rtomi Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Szevasztokk! Sikerült beszereznem egy bontott kalaptartót az 5 ajtósomhoz olcsóér(ingyen) és mivel a hátsó hangszóróim hiányoznak, raknék bele 2 darab kis hangszórót. Van aki tett már ilyen rondaságot, hogy szétvággott egy kalaptartót? És ha igen az érdekelne mivel tudom megerősíteni mert ugye az anyaga nem túl kemény, és nem hinném hogy elbírná őket pattogós úton huzamosabb ideig. Aki csinált már ilyet attól szívesen veszem a tanácsokat.. Igazából attól is akinek bármilyen ötlete van :lol: Én is vennék bele inkább valami minőségibb 13-as a gyári helyre. Nekem Alpine hangszórók vannak ott. Hát csúnyának csúnya, de ez van ;) Kezdem megszokni. Egy vauxhall jeles modernebb jobb lenne, de nem találok ;) Itt figyel a polcon. :lol: (de nem adom oda mert emlék) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Múltkor kérdezted,hogy mennyire macerás a c18nz a c12nz helyett. Én azt mondtam,hogy szerintem stimmel,de voltam a szerelőmnél,nézegettem ilyen motort,beszélgettünk róla és azt kell mondjam,hogy felejtős projekt. Tulajdonképpen nagyblokkosítás.Féltengely,bakok felfogatása tuti nem stimmel. Ennyi erővel c20ne-t vagy c20xe-t is faraghattok bele. Én meg szerintem eladom az x16sz-met (van rá 5 vevő ;) ) és repülni fog bele a c16se egy német donorból. ;) A kotlókergető x12sz meg fél éve nem kell senkinek,ha eladnám azt is akkor nagyon boldog lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Múltkor kérdezted,hogy mennyire macerás a c18nz a c12nz helyett. Én azt mondtam,hogy szerintem stimmel,de voltam a szerelőmnél,nézegettem ilyen motort,beszélgettünk róla és azt kell mondjam,hogy felejtős projekt. Tulajdonképpen nagyblokkosítás.Féltengely,bakok felfogatása tuti nem stimmel. Ennyi erővel c20ne-t vagy c20xe-t is faraghattok bele. Én meg szerintem eladom az x16sz-met (van rá 5 vevő ;) ) és repülni fog bele a c16se egy német donorból. :lol: A kotlókergető x12sz meg fél éve nem kell senkinek,ha eladnám azt is akkor nagyon boldog lennék. Még mindig építhetsz egy kis csővázas gokartot, az x12 köré, akkor is nagyon boldog leszel ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Még mindig építhetsz egy kis csővázas gokartot, az x12 köré, akkor is nagyon boldog leszel ;) :lol: Ez mekkora ötlet! :lol: Még f13-as váltóm is van hozzá. Szét is nézek hátha lesz valahol félbehagyott gokart projekt kicsipénzért. Tetszik. Elöl laprugó keresztbe,mint egy corvette. ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Azt tudom hogy rendben van, car kormányt nem veszek ;) csak a formájával nem tudtam megbarátkozni. Nekem rossz irányba ível ;) A tölcsért szeretem, ez meg pont domborodik. csak azért is :lol: erről mutassatok már egy képet mert már kíváncsi lettem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 erről mutassatok már egy képet mert már kíváncsi lettem ;) Gyári fapad-stra kormány ;) http://nyugatiautobonto.hu/portal/Szentes_...743_460299.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Én is vennék bele inkább valami minőségibb 13-as a gyári helyre. Nekem Alpine hangszórók vannak ott. Itt figyel a polcon. ;) (de nem adom oda mert emlék) Pedig már akartam kérdezni hogy mennyiért adod ;) Szép kis kormány, grat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Múltkor kérdezted,hogy mennyire macerás a c18nz a c12nz helyett. Én azt mondtam,hogy szerintem stimmel,de voltam a szerelőmnél,nézegettem ilyen motort,beszélgettünk róla és azt kell mondjam,hogy felejtős projekt. Tulajdonképpen nagyblokkosítás.Féltengely,bakok felfogatása tuti nem stimmel. Ennyi erővel c20ne-t vagy c20xe-t is faraghattok bele. Megvan minden hozzá már, elvileg be is szereli, majd megmondom milyen lett. :lol: Féltengely, fékek, erősebb rugók. olcsóért szerezte, szerintem befaragja. Vasipari szakmunkás csinálja a bakkokat bele. Bár a szervóról lecsúszott (nem is akar bele tenni :lol:) , azt én veszem meg, persze ócsóért ;) Ugyanitt szervókormány mindenestől eladó! :lol: :lol: (csak vicc, megvan a gazdija annak is - ezért is bótolom el. ;) valamiből meg kell élni :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Mókás ez a 6.6os átlagfogyi ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Mókás ez a 6.6os átlagfogyi ;) ;) Szeeeep, hogy sikerult? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Mókás ez a 6.6os átlagfogyi ;) ;) Még egy és 10k. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Megvan minden hozzá már, elvileg be is szereli, majd megmondom milyen lett. :lol: Féltengely, fékek, erősebb rugók. olcsóért szerezte, szerintem befaragja. Vasipari szakmunkás csinálja a bakkokat bele. Bár a szervóról lecsúszott (nem is akar bele tenni :lol:) , azt én veszem meg, persze ócsóért ;) Ugyanitt szervókormány mindenestől eladó! :lol: :lol: (csak vicc, megvan a gazdija annak is - ezért is bótolom el. ;) valamiből meg kell élni :lol: ) Az 16sz van nekem felizmosítva nagyjából ilyen 18nz-hez hasonló teljesítményre (kb.85le,145nm),de ez is nagyon messze van a jól megy től. Gondolkozom az si-re alakításon,de nem nagyon hiszek én az ilyen 110lovas versenyautókban. :lol: Jobb lesz,mint az átlag 1.6 16V-k, hajjaj micsoda kraftwerk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Szeeeep, hogy sikerult? Lecsorogtunk a néppel csobbanni, majd vissza. ;) Tudod, szokásos csobbanós tour ;) Még egy és 10k. Azon már túl vagyok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Az 16sz van nekem felizmosítva nagyjából ilyen 18nz-hez hasonló teljesítményre (kb.85le,145nm),de ez is nagyon messze van a jól megy től. Gondolkozom az si-re alakításon,de nem nagyon hiszek én az ilyen 110lovas versenyautókban. ;) Jobb lesz,mint az átlag 1.6 16V-k, hajjaj micsoda kraftwerk. ;) Amúgy van egy felesleges SE szívóoldalam.... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 9 nap múlva lejár a műszaki, de azért a termosztátnak is meg kell ám halnia. ;) Legalábbis úgy tűnik. Tökig tekert fűtés és 4-es ventin is volt hogy felment 100ra a hőfok, majd leugrott 90-re. Össze vissza ugrándozott, de az biztos, hogy a termosztát nem volt nyitva 100 foknál, mert a hűtő bal felső sarkánál még csak-csak meleg volt, de a másik végén "környezethideg". ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 9 nap múlva lejár a műszaki, de azért a termosztátnak is meg kell ám halnia. ;) Legalábbis úgy tűnik. Tökig tekert fűtés és 4-es ventin is volt hogy felment 100ra a hőfok, majd leugrott 90-re. Össze vissza ugrándozott, de az biztos, hogy a termosztát nem volt nyitva 100 foknál, mert a hűtő bal felső sarkánál még csak-csak meleg volt, de a másik végén "környezethideg". ;) Akkor te az idővel jobban állsz, nekem már csak 3 napom van a műszakiból hátra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 9 nap múlva lejár a műszaki, de azért a termosztátnak is meg kell ám halnia. ;) Legalábbis úgy tűnik. Tökig tekert fűtés és 4-es ventin is volt hogy felment 100ra a hőfok, majd leugrott 90-re. Össze vissza ugrándozott, de az biztos, hogy a termosztát nem volt nyitva 100 foknál, mert a hűtő bal felső sarkánál még csak-csak meleg volt, de a másik végén "környezethideg". ;) Megragadt zárva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Megragadt zárva? Úgy tűnt, de mintha néha nyitott volna. Egyszer még a fűtést is levettem, mert stabilan maradt 90-en, de aztán kicsivel később megint elkezdett felszaladni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Úgy tűnt, de mintha néha nyitott volna. Egyszer még a fűtést is levettem, mert stabilan maradt 90-en, de aztán kicsivel később megint elkezdett felszaladni. Nem csak a kiegyenlítő tartály kupakja szivat, hogy elereszti a túlnyomást a rendszerből? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Amúgy van egy felesleges SE szívóoldalam.... ;) ;) Komplett? Mennyi? PÜ pls. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Nem csak a kiegyenlítő tartály kupakja szivat, hogy elereszti a túlnyomást a rendszerből? Az még lehet. Meglessük, köszi. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Noshát lehetséges a kiegyenlítőtartály kupak probléma. Nagyon puhák a csövek, egyből 100 fokra megy a víz, de amint letekerem akkor lecsökken. De azért összevissza mutat a műszer is. A termosztát meg kinyitott, mert nagynehezen elkezdett melegedni a visszatérő csöve. Mindjárt megyek autószerelőmhöz, van egy tartalék kupakja. Ha azzal se jó akkor vagy műszeregység vagy termosztát. Műszeregységre azért gyanakszom, mert van egy F betűm a BC-n a megtehető kilométernél, viszont a műszer mutat üzemanyagszintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Noshát lehetséges a kiegyenlítőtartály kupak probléma. Nagyon puhák a csövek, egyből 100 fokra megy a víz, de amint letekerem akkor lecsökken. De azért összevissza mutat a műszer is. A termosztát meg kinyitott, mert nagynehezen elkezdett melegedni a visszatérő csöve. Mindjárt megyek autószerelőmhöz, van egy tartalék kupakja. Ha azzal se jó akkor vagy műszeregység vagy termosztát. Műszeregységre azért gyanakszom, mert van egy F betűm a BC-n a megtehető kilométernél, viszont a műszer mutat üzemanyagszintet. Akkor útjelet nem kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Akkor útjelet nem kap. Viszont az átlagsebességet mutatja, reset után is. Amúgy most jó volt. Amúgy kupak kicserélve, úgy tűnik, hogy már jó. ;) 500Ft-os alkatrész nagyon meg tud szívatni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Viszont az átlagsebességet mutatja, reset után is. Amúgy most jó volt. Amúgy kupak kicserélve, úgy tűnik, hogy már jó. ;) 500Ft-os alkatrész nagyon meg tud szívatni. ;) Örülök, ha ennyitől megjavul :lol: Elég jellemzőek a tünetek, azért gondoltam. Még régebben egyik barátom OFF Fiestája volt olyan, hogy télen meg lehetett fagyni benne, és Ő sem hozzá való hűtősapit használt hozzá (sőt néha semmilyent), csak akkor még nem tudtam, hogy ennek lehet ilyen hatása. Azóta már tudom, hogy emiatt fázhattunk benne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts