függő volt. Tehát Te elvileg 14es felnit rakhatnál fel. Másrészt, hiába lesz nagyobb a felni átmérője, a guminak az oldalfalát peresítened kell, hogy váltóméretet kapj, ergó ugyan akkora lesz a kerék külső átmérője mint a gyárié, ezért a nappali mellé, majd befér egy jakuzzi is. Harmadszorra, pedig az ültetésért a renőr nem baszogat, max a KPMes, de ha 30mm-t ültetsz, azt a kutya nem veszi észre, max műszakin szólnak majd érte, de azt is meg lehet oldani. :lol:

A gyári magassággal lehúzott műanyag szarok, pedig tényleg okádékul néznek majd ki.

Az 1.4 hidrotőkéi nem így néznek ki.

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt, a gyári méretnél 1"al lehet nagyobbat feltenni, ami ha sima F Astrád van, az bizony a 14". Mivel gyárilag 13"al jöttek ki az Astrák. Kivétel a nagymotorosok ( 1.8, 2.0 ) mivel azokra nem megy fel a 13" így azok vagy 14el, vagy 15el, ez felszereltség függő volt. Tehát Te elvileg 14es felnit rakhatnál fel. Másrészt, hiába lesz nagyobb a felni átmérője, a guminak az oldalfalát peresítened kell, hogy váltóméretet kapj, ergó ugyan akkora lesz a kerék külső átmérője mint a gyárié, ezért a nappali mellé, majd befér egy jakuzzi is. Harmadszorra, pedig az ültetésért a renőr nem baszogat, max a KPMes, de ha 30mm-t ültetsz, azt a kutya nem veszi észre, max műszakin szólnak majd érte, de azt is meg lehet oldani. :lol:

A gyári magassággal lehúzott műanyag szarok, pedig tényleg okádékul néznek majd ki.

Az 1.4 hidrotőkéi nem így néznek ki.

Hát köszi sikerült ma is benéznem egypár dolgot így hajnal fele.. ;) 14????????????????????? Neee.. most is az van fenn és elég pici... a 15össel csak bepróbálkoznék... bár errefele mindenre figyelnek a bütykösök -.-

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt, a gyári méretnél 1"al lehet nagyobbat feltenni, ami ha sima F Astrád van, az bizony a 14". Mivel gyárilag 13"al jöttek ki az Astrák. Kivétel a nagymotorosok ( 1.8, 2.0 ) mivel azokra nem megy fel a 13" így azok vagy 14el, vagy 15el, ez felszereltség függő volt. Tehát Te elvileg 14es felnit rakhatnál fel. Másrészt, hiába lesz nagyobb a felni átmérője, a guminak az oldalfalát peresítened kell, hogy váltóméretet kapj, ergó ugyan akkora lesz a kerék külső átmérője mint a gyárié, ezért a nappali mellé, majd befér egy jakuzzi is. Harmadszorra, pedig az ültetésért a renőr nem baszogat, max a KPMes, de ha 30mm-t ültetsz, azt a kutya nem veszi észre, max műszakin szólnak majd érte, de azt is meg lehet oldani. ;)

A gyári magassággal lehúzott műanyag szarok, pedig tényleg okádékul néznek majd ki.

Az 1.4 hidrotőkéi nem így néznek ki.

te bolond vagy,13 col az ló*zart se ér,virslis az egész.. egyébként ezt a nagymotoroson van csak 14,meg 15colos,elmagyarázhatnád majd mert akkor nemértem h kerül 1.6-ra gyárilag 15-ös atombiztos gyári felni :lol: szóval hülyeségeket beszélsz :) ?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg lényegtelen, hogy 13,14 vagy 15 collos a felni. Ha a váltóméretű gumi van rajta, akkor a kerülete ugyanakkora lesz és így nem lesz a motornak nehezebb forgatni... ;) ilyenkor legfeljebb a szélesség szólhat bele dologba...

Nekem 15 colos nyáriak vannak és mivel nagyobb a gumi egy picit mint kellene, így érezhetően gyengébb a kocsi...ezt akkor vettem észre, mikor felraktam a gyári méretű télieket, hogy ugrik az ártatlan... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.