Johnny82 Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Ebbe mi a World Cup? ;) A letört tükör? ;) De benne a klíma is + alufelni + elektromos ablakok + tetőablak, így azért mindjárt más az ár arány. :lol: És nincs bal hátsó ajtóban üveg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karel Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Kispest,Pesterzsébet,Pestlőrinc Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Igen tudtál segíteni! Gondolom 2 telot raktál be! Megcsinálnám én is csak kéne 2 telo meg faudifej! Faudit lehet csinál(tat)ni is, ha úgy könnyebb, csak ahogy már többször leírták, valami jobb anyagot kell választani hozzá. ;) Itt van rajz hozzá. Azért van kétfajta hosszméret rajta, mert így a felső rész a motorháztetőnél az egyik tartó csavar helyére van betéve. Ha 2-3 mm-rel hosszabb a menetes rész, akkor sincs gond. Nálam így van felrakva. Az alsó résznél is az eredeti csavar helyére, a lemezanya kivétele után. Ami még érdekes lehet, hogy egy telo is megtartja, én így használom, pedig megvan a másik oldali is. Nem kell félnem, hogy egy álmosabb reggelen állon vág, de biztonságosan megtartja. A motorháztető a merevítései miatt bírja. Még egy előnye volt az egynek, hogy amikor magától nyílik (mert valaki kipróbálja és elengedi ;) stb.) akkor nem akarja szétszaggatni a kasztnit. Amikor az ember rakja be, akkor úgyis meg lehet ezt nézni és eldönteni, hogy eggyel vagy kettővel tetszik jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Kispest,Pesterzsébet,Pestlőrinc XVIII-kerület Zádor utca 6. Strohm motor kft ;) Ez a Magyar Veterán Opel Klub székhelye. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karel Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 XVIII-kerület Zádor utca 6. Strohm motor kft :lol: Ez a Magyar Veterán Opel Klub székhelye. ;) Köszönöm!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok Lenne egy gondom, adott egy járgány amit vissza akarok helyezni a forgalomba, a következők az előzményei. Tavaly dec.-ben lejárt a műszakija de nem lett kivonva a forgalomból így idén volt 2 csekk elmaradás a biztosítónál és a biztosító felbontotta a szerződést. A súlyadó szintén nincs befizetve, de a kocsi kb 4 hónapja kilett vonva a forgalomból ideglenesen. összegezve : biztosítás elmaradás, de a biztosító felbontotta a szerződést, súlyadó nincs befizetve. Mit lehet ilyen esetben tenni ha műszakira akarom vinni? Átmehetek más biztosítóhoz csak simán, vagy kikel fizetni az elmaradást és új szerződést kötni? A súlyadót bekel fizetni mikor visszarakom a forgalomba, vagy csak 1 félévet? Ebben a dologban kérnék segítséget. Köszönöm előre is. Zsebbenyúlós menet lesz ez. A biztosítónál örülhetsz, ha visszamenőleg 10ezer/hó körül megúszod, és visszakerülsz A00-ba. A gépjáműadónál is számíthatsz büntetésre, szerintem vissza se helyezik forgalomba, amíg nem rendezed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok Lenne egy gondom, adott egy járgány amit vissza akarok helyezni a forgalomba, a következők az előzményei. Tavaly dec.-ben lejárt a műszakija de nem lett kivonva a forgalomból így idén volt 2 csekk elmaradás a biztosítónál és a biztosító felbontotta a szerződést. A súlyadó szintén nincs befizetve, de a kocsi kb 4 hónapja kilett vonva a forgalomból ideglenesen. összegezve : biztosítás elmaradás, de a biztosító felbontotta a szerződést, súlyadó nincs befizetve. Mit lehet ilyen esetben tenni ha műszakira akarom vinni? Átmehetek más biztosítóhoz csak simán, vagy kikel fizetni az elmaradást és új szerződést kötni? A súlyadót bekel fizetni mikor visszarakom a forgalomba, vagy csak 1 félévet? Ebben a dologban kérnék segítséget. Köszönöm előre is. Ha jól tudom, új biztosítást csak akkor fogsz tudni kötni, ha rendezed az elmaradást. Forgalomba helyezni, pedig csak úgy fogod tudni az autót, ha kifizeted az elmaradt súlyadót, ha jól tudom. De igazából ezekről a biztosító és az önkormányzat adó osztálya tud pontos felvilágosítást adni Kismocinál jártunk úgy hogy más hibájából (az alkuszcég bekavart) nem fizetés miatta szünt meg a biztosítás. Először a réginél kellett új szerződést kötni, és kifizetni az elmaradást, utánna mehettem volna átt másik biztosítóhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Itt vannak az ígért képek! http://kepfeltoltes.hu/111021/20111021123_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/111021/20111021124_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/111021/20111021125_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/111021/20111021126_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/111021/20111021127_...ltoltes.hu_.jpg Remélem tudtam segíteni. Egyébként így nem megy olyan magasra, mint a kitámasztóval. De nem feltűnő a különbség. A végnél talán 1-2 centi. Köszi szépen, sokat segítették! Ha a donorból kiszedném azokat a gömböcskéket, amire rápattannak, azok nem lennének jók? ;) Én is gondolkodtam ezen, de én inkább a csomiajtóba szerelnék teleszkópot. Elvégre azt többször nyitom ki, mint a gépháztetőt. Vagyis remélem! ;) Miért, neked nincs gyárilag? :lol: Faudit lehet csinál(tat)ni is, ha úgy könnyebb, csak ahogy már többször leírták, valami jobb anyagot kell választani hozzá. :lol: Itt van rajz hozzá. Azért van kétfajta hosszméret rajta, mert így a felső rész a motorháztetőnél az egyik tartó csavar helyére van betéve. Ha 2-3 mm-rel hosszabb a menetes rész, akkor sincs gond. Nálam így van felrakva. Az alsó résznél is az eredeti csavar helyére, a lemezanya kivétele után. Ami még érdekes lehet, hogy egy telo is megtartja, én így használom, pedig megvan a másik oldali is. Nem kell félnem, hogy egy álmosabb reggelen állon vág, de biztonságosan megtartja. A motorháztető a merevítései miatt bírja. Még egy előnye volt az egynek, hogy amikor magától nyílik (mert valaki kipróbálja és elengedi :lol: stb.) akkor nem akarja szétszaggatni a kasztnit. Amikor az ember rakja be, akkor úgyis meg lehet ezt nézni és eldönteni, hogy eggyel vagy kettővel tetszik jobban. Köszi szépen a segítségeteket! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Köszi szépen, sokat segítették! Ha a donorból kiszedném azokat a gömböcskéket, amire rápattannak, azok nem lennének jók? ;) Miért, neked nincs gyárilag? ;) Köszi szépen a segítségeteket! :lol: Elvileg jók azok is! :lol: Csak nekem nem volt miből kiszedni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Elvileg jók azok is! :lol: Csak nekem nem volt miből kiszedni! :lol: Ahh logikus. ;) Hogy jönnek ezek vajon ki? ;) kontraanya? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Ahh logikus. ;) Hogy jönnek ezek vajon ki? ;) kontraanya? :lol: 13-as kulcs..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 13-as kulcs..... Ennyi? ;) Köszi szépen! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Faudit lehet csinál(tat)ni is, ha úgy könnyebb, csak ahogy már többször leírták, valami jobb anyagot kell választani hozzá. ;) Itt van rajz hozzá. Azért van kétfajta hosszméret rajta, mert így a felső rész a motorháztetőnél az egyik tartó csavar helyére van betéve. Ha 2-3 mm-rel hosszabb a menetes rész, akkor sincs gond. Nálam így van felrakva. Az alsó résznél is az eredeti csavar helyére, a lemezanya kivétele után. Ami még érdekes lehet, hogy egy telo is megtartja, én így használom, pedig megvan a másik oldali is. Nem kell félnem, hogy egy álmosabb reggelen állon vág, de biztonságosan megtartja. A motorháztető a merevítései miatt bírja. Még egy előnye volt az egynek, hogy amikor magától nyílik (mert valaki kipróbálja és elengedi ;) stb.) akkor nem akarja szétszaggatni a kasztnit. Amikor az ember rakja be, akkor úgyis meg lehet ezt nézni és eldönteni, hogy eggyel vagy kettővel tetszik jobban. Köszi szépen a segítséget!Sokat segítettetek! köbö milyen árban lehet egy teleszkóp?(bontott)Vagy újat érdemes?És milyen árban lehet 2db faudifej? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Én is gondolkodtam ezen, de én inkább a csomiajtóba szerelnék teleszkópot. Elvégre azt többször nyitom ki, mint a gépháztetőt. Vagyis remélem! ;) ... Oda valami rövid kellene mint az Omegákban, de még nem találtam. Igaz nem is nagyon kerestem, de már én is gondoltam rá. :lol: ... Miért, neked nincs gyárilag? ;) Sedanban nincs olyan hátul, rugók vannak gyárilag. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Oda valami rövid kellene mint az Omegákban, de még nem találtam. Igaz nem is nagyon kerestem, de már én is gondoltam rá. ;) Sedanban nincs olyan hátul, rugók vannak gyárilag. ;) Csináld meg a cabrio mintájára. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sedanban nincs olyan hátul, rugók vannak gyárilag. ;) Tényleg, neki sedan van. Azt hittem abban is van, csak kisebb. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Csináld meg a cabrio mintájára. ;) Valamilyen ennél jobb képet tudnál mutatni? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Valamilyen ennél jobb képet tudnál mutatni? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Köszönöm a segítséget. Akkor majd hétfőn becammogok a hivatalokba azt vagyonszórásba kezdek ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/67..._1258649142.jpg Thx! ;) Kár, hogy nem ezt a megoldást választották a sedanhoz. Így legalább normálisan lehetne bele pakolni, nem kellene nézni hol van az ajtótartó. (pl. 4 db 195-ös kerék már nem fér be :lol: ) Sajnos a sedan kialakítással nincs ennyi hely az ajtó felfogató cuccoknak és a telóknak, de kiindulásnak jó. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectra_c16nz Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok! Lehet hogy nem a legjobb helyen teszem fel a kérdést, de hirtelen nem találtam jobb topicot. Autóvásárlás előtt állok. Kinézetem egy szép állapotú c20xe motoros szekeret. Olvastam jót is meg sajnos elég sok rosszat is, hogy nagyon érzékenyek ezek a motorok. Konstrukciós hiba miatt némelyik hengerfejes lesz. Ha hozzám kerül, a kíméléssel nem lenne probléma,nem szeretném széthajtani, csak félek hogy előtte nem biztos hogy túl jól bántak vele. Mire figyeljek a vásárláskor? Vagy inkább kerüljem el ezt a típust? Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok! Lehet hogy nem a legjobb helyen teszem fel a kérdést, de hirtelen nem találtam jobb topicot. Autóvásárlás előtt állok. Kinézetem egy szép állapotú c20xe motoros szekeret. Olvastam jót is meg sajnos elég sok rosszat is, hogy nagyon érzékenyek ezek a motorok. Konstrukciós hiba miatt némelyik hengerfejes lesz. Ha hozzám kerül, a kíméléssel nem lenne probléma,nem szeretném széthajtani, csak félek hogy előtte nem biztos hogy túl jól bántak vele. Mire figyeljek a vásárláskor? Vagy inkább kerüljem el ezt a típust? Segítségeteket előre is köszönöm. Az tény hogy az XE-re jobban kell figyelni mint az C20NE-re, de ha viszel magaddal egy hozzáértő embert sztem meg fogja tudni mondani, hogy érdemes e meg venni. Viszont tényleg kérdés hogy a jelenlegi tulaja hogy bánik vele, de ha vigyázol és figyelsz rá nagyon sokáig fog szolgalni Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Sziasztok! Lehet hogy nem a legjobb helyen teszem fel a kérdést, de hirtelen nem találtam jobb topicot. Autóvásárlás előtt állok. Kinézetem egy szép állapotú c20xe motoros szekeret. Olvastam jót is meg sajnos elég sok rosszat is, hogy nagyon érzékenyek ezek a motorok. Konstrukciós hiba miatt némelyik hengerfejes lesz. Ha hozzám kerül, a kíméléssel nem lenne probléma,nem szeretném széthajtani, csak félek hogy előtte nem biztos hogy túl jól bántak vele. Mire figyeljek a vásárláskor? Vagy inkább kerüljem el ezt a típust? Segítségeteket előre is köszönöm. Lehetőleg minél később behozott példány legyen. Amúgy érdekesek ezek a gsi árak. A normális (nem tyúkól) példányok ennyiért mennek. 500 alatt meg sem nézném olyan fospisztolyok vannak már képről látszik. ;) Viszont ennyiért meg már van g astra , Visit My Websiteis ilyen erős motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Hali! Egy ideje, hallom a bal első ajtónál... többinél nem, hogy mintha oldalszél lenne állandóan 80km/h felett. Eddíg nem volt ilyen. Vagy mintha huzat lenne de levegő nem jön be. Mit lehet ezzel tenni, vagy van még valaki aki hallott ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Hali! Egy ideje, hallom a bal első ajtónál... többinél nem, hogy mintha oldalszél lenne állandóan 80km/h felett. Eddíg nem volt ilyen. Vagy mintha huzat lenne de levegő nem jön be. Mit lehet ezzel tenni, vagy van még valaki aki hallott ilyet? Megvan a sárvédő végénél/ajtó zsanérjai mögött az a szürke szivacs? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts