ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Gondolom évjárathoz van köze, nem? Hogy régi vagy újfajta diag csati. Nekem akkor világított hibalámpa, mikor 160-nal mentünk autópályán 4 utassal emelkedőn xD De sajnos nem tudtam meg mi jelzett :) Valószínű user error volt.. Nem inkább user warning? :lol: ;) Nekem elindulás után szokott villanni, általában hideg motornál, nem csak télen. Egyszer elég meredeken álltam meg kellett minden rögzítés: sebesség, kézifék még majdnem ék is :) Utánna egyből világított talán az olaj rossz helyen állt össze vagy nemtudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Gondolom évjárathoz van köze, nem? Hogy régi vagy újfajta diag csati. Nekem akkor világított hibalámpa, mikor 160-nal mentünk autópályán 4 utassal emelkedőn xD De sajnos nem tudtam meg mi jelzett :lol: Valószínű user error volt.. Ami már nem villogja a 12-t, azok már a négy számjegyű kódokat használják, mint a Siemens vezérlő, de mégis GM Multec vezérlők. Évjárat passz, de az biztos, hogy nem a diag csatitól függ (10 vagy 16), hanem az ECU-tól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Ami már nem villogja a 12-t, azok már a négy számjegyű kódokat használják, mint a Siemens vezérlő, de mégis GM Multec vezérlők. Évjárat passz, de az biztos, hogy nem a diag csatitól függ (10 vagy 16), hanem az ECU-tól. Nekem 16pin-es, 96-os X16XEL, és összekötve semmit sem villog a CE, csak kialszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 nembiztos,hogy elárulja neki azt, hogy az immo-ja töketlenkedik ez az hogy a relénél össze zártam az ac pumpát és ugy megy de ha hátul probálom a tanknál ki mérni gyjtáskor akkor semmi áram nem megy hátra ez lehet immo?? hogy letiltott?? de mitöl?? kész káosz!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 ez az hogy a relénél össze zártam az ac pumpát és ugy megy de ha hátul probálom a tanknál ki mérni gyjtáskor akkor semmi áram nem megy hátra ez lehet immo?? hogy letiltott?? de mitöl?? kész káosz!!! Ha van tartalék kulcs próbáld meg azzal indítani. Ha nem megy a kollégák majd mondják az okosabb dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Ha van tartalék kulcs próbáld meg azzal indítani. Ha nem megy a kollégák majd mondják az okosabb dolgokat. Ez a bajom hogy a kulcsok amik inditják az autót másolt kulcsok!!! És akkor em értem hogyan ment eddig??? Ez komcsin nem értem!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Ez a bajom hogy a kulcsok amik inditják az autót másolt kulcsok!!! És akkor em értem hogyan ment eddig??? Ez komcsin nem értem!!! Az nem baj ha másoltak, csak legyen meg a kulcsfejben az immo(egy kis fekete műanyag valami) Vagy eddig sem volt benne? Így vetted az autót másolt kulcsokkal vagy már te csináltattad őket kicsit írj info-t Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 nem vágom!!! bocsikaez az hogy a relénél össze zártam az ac pumpát és ugy megy de ha hátul probálom a tanknál ki mérni gyjtáskor akkor semmi áram nem megy hátra ez lehet immo?? hogy letiltott?? de mitöl?? kész káosz!!! Na akkor, itt a válasz, amit már tegnap megadtam, csak lusta voltál oda is benézni, ahova még beírtad pluszba. Ezért kell 1, azaz egy, tehát _egy_ helyre beírni a kérdésed. Itt elolvashatod: Link Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Az nem baj ha másoltak, csak legyen meg a kulcsfejben az immo(egy kis fekete műanyag valami) Vagy eddig sem volt benne? Így vetted az autót másolt kulcsokkal vagy már te csináltattad őket kicsit írj info-t már igy vettem az autót!!! Nics benne olyan mint a gyári kulcsukba!!! csak villog gyujtáson a sárga lámpa és nem indlul!! ilyesmit soha nem láttam még hogy gyujtáso csak villog!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Na akkor, itt a válasz, amit már tegnap megadtam, csak lusta voltál oda is benézni, ahova még beírtad pluszba. Ezért kell 1, azaz egy, tehát _egy_ helyre beírni a kérdésed. Itt elolvashatod: Link el olvastam bocsika de nem nagyon vagyok jártas az oldalon mert ugye az opellal nem sürün van baj:) de ha van akkor meg nagy!!!! De amgy kiprobáltam másik immót meg kulcsot de gy se semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 már igy vettem az autót!!! Nics benne olyan mint a gyári kulcsukba!!! csak villog gyujtáson a sárga lámpa és nem indlul!! ilyesmit soha nem láttam még hogy gyujtáso csak villog!! Hát akkor kérdezd meg azt akitől vetted hogy hova rakta az immobilisereket. Ennek az a lényege hogy van egy vevő a gyújtáskapcsolónál egy adó meg a kulcs fejében. Csak így lehet indítani az autót. Ha simán másolt kulccsal akarod indítani immobiliser adója nélkül pontosan az lesz a végeredmény ami a te problémád. Lertiltja az ac-t és nem tudod indítani az autót csak tekerteted feleslegesen. Én arra gondolok, hogy az okoska akitől vetted az immobiliser adóját beragasztotta valahova a burkolat alá hogy induljon az autó bármiylen kulccsal. Esetleg egy kátyúba mentél vagy valami, elengedett a ragasztás és leesett az immo adója, így már nem érzékeli és ezért nemtudod már indítani. Ez az én összeesküvés elméletem de lehet hogy hülyeség majd mások mondanak okosabbat. Vegyél egy bontott gyújtáskapcsolót hozzá való kulcsokkal, azt már nemtudom, hogy az elektronika elfogadja-e ezt a megoldást, aki tudja szóljon hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Hát akkor kérdezd meg azt akitől vetted hogy hova rakta az immobilisereket. Ennek az a lényege hogy van egy vevő a gyújtáskapcsolónál egy adó meg a kulcs fejében. Csak így lehet indítani az autót. Ha simán másolt kulccsal akarod indítani immobiliser adója nélkül pontosan az lesz a végeredmény ami a te problémád. Lertiltja az ac-t és nem tudod indítani az autót csak tekerteted feleslegesen. Én arra gondolok, hogy az okoska akitől vetted az immobiliser adóját beragasztotta valahova a burkolat alá hogy induljon az autó bármiylen kulccsal. Esetleg egy kátyúba mentél vagy valami, elengedett a ragasztás és leesett az immo adója, így már nem érzékeli és ezért nemtudod már indítani. Ez az én összeesküvés elméletem de lehet hogy hülyeség majd mások mondanak okosabbat. Vegyél egy bontott gyújtáskapcsolót hozzá való kulcsokkal, azt már nemtudom, hogy az elektronika elfogadja-e ezt a megoldást, aki tudja szóljon hozzá. Nem. Tudtommal a transzponderek kódjai be vannak írva az ECU szoftverébe. Az ECU azt is tudja, hogy most a tartalék vagy a főkulcsot használod. Tehát mindenképp programoztatni kell belé az új transzpondereket, ha cserélődnek. Először immo karikát cserélnék, lehet az halta meg magát, vagy valahol nem jut el a jel az ECU-ig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nem. Tudtommal a transzponderek kódjai be vannak írva az ECU szoftverébe. Az ECU azt is tudja, hogy most a tartalék vagy a főkulcsot használod. Tehát mindenképp programoztatni kell belé az új transzpondereket, ha cserélődnek. Először immo karikát cserélnék, lehet az halta meg magát, vagy valahol nem jut el a jel az ECU-ig. De írta, hogy nincsenek meg a gyári kulcsok :lol: Csak másolt kulcsok immo-k nélkül. Érti uram? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 De írta, hogy nincsenek meg a gyári kulcsok :) Csak másolt kulcsok immo-k nélkül. Érti uram? :P Te arra gondoltál, hogy bontott gyújtáskapcsoló, kulcsokkal. Nyilván akkor a kulcsokba legyen a transzponder is. :lol: De azokat nem fogja elfogadni, hacsak nem veszi meg hozzá az ECU-t is a gyújtáskapcsolóval, immokarikával és kulcsokkal együtt. :lol: Persze akkor kell találni olyan ECU-t, ami jó a motorjához, amihez megvan az immokarika és a két kulcs. ;) Vagy programoztatja a két új kulcsot. :) Amúgy akkor eddig hogy működött a kocsija? Ha csak másolt kulcsok. :lol: Egyikben biztos van transzponder ezekszerint, ha eddig használta, csak valamiért meghót az immo rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Te arra gondoltál, hogy bontott gyújtáskapcsoló, kulcsokkal. Nyilván akkor a kulcsokba legyen a transzponder is. :) De azokat nem fogja elfogadni, hacsak nem veszi meg hozzá az ECU-t is a gyújtáskapcsolóval, immokarikával és kulcsokkal együtt. :lol: Persze akkor kell találni olyan ECU-t, ami jó a motorjához, amihez megvan az immokarika és a két kulcs. ;) Vagy programoztatja a két új kulcsot. :) Amúgy akkor eddig hogy működött a kocsija? Ha csak másolt kulcsok. :P Egyikben biztos van transzponder ezekszerint, ha eddig használta, csak valamiért meghót az immo rendszer. Én is ezt nem értem hogyan müködött mikor másolt kulcsok vannak és egy éve igy járok vele!! és az a drva hogy állo helyébe makkant meg!! Am én meg ugy tudom hogy másik immo karikát meg a kulcsokat meg kell tanittani az ecunak!! Nem lehet valahogy ki ütni az immoját??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Én is ezt nem értem hogyan müködött mikor másolt kulcsok vannak és egy éve igy járok vele!! és az a drva hogy állo helyébe makkant meg!! Am én meg ugy tudom hogy másik immo karikát meg a kulcsokat meg kell tanittani az ecunak!! Nem lehet valahogy ki ütni az immoját??? Nem lehet hogy a chip a burkolat alá volt beragasztva? Láttam már ilyen kókány megoldást és másolt kulccsal gyönyörűen ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nem lehet hogy a chip a burkolat alá volt beragasztva? Láttam már ilyen kókány megoldást és másolt kulccsal gyönyörűen ment. Ugyanezt feltételezem, Elhagyták az egyik kulcsot ezért a megmaradt egy immo-t beragasztották a kormányburkolatba így működött volna 20 sima kulccsal is csakhogy eladásnál induljon mindkettő kulccsal az autó. Én megnézném a burkolat belsejét, nem-e látszanak ragasztás bütykölés nyomok. Valamint a szőnyegen is körbenéznék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Hát barátaim nagyon nagyot segitettetek mert fülembeültettétk a bogarat hogy nem e a darabka be va ragasztva valahova de igazatok van le mentem garázsba most jutott eszembe hogy az immo körül fekete szikszallag volt én azt le csavartam azt le dobtam mert kerestem olya áram kört ami a gyjtás kapcsoló 1 es álásában van áram de nllá pedig ne legyen (rádióhóz)) a tápnak de nem találtam sehol ezért akkor visza akartam rakni mident de mondom elinditom hogy vissza dgtam e mindet hát nem indlt az ideg szét ......!!!!! Ugyhogy most hogy irtátok ezt a kis darabka elméletet be igazolodott ez nemjtott volna soha az eszembe miért volt rajta a szikszalag de mostmár vágom!!!!!! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek adosa vok mindenkinek!! Nagy kokány volt akkor az elözö tlaj vagy nem tom mit csinált a gyári kulcsal biztos meg ette a kutya!! csak itt nem jött be a hashajtó!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Hát barátaim nagyon nagyot segitettetek mert fülembeültettétk a bogarat hogy nem e a darabka be va ragasztva valahova de igazatok van le mentem garázsba most jutott eszembe hogy az immo körül fekete szikszallag volt én azt le csavartam azt le dobtam mert kerestem olya áram kört ami a gyjtás kapcsoló 1 es álásában van áram de nllá pedig ne legyen (rádióhóz)) a tápnak de nem találtam sehol ezért akkor visza akartam rakni mident de mondom elinditom hogy vissza dgtam e mindet hát nem indlt az ideg szét ......!!!!! Ugyhogy most hogy irtátok ezt a kis darabka elméletet be igazolodott ez nemjtott volna soha az eszembe miért volt rajta a szikszalag de mostmár vágom!!!!!! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek adosa vok mindenkinek!! Nagy kokány volt akkor az elözö tlaj vagy nem tom mit csinált a gyári kulcsal biztos meg ette a kutya!! csak itt nem jött be a hashajtó!!!!! Ugye megmondtam... Én is kókányostól vettem így van okom rosszat gondolni. Ragaszd visszaés go!! Sok szerencsét! Ja és ha rádiót akarsz gyújtás nélkül, vidd el az autót egy villamossági szerelőhöz. Kell hozzá másik kapcsolót rendelni és menni fog a rádió. Kb 3-4 ezer forint Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Ugye megmondtam... Én is kókányostól vettem így van okom rosszat gondolni. Ragaszd visszaés go!! Sok szerencsét! Ja és ha rádiót akarsz gyújtás nélkül, vidd el az autót egy villamossági szerelőhöz. Kell hozzá másik kapcsolót rendelni és menni fog a rádió. Kb 3-4 ezer forint Nem gyári rádiónál csak meg kell fordítani a kettő tápvezetéket. :lol: Az egyik a gyújtáskapcsolt a másik az állandó akksis. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nem gyári rádiónál csak meg kell fordítani a kettő tápvezetéket. :lol: Az egyik a gyújtáskapcsolt a másik az állandó akksis. :) Bocs én abból indultam ki, hogy nekem nem gyári a rádió ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Bocs én abból indultam ki, hogy nekem nem gyári a rádió :lol: Pont, hogy nem gyári rádiónál kell megfordítani. Gyárinál meg úgy kell hagyni. Nekem gyári CAR400 van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Pont, hogy nem gyári rádiónál kell megfordítani. Gyárinál meg úgy kell hagyni. Nekem gyári CAR400 van. :) Szart se értesz te az opelekhez! :lol: ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Szart se értesz te az opelekhez! :lol: ;) :) Ezekszerint én sem, mivel a villanyszerelő azt mondta, cserélni kell. Viszont még csak árajánlatot kértem úgyhogy nem fizettem a semmiért sokat. Szóval melyik két vezetéket kell megfordítani a gyújtáskapcsolóban, hogy működjön a NEM gyári rádió és esetleg az elektromos ablak is gyújtás nélkül? Holnap ezt is megkell csinálnom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Ugye megmondtam... Én is kókányostól vettem így van okom rosszat gondolni. Ragaszd visszaés go!! Sok szerencsét! Ja és ha rádiót akarsz gyújtás nélkül, vidd el az autót egy villamossági szerelőhöz. Kell hozzá másik kapcsolót rendelni és menni fog a rádió. Kb 3-4 ezer forint A rádió csatlakozóján cserélj vezetéket ne a gyújtáskapcsolónál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts