Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát akkor 1000Ft-ért nem kínlódok én se. Bemegyek egy szervízbe és megnézetem, az legalább nem 90%-os.

Kiváncsi leszek,hogy majd mennyiért állítják be!ha tényleg 1000 akkor szerintem én is beállíttatom!

Csak nekem asszem a bal fényszórónak mozog a belseje!Égővel mindennel együtt!

Elküldve
Ez igaz, hogy a házilag beállítást kérdeztem. Nem gondoltam, hogy ennyiért beállítják. Mert már lassan egy szervízbe bemész és megkérdezed az időt, azért is pénzt kérnek. :D

Sajna ez így van. :P

Csak figyelj oda mit csinálnak, mert én jártam úgy hogy mire hazaértem a dróton lógott az indexem. A szaki kitekerte, mert nem találta az állítócsavart. :D

És ez is. :D Csak még jócskán fizetsz is érte. :D

Egyszer a Wartburgon a műszakinál állította be nekem a vizsgabiztos. :D az utolsó aknára amikor ráálltunk, pont előtte az ajtón vannak felfestve a jelek, nah ahhoz állította be, utána átment a műszakin, csak éjjel mindenki villogott nekem. :P :) :D Lejjebb kellett tekerjem. ;)

Elküldve
Csak figyelj oda mit csinálnak, mert én jártam úgy hogy mire hazaértem a dróton lógott az indexem. A szaki kitekerte, mert nem találta az állítócsavart. :D

Komoly egy szakember lehetett!

Elküldve

Kellene egy kis segítség aki ért hozzá. Namármost van két led csövem amit kaptam régebben írtam hogy szobába szeretném. Elvileg kapcsolható meg villog meg külön kapcsolható mit csináljon. De az a kis doboza nincs meg. Csak a cső meg a vezeték. 6szálas a vezetéke 1piros gondolom az a pozitív a többi 5 meg hogy milyen sorrendbe égjen.

A kérdésem az lenne hogy ez most 12V-os lehet vagy lehet csak 6V-os mert egyik ismerős mondta hogy lehet a doboz által csak 6V. Vagy próbáljam ki állítható adapterrel 6-oson meg ha nem világít túlságosan akkor 12V-n?

Azt akkor úgy lehetne hogy piros külön, a többit meg összeforrasztani egy szálra.

Adaptert azt milyet kellene hozzá? mármint amper hogy 500vagy 1200Ah-t? vagy ha pl minimálisat vesz fel az ampert majd beosztja magának az 500-ast vagy nagyobbat kellene?

Ezt a 6 vagy 12V-st esetleg fényképezés alapján el lehet dönteni? máhogy egyik cső vége el van törve és ki tudom húzni bellőle a csíkot esetleg az ellenállásokból vagy mi az abból következtetni tudtok? Vagy mivel autó külső neon csöve ezért csak 12V-nek kéne hogy legyen? :D

Kicsit hosszú lett de ha tudtok majd segítsetek. :P

Elküldve
Ha valaki vesz ilyet akkor majd mondja meg hogy kihúzva fekete-e vagy króm? :D

Nekem villanyos van, de írtam egy általános kérdést a termékhez, és ott azt a választ kaptam, hogy fekete színű! :P

Elküldve
Nekem villanyos van, de írtam egy általános kérdést a termékhez, és ott azt a választ kaptam, hogy fekete színű! :P

Jahh, addig le se tekertem. Nekem króm kellene, meg elvileg a fekete az rövidebb is. Ezzel is spóroltak. :D

Elküldve
Jahh, addig le se tekertem. Nekem króm kellene, meg elvileg a fekete az rövidebb is. Ezzel is spóroltak. :D

Hiába is tekerted volna, mert a te érdeklődésed után írtam oda a kérdést. Csak a te kedvedért.... Mert ugye nekem villanyos van, nekem nem kell! :P :P :D

Elküldve
Hiába is tekerted volna, mert a te érdeklődésed után írtam oda a kérdést. Csak a te kedvedért.... Mert ugye nekem villanyos van, nekem nem kell! :P :P :D

Jaaa akkor köszi! :D

Elküldve

Sajna 4 év után megint megadta magát a hátsó dobom. További elkeserítő tény, hogy az olajcsere után 6000 km-rel több mint fél liter olajat kellett utánaöltenem, hogy felső nívón legyen. Sajna ez már a közelgő vég szele.

Elküldve
Sajna 4 év után megint megadta magát a hátsó dobom. További elkeserítő tény, hogy az olajcsere után 6000 km-rel több mint fél liter olajat kellett utánaöltenem, hogy felső nívón legyen. Sajna ez már a közelgő vég szele.

Akarodmondani "NE-t bele!!!" ? :D

Elküldve
Sajna 4 év után megint megadta magát a hátsó dobom. További elkeserítő tény, hogy az olajcsere után 6000 km-rel több mint fél liter olajat kellett utánaöltenem, hogy felső nívón legyen. Sajna ez már a közelgő vég szele.

Szerintem ez nem olyan vészes....

Elküldve
Jahh, addig le se tekertem. Nekem króm kellene, meg elvileg a fekete az rövidebb is. Ezzel is spóroltak. :D

Meg a benne lévő anyaggal is. Igazi utángyártott a minősége. 6000pénzért vételeztem egy gyárit az Opel szalonban. Van különbség a kettő között. Nem is kevés.

Elküldve

folyamat felforr a víz a kocsimban vettem termosztátot. a szerelő nézi azt mondja h termosztát majd lehuzza a csövet a kiegyenlítőről és mivel nem folyik a víz aztmondja vízpumpa! és ha zárva van a termosztát szerintem akkor se kering a víz?azért marad hideg a hűtő! szerintetek ebben van ráció? 3 hónapja cseréltünk vezérlést vízpumpával!

ti vennétek vízpumpát vagy keresnétek 1 másik szerelőt? ugyan ilyen astrája van a srácnak!

Elküldve
folyamat felforr a víz a kocsimban vettem termosztátot. a szerelő nézi azt mondja h termosztát majd lehuzza a csövet a kiegyenlítőről és mivel nem folyik a víz aztmondja vízpumpa! és ha zárva van a termosztát szerintem akkor se kering a víz?azért marad hideg a hűtő! szerintetek ebben van ráció? 3 hónapja cseréltünk vezérlést vízpumpával!

ti vennétek vízpumpát vagy keresnétek 1 másik szerelőt? ugyan ilyen astrája van a srácnak!

Akkor is kering a víz.

Elküldve
Akkor is kering a víz.

komolyan? én ugy gondotam h a termosztát zárva van akkor nem megy körbe a víz!

akkor gondolod 1000km alatt meg adta magát a vízpumpa?

és nem beszél félre a szerelő?

Elküldve
komolyan? én ugy gondotam h a termosztát zárva van akkor nem megy körbe a víz!

akkor gondolod 1000km alatt meg adta magát a vízpumpa?

Ha a termosztát zárva van, akkor nem megy a hűtőbe a víz, az teljesen mást jelent ám. :P

Hűtése akkor is van, csak pl nem üzemmeleg a motor, és ezért nem nyit ki. (de attól még kering a víz, csak éppen a motorban) :D

1000 km alatt, érdekes, milyet vettél bele? :D Műanyag, vagy bronz lapátosat? (Milyen fajtát?) :P

Elküldve

ahhhha mostmár minden világos akkor komolyan igy meg lehet állapítani h berottyant a vízpumpa h a kiegyenlítönél nem bugyog a víz?

Elküldve
Ha a termosztát zárva van, akkor nem megy a hűtőbe a víz, az teljesen mást jelent ám. :P

Hűtése akkor is van, csak pl nem üzemmeleg a motor, és ezért nem nyit ki. (de attól még kering a víz, csak éppen a motorban) :D

1000 km alatt, érdekes, milyet vettél bele? :D Műanyag, vagy bronz lapátosat? (Milyen fajtát?) :P

Aha két vízkör van egyik csak a motorban, radiátorban járatja a vizet a másik meg a termosztát nyitása után a hűtőben is. De egy hibás termosztátot egy szerelőnek ki kellene tudni szűrnie...

Elküldve
Aha két vízkör van egyik csak a motorban, radiátorban járatja a vizet a másik meg a termosztát nyitása után a hűtőben is. De egy hibás termosztátot egy szerelőnek ki kellene tudni szűrnie...

A kézrátevéses módszerrel, ha mással nem. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.