Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Erre varjatok gombot ;) ->

Ha maxon van a fűtés és a venti is négyesen pörög, a termosztát ki se nyit, jéghideg a visszatérő oldal. :)

Fűtést leveszem, túlmegy a százon a vízhő, aztán pánikszerűen elkezd hűlni a víz -> termosztát kinyitott. :)

Szerintem vagy ragad vagy már túl nagy hőfokon nyit a termosztátom. :lol:

Ja meg egyfolytában fűtés nélkül 90 és 95 között mocorog a mutató.

Link to comment
Megosztás:

Erre varjatok gombot ;) ->

Ha maxon van a fűtés és a venti is négyesen pörög, a termosztát ki se nyit, jéghideg a visszatérő oldal. :)

Fűtést leveszem, túlmegy a százon a vízhő, aztán pánikszerűen elkezd hűlni a víz -> termosztát kinyitott. :)

Szerintem vagy ragad vagy már túl nagy hőfokon nyit a termosztátom. :lol:

Ja meg egyfolytában fűtés nélkül 90 és 95 között mocorog a mutató.

Lehet hogy kezd fáradni a termosztátod. Ha így van, akkor cserélni kéne minél hamarabb, amíg be nem áll teljesen.

Link to comment
Megosztás:

Helló.

nem tudjátok h kilehet e cserélni Opel astra fcc 1.4 be a műszerfalat GSI.re és rákötni a fordulatszámmérőt ??? :lol:

Simán. Csak nem biztos, hogy a GSi-é kell neked, mert az 8000-ig van skálázva, és annyit úgysem forog motorod. Van ebből 7000-ig skálázott, sima Astrákhoz való is. További infók a GYIK topicban.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kaptam egy követ a szélvédő szélére 3 hete, meg is csináltattam de sajnos elindult a repedés. Ráadásul a vezető oldalon és szépen ível a látótérbe.

Mindenképp csere lesz de tanácsot kérek előbb!

Valami Pilkington márkájút javasoltak, kínait szeretném kizárni, viszont szóba jött még a bontott gyári is viszont itt is megvan az esélye, hogy alapból kavicsos.

Tippeket várom! Cserélt már valaki és ha igen milyet rakatott be?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kaptam egy követ a szélvédő szélére 3 hete, meg is csináltattam de sajnos elindult a repedés. Ráadásul a vezető oldalon és szépen ível a látótérbe.

Mindenképp csere lesz de tanácsot kérek előbb!

Valami Pilkington márkájút javasoltak, kínait szeretném kizárni, viszont szóba jött még a bontott gyári is viszont itt is megvan az esélye, hogy alapból kavicsos.

Tippeket várom! Cserélt már valaki és ha igen milyet rakatott be?

Pilkington jó lesz. Az F Astra Classicokba már ilyen márkájú a szélvédők kerültek be. Érdemes újat belerakni. Arra legalább vállalnak garanciát is a szerelők, ha ők is rendelhetik meg bele és nem te viszed.

Link to comment
Megosztás:

Pilkington jó lesz. Az F Astra Classicokba már ilyen márkájú a szélvédők kerültek be. Érdemes újat belerakni. Arra legalább vállalnak garanciát is a szerelők, ha ők is rendelhetik meg bele és nem te viszed.

Ők rendelik, ők rakják be, ezt a márkát forgalmazzák. 24ezres árajánlatot kaptam a zöldcsíkos szélvédőre. Szerintem elfogadhatóan jó ajánlat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nyikorog a kézifékkarom, ha leszedem a bőrt akkor hozzáférek annyira, hogy olajozzam, zsírozzam? Vagy tulajdonképpen hol nyikorog? :lol:

Meg más autókhoz viszonyítva nehéz behúzni..

De ha akna kell hozzá, akkor most hagyom..

Köszi!

Szeintem ez bovden csere, kérj meg valakit, hogy mozgassa a kart és hallgasd meg hol nyikorog. Valószínű hogy valamelyik hátsó keréknél fog. Olajat meg zsírt nem ajánlom mert abba beleszáll a por meg a kosz és beragad. Inkább fújj egy kis WD40-et a bovdenre itt is ott is ahol tudsz. Persze ha valaki mozgatja közben az sokat segít. Az utastérből is tudsz fújni a bovdenre ha jóltudom.

Link to comment
Megosztás:

Szeintem ez bovden csere, kérj meg valakit, hogy mozgassa a kart és hallgasd meg hol nyikorog. Valószínű hogy valamelyik hátsó keréknél fog. Olajat meg zsírt nem ajánlom mert abba beleszáll a por meg a kosz és beragad. Inkább fújj egy kis WD40-et a bovdenre itt is ott is ahol tudsz. Persze ha valaki mozgatja közben az sokat segít. Az utastérből is tudsz fújni a bovdenre ha jóltudom.

Annyit hallani, hogy a kézifékkar alatt nyikorog, csak nem tudom hogy néz ki a mechanika belülről, hogy érdemes-e fújkálni, vagy inkább szereljem ki és pucoljam meg az egészet ;) De megpróbálok az utastérből varázsolni valamit! :)

Bowden létezik 7000 Ft alatt? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Annyit hallani, hogy a kézifékkar alatt nyikorog, csak nem tudom hogy néz ki a mechanika belülről, hogy érdemes-e fújkálni, vagy inkább szereljem ki és pucoljam meg az egészet ;) De megpróbálok az utastérből varázsolni valamit! :)

Bowden létezik 7000 Ft alatt? :lol:

UnXnál szerintem találsz, ha van kedvezmény is (neked vagy ismerősödnek) akkor tuti. De előbb próbáld meg javítani... nem mindig kell egyből cserélni kis nyikorgás miatt.

Mechanika nagyjából ugyanaz mint a biciklik féke.

Ha leveszed a bőrt a kézifék kar mozgó és fix részei közé is fújhatsz wd40-et itt is csikoroghat. A bovden rögzítése nem nagyon látszik mert az a kar alján van.

Ha befekszel az autó mellé a középső kipufodó dob hátsó részénél látszik a kézifék bovden, itt jön ki az utastérből és megy bele a bovden csőbe.

Itt kicsit ki is látszik a bovden, kaphat vizet, párát, itt is érdemes befújni ahol belemegy a csőbe. Nem kell sajnálni akár rendbe is hozhatod.

Sok sikert!!

Link to comment
Megosztás:

UnXnál szerintem találsz, ha van kedvezmény is (neked vagy ismerősödnek) akkor tuti. De előbb próbáld meg javítani... nem mindig kell egyből cserélni kis nyikorgás miatt.

Mechanika nagyjából ugyanaz mint a biciklik féke.

Ha leveszed a bőrt a kézifék kar mozgó és fix részei közé is fújhatsz wd40-et itt is csikoroghat. A bovden rögzítése nem nagyon látszik mert az a kar alján van.

Ha befekszel az autó mellé a középső kipufodó dob hátsó részénél látszik a kézifék bovden, itt jön ki az utastérből és megy bele a bovden csőbe.

Itt kicsit ki is látszik a bovden, kaphat vizet, párát, itt is érdemes befújni ahol belemegy a csőbe. Nem kell sajnálni akár rendbe is hozhatod.

Sok sikert!!

Alulól már nézegettem régebben, szerencsére hiányzik a hővédő lemez, így hozzáférni ;)

Majd befújkálom holnap és meglátom használ-e :lol:

A hővédő lemez hiánya egyébként nagy gáz? :)

Link to comment
Megosztás:

üdv!

van egy 97es f astrám x14xe motorral

a környezetvédelmi osztályba sorolás szerint piros matricát kapott

jó ez így?? nem kellene kéket kapnia?

ráadásul gázzal megy

De igen, menj be az okmányirodába, és javíttasd ki a forgalmiban 4-esre a környezetvédelmi besorolást, mivel ők rontották el, 800Ft körüli összeg lesz csak.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kaptam egy követ a szélvédő szélére 3 hete, meg is csináltattam de sajnos elindult a repedés. Ráadásul a vezető oldalon és szépen ível a látótérbe.

Mindenképp csere lesz de tanácsot kérek előbb!

Valami Pilkington márkájút javasoltak, kínait szeretném kizárni, viszont szóba jött még a bontott gyári is viszont itt is megvan az esélye, hogy alapból kavicsos.

Tippeket várom! Cserélt már valaki és ha igen milyet rakatott be?

Másfél éve cseréltettem szélvédőt, mert nekem is keresztbe repedt egy kőtől a 18 éves eredeti sötétített, felül sötétzöld üvegem.

Akciósan 7500 forint volt a KÍNAI szélvédő a szélvédősnél, és 1 éves garanciával 4 óra alatt cserélték.

A legnagyobb rosszindulattal sem tudtam találni egy árnyalatnyi színhibát sem az eredetihez képest, tökéletesen beszerelték, illeszkedik, nem torzít sehol és nem ázik be.

Szőröstül bőröstül, bruttó 16400 forintomba került.

Így irtózzál a kínai üvegtől! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.