Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Oksa, köszönöm szépen!

Szerintem én is követem a példádat azt meglátjuk mi lesz, bár az én télijeim nem ujjak...bár remélem ez nem fog nekik rosszat tenni.

Szívesen. ;)

Kérdezz csak nyugodtan, ha kíváncsi vagy valamire, ha tudok, megpróbálok válaszolni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor csak mi vagyunk azok, akiknek ez feltünt? ;)

Az én tanksapkámban az is benne van, hogy benzint kell tankolnom. Érdekel engem, mit hazudik? :)

Csak engem nem érdekel mi van oda írva? :)

Nekem is ott vannak a számok, de sosem érdekelt hogy ketten, vagy négyen utazunk, esetleg plafonig van pakolva a csomagtartó parkettával, vagy festékkel. :lol:

Mindeig 2.2 re állitom. Az többet számit, hogy mind egyforma legyen.

Én 2.4 körül jártam a nyárival, hátul volt 2.5, a mostani télim... rohadjak meg, nem tudom mennyi van bennük :P Lurdys kollégától vettem át, felnikkel együtt, fel volt fújva, és nem puhák, nem húz, nem pattog, úgyhogy jójez, nem érdekel mit tippel a kutas nyomásmérő :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki mondani egy olyan ablaktörlő lapát márkát, ami nem csíkoz, tartós és bevált? :lol:

A tesco lapát nem igazán végzi a dolgát.. ez így éjjel ködszitálásban elég kellemetlen.

Tescos nekem is kuka lett. Aldiban vettem most 4000HUF/pár 500mm/450mm. Bő egy hónapja használom folyamatosan. Állítólag valami új fejlesztéső gumicsíkok. Egyenlőre semmi csíkozás de az utasoldali lapát vége hiába csak 450mm nem fekszik rá rendesen az üvegre az A oszlop mellett alap helyzetben. Nagy sebességnél(120) sem ugrál el.

Link to comment
Megosztás:

Tescos nekem is kuka lett. Aldiban vettem most 4000HUF/pár 500mm/450mm. Bő egy hónapja használom folyamatosan. Állítólag valami új fejlesztéső gumicsíkok. Egyenlőre semmi csíkozás de az utasoldali lapát vége hiába csak 450mm nem fekszik rá rendesen az üvegre az A oszlop mellett alap helyzetben. Nagy sebességnél(120) sem ugrál el.

nekem 750 HUF/db áron vannak fenn több mint egy éve és nem csíkoznak. Bár én rendszeresen megfordítom, mert elfekszi a gumit egy idő után, és pont akkor nem töröl rendesen mikor visszatérőben van... :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem 750 HUF/db áron vannak fenn több mint egy éve és nem csíkoznak. Bár én rendszeresen megfordítom, mert elfekszi a gumit egy idő után, és pont akkor nem töröl rendesen mikor visszatérőben van... :lol:

GM-et egy rendes Opel boltban tartanak, nem? Mert beszerzek akkor egyet holnap. De végülis ahogy nézem 2000 Ft/pár-ért már rendeset adnak.

Mostmár csak a lapát lehet a bűnös, a karok ívét összenéztem két másik Astrával, egyezik, a rugó ereje is ugyanaz, a mosótartályt kipucoltam és nem tescos mosólöttyöm van..

450mm-es való hivatalosan előre, ugye?

Link to comment
Megosztás:

Csatlakozom J0hnny barátom véleményéhez, nekem vagy 3 éve megvannak, 2 telet túléltek, és még mindig jók. Ráadásul olcsóbb, mint a tecsóban a Bosch pl.

Nagyon sokfélét próbáltam, de még mindig a gyári a legjobb...nem tudom ki a beszállító, de akkor is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

És 93-as? Akkor a tied az elsők között van. :lol:

Nekem meg lengyel, és benne van. Pedig az már elég szedett-vedett végegyártás volt...

Közel sem első, '91 végén kezdték itt gyártani. A régi diesel Caravanunk '92 elejei volt, de már annak is tízezres nagyságrendű volt a szériaszáma (mondjuk ez nem biztos, hogy a valós darabszámot tükrözi).

Link to comment
Megosztás:

Közel sem első, '91 végén kezdték itt gyártani. A régi diesel Caravanunk '92 elejei volt, de már annak is tízezres nagyságrendű volt a szériaszáma (mondjuk ez nem biztos, hogy a valós darabszámot tükrözi).

Én úgy tudtam, hogy 92 márciusában jött le az első. Hát akkor a 92 eleje nem nagyon lehetett 10ezres nagyságrend... Főleg hogy 94ben indult a többműszakos gyártás. (Ezé mondtam hogy benne van az elején.)

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki mondani egy olyan ablaktörlő lapát márkát, ami nem csíkoz, tartós és bevált? :lol:

A tesco lapát nem igazán végzi a dolgát.. ez így éjjel ködszitálásban elég kellemetlen.

Nekem a Champion is bejött.

Én úgy tudtam, hogy 92 márciusában jött le az első. Hát akkor a 92 eleje nem nagyon lehetett 10ezres nagyságrend... Főleg hogy 94ben indult a többműszakos gyártás. (Ezé mondtam hogy benne van az elején.)

Az alvázszám vége nem mérvadó.

Nálunk a Suzukiban is új modellnél vagy csak, ha nagyobb frissítés/ráncfelvarrás van akkor felkerekítik az alvázszámokat.

Most is például mikor a Sportot elkezdtük gyártani.

Van egy betű ami az évjáratot jelzi egy pedig a gyártás helyét.

Egyes autóknál az is kiderülhet az alvázszámból,hogy milyen kasztni felépítménye van és,hogy milyen motor van benne.

Egyébként az enyémben is benne van a guminyomás matrica és Antwerpenben készült.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.