Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

hát,ha nem lennék pofátlan....de az vagyok,leirnád nekem mégegyszer,ha nagyon nagyon szépen megkérlek???:lol::D:D

Elektromos topic, 1233 oldal, #24654 hozzászólás.

Akkor szerezz egy multimétert, keresd meg a lambda 4 vezetéke közül azt a 2-t, amelyik között pár ohm ellenállást tudsz mérni, azok a fűtés vezetékei. Az autó vezetékei közül ezek a barna-piros és a piros-kék vezetékek lesznek. A lambda másik két vezetéke az autó barna-fehér és barna-fekete vezetékére megy.
Link to comment
Megosztás:

Jó estét Cartársak!

Nos ma szerencsém volt jobban is meghallgatni azt a bizonyos hangot.

Most úgy vélem, hogy nem is igazán "pff" hang ez, hanem inkább egy valami féle puffogás...amit már nem csak leállításkor hallok, hanem menet közben is pl olyan 30-as tempó elérésénél, sőt valamikor többször is hallom menet közben olyan 50-es tempóig. Nekem olyan mintha valami fedél kinyílna vagy valami efféle.

A forrása számomra továbbra is a középkonzol felöl jön.

Esetleg erre is tudtok valamint mondani, mi is lehetne ez?

Előre is köszönöm! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Ki szeretném cserélni az ablakmosó spricnijét olyanra ami szórja a folyadékot nem csak 2-2 helyre nyomja.

Próbálkozott már valaki ezzel? Melyik autójé passzolhat f astrába? Köszönöm a választ!!

Meg nem mondom melyik Opeles oldalon (talán a lengyel fórumon) volt egy leirás, amiben Insignia fújókáját tették át Astrába, az nagyon szépen permetezett :lol:

Megpróbálom előkeresni!

Link to comment
Megosztás:

Jó estét Cartársak!

Nos ma szerencsém volt jobban is meghallgatni azt a bizonyos hangot.

Most úgy vélem, hogy nem is igazán "pff" hang ez, hanem inkább egy valami féle puffogás...amit már nem csak leállításkor hallok, hanem menet közben is pl olyan 30-as tempó elérésénél, sőt valamikor többször is hallom menet közben olyan 50-es tempóig. Nekem olyan mintha valami fedél kinyílna vagy valami efféle.

A forrása számomra továbbra is a középkonzol felöl jön.

Esetleg erre is tudtok valamint mondani, mi is lehetne ez?

Előre is köszönöm! ;)

Az szerintem több mint 100%ban a külső/belső levegő keringetőnek a zárófedele lesz. Lehetséges hogy valahol megtört a vákuumcső, vagy esetleg kilyukadt és ezért ugrál ki be. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Meg nem mondom melyik Opeles oldalon (talán a lengyel fórumon) volt egy leirás, amiben Insignia fújókáját tették át Astrába, az nagyon szépen permetezett :lol:

Megpróbálom előkeresni!

Az szuper lenne köszönöm. Unalmas óráimban pont ráérnék ilyet csinálni, ha meg nem jön össze akkor így jártam de egy próbát megér.

Amit találtam az még esetleg az új fiát panda fúvókája lehet de ez csak kép alapján alkotott feltételezés.

Várom a választ!!! ;) :)

Link to comment
Megosztás:

Az szuper lenne köszönöm. Unalmas óráimban pont ráérnék ilyet csinálni, ha meg nem jön össze akkor így jártam de egy próbát megér.

Amit találtam az még esetleg az új fiát panda fúvókája lehet de ez csak kép alapján alkotott feltételezés.

Várom a választ!!! :lol: ;)

Szerintem át lehet tenni sok fúvókát, csupán a motorháztetőn vágott lyuknak kell stimmelnie, vagy valahogyan meghekkelni hogy stimmeljen, pl belülről egy alátéttel fogatod meg, nem az eredeti lyukon. Csak arra kell ügyelni, hogy ne tudjon elcsúszni és legyen akkora, hogy takarja az eredeti furatot :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Ki szeretném cserélni az ablakmosó spricnijét olyanra ami szórja a folyadékot nem csak 2-2 helyre nyomja.

Próbálkozott már valaki ezzel? Melyik autójé passzolhat f astrába? Köszönöm a választ!!

A G-Astráé-is szépen permetez. Én azt akarom be rakni.. Bár nekem már ki van iktatva a géptetőből, tehát levél rácsba megy. Nekem annyira nem számít a méret és a befogatása... De te ha a motorháztetőbe akarod. akkor számít. És lehet a g astra nem lesz jó bele.

Viszont láttam bmw-nek az ablak spricniét ami fűthető is volt. 5ezer körül volt....

Link to comment
Megosztás:

Az szuper lenne köszönöm. Unalmas óráimban pont ráérnék ilyet csinálni, ha meg nem jön össze akkor így jártam de egy próbát megér.

Amit találtam az még esetleg az új fiát panda fúvókája lehet de ez csak kép alapján alkotott feltételezés.

Várom a választ!!! :lol: ;)

Megtaláltam, lengyelül van, de Google Translate le tudja fordítani :)

http://www.astra.auto.pl/content/view/332/48/

De nem a gyári fúvóka helyére építik be, így nekem annyira nem tetszik mondjuk..

De egy csomó hasznos leírás van az oldalon, pl. motorháztető teleszkóp beépítés :)

Link to comment
Megosztás:

Az szerintem több mint 100%ban a külső/belső levegő keringetőnek a zárófedele lesz. Lehetséges hogy valahol megtört a vákuumcső, vagy esetleg kilyukadt és ezért ugrál ki be. :lol:

Köszönöm...igen-igen én is valami ilyesmire gondoltam...ráadásul ahogy emlékszem a levegő-keringető gomb be volt kapcsolva.

Szóval elvileg ha azt kikapcsolom a középkonzolon akkor ez a hang megszűnik, szerinted? Ezt én hogy tudom a legegyszerűbben megnézni, hogy mi van akár a csővel, akár a fedéllel?

Előre is köszönöm! ;)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm...igen-igen én is valami ilyesmire gondoltam...ráadásul ahogy emlékszem a levegő-keringető gomb be volt kapcsolva.

Szóval elvileg ha azt kikapcsolom a középkonzolon akkor ez a hang megszűnik, szerinted? Ezt én hogy tudom a legegyszerűbben megnézni, hogy mi van akár a csővel, akár a fedéllel?

Előre is köszönöm! :lol:

Elvileg ha kikapcsolod, akkor meg kell szűnnie. Ha egyáltalán működik, mert lehet annyira szétjött, elengedte valami, hogy céltalanul csapódik, ide vagy oda, az a csappantyú.

Nem tudom hogy a te autódban honnan jön az ehhez szükséges vákuum cső, az GSimben annó a fékrásegítő egyik vákuum csövén volt egy becsatlakozás és onnan kapta a vákuumot. Viszont a belteret még annyira nem bombáztam szét egyik autómon sem hogy tudjam hogy ez hol helyezkedik el és kb mit kell hozzá szétszedni hogy lásd. Ezt majd a többiek leírják, vagy olvass vissza a fűtés topicban, hátha le van írva valami erről ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem találom, pedig biztos volt erre felé szó a dologról: piros matrica (2-es környezetvédelmi osztályba sorolták legutóbb az én kocsimat is) :lol:

Következő szmog előtt szeretném lecseréltetni kékre. Valaki kért már C14SE motorról EURO II. igazolást, ami az NKH-nak kell az átminősítéshez? Jogilag tájékoztatva vagyok már rendesen, tudom hogy csak a '96 előtt forgalomba helyezetteknél kérik ezt az igazolást. Motortípusra adják vagy motorszámra? Ha valakinek van, azzal én is élhetek az NKH előtt?

Írjon aki végigjárta már ezt az ösvényt az átminősítésért vagy tudja a tutit hogy megkapjam!

Majd benézek.

Csáo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem találom, pedig biztos volt erre felé szó a dologról: piros matrica (2-es környezetvédelmi osztályba sorolták legutóbb az én kocsimat is) :lol:

Következő szmog előtt szeretném lecseréltetni kékre. Valaki kért már C14SE motorról EURO II. igazolást, ami az NKH-nak kell az átminősítéshez? Jogilag tájékoztatva vagyok már rendesen, tudom hogy csak a '96 előtt forgalomba helyezetteknél kérik ezt az igazolást. Motortípusra adják vagy motorszámra? Ha valakinek van, azzal én is élhetek az NKH előtt?

Írjon aki végigjárta már ezt az ösvényt az átminősítésért vagy tudja a tutit hogy megkapjam!

Majd benézek.

Csáo

Szerintem nem fogsz kapni.

Nekem pont ma műszakizott a kocsi, és anélkül, hogy kértem volna automatikusan átsorolták a 4-esbe. És kapott egy szép kék plakettet. ;) Már csak az ocsmányirodában kell a forgalmit cseréltetni, meg felnyalatni a műszaki címkét a rencámra.

C-sekre szerintem nem adnak, és a határévszám 96. Előtte esélytelen. De majd nálam ideológiailag jobban képzett elvtársak megmondják... :)

Link to comment
Megosztás:

Elvileg ha kikapcsolod, akkor meg kell szűnnie. Ha egyáltalán működik, mert lehet annyira szétjött, elengedte valami, hogy céltalanul csapódik, ide vagy oda, az a csappantyú.

Nem tudom hogy a te autódban honnan jön az ehhez szükséges vákuum cső, az GSimben annó a fékrásegítő egyik vákuum csövén volt egy becsatlakozás és onnan kapta a vákuumot. Viszont a belteret még annyira nem bombáztam szét egyik autómon sem hogy tudjam hogy ez hol helyezkedik el és kb mit kell hozzá szétszedni hogy lásd. Ezt majd a többiek leírják, vagy olvass vissza a fűtés topicban, hátha le van írva valami erről :lol:

Értem, nagyon köszönöm, majd megnézem, meg majd úgyis kell vinnem szerelő ismerőshöz, megkérdem tőle is ;)...mert elvégre nem olyan nagy gond remélem...és még annyira nem is zavaró a hang.

Link to comment
Megosztás:

Értem, nagyon köszönöm, majd megnézem, meg majd úgyis kell vinnem szerelő ismerőshöz, megkérdem tőle is :lol:...mert elvégre nem olyan nagy gond remélem...és még annyira nem is zavaró a hang.

Van a fűtőrendszerről robbantott ábrám, ha érdekel átküldhetem, de legalább egy napos játék szétbontani mindent és átnézegetni, ami jelenleg csak 1 fűtött garázsban oldható meg szerintem.. ;)

C16NZ-nél is a fékrásegítőtől megy a vákumcső, a ventillátornál bújik be, vékony fekete.

Lehet a szerelőd már találkozott a hibával és tudja hova kell nyúlni :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Nah,sikerült bekötnöm a lamdba szondát,és hááát,érezhető a változás:Dolyan alapjáratom lett,hogy alig hallani a kocsi hangját,pedig azért ott a cső alatta:Dnem ingadozik már az alapjáratom,kitakaritottam a fojtószelepet is.....de a torpanás maradt,az viszont már a benzinszűrő lesz:D:D

Link to comment
Megosztás:

Van a fűtőrendszerről robbantott ábrám, ha érdekel átküldhetem, de legalább egy napos játék szétbontani mindent és átnézegetni, ami jelenleg csak 1 fűtött garázsban oldható meg szerintem.. :lol:

C16NZ-nél is a fékrásegítőtől megy a vákumcső, a ventillátornál bújik be, vékony fekete.

Lehet a szerelőd már találkozott a hibával és tudja hova kell nyúlni :P

Hát igen én is ebben reménykedem, hogy tudja mi merre van...mert sajnos most jelenleg nem adatott meg a fűtött garázs :) ;)

Amennyiben majd ő sem tudja mihez kezdjen...lehet szükség lesz arra ábrára :)

De mindenképpen köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.