astrásgyerek Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Ebben az a szép, hogy a régi diesel Astránk, ami '92-es, szép kék matricát kapott. Ebben keressen valaki logikát ;) 96- tól. :lol: Akkor most ez hogy is van? :lol: Az enyém 95-ös fekete plakettal. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Akkor most ez hogy is van? ;) Az enyém 95-ös fekete plakettal. ;) Ha 96 os lenne, kék járna neki. Persze ha nem szurnak el valamit egy ocsmányirodában. De az, hogy fekete, vagy piros, az tökmindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Ilyet láttatok már? ;) kép 1, kép 2. Kicsit elavult, vagy megégett, nem is tudom mi történhetett vele. ;) Ma fotóztam (a faluban van egy bontásra ítélt astra) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Nem, állítólag az jár nekik. De miért? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Az enyém feketét kapott. ;) Azt mondták, hogy ha akarom intézzem el, hogy átírják, de pont nem érdekel, úgyse járok pesten, a faluba meg nem tiltanak ki. ;) :lol: 2013-tól -ha még meglesz- érdekelni fog, mert majd számít a gépjármadónál .(súlyadó) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 De miért? ;) Mert diesel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Mert diesel. Valamivel kompenzálni kell az alacsony fogyasztást. De most jól odavágtak nekik a +16 Ft-tal. Nesze neked ócsó diesel ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Ilyet láttatok már? ;) kép 1, kép 2. Kicsit elavult, vagy megégett, nem is tudom mi történhetett vele. ;) Ma fotóztam (a faluban van egy bontásra ítélt astra) Én már láttam ilyent! A hörcsögöm is így formázott meg mindent, amit ért :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Ilyet láttatok már? ;) kép 1, kép 2. Kicsit elavult, vagy megégett, nem is tudom mi történhetett vele. ;) Ma fotóztam (a faluban van egy bontásra ítélt astra) Láttam. Az előző kocsimban volt ilyen. De az egy '86-os Kadettben volt. Szerintem elöregedett. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Lehet, hogy már volt ról szó valahol valamikor, de most én is felhozom. Kinek milyen ablaktörlő lapátja van, és mióta használja, hol vette és mennyibe került? Saját tapasztalat eddig: Mivel, nyáron vettem a gépet és nagykalap razs <- volt rajta a lapát vettem occsó tecsós 1000Ft/db azt a sárgadobozos elvileg full gumi hajlított lapátot, pont az árához méltó minőségű volt csikozott oda vissza, ugyhogy matzsabeleb <- a kukába és helyére most az aldi-s 4000Ft/pár (500mm/450mm) raktam fel. Állítólag vmi új fejlesztésű gumi. Érezhetően jobb a minősége, és az a gumi törlő része ezüstös színű ami nemtudom mit jelent. Kap egy telet, hogy bizonyítson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Mert diesel. De 1996. jan. 1. előtti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Egy kis tanácsot szeretnénk kérni! Egy srácnak cserélnénk motort a B Corsájában, szerintetek az 1.2 helyére bemegy egyszerűen a C18NZ? (minden megvan F astra a donor, (motor+motorvezérlő+váltó) minden benne van még. A motortartó bakkok gondolom nem passzolnak, vagy jó lenne bele az astráé? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Egy kis tanácsot szeretnénk kérni! Egy srácnak cserélnénk motort a B Corsájában, szerintetek az 1.2 helyére bemegy egyszerűen a C18NZ? (minden megvan F astra a donor, (motor+motorvezérlő+váltó) minden benne van még. A motortartó bakkok gondolom nem passzolnak, vagy jó lenne bele az astráé? ;) Szerintem simán. A c18nz is kisblokk. Az 16sz simán felmegy az 12sz helyett. Csak a katalizátorig vezető kipufogócső sokkal vékonyabb,azt szerintem katalizátorral vagy anélkül rakjátok át. Én később a katalizátort kiszedtem,érezhetően jobb lett,tehát fojtotta az is. Hűtő is maradt a régi,nem melegszik jobban,elég neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
geery82 Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Sziasztok! Szerintetek milyen plakettet fog kapni a 17dr motorkódú gépem? 93-as, 44kW-os, november végén jár le a műszaki. Találtam egy honlapot, ahol szinte minden f astra-t euro 2-nek ír, de a 17dr-t nem találom a listában. http://www.hotcarparts.de/section/euro2-opel.html Az új szabályozás szerint elvileg mindegy, mikori az autó, ha euro 2-es, akkor kék matrica jár, úgy tudom, (4-es kategória) csak szólni kell, vagy ilyesmi, mert rutinból osztogatják a fekete, piros matricákat. Van valakinek biztos infója erről, hogy tényleg euro 2-es-e? Mert ha az, nem hagyom, hogy ne kék legyen rajta, hiába nagykorú lesz idén... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Szerintem simán. A c18nz is kisblokk. Az 16sz simán felmegy az 12sz helyett. Csak a katalizátorig vezető kipufogócső sokkal vékonyabb,azt szerintem katalizátorral vagy anélkül rakjátok át. Én később a katalizátort kiszedtem,érezhetően jobb lett,tehát fojtotta az is. Hűtő is maradt a régi,nem melegszik jobban,elég neki. Köszi a tanácsokat, nagyon hasznosak! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Sziasztok! Szerintetek milyen plakettet fog kapni a 17dr motorkódú gépem? 93-as, 44kW-os, november végén jár le a műszaki. Találtam egy honlapot, ahol szinte minden f astra-t euro 2-nek ír, de a 17dr-t nem találom a listában. http://www.hotcarparts.de/section/euro2-opel.html Az új szabályozás szerint elvileg mindegy, mikori az autó, ha euro 2-es, akkor kék matrica jár, úgy tudom, (4-es kategória) csak szólni kell, vagy ilyesmi, mert rutinból osztogatják a fekete, piros matricákat. Van valakinek biztos infója erről, hogy tényleg euro 2-es-e? Mert ha az, nem hagyom, hogy ne kék legyen rajta, hiába nagykorú lesz idén... ;) Sztem kéket. Köszi a tanácsokat, nagyon hasznosak! ;) A váltó is cserélődik a motorral együtt? Mert a Corsa F10 vagy F13-as váltóját sztem kinyírná egy C18NZ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 De 1996. jan. 1. előtti. Ez a dátum csak a benzinesekre vonatkozik tudtommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Sztem kéket. A váltó is cserélődik a motorral együtt? Mert a Corsa F10 vagy F13-as váltóját sztem kinyírná egy C18NZ. F13 van c16se alatt is gyárilag. Az 138nm. A 18nz meg 145nm. Kb ennyi nyomatékkal hajtom az f13-at,még bírja. ;) F10-zel viszont már tényleg nem erőltetném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Mert diesel. Hmm....enyém 94 decemberi, és alapból kapta a kéket..... ;) Szerintem simán. A c18nz is kisblokk. Az 16sz simán felmegy az 12sz helyett. Csak a katalizátorig vezető kipufogócső sokkal vékonyabb,azt szerintem katalizátorral vagy anélkül rakjátok át. Én később a katalizátort kiszedtem,érezhetően jobb lett,tehát fojtotta az is. Hűtő is maradt a régi,nem melegszik jobban,elég neki. Sztem meg az már nagyblokk......de ezen nem veszünk össze ;) Az előzőm az volt (c18nz) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Ez a dátum csak a benzinesekre vonatkozik tudtommal. Tehát akkor magyarul ritka férfinemiszerv került az én számba. ;) Ha nem pangana ennyire a piac, eladnám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 A váltó is cserélődik a motorral együtt? Mert a Corsa F10 vagy F13-as váltóját sztem kinyírná egy C18NZ. Természetesen. Hmm....enyém 94 decemberi, és alapból kapta a kéket..... ;) Ezt nem értem... Amikor megvettem zöld volt rajta. ÍME. Milyen alapon minősítették vissza? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Hmm....enyém 94 decemberi, és alapból kapta a kéket..... ;) Sztem meg az már nagyblokk......de ezen nem veszünk össze ;) Az előzőm az volt (c18nz) :lol: Mennyit fogyasztott a c18nz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Mennyit fogyasztott a c18nz? Városban nem nagyon tudtam 10 alá vinni, pályán stabil 130-nál beérte 8 lityivel, országúton 7 körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
geery82 Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Sztem kéket. Köszi, remélem igazad lesz... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Természetesen. Ezt nem értem... Amikor megvettem zöld volt rajta. ÍME. Milyen alapon minősítették vissza? ;) Nekem piros matricám van, mivel 1991-es kocsit automatán a "régi" kategóriába tesznek.. hiába a lambda szonda, az EGR, a katalizátor.. Olvastam róla, hogy ha a köv. műszakin szólok, akkor kaphatok kéket, de ehhez új forgalmit kell kérnem, ami 6000 Ft. A szmogriadós dolgon kívül (ami engem nem érint) van bármilyen hátrányom a piros matricából? Mert engem különösebben nem zavar.. Más téma: 1991-es német GLS kivitelű a kocsim, nézegettem neten képeket és szinte mindegyik ilyennél ezüst színű csík van a lökhárítókon is. Nekem bontott natúr lökhárítóim vannak, vissza lehet varázsolni az ezüst színű csíkot valahogy? Mivel érdemes? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts