Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ütközéskor jobban rádfeszíti az övet, biztonsági dolog. :D

Így néz ki, ha eldurran! (baleset/ütközés/helytelen kiszerelés következtében! :P )

Minden astrában van!

Bővebben képekben itt! látszik a patronja is. :P

Normál használat mellet nem csinál semmit ugye? mert hallottam olyanról , hogy pl puntoban rád feszíti az övet ha kicsit gyorsabban húzod ( nem úgy mint ütközéskor, vagy rántáskor ) .. az is valami övfeszítő dolog..

Elküldve

Teljesen más téma:

Valami normális középső kartámaszt, hol lehet Astra F-hez szerezni?

Volt ebből gyári, amit be lehet szerelni mondjuk utólag?

Elküldve
Teljesen más téma:

Valami normális középső kartámaszt, hol lehet Astra F-hez szerezni?

Volt ebből gyári, amit be lehet szerelni mondjuk utólag?

Nekem olyan van amit a corába, tescoba lehet venni. Csak én felhajthatósra csináltam meg, hogy a kéziféket kényelmesen fel lehessen húzni. Nem mintha használnám a kéziféket, de azért sose tudni.

Elküldve
Normál használat mellet nem csinál semmit ugye? mert hallottam olyanról , hogy pl puntoban rád feszíti az övet ha kicsit gyorsabban húzod ( nem úgy mint ütközéskor, vagy rántáskor ) .. az is valami övfeszítő dolog..

Nem, astrában még nem tapasztaltam sosem ilyet! :D

Láttam most egy corsát, gyári lufis volt. Az eleje hűtőig tört igazából toronyig kuka. Övfeszítő durrant, lufi nem. Érdekes. :)

:P Ja, ez érdekes, főleg hogy frontális volt. :P

Nekem olyan van amit a corába, tescoba lehet venni. Csak én felhajthatósra csináltam meg, hogy a kéziféket kényelmesen fel lehessen húzni. Nem mintha használnám a kéziféket, de azért sose tudni.

A felhúzással nekem sincs gondom, no de a leengedés :D :D :D (trükkösen kell benyomni a gombocskát, és leengedni a kart)

Elküldve
1db rca kimenet van ami kevés. Ezt használtra írtam úgy 15-20kb. :D Én audio cd-t hallgatok mp3 undorítóan szól egy jobb rendszerbe hamarabb észre lehet venni a minőséget. :P Audióba kristálytiszta. :P

húú most tapasztaltam miről beszélsz..

van egy zenekar amit nagyon szeretek.. ittohn MP3ban hallgatom őket mert az van fent a gépen.. de eredetiben megvan az összes CD-jük.. betettem egy 2002-es albumot és eszméletlen különbség van.. mostantól gyári cd-kef togom hallgatni a kocsiban :D

Elküldve
húú most tapasztaltam miről beszélsz..

van egy zenekar amit nagyon szeretek.. ittohn MP3ban hallgatom őket mert az van fent a gépen.. de eredetiben megvan az összes CD-jük.. betettem egy 2002-es albumot és eszméletlen különbség van.. mostantól gyári cd-kef togom hallgatni a kocsiban :D

A tömörítés minden esetben minőség vesztéssel jár. De azért lehet tömöríteni jó minőségbe is. Nem lesz olyan mint az audió, de azért elfogadható lesz a minősége.

Elküldve
Mik azok a kapcsolók a kormány burkolatod alatt? :P

Alig cseréld gazdát, máris kigyulladt az autó! Ilyenkor mi van?? :P persze... biztos jól kidolgozott papírt írattak vele alá, amiben tudomásulveszi az autó összes hibáját ... kereskedésből való az autó. :D

11 éve van meg a gép, de most hogy kérdezed az egyikkel talán a riasztót lehet bekapcsolni, és miután bezártad az ajtót, élesedik. de a MÁSIK?? :D sosem foglalkoztatott.. nemtudom miért pedig elektrotechnikus a szakmám, de eszembe nem jutott hogy megnézzem :D na majd holnap rákukkantok !

Elküldve
11 éve van meg a gép, de most hogy kérdezed az egyikkel talán a riasztót lehet bekapcsolni, és miután bezártad az ajtót, élesedik. de a MÁSIK?? :P sosem foglalkoztatott.. nemtudom miért pedig elektrotechnikus a szakmám, de eszembe nem jutott hogy megnézzem :D na majd holnap rákukkantok !

:D :P

Azt hiszem nekem is a régi riasztó kapcsolója lehet ugyanott, ezen a képen látszik is, van rajta egy dugó., csak az kulcsos volt.

Elküldve

hali!

olvastam itt valamelyik topikban hogy a hűtőventillátor hőgombájának a két vezetékét összezárva lehet tesztelni hogy jó e a gomba, namármost én azt szeretném megcsinálni hogy kapcsolható legyen a ventillátorom, és úgy terveztem hogy berakok mégegy ködlámpa kapcsolót, és azzal kapcsolgatom majd.

a kérdés az lenne hogy hosszabb távon is lehet összezárva az a két vezeték? vagy csak egy-egy teszt erejéig.

a másik hogy ott gondolom olyan nagy áram csak nem megy hogy a ködlámpakapcsoló ne bírja

köszi!

hello!

meg a ventinek ugye van valami reléje a biztosíték táblánál, mert akkor enm kellene előre kábelezni, elég lenne csak vagy 30centi:D

Elküldve
hali!

olvastam itt valamelyik topikban hogy a hűtőventillátor hőgombájának a két vezetékét összezárva lehet tesztelni hogy jó e a gomba, namármost én azt szeretném megcsinálni hogy kapcsolható legyen a ventillátorom, és úgy terveztem hogy berakok mégegy ködlámpa kapcsolót, és azzal kapcsolgatom majd.

a kérdés az lenne hogy hosszabb távon is lehet összezárva az a két vezeték? vagy csak egy-egy teszt erejéig.

a másik hogy ott gondolom olyan nagy áram csak nem megy hogy a ködlámpakapcsoló ne bírja

köszi!

hello!

meg a ventinek ugye van valami reléje a biztosíték táblánál, mert akkor enm kellene előre kábelezni, elég lenne csak vagy 30centi:D

Úgy rémlik van külön biztije rajta van az ikon a fedélen. Bírnia kell az összezárást, hogy a gomba kapcsol vagy te manuális végülis tökmindegy.

Elküldve
szerintem fordítva van betéve a gumitálcád...

Nem, jobbos mind a lett, ha már a gazdája 2ballábas. :P :D :P

Teljesen véletlenül jutott eszembe.

Jelenleg kell az autóba pót- (harmadik, másnéven kiegészítő) féklámpa?!

Nem! (legalábbis nem előírás, ha erre gondolsz) :D

Elküldve
Teljesen véletlenül jutott eszembe.

Jelenleg kell az autóba pót- (harmadik, másnéven kiegészítő) féklámpa?!

sikerült autót venni? vagy nem te áltál autóvásárlás elött?

Elküldve
sikerült autót venni? vagy nem te áltál autóvásárlás elött?

Sikerült, bár még nem teljes az öröm. Az autó még nincs nálam, vizsgáztatás, névre írás folyamatban (átkozott bürokrácia).

Kicsit fentebb írtam :D

Elküldve
hali!

olvastam itt valamelyik topikban hogy a hűtőventillátor hőgombájának a két vezetékét összezárva lehet tesztelni hogy jó e a gomba, namármost én azt szeretném megcsinálni hogy kapcsolható legyen a ventillátorom, és úgy terveztem hogy berakok mégegy ködlámpa kapcsolót, és azzal kapcsolgatom majd.

a kérdés az lenne hogy hosszabb távon is lehet összezárva az a két vezeték? vagy csak egy-egy teszt erejéig.

a másik hogy ott gondolom olyan nagy áram csak nem megy hogy a ködlámpakapcsoló ne bírja

köszi!

hello!

meg a ventinek ugye van valami reléje a biztosíték táblánál, mert akkor enm kellene előre kábelezni, elég lenne csak vagy 30centi:D

De! Sztem be kéne relézni, mégpedig úgy, hogy a relé minél közelebb legyen a hőgombához (ugyebár annak a kivezetéseit zárod össze a relével), minél vastagabb vezetékkel a venti vezetékeihez. A relé működtető vezetéke lehet egész vékony is, ami a ködlámpakapcsolóhoz megy.

Elküldve

Ma indítottam reggel az autót, kb 20mp járatás után, parkolóból tolatás, azt olyan hírtelen magas lett a fordulatszámom hogy átkapcsolt hidegen 14'C-ben a gázra remélem nem lett baja. Gondolom alapjárati cuccot kell takarítani amit itt más sokszor olvastam. Bár hátramenetbe amúgy is megnő a fordulatszám ha gáz nélkül tolatok mármint ezt csak Opelnél vettem észre, addig magas amíg nem megyek előre. Most baja van/lesz vagy csak én bénáztam? Amúgy utánna leállítás újraindítás és beállt szépre az alapjárat. Csak remélem a gáz hidegen átkapcsolás nem okozott neki bajságot. :D

Elküldve
hali!

olvastam itt valamelyik topikban hogy a hűtőventillátor hőgombájának a két vezetékét összezárva lehet tesztelni hogy jó e a gomba, namármost én azt szeretném megcsinálni hogy kapcsolható legyen a ventillátorom, és úgy terveztem hogy berakok mégegy ködlámpa kapcsolót, és azzal kapcsolgatom majd.

a kérdés az lenne hogy hosszabb távon is lehet összezárva az a két vezeték? vagy csak egy-egy teszt erejéig.

Szerintem ne foglalkozz vele. Ezeknek a motoroknak jó a hűtésük, szerintem ne vesződj vele annyit.Ha kell, úgyis bekapcsol a venti. Nem Lada, Wartyogó típusúak már... :P

Legalábbis én nem tennék bele külön- és nem azért, mert már diesel B Vecim van... :D

Elküldve
Ma indítottam reggel az autót, kb 20mp járatás után, parkolóból tolatás, azt olyan hírtelen magas lett a fordulatszámom hogy átkapcsolt hidegen 14'C-ben a gázra remélem nem lett baja. Gondolom alapjárati cuccot kell takarítani amit itt más sokszor olvastam. Bár hátramenetbe amúgy is megnő a fordulatszám ha gáz nélkül tolatok mármint ezt csak Opelnél vettem észre, addig magas amíg nem megyek előre. Most baja van/lesz vagy csak én bénáztam? Amúgy utánna leállítás újraindítás és beállt szépre az alapjárat. Csak remélem a gáz hidegen átkapcsolás nem okozott neki bajságot. :D

Baja nem lett, csak gázból több anyagot kapott. Vedd ki az alapjárati motort, de arra figyelj, hogy a tengelyt ne mozgasd, ne babráld, hagy úgy, ahogy van. Majd indításnál felpörög egy darabig, mert úgy állítja be magának a megfelelő helyzetet.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.