Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Te arra gondoltál, hogy bontott gyújtáskapcsoló, kulcsokkal. Nyilván akkor a kulcsokba legyen a transzponder is. :P De azokat nem fogja elfogadni, hacsak nem veszi meg hozzá az ECU-t is a gyújtáskapcsolóval, immokarikával és kulcsokkal együtt. :lol: Persze akkor kell találni olyan ECU-t, ami jó a motorjához, amihez megvan az immokarika és a két kulcs. ;) Vagy programoztatja a két új kulcsot. :)

Amúgy akkor eddig hogy működött a kocsija? Ha csak másolt kulcsok. :lol: Egyikben biztos van transzponder ezekszerint, ha eddig használta, csak valamiért meghót az immo rendszer.

Nekem nincs ECU. Mégis vann immo. most akkor hogy is van ez? Ja, és csak egy kulcsom van. A másikat elvesztettem valamikor.

Lehet nekem is be kéne ragasztani az immo csipet, nehogy egyszer meglepetés érjen. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem nincs ECU. Mégis vann immo. most akkor hogy is van ez? Ja, és csak egy kulcsom van. A másikat elvesztettem valamikor.

Lehet nekem is be kéne ragasztani az immo csipet, nehogy egyszer meglepetés érjen. :lol:

Neked valszeg az adagoló mágnesszelepét tiltja az imo, kb két perc alatt beindítanám a füstölőd. ;)

Egyébként Tiv má' megbocsáss, de annyira benzinszemita lettél...ne felejtsük már el, honnan és miből ültél át... :)

Link to comment
Megosztás:

Nem gyári rádiónál csak meg kell fordítani a kettő tápvezetéket. :lol: Az egyik a gyújtáskapcsolt a másik az állandó akksis. ;)

nekem az a bajom a rádioval hogy be tudom kapcsolni a rádiót kulcs nnélkül is meg minden hogyan ezzel nics ish baj csak azt akartam hogyha a klcsot teljesen 0 ra leveszem kapcsoljon ki értem???!!

És csak gyuujtás elött egyel lévő állásban lehessen halgatni!!!! de ez gy látom nem megy bánat tudja hova mit kell kötni a memoria állandó + ot kap a piros vezetékell kéne igy játszani!!

Link to comment
Megosztás:

nekem az a bajom a rádioval hogy be tudom kapcsolni a rádiót kulcs nnélkül is meg minden hogyan ezzel nics ish baj csak azt akartam hogyha a klcsot teljesen 0 ra leveszem kapcsoljon ki értem???!!

És csak gyuujtás elött egyel lévő állásban lehessen halgatni!!!! de ez gy látom nem megy bánat tudja hova mit kell kötni a memoria állandó + ot kap a piros vezetékell kéne igy játszani!!

...és ha még magyarul írnál és érthetően, még értenénk is... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Neked valszeg az adagoló mágnesszelepét tiltja az imo, kb két perc alatt beindítanám a füstölőd. ;)

Egyébként Tiv má' megbocsáss, de annyira benzinszemita lettél...ne felejtsük már el, honnan és miből ültél át... :)

Dehogy felejtem. Másfél tonna, full extrából. :lol:

De én csak azt kérdeztem, hogy nekem hogy működik az immo. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem nincs ECU. Mégis vann immo. most akkor hogy is van ez? Ja, és csak egy kulcsom van. A másikat elvesztettem valamikor.

Lehet nekem is be kéne ragasztani az immo csipet, nehogy egyszer meglepetés érjen. :lol:

"Kókányos" !!! :) ;)

Link to comment
Megosztás:

üdv Márkatársak.Kérdésem lenne ismét,légtömegmérő hiba okozhat nagy fogyasztást??vagy még mindig a lambdám szivat,csak mert tankoltam felesbe 95-e85-öt,és igy egész jó a fogyim.....mert ugye bár e85ből több kell a szekérnek.....és jobban is húz,nem torpan annyira mint benzinen....

Mindkettő okozhat gondot.

Link to comment
Megosztás:

Próbált már valaki 8ezres fordulatszám mérőt berakni a sima F Astra 7ezrese helyett? Úgy értem, hogy csak a fordulatszámmérőt akarom megcserélni, a 220as km órát benne hagyni. Emlékszem régebbről hogy van két különböző gyártó a műszeregységeknél, az egyik a Delco, a másik a GM ( a másodikban nem vagyok biztos ).

Vajon az elektronikus része stimmelhet és a házba bele megy? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Próbált már valaki 8ezres fordulatszám mérőt berakni a sima F Astra 7ezrese helyett? Úgy értem, hogy csak a fordulatszámmérőt akarom megcserélni, a 220as km órát benne hagyni. Emlékszem régebbről hogy van két különböző gyártó a műszeregységeknél, az egyik a Delco, a másik a GM ( a másodikban nem vagyok biztos ).

Vajon az elektronikus része stimmelhet és a házba bele megy? :lol:

Szerintem ki lehet cserélni.

Szerezz bele Turbós Calibra/Vectra órát. :-)

Jó lett a szekér? (Gábor mondta volt szívás vele)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ki lehet cserélni.

Szerezz bele Turbós Calibra/Vectra órát. :-)

Jó lett a szekér? (Gábor mondta volt szívás vele)

Nem sokat érek a Turbós órával, a W száma a sebesség mérőnek tuti nem stimmelne. :lol:

Jó lett, olyan mint régen. Hát szívás az volt vele, nagyjából megoldottuk a feszítő problémát, bár még mindig koppra ki van akadva, de Gábor kitalált egy megoldást, amivel meg lehet majd csinálni, hogy után állítani is tudjon. Majd kell egy kicsit műanyagozni a vezérműszíj takarón és egy gyűrűt esztergáltatni a görgőre ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali!

De kapnom kell, csak nem tudom kivárni a 2013-as vizsgát :lol:

NKH szerint is kaphatok, csak azt a nyomorult igazolást kell megszereznem az autó importőrétől/forgalomba helyezőjétől...

Na majd megírom mi lett.

Cső

Szerintem nem fogsz kapni.

Nekem pont ma műszakizott a kocsi, és anélkül, hogy kértem volna automatikusan átsorolták a 4-esbe. És kapott egy szép kék plakettet. ;) Már csak az ocsmányirodában kell a forgalmit cseréltetni, meg felnyalatni a műszaki címkét a rencámra.

C-sekre szerintem nem adnak, és a határévszám 96. Előtte esélytelen. De majd nálam ideológiailag jobban képzett elvtársak megmondják... :)

Link to comment
Megosztás:

Nem sokat érek a Turbós órával, a W száma a sebesség mérőnek tuti nem stimmelne. ;)

Jó lett, olyan mint régen. Hát szívás az volt vele, nagyjából megoldottuk a feszítő problémát, bár még mindig koppra ki van akadva, de Gábor kitalált egy megoldást, amivel meg lehet majd csinálni, hogy után állítani is tudjon. Majd kell egy kicsit műanyagozni a vezérműszíj takarón és egy gyűrűt esztergáltatni a görgőre :)

Megnyugodhatsz most sem stimmel.

Mivel a gyári óra sem volt pontos, (majdnem) tökmindegy hogy mennyit csal, csak meg kell jegyezni hogy 50-nél 90-nél meg 130-nál mennyi az eltérés, a köztes értékeket meg fejben leinterpolálod. :) A turbós óráknak piros a mutatójuk, szerintem ez a fehér/átlátszó jobban mutat.

Egyébként 8000-ig akarod forgatni? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Megnyugodhatsz most sem stimmel.

Mivel a gyári óra sem volt pontos, (majdnem) tökmindegy hogy mennyit csal, csak meg kell jegyezni hogy 50-nél 90-nél meg 130-nál mennyi az eltérés, a köztes értékeket meg fejben leinterpolálod. ;) A turbós óráknak piros a mutatójuk, szerintem ez a fehér/átlátszó jobban mutat.

Egyébként 8000-ig akarod forgatni? :lol:

Tudom hogy a gyári órák is csalnak ( általában 10et felfelé ). De ezek szerint nem ugyanolyan W számú órát raktál a kocsiba, mint amilyen abban volt amiből a váltót szerezted? Hát ez nem a legjobb hír :)

Nem, nem akarom 8ezerig pörgetni, csupán jól néz ki a 8ezres óra és vicces hogy ez leforgatja a 7est :)

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy a gyári órák is csalnak ( általában 10et felfelé ). De ezek szerint nem ugyanolyan W számú órát raktál a kocsiba, mint amilyen abban volt amiből a váltót szerezted? Hát ez nem a legjobb hír :lol:

Nem, nem akarom 8ezerig pörgetni, csupán jól néz ki a 8ezres óra és vicces hogy ez leforgatja a 7est :)

Váltócsere nem változtatott semmit az eltérésen, ha jól emlékszem. Az óracsere picit növelte, de nekem tetszett ez a 60-nál megyek 50-nel dolog, nem kell azon sakkozni, hogy 56,7-et vagy 58,1-et mutat-e az óra.

Pirosnál 56 az 50 és nem kényelmes ott tartani. ;)

Link to comment
Megosztás:

Váltócsere nem változtatott semmit az eltérésen, ha jól emlékszem. Az óracsere picit növelte, de nekem tetszett ez a 60-nál megyek 50-nel dolog, nem kell azon sakkozni, hogy 56,7-et vagy 58,1-et mutat-e az óra.

Pirosnál 56 az 50 és nem kényelmes ott tartani. :lol:

Rendicsek. Mondjuk ugyanilyen W számú órát úgysem fogok találni szerintem GSi órában, szóval marad csak a fordulatszámmérő cseréje, meg jó lenne a tankszintjelzőt is kicserélni 50esre ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali!

De kapnom kell, csak nem tudom kivárni a 2013-as vizsgát :lol:

NKH szerint is kaphatok, csak azt a nyomorult igazolást kell megszereznem az autó importőrétől/forgalomba helyezőjétől...

Na majd megírom mi lett.

Cső

C-sre nem kapsz és ennyi. ;)

Nem érdekli a hatóságot az, hogy a tied (és sok más emberé) tudja az EUROII-t.

Motorkód C-vel kezdődik és öreg.

Tegyél bele X-es motort, vizsgáztasd le úgy. Jobbat tehetsz bele, rosszabbat nem.

De ennek az árából veszel 1 jobb autót. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.