megadave Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Jó is lett. ;) Nekem is ki kellene, mert nagyon fenn hordja az orrát. :P (a hátulját is) GSI rugó jó is lenne nekem csak az a baj, hogy megmérve 2 cm-rel rövidebb átmérőben pedig kicsit vastagabb. Mi van ha berakva magasabb lesz mint volt, mert erősebb a kivettnél? :) Pedig a 2cm nekem pont elég lenne a szokásos kipufogó leérés miatt, csak addig nem akarom megvenni amíg nem tudom jó lesz-e. :lol: Az 1.4-est feljebb nyomja, mint a gsi motorokat, mert a kicsi könnyebb. Ez egyértelmű. :) Vegyél inkább 1.4-1.6 -hoz való ültetőrugót. :lol: Amúgy ha jól van összerakva a kipuff akkor nem ér le 4 cm-es ültetéssel se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Pontosan ilyen, mintha egy golyó kopácsolna :lol: Az ajtó aljától jön a hang, és kézzel érezni is lehet a roppanást. Meghúztam a műanyag borítás csavarjait, megfeszegettem kicsit de nem változott. Csak csukott ajtóval csinálja és a kasztni csavarodásakor. Ha ráncigálom az ajtót csukva, akkor tudom ropogtatni. Nyitva nem, szóval szerintem megfeszül becsukáskor. A B oszlopon lévő vasat nem lehet odébbjátszani pár mm-t? Megpróbálnám mondjuk beljebb húzni. A bal oldali ajtó nem ropog, se útközben, se ráncigálással :) Ja és nyáron egyik sem ropog a melegben ;) Nekem is kopogott valami a jobb oldali ajtómban. Kiderült, hogy amikor az elektromos ablakemelő rögzítő szegecseit lefúrta a lakatos (javítás miatt kellett kiszerelni) a szegecsek behullottak az ajtó aljába. A kis lencsényi darabok olyan idegesítő kattogást tudtak művelni, hogy majd kiugrottam a bőrömből! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Jó is lett. ;) Nekem is ki kellene, mert nagyon fenn hordja az orrát. :D (a hátulját is) GSI rugó jó is lenne nekem csak az a baj, hogy megmérve 2 cm-rel rövidebb átmérőben pedig kicsit vastagabb. Mi van ha berakva magasabb lesz mint volt, mert erősebb a kivettnél? :) Pedig a 2cm nekem pont elég lenne a szokásos kipufogó leérés miatt, csak addig nem akarom megvenni amíg nem tudom jó lesz-e. :lol: Itt még nincs kész, csak ki kellett állni, megfordulni, hogy a másik végét is csinálhassuk :lol: Ha egyszer valaki a kezembe erőlteti a fényképezőt, akkor csinálok róla képet, hogy milyen lett, mire kész lett. A mostani telefonom fényképezési képességeit inkább hagyjuk :) :lol: :P GSI rugóját szerintem ne akard beletenni, mert lehet hogy meglepődsz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Akkor elárulok egy titkot. Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak. Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között. A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Akkor elárulok egy titkot. Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak. Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között. A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... ;) Arra emlékszem, hogy nektek az van, valahol írtad is, hogy 2 cm-rel lejjebb került. :) A lényeget nem tudom, milyen színjelölést keressek? :lol: Mert különben mindenki azt mond amit akar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Hali! Azt szeretném megkérdezni, hogy a gumik nyomását tekintve pontosan akkora legyen, mint amennyi a tanksapkában fel van tüntetve, vagy lehet kicsit eltérő is? Illetve mi az ideális nyomás elől-hátul így télen? Előre is köszönöm! Üdv! Hahó! Na ezek szerint sikerült megvenni a verdát? Gratula!!! :lol: A guminyomás pedig gumimérettől is függ, a 175/65 14-est én 2,4 elől, 2,2 hátul fújom. Attól is függ, hány személlyel használod.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Hahó! Na ezek szerint sikerült megvenni a verdát? Gratula!!! :lol: A guminyomás pedig gumimérettől is függ, a 175/65 14-est én 2,4 elől, 2,2 hátul fújom. Attól is függ, hány személlyel használod.... Hali! Hát igen sikerült megvenni ;) Nekem most jelenleg a 3 személyig előírt nyomás van a gumikban elöl hátul...mert az esetek 80%-ban egyedül megyek vele dolgozni, vagy max. párommal valahova...meg ilyenek. Majd én is megnézem pontosan a gumi méretét. Mindenesetre nagyon köszönöm a segítséged! :) Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Akkor elárulok egy titkot. Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak. Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között. A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :lol: Én kíváncsi vagyok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :) Hát lehet a klíma vagy 30 kg. ;) Mi a különbség? Hogy ritka a klímás GSI és nehezebb szerezni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nekem is kopogott valami a jobb oldali ajtómban. Kiderült, hogy amikor az elektromos ablakemelő rögzítő szegecseit lefúrta a lakatos (javítás miatt kellett kiszerelni) a szegecsek behullottak az ajtó aljába. A kis lencsényi darabok olyan idegesítő kattogást tudtak művelni, hogy majd kiugrottam a bőrömből! Tegnap este a minusz két fokkal dacolva leszedtem az ajtókárpitot és mentem így egy kört. Ugyanúgy ropog. Konkrétan akkor, ha az ajtót fel-le feszegetem. Szerintem fél mm-t hajlik az alváz menet közben és ez már elég neki. Megpróbálok állítani a zsanéron, hogy kicsit megfeszüljön, csak szereznem kell torx kulcsot.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Akkor elárulok egy titkot. Barátom, Udi gépében (C14SE 5 ajtós) és az én 17DR 5 ajtósomban is gyári GSi rugók vannak. Csak azok terjesztik ezt a blőd nagy baromságot, akik nem tudják mi is a különbség a gyári rugók jelzései között. A lényeg, hogy klíma nélküli GSi-ből kell szerválni rugót... :lol: Kiegészíteném annyival, hogy Astra F Classic-nál PJoc-nak tényleg emelte az orrát, mert kétféle gólyaláb van. A miénk az 93-as évjáratú azzal nem volt ilyen gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Kiegészíteném annyival, hogy Astra F Classic-nál PJoc-nak tényleg emelte az orrát, mert kétféle gólyaláb van. A miénk az 93-as évjáratú azzal nem volt ilyen gond. Így is van, máshol van a rugótányér... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Hahó! Na ezek szerint sikerült megvenni a verdát? Gratula!!! ;) A guminyomás pedig gumimérettől is függ, a 175/65 14-est én 2,4 elől, 2,2 hátul fújom. Attól is függ, hány személlyel használod.... Üdv! Megnéztem nekem is 175/65 R14-es a méretem...és akkor te ezt a nyomást személyektől-évszaktól függően használod? Így akkor gondolom attól függetlenül, hogy a gyárinál kicsivel eltérsz, a gumik egyformám kopnak? Szép napot! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Üdv! Megnéztem nekem is 175/65 R14-es a méretem...és akkor te ezt a nyomást személyektől-évszaktól függően használod? Így akkor gondolom attól függetlenül, hogy a gyárinál kicsivel eltérsz, a gumik egyformám kopnak? Szép napot! :lol: Nekem csak a télim 14-es, vadonat új gumik voltak és semmit sem koptak félre. Modjuk 4 személlyel is ennyire volt fújva, de semmi probléma nem volt. A nyári 195/50 15-öst 2,5 re fújom, elől-hátul. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nekem csak a télim 14-es, vadonat új gumik voltak és semmit sem koptak félre. Modjuk 4 személlyel is ennyire volt fújva, de semmi probléma nem volt. A nyári 195/50 15-öst 2,5 re fújom, elől-hátul. :lol: Oksa, köszönöm szépen! Szerintem én is követem a példádat azt meglátjuk mi lesz, bár az én télijeim nem ujjak...bár remélem ez nem fog nekik rosszat tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Csak nekem van benne a tanksapkában gyárilag, hogy mit és mikor és mennyire kell fújni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Hát lehet a klíma vagy 30 kg. ;) Mi a különbség? Hogy ritka a klímás GSI és nehezebb szerezni? :lol: Az enyém klímás, és még GSI is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Hát lehet a klíma vagy 30 kg. ;) Mi a különbség? Hogy ritka a klímás GSI és nehezebb szerezni? :lol: Utánanéztem: Más a rugók színkódja a gyárilag klímásnak és a 96 előttiek gólyalába is más. Ezért nem volt nekünk gondunk vele, Pjocnak pedig igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Csak nekem van benne a tanksapkában gyárilag, hogy mit és mikor és mennyire kell fújni? :lol: Nekem is. ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nekem is. :lol: :) Akkor csak mi vagyunk azok, akiknek ez feltünt? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Akkor csak mi vagyunk azok, akiknek ez feltünt? :lol: Nem tudom hát.. bár sose tartom be az ott leírtakat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nem tudom hát.. bár sose tartom be az ott leírtakat. :lol: Kis lázadó... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Csak nekem van benne a tanksapkában gyárilag, hogy mit és mikor és mennyire kell fújni? ;) Csak engem nem érdekel mi van oda írva? :) Nekem is ott vannak a számok, de sosem érdekelt hogy ketten, vagy négyen utazunk, esetleg plafonig van pakolva a csomagtartó parkettával, vagy festékkel. :lol: Mindeig 2.2 re állitom. Az többet számit, hogy mind egyforma legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 ABS <3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 ABS <3 Írtam egy pm-et uram olvassa el kérem szépen:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts