Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Csáó! Mi a pontos neve és honnan tudnék olyan műanyag tipliket szerezni (3-3 darabot) amik a fényszórókat tartják a homlokfalba?

Aki szedett már ki első fényszórót bizonyára tudja mi kell nekem. Köszi

Csergőnél, a legtöbb autós boltban, norautoban lehet kapni patentokat, bolhákat, és ilyen műanyag vackokat. De ha a környéken bontanak autót (nem feltétlen astrát) ott is biztos hozzádvágják, akár ingyen is, mert általában úgysem lehet eladni ilyeneket :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csáó! Mi a pontos neve és honnan tudnék olyan műanyag tipliket szerezni (3-3 darabot) amik a fényszórókat tartják a homlokfalba?

Aki szedett már ki első fényszórót bizonyára tudja mi kell nekem. Köszi

A száma: 12 16 957, sztem Opel márkakerben, szervizben tudnak adni neked.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Nah,sikerült bekötnöm a lamdba szondát,és hááát,érezhető a változás:Dolyan alapjáratom lett,hogy alig hallani a kocsi hangját,pedig azért ott a cső alatta:Dnem ingadozik már az alapjáratom,kitakaritottam a fojtószelepet is.....de a torpanás maradt,az viszont már a benzinszűrő lesz:D:D

Örülök. Sárga hibalámpa világít még?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A csomagtérajtó zárjával játszok, mert azt hiszem bele van törve a betétbe egy kulcs..

Odáig eljutottam, hogy itt van előttem ez a króm színű henger, benne a zárbetét.

Hogy tudnék hozzáférni a lamellákhoz?

Központi zár amúgy nyitja az ajtót, csak mégis megnézném miért nem megy bele a kulcs a zárba..

Szerk.: nincs beletörve kulcs, csak egyszerűen nem megy bele.. így viszont nem lehet kiszedni a házból a betétet, mert nyitás közben kellene elfordítani a házat, hogy kihúzhassam. Feltörni (szétverni) lehet, de azzal nem vagyok előrébb.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A csomagtérajtó zárjával játszok, mert azt hiszem bele van törve a betétbe egy kulcs..

Odáig eljutottam, hogy itt van előttem ez a króm színű henger, benne a zárbetét.

Hogy tudnék hozzáférni a lamellákhoz?

Központi zár amúgy nyitja az ajtót, csak mégis megnézném miért nem megy bele a kulcs a zárba..

Szerk.: nincs beletörve kulcs, csak egyszerűen nem megy bele.. így viszont nem lehet kiszedni a házból a betétet, mert nyitás közben kellene elfordítani a házat, hogy kihúzhassam. Feltörni (szétverni) lehet, de azzal nem vagyok előrébb.

Volt hogy nekem se, ill. nagyon nehezen ment bele a kulcs de elfordítani nem tudtam! Én is kiszereltem és kimosattam wd40-el! Tele volt homokkal! Azóta olyan mint a gyári!

Link to comment
Megosztás:

Volt hogy nekem se, ill. nagyon nehezen ment bele a kulcs de elfordítani nem tudtam! Én is kiszereltem és kimosattam wd40-el! Tele volt homokkal! Azóta olyan mint a gyári!

Belenéztem a zárba lámpával, kimostam, de a két pöcök, ami megvezeti a kulcsot pont fordítva van, mint a kulcson..

Esélyes, hogy nem gyári a csomagtérajtóm és lehet, hogy elfelejtették cserélni a zárat..

Link to comment
Megosztás:

Hali tudna segiteni valaki hogy miert villog folyamatosan az f astrámon a motorcontrol??? És nem is indl az auto!!! Köszi

Villogtass hibakódokat és nagyjából megtudod :lol:

Diag csati A és B lábát kösd össze, gyújtás és írd fel a kódokat.

Szerk.: Illetve ha 16 lábú a diag csatlakozód, akkor 5-ös, 6-os lábat kösd össze ;)

Link to comment
Megosztás:

Villogtass hibakódokat és nagyjából megtudod :lol:

Diag csati A és B lábát kösd össze, gyújtás és írd fel a kódokat.

Szerk.: Illetve ha 16 lábú a diag csatlakozód, akkor 5-ös, 6-os lábat kösd össze ;)

Az meg volt már fordulaszám jeladó rossz jel de azt már ki cseréltem és semmi!!!!

De azt nem vágom miért villog gyljáson folyamatosan az ac müködik és nem értem!!!??????

Link to comment
Megosztás:

Az meg volt már fordulaszám jeladó rossz jel de azt már ki cseréltem és semmi!!!!

De azt nem vágom miért villog gyljáson folyamatosan az ac müködik és nem értem!!!??????

Tök jó lenne, ha nem 42 helyre írnád be ugyanazon kérdésed, hanem csak 1-be, azaz egybe. Tehát egy topicba. :lol: (Csakmert megválaszoltam a kérdésedet. :) Remélem meg tudod keresni. ;))

Link to comment
Megosztás:

Villogtass hibakódokat és nagyjából megtudod :lol:

Diag csati A és B lábát kösd össze, gyújtás és írd fel a kódokat.

Szerk.: Illetve ha 16 lábú a diag csatlakozód, akkor 5-ös, 6-os lábat kösd össze ;)

nembiztos,hogy elárulja neki azt, hogy az immo-ja töketlenkedik
Link to comment
Megosztás:

Azért faggasd ki ez alapján.

Nem akarok hülyeséget csinálni ezért előbb kérdezek. Néha felvillan a checkengine és kíváncsi lennék mi baja. Tehát X16XEL leveszem a biztitáblát 5-6 pin-t összekötöm egy vezetékkel. gyújtást adok majd számolom a villogó CE-t és jegyzetelek? Egyből a hibát villogja vagy esetleg valami mást is? Köszi

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok hülyeséget csinálni ezért előbb kérdezek. Néha felvillan a checkengine és kíváncsi lennék mi baja. Tehát X16XEL leveszem a biztitáblát 5-6 pin-t összekötöm egy vezetékkel. gyújtást adok majd számolom a villogó CE-t és jegyzetelek? Egyből a hibát villogja vagy esetleg valami mást is? Köszi

Ha 16 lábú a diag csatid, akkor igen, 5-6 áthidal, és gyújtás.

Háromszor azt fogja villogni hogy 12, majd jön a hibakód, ha van. Háromszor villogtatja a hibakódot is egymásután, majd kezdi előről a 12-esekkel.

Egymás után többször is kell jelentkeznie a hibának, hogy eltárolja az ECU, így nem biztos hogy lesz valami..

Így csak a hibakódot villogja ki, de pl. az hogy "Lambda-szonda feszültség alacsony" az nem biztos hogy a szonda hibája, hanem tényleg rossz értéket mér :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha 16 lábú a diag csatid, akkor igen, 5-6 áthidal, és gyújtás.

Háromszor azt fogja villogni hogy 12, majd jön a hibakód, ha van. Háromszor villogtatja a hibakódot is egymásután, majd kezdi előről a 12-esekkel.

Egymás után többször is kell jelentkeznie a hibának, hogy eltárolja az ECU, így nem biztos hogy lesz valami..

Így csak a hibakódot villogja ki, de pl. az hogy "Lambda-szonda feszültség alacsony" az nem biztos hogy a szonda hibája, hanem tényleg rossz értéket mér ;)

Megyek megnézem és visszatérek a válasszal :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha 16 lábú a diag csatid, akkor igen, 5-6 áthidal, és gyújtás.

Háromszor azt fogja villogni hogy 12, majd jön a hibakód, ha van. Háromszor villogtatja a hibakódot is egymásután, majd kezdi előről a 12-esekkel.

Egymás után többször is kell jelentkeznie a hibának, hogy eltárolja az ECU, így nem biztos hogy lesz valami..

Így csak a hibakódot villogja ki, de pl. az hogy "Lambda-szonda feszültség alacsony" az nem biztos hogy a szonda hibája, hanem tényleg rossz értéket mér :lol:

Nem minden ECU villogja a 12-t, még akkor sem, ha nincs hiba. Enyém is egyből a hibakódokkal kezdi, de ha nincs hiba, akkor felvillan aztán kialszik és onnantól kezdve nem villan fel.

Link to comment
Megosztás:

Nem minden ECU villogja a 12-t, még akkor sem, ha nincs hiba. Enyém is egyből a hibakódokkal kezdi, de ha nincs hiba, akkor felvillan aztán kialszik és onnantól kezdve nem villan fel.

Felvillan majd kialszik. Ezekszerint nincs hiba. Pár napja láttam utoljára a CE-t, úgynézki nem volt megjegyzésre méltó :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem minden ECU villogja a 12-t, még akkor sem, ha nincs hiba. Enyém is egyből a hibakódokkal kezdi, de ha nincs hiba, akkor felvillan aztán kialszik és onnantól kezdve nem villan fel.

Gondolom évjárathoz van köze, nem? Hogy régi vagy újfajta diag csati.

Nekem akkor világított hibalámpa, mikor 160-nal mentünk autópályán 4 utassal emelkedőn xD

De sajnos nem tudtam meg mi jelzett :lol: Valószínű user error volt..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.