Dáwid Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 és zörög azon a kib*szott műanyagon, ami cseppet idegtépő is. :lol: Nekem már nem ;) G-astra kulcs feje hosszabb, és kiáll a kapcsolóból annyira, hogy ne érjen hozzá, de annyira nem, hogy a lábamat zavarja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphoto...038237090_n.jpg A műhelyáraim... ;) Az egyik érdi gumis is ezekkel az órabérekkel dolgozik.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Sikeres műszaki vizsgán vagyunk túl az autómmal. :P Mire odaértem gyalog a vizsgabázisra, már le volt mérve a fék és a lengéscsillapítás és rám vártak a papírokkal. :lol: 50 ezerbe volt a kasztnizás, 23,2 ezer meg a vizsga. Környezetvédelmin meg elég messze van a bukástól. ;) Abban az 50 ezerben mondjuk a termosztátcsere is benne volt, viszont nem az volt a baj. :) Műszeregység. :lol: (Amúgy gyári GM termosztát volt benne. :lol: Made in USA :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Sikeres műszaki vizsgán vagyunk túl az autómmal. ;) Mire odaértem gyalog a vizsgabázisra, már le volt mérve a fék és a lengéscsillapítás és rám vártak a papírokkal. :) 50 ezerbe volt a kasztnizás, 23,2 ezer meg a vizsga. Környezetvédelmin meg elég messze van a bukástól. :lol: Nekem 21490 Ft volt a vizsga. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Nekem 21490 Ft volt a vizsga. Gondolom te nem kék plakettet kaptál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 A rövidebb difi miért lenne nekem jobb? :lol: Feri meg hogy figyel. ;) Tápiószecső videóján láttam,hogy 5000 felett érzi igazán jól magát a motorja (meg a 6500 teljesítménycsúcs a CS adatlapon). Én próbálkoznék rövidebb difivel,pörgős motor-rövid váltó jó páros. Nekem kb. 5000-es teljesítménycsúcshoz, 3000es nyomatékcsúcsnál van 3.94 difi f13wr-el,annak ideális ez a páros. Ha nem rögtön dificserével,de kisebb kölcsön kerékkel én megpróbálkoznék,az nem kerül semmibe.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Tápiószecső videóján láttam,hogy 5000 felett érzi igazán jól magát a motorja (meg a 6500 teljesítménycsúcs a CS adatlapon). Én próbálkoznék rövidebb difivel,pörgős motor-rövid váltó jó páros. Nekem kb. 5000-es teljesítménycsúcshoz, 3000es nyomatékcsúcsnál van 3.94 difi f13wr-el,annak ideális ez a páros. Ha nem rögtön dificserével,de kisebb kölcsön kerékkel én megpróbálkoznék,az nem kerül semmibe.... Melyik videó az? Szerintem a publikus videóim mind a régi váltóval készültek, bár ez sokat nem változtat a dolgon, a fordulat az fordulat. Egyébként 4000-től érzi jól magát az autó. Jelenleg CR váltója van, ezért most is rövid. ;) Nem osztom a minél rövidebb annál jobb elméletet. Optimumot kell keresni. Összehasonlításképp: kalkuláció A bal alsó ami most benne van, a bal felső ugyanez 3.94-el, a jobb alsó talán ami régen volt benne, a jobb felsőt már nem tudom mi. Mint látod a 74-es és a 94-es vég közt nem olyan nagy a különbség, nem vagyok benne biztos hogy egyáltalán érezhető lenne. Ár-érték arányban biztos nem éri meg, más szempontból pedig rontana is. A 74 azért jó, mert ezzel a leghosszabb az 1-es, ahol "legerősebb" az autó, nem mellesleg az 5 is hosszabb, ami kicsit kényelmesebbé teszi a normális utazást. A 4-es pedig pont megfelel lakott területen (a régi váltóval állandóan 3-4 közt kellett kapcsolni), de szintén nem forog sokat. Én mindenképpen a 4pillangóra szavazok. :lol: Azzal nem csak a virtuális lóerőket lehet gyűjteni. (A kis kerék próba becsapós lehet főleg alacsony fokozatban a kerekek eltérő tömege és a különböző méretű érintkező felületek miatt!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Melyik videó az? Szerintem a publikus videóim mind a régi váltóval készültek, bár ez sokat nem változtat a dolgon, a fordulat az fordulat. Egyébként 4000-től érzi jól magát az autó. Jelenleg CR váltója van, ezért most is rövid. ;) Nem osztom a minél rövidebb annál jobb elméletet. Optimumot kell keresni. Összehasonlításképp: kalkuláció A bal alsó ami most benne van, a bal felső ugyanez 3.94-el, a jobb alsó talán ami régen volt benne, a jobb felsőt már nem tudom mi. Mint látod a 74-es és a 94-es vég közt nem olyan nagy a különbség, nem vagyok benne biztos hogy egyáltalán érezhető lenne. Ár-érték arányban biztos nem éri meg, más szempontból pedig rontana is. A 74 azért jó, mert ezzel a leghosszabb az 1-es, ahol "legerősebb" az autó, nem mellesleg az 5 is hosszabb, ami kicsit kényelmesebbé teszi a normális utazást. A 4-es pedig pont megfelel lakott területen (a régi váltóval állandóan 3-4 közt kellett kapcsolni), de szintén nem forog sokat. Én mindenképpen a 4pillangóra szavazok. :lol: Azzal nem csak a virtuális lóerőket lehet gyűjteni. (A kis kerék próba becsapós lehet főleg alacsony fokozatban a kerekek eltérő tömege és a különböző méretű érintkező felületek miatt!) A kalkuláción látszik minden. Ha 4000től van kraft,akkor tényleg semmi értelme tovább rövidíteni. Nem tudtam,hogy wr-cr között ekkora a különbség,az f13wr-ből indultam ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Sikeres műszaki vizsgán vagyunk túl az autómmal. :P Mire odaértem gyalog a vizsgabázisra, már le volt mérve a fék és a lengéscsillapítás és rám vártak a papírokkal. :lol: 50 ezerbe volt a kasztnizás, 23,2 ezer meg a vizsga. Környezetvédelmin meg elég messze van a bukástól. ;) Abban az 50 ezerben mondjuk a termosztátcsere is benne volt, viszont nem az volt a baj. :) Műszeregység. :lol: (Amúgy gyári GM termosztát volt benne. :lol: Made in USA :)) Hol vizsgáztatnak ilyen drágán? Nekem tavaly az HKH-nál (állami szerv) valamivel 16 ezer fölött volt, a százasokra nem emlékszem. Az öcsém szintén a hatóságnál tegnap vizsgáztatta a kocsiját, és neki is 16 -17 között volt. Igaz, hogy úton útfélen látom, hogy hirdetik: "Vizsga MÁR 22 ezertől!" Na én ilyen helyre nem járok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Hol vizsgáztatnak ilyen drágán? Nekem tavaly az HKH-nál (állami szerv) valamivel 16 ezer fölött volt, a százasokra nem emlékszem. Az öcsém szintén a hatóságnál tegnap vizsgáztatta a kocsiját, és neki is 16 -17 között volt. Igaz, hogy úton útfélen látom, hogy hirdetik: "Vizsga MÁR 22 ezertől!" Na én ilyen helyre nem járok! :lol: Az nkh-nál (elvileg és jogszabály szerint) ha valamiért nem felel meg a vizsgán (mondjuk éppen elfáradt a katalizátor),akkor bukta és az azzal jár együtt,hogy leveszik a rendszámot. Amit persze visszakaphat az ember csak kicsit macerás traileren szervizbe-vizsgáztatni cipelni. A 16e a hatósági díj, abból úgy lesz 22,hogy próbavizsgát csinálnak és ha minden ok csak akkor kezdi el feltölteni az adatokat a vizsgabiztos,ha valami nem ok,akkor csak 6eft lesz bukó és lábon távozhatsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Én mindenképpen a 4pillangóra szavazok. :lol: Azzal nem csak a virtuális lóerőket lehet gyűjteni. Már csak kéne valami jó pillangósort szerezni. Ahogy láttam, GSX-R 600as meg 750esekről szokták megvenni a pillangósort és azt átalakítani. Még agyalok ezen a dolgon. A fő problémám ezzel az, hogy megint progiztatni kell a kocsit és nem merem akárkihez elvinni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/11..._ez_lesz_a_veg/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Már csak kéne valami jó pillangósort szerezni. Ahogy láttam, GSX-R 600as meg 750esekről szokták megvenni a pillangósort és azt átalakítani. Még agyalok ezen a dolgon. A fő problémám ezzel az, hogy megint progiztatni kell a kocsit és nem merem akárkihez elvinni. :lol: A programozás talán a legkönnyebb lépés ebben, bár tény hogy nem lehet akárkihez vinni. Viszont ha egyedi dolgot szeretnél, annak elég sok buktatója lesz. A motor pillangósorokat én is nézegettem anno, azok közül csak a régebbiek lesznek jók. Az újakban dupla sor pillangó van (mondjuk elég durva lenne dupla sorral megoldani ;) ). Az öntvényt pedig, ami hengerfejhez csatlakozik valószínűleg érdemesebb megvenni dBilas-tól. Ha belefogsz olvass és számolgass sokat előtte. Túl nagy csőátmérővel lomha lesz alul, túl kicsivel meg nem éred el a kívánt hatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Sziasztok! Keresgéltem a fórumban, és láttam, hogy már mindenféle (Kadett, Vectra, stb) ülést szereltetek be Fastrába. Viszont azt nem találtam meg sehol, hogy G astra ülést rakott-e be valaki. Plüss ülésem van gyárilag, az ajtókárpitok is ilyenek, és nem nagyon találok plüss első ülést a szétült, kihasadt üléseim helyett, viszont találtam egy pár plüss G astra ülést. Nem tudja valaki, hogy ezt be lehet-e szerelni? Van neki hely, meg ilyenek? Ha valaki tudna segíteni, az jó volna. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Az nkh-nál (elvileg és jogszabály szerint) ha valamiért nem felel meg a vizsgán (mondjuk éppen elfáradt a katalizátor),akkor bukta és az azzal jár együtt,hogy leveszik a rendszámot. Amit persze visszakaphat az ember csak kicsit macerás traileren szervizbe-vizsgáztatni cipelni. A 16e a hatósági díj, abból úgy lesz 22,hogy próbavizsgát csinálnak és ha minden ok csak akkor kezdi el feltölteni az adatokat a vizsgabiztos,ha valami nem ok,akkor csak 6eft lesz bukó és lábon távozhatsz. Így van. Itt is így történt tegnap. Gyors lemérte a srác a kocsit, átnézte és áldását adta rá. Utána ott toporzékolt az előcsarnokban az eladó srácnál, hogy írja már meg a papírokat. :lol: Tovább tartott az engedélyeztetés a szervnél, mint a mérések és átnézések. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 A programozás talán a legkönnyebb lépés ebben, bár tény hogy nem lehet akárkihez vinni. Viszont ha egyedi dolgot szeretnél, annak elég sok buktatója lesz. A motor pillangósorokat én is nézegettem anno, azok közül csak a régebbiek lesznek jók. Az újakban dupla sor pillangó van (mondjuk elég durva lenne dupla sorral megoldani ;) ). Az öntvényt pedig, ami hengerfejhez csatlakozik valószínűleg érdemesebb megvenni dBilas-tól. Ha belefogsz olvass és számolgass sokat előtte. Túl nagy csőátmérővel lomha lesz alul, túl kicsivel meg nem éred el a kívánt hatást. Minden megoldható, csak a kérdés merült fel bennem, hogy te majd az átlakított gépet akarod használni hétköznap is? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Minden megoldható, csak a kérdés merült fel bennem, hogy te majd az átlakított gépet akarod használni hétköznap is? :lol: Igen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Az ülést hiába veszi ki, nem lesz több csavar elérhető tőle. Az ajtó közepénél a fogantyú alatt lesz 2, meg a fogantyú tetején, a villanyablak-gombja alatt mégegy. A többi csavar, az az ajtó élen van alul, de ahhoz nem fér hozzá, hacsak nem fúrja át a küszöböt belülről. Ha a fölső csavarokat sikerül kiszedni, és a kárpitot lepattintani (jó idő van most ehhez, úgy fognak törni mint a ropi) akkor kis szerencsével el lehet húzni az ajtótól annyira, hogy a rudazatot el lehessen érni. Ha az ajtóba sikerül bejutni, akkor onnantól már szerintem nyert ügy :lol: Megoldodott, valami isteni csoda tortent... Éjszaka megunta magát lent tartani a rugó és ahogy hült az idő vagy nem tudom kiugrott. Reggel mentem le és nyitva volt az ajtó! Hozzá se mertem érni go OBI ! Vettem jó kis problémamegoldósprayt és megáztattam a zárat ami amugy a nemodafigyelesemnek koszonhetoen csont száraz volt egy kis porral fűszerezve. Nem is gondoltam volna... Na mindegy jól be vannak WD40-ezve szépen csukodnak záródnak és a hangjuk is baratsagosabb lett kicsit ;) Lényegében megusztam az üléskiszedést aminek nagyon örülök pont az említett idő és a műanyag bögyörikszek miatt amik ropik :) Az ötletet azért köszönöm :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Igen. ;) S szerinted használható marad majd és a fogyid is úgy fog alakulni, ahogy azt képzeled? :lol: Nem kevés szopás és pénznyelő vár rád, ha ebbe beleugrasz, azt ugye tudod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Az nkh-nál (elvileg és jogszabály szerint) ha valamiért nem felel meg a vizsgán (mondjuk éppen elfáradt a katalizátor),akkor bukta és az azzal jár együtt,hogy leveszik a rendszámot. Amit persze visszakaphat az ember csak kicsit macerás traileren szervizbe-vizsgáztatni cipelni. A 16e a hatósági díj, abból úgy lesz 22,hogy próbavizsgát csinálnak és ha minden ok csak akkor kezdi el feltölteni az adatokat a vizsgabiztos,ha valami nem ok,akkor csak 6eft lesz bukó és lábon távozhatsz. Én a vizsgára felkészítem a kocsit és be és kiméretek mindent amit illik és nem olyan hiba amit sofőri tapasztalatból fel kellene ismernem. 35 év alatt egyszer buktam fék miatt, (20 éve) de akkor is csak "ideiglenesre". Én a kocsit a vizsgán nem "áttolom" mert saját érdekem, hogy jó legyen. Nem hiszem, hogy pl. sokan ellenőriztetnék a futóművüket rendszeresen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 S szerinted használható marad majd és a fogyid is úgy fog alakulni, ahogy azt képzeled? :lol: Nem kevés szopás és pénznyelő vár rád, ha ebbe beleugrasz, azt ugye tudod? Ha jól lesz méretezve és programozva ugyanolyan jól lehet majd használni és nem fog többet fogyasztani. Persze ez nem a ledes ablakmosóspricni árkategória. Ha pedig nem akar szívni vele, akkor betolja egy olyanhoz, aki már látott ilyesmit és kihozza amikor kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Ha jól lesz méretezve és programozva ugyanolyan jól lehet majd használni és nem fog többet fogyasztani. Persze ez nem a ledes ablakmosóspricni árkategória. Ha pedig nem akar szívni vele, akkor betolja egy olyanhoz, aki már látott ilyesmit és kihozza amikor kész. Na erre gondoltam.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Én a vizsgára felkészítem a kocsit és be és kiméretek mindent amit illik és nem olyan hiba amit sofőri tapasztalatból fel kellene ismernem. 35 év alatt egyszer buktam fék miatt, (20 éve) de akkor is csak "ideiglenesre". Én a kocsit a vizsgán nem "áttolom" mert saját érdekem, hogy jó legyen. Nem hiszem, hogy pl. sokan ellenőriztetnék a futóművüket rendszeresen. Nem áttolásról van szó. Emissziót is méregeted rendszeresen? :lol: A 22 ezres műszakinál is erről van szó,hogy előtte pár ropiért bevizsgálják. Engem speciel zavar az nkh-nál,hogy befenyítették a népet vagy két éve ezzel,hogy nem felelt meg rendszámot leveszik. Úton a vizsgaállomás felé kiég egy izzó neagyisten kiverődik egy szilent,gömbfej egy kátyúban...stb.Forgalomból kivonást von maga után. Nem kell ehhez hulladék autó csak kis balszerencse. Akkor inkább bukjak csak 6 ezret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 ÜDv ! c14se 2 héten belül normál használat mellett szint alá ment az olaj.. blokk enyhén olajos, víz is mintha fogyna de az lehet azért mert enyhén ereszt a hűtő. van tipp hogy mi lehet a gond?, szelepdeklitől lefelé olajos csak a blokk. ott a gyujtás elosztó (?) alól mindig jött enyhén az olaj. lehet most ott fosta el magát a szimering jobban? találkozott már valaki ilyennel? 18 éves 250 ezer km el. soha nem volt semmi baja( a motornak). 4 éves kora óta nálunk van Rendszeresen bekukkantok a motortérbe, elvégre nem mai gép. 3 hete mostam minden rendben volt. Most benézek, olaj a szint alatt, víz tartályba nem is volt látható. Enyhén szivárog a hűtő. ha csak kívülről beragasztom valami 2 komponensű ragasztóval az úgy okés? remélem a gátrepedés nem ilyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Megoldodott, valami isteni csoda tortent... Éjszaka megunta magát lent tartani a rugó és ahogy hült az idő vagy nem tudom kiugrott. Reggel mentem le és nyitva volt az ajtó! Hozzá se mertem érni go OBI ! Vettem jó kis problémamegoldósprayt és megáztattam a zárat ami amugy a nemodafigyelesemnek koszonhetoen csont száraz volt egy kis porral fűszerezve. Nem is gondoltam volna... Na mindegy jól be vannak WD40-ezve szépen csukodnak záródnak és a hangjuk is baratsagosabb lett kicsit ;) Lényegében megusztam az üléskiszedést aminek nagyon örülök pont az említett idő és a műanyag bögyörikszek miatt amik ropik :) Az ötletet azért köszönöm :) Fúró-, vágó-, üregelő spray a legjobb a zárak számára. Az ilyen parasztvakításos zárjégoldó eléggé átverős. Amúgy a WD40 se rossz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts