Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nincs, csak éppen így úgysem fogjátok tudni eldönteni ki a gyorsabb, versenyezni kellene élőben is. :D

Nincs is mivel versenyeznie. :P De nem lényeg nekem nincs vele bajom néha beteg szegény de mindenkinek vannak bajai. :D De amúgy az én motorom is astra. Ennyi. :D Így van beszélgetünk engem egyáltalán nem zavar, hogy így beszélgetünk nem kell világra szóló barátként vitatkozni valamiről. :P Tök normálisan kommunikálunk egymással amíg nem megy át köcsög stílusba addig engem speciel nem hat meg. :D

Link to comment
Megosztás:

Asszem ez egy fórum,ahol szabadon leírhatják az emberek a gondolataikat.

Nekem astra motorom van,szóval még off sem vagyok. :D Problem?

Nem az a baj, hogy gondolat leírás van, hanem az, hogy olyan valaki, akit senki nem ismer, senki nem látott menni, senkivel nem találkozott, ezen a körön belül, nah az osztja az észt olyanoknak, akik ezt az egész fórumot csinálják, azért, hogy a drága gondolatok szabadon leírhatók legyenek. Mióta ketten elkezdtétek boldogítani az astra topicot, kábé mindenki átszokott fészbúkra, hogy ne kelljen moderáltan röhögni... legyetek szívesek sztereóba válaszolni, és megmondani az okosat mert azt jobban csipázom.

Pacsi.

Link to comment
Megosztás:

Nem az a baj, hogy gondolat leírás van, hanem az, hogy olyan valaki, akit senki nem ismer, senki nem látott menni, senkivel nem találkozott, ezen a körön belül, nah az osztja az észt olyanoknak, akik ezt az egész fórumot csinálják, azért, hogy a drága gondolatok szabadon leírhatók legyenek. Mióta ketten elkezdtétek boldogítani az astra topicot, kábé mindenki átszokott fészbúkra, hogy ne kelljen moderáltan röhögni... legyetek szívesek sztereóba válaszolni, és megmondani az okosat mert azt jobban csipázom.

Pacsi.

Hát mi legalább írogatunk ebbe a fórumba és történik is valami. Ez meg megint hülyeség, hogy nem találkoztunk olyannal blablabla.... Nem is kell senkivel találkoznom de nem is fejtem ki miért. :D Igazából szerintem igazából ha te így ledegradálsz minket a semmi miatt kb. Nem emlékszek rá, hogy mi azt állítottuk volna valahol, hogy mi mindent jobban tudunk és csinálunk. Itt akinek nagy a mellénye és előadja mekkora tudása van azok nem mi vagyunk undorító stílusba. :P

De igazából full nem izgat a téma továbbra se nem is fogok ide írni vissza kapod a kis fórumod és örülj magadnak milyen ügyes okos vagy és mindenhez értesz. :P Ráadásul sose írsz hülyeséget és nem hibázol.

Link to comment
Megosztás:

Hát mi legalább írogatunk ebbe a fórumba és történik is valami. Ez meg megint hülyeség, hogy nem találkoztunk olyannal blablabla.... Nem is kell senkivel találkoznom de nem is fejtem ki miért. :D Igazából szerintem igazából ha te így ledegradálsz minket a semmi miatt kb. Nem emlékszek rá, hogy mi azt állítottuk volna valahol, hogy mi mindent jobban tudunk és csinálunk. Itt akinek nagy a mellénye és előadja mekkora tudása van azok nem mi vagyunk undorító stílusba. :P

De igazából full nem izgat a téma továbbra se nem is fogok ide írni vissza kapod a kis fórumod és örülj magadnak milyen ügyes okos vagy és mindenhez értesz. :P Ráadásul sose írsz hülyeséget és nem hibázol.

-Nem chat, nem hal meg, ha éppen nem írnak valahova egy napig, nem kell megmenteni.

-Jobb is, mert egyre kevésbé kíváncsi rád az a társaság, ahová úgy gondolod hogy tartozol. (jah, nem gondolod úgy, akkor mit keres itt már megint? )

-Ha hazaértem taliról (nekem nem csak virtuálisan van bátorságom járatni a pofám) majd gyűjtök egy kis idézetlistát, csak neked.

-Szeretnék mély köszönetet mondani az egész F astra topic nevében.

- Meg is teszem ne izgulj, és én valóban nem állítottam ilyet, de hát te ugye mindenhez értesz, hozzám is, így tudod hogy én mit tudok, úgyhogy ha szerinted én mindent tudok, sosem hibázok, akkor az úgyis van, ezt is köszönöm.

Hiányozni fogsz, de azért nem kell vissza jönni, további szép napot-hetet-hónapot-évet-évtizedet, és légy boldog az Astrások nélkül. Hidd el, mi is boldogok leszünk.

Link to comment
Megosztás:

Kár ezen vitázni úgyis nemsokára szigorítások lesznek, aztán majd ellesz magában az a -mennyi is....talán 100ember.

Maguk közt se lesznek el mert csak a másikat tudják basztatni. Ha nem tudnak majd minket akkor majd egymást fogják és 100ból a végén már csak 10 lesz utána meg 0-a.

Szerintem ennek a fórumnak az lenne a lényege, hogy egymás segítsük és beszélgessünk akár vitatkozzunk. :D Viszont itt 1-2 ember eléggé elvan szállva magától is azt hiszi övé az egész fórum és megtehet bármit. Nevetséges. Ráadásul pont 1 klubtagnak kéne példát mutatni ahogy leírtam már de hát ez nem megy jön a paraszt stílus. :P Se baj jó ez így. :P

Eddig amelyik klubtaggal beszéltem jó ha egy kezemen megtudom számolni a normálisokat... A többi csak jól van hülye gyerek menjél aludni és hasonló stílus. Nem tudja előadni normális, hallod te hülye voltál na. Takarogyál és hasonló hozzászólások. Gratulálok. Ráadásul sose tartoztam közétek és nem is írtam ilyet sehol. Ezért se léptem be a klubba mert ilyen emberrel mint te Dáwidka sehol se szeretnék együtt mutatkozni még interneten se bocs. Az hogy meg leírtad mások nevében a te véleményed elég szánalmas. Hidd el van pár ember ezen a fórumon akinek segítettem adtam neki cuccot és bármit és szoktunk haverkodni is. Szóval attól, hogy nem nyalom ki a segged meg a haverjaidét attól még lehet nem vagyok ratyi. :D Találkoztam már pár emberrel innen és senkinek nem volt gondja velem sőt elég sokat el is beszélgettünk mindig. Tehát akkor úgy néz ki nem az én stílusommal van gond.

Link to comment
Megosztás:

-Nem chat, nem hal meg, ha éppen nem írnak valahova egy napig, nem kell megmenteni.

-Jobb is, mert egyre kevésbé kíváncsi rád az a társaság, ahová úgy gondolod hogy tartozol. (jah, nem gondolod úgy, akkor mit keres itt már megint? )

-Ha hazaértem taliról (nekem nem csak virtuálisan van bátorságom járatni a pofám) majd gyűjtök egy kis idézetlistát, csak neked.

Szeretnék mély köszönetet mondani az egész F astra topic nevében.

- Meg is teszem ne izgulj, és én valóban nem állítottam ilyet, de hát te ugye mindenhez értesz, hozzám is, így tudod hogy én mit tudok, úgyhogy ha szerinted én mindent tudok, sosem hibázok, akkor az úgyis van, ezt is köszönöm.

Hiányozni fogsz, de azért nem kell vissza jönni, további szép napot-hetet-hónapot-évet-évtizedet, és légy boldog az Astrások nélkül. Hidd el, mi is boldogok leszünk.

Lájk! :D

Maguk közt se lesznek el mert csak a másikat tudják basztatni. Ha nem tudnak majd minket akkor majd egymást fogják és 100ból a végén már csak 10 lesz utána meg 0-a.

Ez nem igaz... eddig is jól megvoltunk, csak jött 1-2 ember, akinek mindenkit ver az autója... A baj az ezzel, hogy itt nem tuning, meg verseny témák vannak, hanem szeretnénk segíteni hasonló autóval rendelkező társainknak! :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra F vásárlás előtt állok és 1.6 8V vs. 1.6 16V kérdést szeretném tisztázni magamban a választás előtt.

Igazából gőzöm sincs melyik lenne a jobb, de igazából a 16V felé húzok (a száraz tényadatokból kiindulva :D )

Milyen érvek szólnak a 8V 75 Le motor mellett és mik a 16V 101 Le mellett?

Rossz helyen kérdezek? Hova tovább, melyik topicba? Motor?

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Maguk közt se lesznek el mert csak a másikat tudják basztatni. Ha nem tudnak majd minket akkor majd egymást fogják és 100ból a végén már csak 10 lesz utána meg 0-a.

Szerintem ennek a fórumnak az lenne a lényege, hogy egymás segítsük és beszélgessünk akár vitatkozzunk. :P Viszont itt 1-2 ember eléggé elvan szállva magától is azt hiszi övé az egész fórum és megtehet bármit. Nevetséges. Ráadásul pont 1 klubtagnak kéne példát mutatni ahogy leírtam már de hát ez nem megy jön a paraszt stílus. :D Se baj jó ez így. :P

Eddig amelyik klubtaggal beszéltem jó ha egy kezemen megtudom számolni a normálisokat... A többi csak jól van hülye gyerek menjél aludni és hasonló stílus. Nem tudja előadni normális, hallod te hülye voltál na. Takarogyál és hasonló hozzászólások. Gratulálok. Ráadásul sose tartoztam közétek és nem is írtam ilyet sehol. Ezért se léptem be a klubba mert ilyen emberrel mint te Dáwidka sehol se szeretnék együtt mutatkozni még interneten se bocs. Az hogy meg leírtad mások nevében a te véleményed elég szánalmas. Hidd el van pár ember ezen a fórumon akinek segítettem adtam neki cuccot és bármit és szoktunk haverkodni is. Szóval attól, hogy nem nyalom ki a segged meg a haverjaidét attól még lehet nem vagyok ratyi. :D Találkoztam már pár emberrel innen és senkinek nem volt gondja velem sőt elég sokat el is beszélgettünk mindig. Tehát akkor úgy néz ki nem az én stílusommal van gond.

Ebben csak az a fura, hogy a BW-n az egész társaság jót bulizott, órákat csevegett és a netes trollkodás után telefonszámok, barátságok szövődnek/szövődtek.

Amikor elég sok ember mondja, hogy te vagy a fura, akkor abban talán van valami... :D

Komolyan mondom én szivesen látlak bármelyik nagyobb klubos talin a jövőben, nagyon kiváncsi lennék rá, hogy ott, élőben vajon hogyan illeszkednél be közénk...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra F vásárlás előtt állok és 1.6 8V vs. 1.6 16V kérdést szeretném tisztázni magamban a választás előtt.

Igazából gőzöm sincs melyik lenne a jobb, de igazából a 16V felé húzok (a száraz tényadatokból kiindulva :D )

Milyen érvek szólnak a 8V 75 Le motor mellett és mik a 16V 101 Le mellett?

Rossz helyen kérdezek? Hova tovább, melyik topicba? Motor?

Köszi előre is!

Mindegyiknek van előnye hátránya, de lehet rosszat venni mind a két fajtából is.

Lehet jobban jársz egy sima 1.6-al, mint egy rosszabb állapotú 16V-vel. De ez csak a helyszínen derül ki, lehetőleg azért szerelőt haver(oka)t vigyél magaddal. :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra F vásárlás előtt állok és 1.6 8V vs. 1.6 16V kérdést szeretném tisztázni magamban a választás előtt.

Igazából gőzöm sincs melyik lenne a jobb, de igazából a 16V felé húzok (a száraz tényadatokból kiindulva :D )

Milyen érvek szólnak a 8V 75 Le motor mellett és mik a 16V 101 Le mellett?

Rossz helyen kérdezek? Hova tovább, melyik topicba? Motor?

Köszi előre is!

Hi!

Jó helyen kérdezel :P

Szóval, 1.6 8V-ből létezik kapásból 4 féle:

- C16NZ: 75LE

- X16SZ: 71LE

- X16SZR: 75LE

- C16SE: 100LE

Az 1.6 16V-s motorkódja X16XEL, 101LE-s. Általában véve a 8-szelepesek egyszerűbb, tartósabb szerkezetek, a 16V-s meg erősebb, korszerűbb motor. Viszont a 16V-shez sok cucc drágább, egy egyszerű vezérléscsere, amit erősen ajánlott elvégezni vásárlás után, kapásból jóval drágább, mint egy 8V-s esetén. Az 1.6 16V-s motorok élettartama is általában rövidebb (ezért most biztos kapok néhány ellenvéleményt, dehát az itt elhangzott tulajdonosi panaszok igazolják), 150e km felett sok már generálra szorul, ez nyilván használattól függ.

Amennyiben BP-en lax, vagy sokat jársz ott, mindenképp javasolt legalább '97-es X-es motorkódú kocsi vásárlása, különben a belső kerületekben (egyelőre még csak) szmogriadó esetén nem közlekedhetsz. Nagyjából ennyi, ha még lenne kérdésed, tedd fel :P

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Jó helyen kérdezel ;)

Szóval, 1.6 8V-ből létezik kapásból 4 féle:

- C16NZ: 75LE

- X16SZ: 71LE

- X16SZR: 75LE

- C16SE: 100LE

Az 1.6 16V-s motorkódja X16XEL, 101LE-s. Általában véve a 8-szelepesek egyszerűbb, tartósabb szerkezetek, a 16V-s meg erősebb, korszerűbb motor. Viszont a 16V-shez sok cucc drágább, egy egyszerű vezérléscsere, amit erősen ajánlott elvégezni vásárlás után, kapásból jóval drágább, mint egy 8V-s esetén. Az 1.6 16V-s motorok élettartama is általában rövidebb (ezért most biztos kapok néhány ellenvéleményt, dehát az itt elhangzott tulajdonosi panaszok igazolják), 150e km felett sok már generálra szorul, ez nyilván használattól függ.

Amennyiben BP-en lax, vagy sokat jársz ott, mindenképp javasolt legalább '97-es X-es motorkódú kocsi vásárlása, különben a belső kerületekben (egyelőre még csak) szmogriadó esetén nem közlekedhetsz. Nagyjából ennyi, ha még lenne kérdésed, tedd fel ;)

Egy C16SE-t vettünk kb 4-5 éve apám haverjának, együtt mentünk el megnézni.

Iszonyat nagyot ment (akkor legalábbis nagyon jónak tűnt Wartburg 58 pacija után) :D

Mindent el lehet mondani a csávóról, csak azt nem, hogy nem kuplung, váltó, és autógyilkos. nála a 3.ban elindulás alap, az idnoklás: "M'e bírjaaa" :P :P

Akkoriban volt benne 180.000 km (kereskedésből vettük, osztrák előélettel... Tehát ki tudja... :D :D

Győr mellett Pannonhalmán laknak most, még mindíg megvan az astra, és bírja. Ezen én is csodálkozom amúgy. :D :D Elég jól kifogtuk. :) Igaz azóta vagy 3. kuplung égett le, de más baja nem nagyon volt. :D

Link to comment
Megosztás:

Ebben csak az a fura, hogy a BW-n az egész társaság jót bulizott, órákat csevegett és a netes trollkodás után telefonszámok, barátságok szövődnek/szövődtek.

Amikor elég sok ember mondja, hogy te vagy a fura, akkor abban talán van valami... :D

Komolyan mondom én szivesen látlak bármelyik nagyobb klubos talin a jövőben, nagyon kiváncsi lennék rá, hogy ott, élőben vajon hogyan illeszkednél be közénk...

Engem klubos talin biztos, hogy nem fogsz látni. Pár emberrel biztos fogok találkozni, de én ebből köszönöm nem kérek. :P

Igazából őszintén szólva sehogy nem akarok beilleszkedni közétek. Már réges rég lemondtam én erről. :P Vannak nekem saját barátaim nem muszáj nekem beilleszkedni ide. Inkább azokkal vagyok akiket tényleg szeretek és tisztelek, nem fogom kamura benyalni magam. Ahogy írtam már fentebb találkoztam már innen is sok emberrel és más oldalakról is emberekkel akár haverkodni, akár eladtam vettem valamit az opelhez. Itt most ilyen 100as nagyságrendekről beszélünk. Soha az életbe senki nem mondta, hogy paraszt lennék bunkó vagy bármi. Mindig normálisan eldumálgattunk meg minden.

Képzeld ma is találkoztam Demóval és a barátnőjével üzleteltünk igaz ők mentek intézni a privát ügyeiket viszont még így is beszélgettünk kb egy bő fél órát. Nyilván azért állt le velem beszélgetni mert akkora nyomorult vagyok. :D Simán oda adhatta volna a cuccot beült volna a kocsiba és elment volna. De mit izgat engem ez már írtam nincs mit bizonygatni. :) Kicsit erőltetett stílus engem beállítani fekete báránynak. Nem vagyok egy szürke kis egér ennyi a lényeg.

Nem fogok senki előtt térden csúszni. :D Nem gyengén erőltetett családi hangulat van itt beállítva ami szerintem nem erről szól ahogy ti elő adjátok ezt. Közben meg lazán látszik, hogy nem működik ez olyan fényesen. :D

Egyébként ha már engem ennyire nem bír senki dologra csak annyit írok, hogy 1 páran megkerestek privátba, hogy maradjak a B corsa topicba továbbra is mert ha én nem írok semmit akkor nincs élet és szívesen olvasgatnák az írásaim. Hoppá tényleg gáz vagyok. Mellesleg ők meg téged nem bírnak csak nem hangoztatják mert te vagy a moderátor. Ennyi.

Innentől a hiba nem csak bennem van. :D

Link to comment
Megosztás:

Mindegyiknek van előnye hátránya, de lehet rosszat venni mind a két fajtából is.

Lehet jobban jársz egy sima 1.6-al, mint egy rosszabb állapotú 16V-vel. De ez csak a helyszínen derül ki, lehetőleg azért szerelőt haver(oka)t vigyél magaddal. :D

Van szerelő ismerősöm, vinni is akarom, de nekem tulajdonos szemmel mit érdemes megnézni az autón (igények: klíma, centrálzár, el.ablak)?

Van egy sedan (kereskedőnél) amit még nem volt alkalmam kipróbálni (1.6 8V, pontosabbat nem tudok, elfelejtettem motorkódot nézni), mivel éppen akkor takarították és ki voltak szedve az ülések. Egyébként magánszemélytől 1.4 8V SE-t próbáltam már, de szerintem motorikusan nagyon le volt pukkanva, nem ment :P Ezért is van bennem félsz, hogy nem fog menni ez 8V-s 1.6-os sem :P

Próbáltam egy 1.6 16V-t, de véleményem szerinte szintén gyenge volt, nem éreztem a "jól húznak ezek az 1.6 16V-s asztrák" érzést.

Van ezen kívül egy 16V-s amit a hétvégén fogok megnézni/kipróbálni, ellenben a sedannal ezen már van sárvédőívnél korrózió, néha fordulatszám ingadozás (olvasgattam mi lehet, de pontosan nem behatárolható nyilván), kisebb lökhárító sérülés, fényezés hiba, azonban +téligumi no meg -100e HUF különbség :D

Az a legnagyobb gondom hogy nincs összehasonlítási alapom, nem tudom eldönteni, hogy kell-e nekem (amúgy szeretném :D ) az 16V minden plusz negatívumával vagy elégedjek meg egy 8V-vel. (SE átalakítás ár/érték arányban jó gondolat lehet?)

Link to comment
Megosztás:

Van szerelő ismerősöm, vinni is akarom, de nekem tulajdonos szemmel mit érdemes megnézni az autón (igények: klíma, centrálzár, el.ablak)?

Van egy sedan (kereskedőnél) amit még nem volt alkalmam kipróbálni (1.6 8V, pontosabbat nem tudok, elfelejtettem motorkódot nézni), mivel éppen akkor takarították és ki voltak szedve az ülések. Egyébként magánszemélytől 1.4 8V SE-t próbáltam már, de szerintem motorikusan nagyon le volt pukkanva, nem ment :P Ezért is van bennem félsz, hogy nem fog menni ez 8V-s 1.6-os sem :D

Próbáltam egy 1.6 16V-t, de véleményem szerinte szintén gyenge volt, nem éreztem a "jól húznak ezek az 1.6 16V-s asztrák" érzést.

Van ezen kívül egy 16V-s amit a hétvégén fogok megnézni/kipróbálni, ellenben a sedannal ezen már van sárvédőívnél korrózió, néha fordulatszám ingadozás (olvasgattam mi lehet, de pontosan nem behatárolható nyilván), kisebb lökhárító sérülés, fényezés hiba, azonban +téligumi no meg -100e HUF különbség :D

Az a legnagyobb gondom hogy nincs összehasonlítási alapom, nem tudom eldönteni, hogy kell-e nekem (amúgy szeretném :D ) az 16V minden plusz negatívumával vagy elégedjek meg egy 8V-vel. (SE átalakítás ár/érték arányban jó gondolat lehet?)

1.4-1.6 sose fog jól menni sajnos. Ha ez szempont keress 2.0 8v C20Ne 115LE vagy 2.0 16V C20XE 150LE motoros kocsit. Átalakításra ne költs mert olcsóbban kijössz nagy motoros kocsival és éves szinten elég vicces összegekkel több csak a biztosítás. GSI kódnéven keresd. :P

Link to comment
Megosztás:

Olyan számítógépes boltba kell bemenni, ahol árulnak ilyen használt cuccokat.

Valami adapter kell, ami 12 Voltot tud. Lehet nyomtatóé, szkenneré, akármié. Ilyenre gondoltam :P

Azt nem árt megnézni, hány ampert tud felvenni tőle a cucc.

Én pl régi bányászlámpát töltök PC táppal :P :D

PC tápnál azt hiszem a zöldet meg a feketét kell összekötni, és akkor kapcsol be számítógép nélkül.

Amúgy az oldalára rá van írva, mi hány voltot jelent.

Bár azt nehezen tudom elképzelni, mire jó, ha világít a szekrény hátulja.

Arra azért figyelj, nehogy túlterheld a szálat, vagy zárlatos legyen, mert jobb esetben csak lekapcsol a táp, rosszabb esetben ...

Elég komoly védelem van bennük zárlat ellen. Ha zárlat is lesz, a gépnek semmi baja nem történik. ;)

Azért a PC tápot meg lehet terhelni...nem kell félni...főleg ha ledekről van szó...

Kb 8 ampert azért le tud adni egy 300W-os táp... :D

Csak 8at? :) Többet. Különböző feszültségeken tud különböző áramerősségeket leadni. Régi tápegységek inkább az 5V-os körön voltak bikák, manapság meg a 12V-os ágak tudnak 20 ampereket. :D

1.4-1.6 sose fog jól menni sajnos. Ha ez szempont keress 2.0 8v C20Ne 115LE vagy 2.0 16V C20XE 150LE motoros kocsit. Átalakításra ne költs mert olcsóbban kijössz nagy motoros kocsival és éves szinten elég vicces összegekkel több csak a biztosítás. GSI kódnéven keresd. :D

Csak találjon is nem széthajtott példányt. :D

Akkor inkább X18XEL motorost ajánlanék. Mert X-es motor és nem sz?r 1.6 8V, ugye. :D

Link to comment
Megosztás:

1.4-1.6 sose fog jól menni sajnos. Ha ez szempont keress 2.0 8v C20Ne 115LE vagy 2.0 16V C20XE 150LE motoros kocsit. Átalakításra ne költs mert olcsóbban kijössz nagy motoros kocsival és éves szinten elég vicces összegekkel több csak a biztosítás. GSI kódnéven keresd. :P

Oké, oké! Nyilván nem fog úgy menni egy 1.6-os soha mint egy versenyautó. Én ezt úgy értettem hogy ahhoz képest hogy 1.6-os :P

No meg azért is szeretnék 1.6-os, mert (gondolom) fogyasztásban azért jobb mint egy 2.0, vagy ez téves elképzelés?

Igazából az lenne a legjobb ha kipróbálhatnék egy motorikusan jó állapotú 1.6 8V-t és 16V-t, hogy tudjam mit is kell ezektől elvárni :D

Egyébként a "mire figyeljek nagyon oda vásárlásnál" című kérdésre tudna valaki válaszolni?

Link to comment
Megosztás:

Oké, oké! Nyilván nem fog úgy menni egy 1.6-os soha mint egy versenyautó. Én ezt úgy értettem hogy ahhoz képest hogy 1.6-os :P

No meg azért is szeretnék 1.6-os, mert (gondolom) fogyasztásban azért jobb mint egy 2.0, vagy ez téves elképzelés?

Igazából az lenne a legjobb ha kipróbálhatnék egy motorikusan jó állapotú 1.6 8V-t és 16V-t, hogy tudjam mit is kell ezektől elvárni :D

Egyébként a "mire figyeljek nagyon oda vásárlásnál" című kérdésre tudna valaki válaszolni?

Ha próbaútra mész egy kocsival, sose az legyen az első dolgod, hogy lepadlózod, hogyan húz (normál használatnál se!), mivel hidegen megtévesztő tud lenni a dolog. Amíg a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletét (kb. 90°C), addig nem tudja leadni azt a teljesítményt, amit gyárilag tudnia kell. Úgyhogy próbaúton először figyeld meg, hogy irányítható, milyen zörgéseket hallasz, a gyorsulós dolgokat már visszafelé, bemelegedett motorral próbáld.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.