Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szevasztokk!

Sikerült beszereznem egy bontott kalaptartót az 5 ajtósomhoz olcsóér(ingyen) és mivel a hátsó hangszóróim hiányoznak, raknék bele 2 darab kis hangszórót. Van aki tett már ilyen rondaságot, hogy szétvággott egy kalaptartót? És ha igen az érdekelne mivel tudom megerősíteni mert ugye az anyaga nem túl kemény, és nem hinném hogy elbírná őket pattogós úton huzamosabb ideig.

Aki csinált már ilyet attól szívesen veszem a tanácsokat.. Igazából attól is akinek bármilyen ötlete van :lol:

Én is vennék bele inkább valami minőségibb 13-as a gyári helyre.

Nekem Alpine hangszórók vannak ott.

Hát csúnyának csúnya, de ez van ;) Kezdem megszokni.

Egy vauxhall jeles modernebb jobb lenne, de nem találok ;)

Itt figyel a polcon. :lol: (de nem adom oda mert emlék)

3-as%2520k%25C3%25A9p.jpg

Link to comment
Megosztás:

Múltkor kérdezted,hogy mennyire macerás a c18nz a c12nz helyett.

Én azt mondtam,hogy szerintem stimmel,de voltam a szerelőmnél,nézegettem ilyen motort,beszélgettünk róla és azt kell mondjam,hogy felejtős projekt.

Tulajdonképpen nagyblokkosítás.Féltengely,bakok felfogatása tuti nem stimmel. Ennyi erővel c20ne-t vagy c20xe-t is faraghattok bele.

Én meg szerintem eladom az x16sz-met (van rá 5 vevő ;) ) és repülni fog bele a c16se egy német donorból. ;)

A kotlókergető x12sz meg fél éve nem kell senkinek,ha eladnám azt is akkor nagyon boldog lennék.

Link to comment
Megosztás:

Múltkor kérdezted,hogy mennyire macerás a c18nz a c12nz helyett.

Én azt mondtam,hogy szerintem stimmel,de voltam a szerelőmnél,nézegettem ilyen motort,beszélgettünk róla és azt kell mondjam,hogy felejtős projekt.

Tulajdonképpen nagyblokkosítás.Féltengely,bakok felfogatása tuti nem stimmel. Ennyi erővel c20ne-t vagy c20xe-t is faraghattok bele.

Én meg szerintem eladom az x16sz-met (van rá 5 vevő ;) ) és repülni fog bele a c16se egy német donorból. :lol:

A kotlókergető x12sz meg fél éve nem kell senkinek,ha eladnám azt is akkor nagyon boldog lennék.

Még mindig építhetsz egy kis csővázas gokartot, az x12 köré, akkor is nagyon boldog leszel ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Múltkor kérdezted,hogy mennyire macerás a c18nz a c12nz helyett.

Én azt mondtam,hogy szerintem stimmel,de voltam a szerelőmnél,nézegettem ilyen motort,beszélgettünk róla és azt kell mondjam,hogy felejtős projekt.

Tulajdonképpen nagyblokkosítás.Féltengely,bakok felfogatása tuti nem stimmel. Ennyi erővel c20ne-t vagy c20xe-t is faraghattok bele.

Megvan minden hozzá már, elvileg be is szereli, majd megmondom milyen lett. :lol:

Féltengely, fékek, erősebb rugók. olcsóért szerezte, szerintem befaragja. Vasipari szakmunkás csinálja a bakkokat bele.

Bár a szervóról lecsúszott (nem is akar bele tenni :lol:) , azt én veszem meg, persze ócsóért ;) Ugyanitt szervókormány mindenestől eladó! :lol: :lol: (csak vicc, megvan a gazdija annak is - ezért is bótolom el. ;) valamiből meg kell élni :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Megvan minden hozzá már, elvileg be is szereli, majd megmondom milyen lett. :lol:

Féltengely, fékek, erősebb rugók. olcsóért szerezte, szerintem befaragja. Vasipari szakmunkás csinálja a bakkokat bele.

Bár a szervóról lecsúszott (nem is akar bele tenni :lol:) , azt én veszem meg, persze ócsóért ;) Ugyanitt szervókormány mindenestől eladó! :lol: :lol: (csak vicc, megvan a gazdija annak is - ezért is bótolom el. ;) valamiből meg kell élni :lol: )

Az 16sz van nekem felizmosítva nagyjából ilyen 18nz-hez hasonló teljesítményre (kb.85le,145nm),de ez is nagyon messze van a jól megy től. Gondolkozom az si-re alakításon,de nem nagyon hiszek én az ilyen 110lovas versenyautókban. :lol: Jobb lesz,mint az átlag 1.6 16V-k, hajjaj micsoda kraftwerk. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az 16sz van nekem felizmosítva nagyjából ilyen 18nz-hez hasonló teljesítményre (kb.85le,145nm),de ez is nagyon messze van a jól megy től. Gondolkozom az si-re alakításon,de nem nagyon hiszek én az ilyen 110lovas versenyautókban. ;) Jobb lesz,mint az átlag 1.6 16V-k, hajjaj micsoda kraftwerk. ;)

Amúgy van egy felesleges SE szívóoldalam.... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

9 nap múlva lejár a műszaki, de azért a termosztátnak is meg kell ám halnia. ;)

Legalábbis úgy tűnik. Tökig tekert fűtés és 4-es ventin is volt hogy felment 100ra a hőfok, majd leugrott 90-re. Össze vissza ugrándozott, de az biztos, hogy a termosztát nem volt nyitva 100 foknál, mert a hűtő bal felső sarkánál még csak-csak meleg volt, de a másik végén "környezethideg".

;)

Link to comment
Megosztás:

9 nap múlva lejár a műszaki, de azért a termosztátnak is meg kell ám halnia. ;)

Legalábbis úgy tűnik. Tökig tekert fűtés és 4-es ventin is volt hogy felment 100ra a hőfok, majd leugrott 90-re. Össze vissza ugrándozott, de az biztos, hogy a termosztát nem volt nyitva 100 foknál, mert a hűtő bal felső sarkánál még csak-csak meleg volt, de a másik végén "környezethideg".

;)

Akkor te az idővel jobban állsz, nekem már csak 3 napom van a műszakiból hátra.

Link to comment
Megosztás:

9 nap múlva lejár a műszaki, de azért a termosztátnak is meg kell ám halnia. ;)

Legalábbis úgy tűnik. Tökig tekert fűtés és 4-es ventin is volt hogy felment 100ra a hőfok, majd leugrott 90-re. Össze vissza ugrándozott, de az biztos, hogy a termosztát nem volt nyitva 100 foknál, mert a hűtő bal felső sarkánál még csak-csak meleg volt, de a másik végén "környezethideg".

;)

Megragadt zárva?

Link to comment
Megosztás:

Noshát lehetséges a kiegyenlítőtartály kupak probléma. Nagyon puhák a csövek, egyből 100 fokra megy a víz, de amint letekerem akkor lecsökken. De azért összevissza mutat a műszer is. A termosztát meg kinyitott, mert nagynehezen elkezdett melegedni a visszatérő csöve. Mindjárt megyek autószerelőmhöz, van egy tartalék kupakja. Ha azzal se jó akkor vagy műszeregység vagy termosztát. Műszeregységre azért gyanakszom, mert van egy F betűm a BC-n a megtehető kilométernél, viszont a műszer mutat üzemanyagszintet.

Link to comment
Megosztás:

Noshát lehetséges a kiegyenlítőtartály kupak probléma. Nagyon puhák a csövek, egyből 100 fokra megy a víz, de amint letekerem akkor lecsökken. De azért összevissza mutat a műszer is. A termosztát meg kinyitott, mert nagynehezen elkezdett melegedni a visszatérő csöve. Mindjárt megyek autószerelőmhöz, van egy tartalék kupakja. Ha azzal se jó akkor vagy műszeregység vagy termosztát. Műszeregységre azért gyanakszom, mert van egy F betűm a BC-n a megtehető kilométernél, viszont a műszer mutat üzemanyagszintet.

Akkor útjelet nem kap.

Link to comment
Megosztás:

Viszont az átlagsebességet mutatja, reset után is. Amúgy most jó volt.

Amúgy kupak kicserélve, úgy tűnik, hogy már jó. ;) 500Ft-os alkatrész nagyon meg tud szívatni. ;)

Örülök, ha ennyitől megjavul :lol: Elég jellemzőek a tünetek, azért gondoltam. Még régebben egyik barátom OFF Fiestája volt olyan, hogy télen meg lehetett fagyni benne, és Ő sem hozzá való hűtősapit használt hozzá (sőt néha semmilyent), csak akkor még nem tudtam, hogy ennek lehet ilyen hatása. Azóta már tudom, hogy emiatt fázhattunk benne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.