Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...16v_gsi-5071248

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...2.0_gsi-5056385

:P Tessék klímás bár klíma nélkül vannak sokkal olcsóbbak. :P Utolsóból lehet alkudni a klíma miatt zenét nem kérni bele bla bla bla. :D

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...2.0_gsi-5085200

Ez pl nekem bejön. :D egy olcsó klíma szett ha tud az ember legalább 30-40 ezer és akkor még nincs bent nincs feltöltve és akkor még tuti, hogy jó is. :D Alap hangon egy 100as lehet rá számolni.

Mondjuk ez az utolsó nekem is tetszik, no de, ez a 2.0-ás motor mivel kajálna nekem többet városban, télen?!

Egyébként tulaját nem ismeri valaki? Lehet megnézem a hétvégén :D

Alkatrész árakkal mi a tapasztalat az ilyen 2.0-soknál (mondjuk pl ez az utolsó C20NE 8V-s nem?). Gondolom amúgy ennyiért azért kell a motorjára költeni vagy nem?!

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ez az utolsó nekem is tetszik, no de, ez a 2.0-ás motor mivel kajálna nekem többet városban, télen?!

Egyébként tulaját nem ismeri valaki? Lehet megnézem a hétvégén :D

Alkatrész árakkal mi a tapasztalat az ilyen 2.0-soknál (mondjuk pl ez az utolsó C20NE 8V-s nem?). Gondolom amúgy ennyiért azért kell a motorjára költeni vagy nem?!

Kb egy lityivel enne többet, mint az egyhat... :P

Az én motorom is megeszik a 10-et városba, télen...benzinből...és csak egy 1.4...

Link to comment
Megosztás:

Kb egy lityivel enne többet, mint az egyhat... :P

Az én motorom is megeszik a 10-et városba, télen...benzinből...és csak egy 1.4...

Holnap egy 2.0-ás élménnyel leszek gazdagabb :P

Megnézem közelebbről. Igazából eléggé hihetetlen, hogy csak 1 literrel eszik kevesebbet?

A tulaj szerint 8-8,7 között van a fogyasztás és városban főként. Valós lehet ez? Lehet ezekkel a 2000-es motorokkal 8 alatt kijönni nagyapásan ha a szükség úgy hozza?

(Bár eleinte biztos nehéz lenne :D )

Egyébként mire kell figyeljek ennél a típusnál?!

Link to comment
Megosztás:

Holnap egy 2.0-ás élménnyel leszek gazdagabb :P

Megnézem közelebbről. Igazából eléggé hihetetlen, hogy csak 1 literrel eszik kevesebbet?

A tulaj szerint 8-8,7 között van a fogyasztás és városban főként. Valós lehet ez? Lehet ezekkel a 2000-es motorokkal 8 alatt kijönni nagyapásan ha a szükség úgy hozza?

(Bár eleinte biztos nehéz lenne :D )

Egyébként mire kell figyeljek ennél a típusnál?!

Azt mondják a 2.0 8vre hogy csak víz kell bele meg olaj mert elég jó konstrukció. Annak idején volt az év motorja is. 1.6 vs 2.0 között nem sok eltérés van fogyasztásba. Vezetés függő de ha nem pirosba van forgatva a mutató akkor ugyan annyit esznek kb. Város 8-9 liter kb ha áldolgálsz többet akkor 10kb 1.6al is ennyi. Hosszútávon 6-7L simán ki lehet hozni. Én megnézném a kocsi belsejét, hogy ne legyen lelakva szétkopva, az összes kapcsoló működik e, kívülről ne rohadjon brutálisan és aláfeküdnék, hogy ott mi a helyzet. Pálcát kihúzva megnézném az olajszintet mennyire koszos milyen állagú. Akkor, azt hogy mennyire füstöl, a vákuumcsövek ne legyen tákolva. Ilyesmik kb. Próbakörnél milyen a kormányzás a futómű és ilyenekre figyelnék az alapjáratra. Ha már bemelegedett akkor meg ránéznék az erejére. Természetesen csodát nem várnék ennyi pénzért de ha összességében egybe van jó vétel. Ráadásul még is csak egy GSI astrába ülsz. :P Nyomatékot már olyan 2600 fele le kell adnia, amit 1.6nál sokkal feljebb fog.

Link to comment
Megosztás:

Holnap egy 2.0-ás élménnyel leszek gazdagabb :P

Megnézem közelebbről. Igazából eléggé hihetetlen, hogy csak 1 literrel eszik kevesebbet?

A tulaj szerint 8-8,7 között van a fogyasztás és városban főként. Valós lehet ez? Lehet ezekkel a 2000-es motorokkal 8 alatt kijönni nagyapásan ha a szükség úgy hozza?

(Bár eleinte biztos nehéz lenne :D )

Egyébként mire kell figyeljek ennél a típusnál?!

Alapjárat legyen hidegen,melegen.

Sokat lehet szívni a légtömegmérőjével ha nem jó.

1liter ide-oda fogyasztáson meg nagyon nem éri meg rugózni. Használt autó karban/életben tartásánál szinte a legkevesebb az üzemanyag költség.

Link to comment
Megosztás:

Alapjárat legyen hidegen,melegen.

Sokat lehet szívni a légtömegmérőjével ha nem jó.

1liter ide-oda fogyasztáson meg nagyon nem éri meg rugózni. Használt autó karban/életben tartásánál szinte a legkevesebb az üzemanyag költség.

Azért nem olyan kevés az. Én négy év alatt 140 ezret mentem vele, és egy liter, itt már nagyon sokat számit. :D

Link to comment
Megosztás:

Dögöljek meg, de nem tudom dekódolni. :D :P

14 olaj csere az nem kis pénz erre utaltam ha még magadnak veszed az olajat kedvezménnyel + a cuccokat és te csinálod úgy is rohadt drága. :P Tehát ha nem tudsz szerezni dieselt 200ért az ember meg se éri. Benzin kúton tankolva fixen nem. :D Ráadásul az a szerencséd h még régi strapabíró diesel motor :D Amúgy már lett volna mit cserélni. :D

Link to comment
Megosztás:

Benzinesben is kell olajat cserélni. :D

Csak nem mindegy, hogy 10x vagy 14x dieselbe illik gázolajszűrőt is minden olaj cserénél és akkor még nem ment tönkre a turbó és társai. Az új dieselek tele vannak pakolva minden szarral. Porlasztó csúcs turbó részecskeszűrő sok idiótaság. A Régi diesel ebből a szempontból jók. :P

Link to comment
Megosztás:

Csak nem mindegy, hogy 10x vagy 14x dieselbe illik gázolajszűrőt is minden olaj cserénél és akkor még nem ment tönkre a turbó és társai. Az dieselek tele vannak pakolva minden szarral.

Ha jó dízelt veszel (javasolt télen) akkor nagy gondod nem lesz vele.

A probléma onnan jön,hogy tudják az emberek mikor kell a dízelt eladni.

Link to comment
Megosztás:

Nagyjából 10ekm alatt 40000ft-ot jelent 1liter túlfogyasztás. Én ezt 1honap alatt a szerelőmnél hagyom erra-arra. :P

Akkor számoljunk, 140 ezer alatt mennyit jelent. :D És szerencsére nem járok szerelőhöz, mert eddig csak a kopó alkatrészek , és olajcsere miatt szoktam meglátogatni. Ez alatt a 4 év / 140 ezer km. alatt, két első teló, egy motortartó bak, 4 izzítógyertya, és egy bontott generátor volt a kötelezők fölött. :P

Link to comment
Megosztás:

Akkor számoljunk, 140 ezer alatt mennyit jelent. :P És szerencsére nem járok szerelőhöz, mert eddig csak a kopó alkatrészek , és olajcsere miatt szoktam meglátogatni. Ez alatt a 4 év / 140 ezer km. alatt, két első teló, egy motortartó bak, 4 izzítógyertya, és egy bontott generátor volt a kötelezők fölött. :P

Na az korrekt hát igen így lehet spórolni szerelőnél már lenne ráfizetés :D De a régi td és tdi szívó dieselek még megbízhatóak újak kuka.

Link to comment
Megosztás:

Csak nem mindegy, hogy 10x vagy 14x dieselbe illik gázolajszűrőt is minden olaj cserénél és akkor még nem ment tönkre a turbó és társai. Az új dieselek tele vannak pakolva minden szarral. Porlasztó csúcs turbó részecskeszűrő sok idiótaság. A Régi diesel ebből a szempontból jók. :D

Nehogy már évente 3x cseréljek gázolajszürőt. Tél előtt szoktam. Amugy 800 Ft, darabja. :P

Link to comment
Megosztás:

Akkor számoljunk, 140 ezer alatt mennyit jelent. :D És szerencsére nem járok szerelőhöz, mert eddig csak a kopó alkatrészek , és olajcsere miatt szoktam meglátogatni. Ez alatt a 4 év / 140 ezer km. alatt, két első teló, egy motortartó bak, 4 izzítógyertya, és egy bontott generátor volt a kötelezők fölött. :P

Na ja az 560eft.

Én kb. 14év alatt megyek 140ekm-t. :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.