Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jó is lett. ;)

Nekem is ki kellene, mert nagyon fenn hordja az orrát. :P (a hátulját is)

GSI rugó jó is lenne nekem csak az a baj, hogy megmérve 2 cm-rel rövidebb átmérőben pedig kicsit vastagabb. Mi van ha berakva magasabb lesz mint volt, mert erősebb a kivettnél? :) Pedig a 2cm nekem pont elég lenne a szokásos kipufogó leérés miatt, csak addig nem akarom megvenni amíg nem tudom jó lesz-e. :lol:

Az 1.4-est feljebb nyomja, mint a gsi motorokat, mert a kicsi könnyebb. Ez egyértelmű. :) Vegyél inkább 1.4-1.6 -hoz való ültetőrugót. :lol:

Amúgy ha jól van összerakva a kipuff akkor nem ér le 4 cm-es ültetéssel se.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan ilyen, mintha egy golyó kopácsolna :lol:

Az ajtó aljától jön a hang, és kézzel érezni is lehet a roppanást. Meghúztam a műanyag borítás csavarjait, megfeszegettem kicsit de nem változott. Csak csukott ajtóval csinálja és a kasztni csavarodásakor. Ha ráncigálom az ajtót csukva, akkor tudom ropogtatni. Nyitva nem, szóval szerintem megfeszül becsukáskor. A B oszlopon lévő vasat nem lehet odébbjátszani pár mm-t? Megpróbálnám mondjuk beljebb húzni.

A bal oldali ajtó nem ropog, se útközben, se ráncigálással :)

Ja és nyáron egyik sem ropog a melegben ;)

Nekem is kopogott valami a jobb oldali ajtómban. Kiderült, hogy amikor az elektromos ablakemelő rögzítő szegecseit lefúrta a lakatos (javítás miatt kellett kiszerelni) a szegecsek behullottak az ajtó aljába. A kis lencsényi darabok olyan idegesítő kattogást tudtak művelni, hogy majd kiugrottam a bőrömből!

Link to comment
Megosztás:

Jó is lett. ;)

Nekem is ki kellene, mert nagyon fenn hordja az orrát. :D (a hátulját is)

GSI rugó jó is lenne nekem csak az a baj, hogy megmérve 2 cm-rel rövidebb átmérőben pedig kicsit vastagabb. Mi van ha berakva magasabb lesz mint volt, mert erősebb a kivettnél? :) Pedig a 2cm nekem pont elég lenne a szokásos kipufogó leérés miatt, csak addig nem akarom megvenni amíg nem tudom jó lesz-e. :lol:

Itt még nincs kész, csak ki kellett állni, megfordulni, hogy a másik végét is csinálhassuk :lol: Ha egyszer valaki a kezembe erőlteti a fényképezőt, akkor csinálok róla képet, hogy milyen lett, mire kész lett. A mostani telefonom fényképezési képességeit inkább hagyjuk :) :lol: :P GSI rugóját szerintem ne akard beletenni, mert lehet hogy meglepődsz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor elárulok egy titkot.

Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak.

Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között.

A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor elárulok egy titkot.

Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak.

Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között.

A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... ;)

Arra emlékszem, hogy nektek az van, valahol írtad is, hogy 2 cm-rel lejjebb került. :)

A lényeget nem tudom, milyen színjelölést keressek? :lol: Mert különben mindenki azt mond amit akar.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a gumik nyomását tekintve pontosan akkora legyen, mint amennyi a tanksapkában fel van tüntetve, vagy lehet kicsit eltérő is?

Illetve mi az ideális nyomás elől-hátul így télen?

Előre is köszönöm!

Üdv!

Hahó!

Na ezek szerint sikerült megvenni a verdát? Gratula!!! :lol:

A guminyomás pedig gumimérettől is függ, a 175/65 14-est én 2,4 elől, 2,2 hátul fújom.

Attól is függ, hány személlyel használod....

Link to comment
Megosztás:

Hahó!

Na ezek szerint sikerült megvenni a verdát? Gratula!!! :lol:

A guminyomás pedig gumimérettől is függ, a 175/65 14-est én 2,4 elől, 2,2 hátul fújom.

Attól is függ, hány személlyel használod....

Hali!

Hát igen sikerült megvenni ;)

Nekem most jelenleg a 3 személyig előírt nyomás van a gumikban elöl hátul...mert az esetek 80%-ban egyedül megyek vele dolgozni, vagy max. párommal valahova...meg ilyenek.

Majd én is megnézem pontosan a gumi méretét.

Mindenesetre nagyon köszönöm a segítséged! :)

Peti

Link to comment
Megosztás:

Akkor elárulok egy titkot.

Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak.

Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között.

A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :lol:

Én kíváncsi vagyok!

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kopogott valami a jobb oldali ajtómban. Kiderült, hogy amikor az elektromos ablakemelő rögzítő szegecseit lefúrta a lakatos (javítás miatt kellett kiszerelni) a szegecsek behullottak az ajtó aljába. A kis lencsényi darabok olyan idegesítő kattogást tudtak művelni, hogy majd kiugrottam a bőrömből!

Tegnap este a minusz két fokkal dacolva leszedtem az ajtókárpitot és mentem így egy kört. Ugyanúgy ropog. Konkrétan akkor, ha az ajtót fel-le feszegetem. Szerintem fél mm-t hajlik az alváz menet közben és ez már elég neki. Megpróbálok állítani a zsanéron, hogy kicsit megfeszüljön, csak szereznem kell torx kulcsot..

Link to comment
Megosztás:

Akkor elárulok egy titkot.

Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak.

Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között.

A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :lol:

Kiegészíteném annyival, hogy Astra F Classic-nál PJoc-nak tényleg emelte az orrát, mert kétféle gólyaláb van.

A miénk az 93-as évjáratú azzal nem volt ilyen gond.

Link to comment
Megosztás:

Hahó!

Na ezek szerint sikerült megvenni a verdát? Gratula!!! ;)

A guminyomás pedig gumimérettől is függ, a 175/65 14-est én 2,4 elől, 2,2 hátul fújom.

Attól is függ, hány személlyel használod....

Üdv!

Megnéztem nekem is 175/65 R14-es a méretem...és akkor te ezt a nyomást személyektől-évszaktól függően használod?

Így akkor gondolom attól függetlenül, hogy a gyárinál kicsivel eltérsz, a gumik egyformám kopnak?

Szép napot! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Megnéztem nekem is 175/65 R14-es a méretem...és akkor te ezt a nyomást személyektől-évszaktól függően használod?

Így akkor gondolom attól függetlenül, hogy a gyárinál kicsivel eltérsz, a gumik egyformám kopnak?

Szép napot! :lol:

Nekem csak a télim 14-es, vadonat új gumik voltak és semmit sem koptak félre.

Modjuk 4 személlyel is ennyire volt fújva, de semmi probléma nem volt.

A nyári 195/50 15-öst 2,5 re fújom, elől-hátul. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak a télim 14-es, vadonat új gumik voltak és semmit sem koptak félre.

Modjuk 4 személlyel is ennyire volt fújva, de semmi probléma nem volt.

A nyári 195/50 15-öst 2,5 re fújom, elől-hátul. :lol:

Oksa, köszönöm szépen!

Szerintem én is követem a példádat azt meglátjuk mi lesz, bár az én télijeim nem ujjak...bár remélem ez nem fog nekik rosszat tenni.

Link to comment
Megosztás:

Csak nekem van benne a tanksapkában gyárilag, hogy mit és mikor és mennyire kell fújni? ;)

Csak engem nem érdekel mi van oda írva? :)

Nekem is ott vannak a számok, de sosem érdekelt hogy ketten, vagy négyen utazunk, esetleg plafonig van pakolva a csomagtartó parkettával, vagy festékkel. :lol:

Mindeig 2.2 re állitom. Az többet számit, hogy mind egyforma legyen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.