astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Volt egy szomszédunknak ilyen 105ös, porlasztócsere,gyújtás-elosztó csere kapubejárón hátha ettől jobb lesz mutatványok napi rutinhoz hozzátartoztak vele. 77 éves nagyfaterom szerint is dolgozó lány szar autók voltak. Ha 70nél többel mész szétég a Hf-tömítés, szakad az ékszíj meg ilyenek. Pedig ő is 0-kmrel vette. Jó xar volt akkor az övé! :D Ne viccelj már 70-nél többel szétég a hf-tömítés. ugyan már... Vezérműszíj??? :D :D ;) Ilyen van benne! Kicsit gondolkorr, mielőtt leírsz ám valamit! :lol: Mi szlovákiát jártuk vele 4 személlyel (romániából-szlovákiába egyhuzamban) és sosem hagyott cserben, pedig iszonyat sok km volt benne. :P Olajat, azt ette már a végén, meg a hegyekben 40okban, ott aláírom, hamar felrottyantotta a vizet, de egyenes úton nem volt gond vele. Persze hogy nem olyan mint egy astra, de az ára sem, amúgy meg hogy is hasonlíthatjuk össze a farmotoros autókat az orrmotorosokkal. :lol: Hidd el a 70-es 80-as években te is örültél volna egy ilyennek. :D Meg persze én is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Volt egy szomszédunknak ilyen 105ös, porlasztócsere,gyújtás-elosztó csere kapubejárón hátha ettől jobb lesz mutatványok napi rutinhoz hozzátartoztak vele. 77 éves nagyfaterom szerint is dolgozó lány szar autók voltak. Ha 70nél többel mész szétég a Hf-tömítés, szakad az ékszíj meg évente 2-3 kg súlygyarapodással (bitumenes alvázvédő) lehet számolni ha nem akarod,hogy kiessél belőle. :lol: . Pedig ő is 0-kmrel vette. Jó xar volt akkor az övé! :D Ne viccelj már 70-nél többel szétég a hf-tömítés. ugyan már... Vezérműszíj??? :lol: :DKicsit gondolkorr, mielőtt leírsz ám valamit! Epic fail! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Most már tudod a megoldást is. Nekem ugyan ez volt a corsába 4 féle hátsó üléssel gyártották, nekem olyan van hogy támlát berakod a sínbe rácsukod és belemegy 2 oldalon felül 2 kerek kis fogó egybe támla, van még olyan, hogy egybe támla középen 2 vastag szögletes rúd megy bele, akkor van 2é dönthető, és van a ketté dönthető GSI ott is más a felfogatás mind más ez se direkt van. Fogtam leszedtem a GSI kárpitokat átettem az enyémre összevarrtam kicsit alakítottam a szivacson és a kárpiton oszt jóccakát. egyébként lehetne hegeszteni műanyagot vágni vagy venni ilyen tartót ide oda tenni és úgy se lenne az igazi mert nem gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Most már tudod a megoldást is. Eddig is tudtam :D A fekete sem az eredeti benne, csak mivel nem volt idegem eddig, hogy megint vissza alakítsam a rögzítést, olyanra, amilyenről egyszer már átalakítottam, így kimaradt :lol: De most hogy ki van csontozva, már a régi fog visszamenni bele :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Epic fail! Bocsi, igazad van elírtam 2 betűt... :lol: De a lényegen nem változtat! Véleményt írni olyanról, amihez nem értesz... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Bocsi, igazad van elírtam 2 betűt... :lol: De a lényegen nem változtat! Véleményt írni olyanról, amihez nem értesz... :lol: Szerintem az ékszíj nem= vezérműszíj. Négy évig volt szerencsém 120L skodához. 2000-2004-ig volt meg. Kétszer tört ki a hátsó tengely. A vezérműszíjról is van emlékem,az meg 20ekm alatt megnyúlik úgy hogy kuka. 10e-ként illik meghúzni. Különben úgy elmegy a vezérlés,hogy vagy hidegen vagy melegen nem fog indulni vagy a szar előgyújtás miatt durrogni fog. Meg ezer más dolgot is állítgatni kell rajta amihez tényleg nem értek és nem emlékszem már rá csak a sok szívása ami volt vele. Viszont azt tudom,hogy a zsigulik,nagypolákok ezerszer jobbak voltak a cseh-szlovák rettenettől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Szerintem az ékszíj nem= vezérműszíj. Négy évig volt szerencsém 120L skodához. 2000-2004-ig volt meg. Kétszer tört ki a hátsó tengely. A vezérműszíjról is van emlékem,az meg 20ekm alatt megnyúlik úgy hogy kuka. 10e-ként illik meghúzni. Különben úgy elmegy a vezérlés,hogy vagy hidegen vagy melegen nem fog indulni vagy a szar előgyújtás miatt durrogni fog. Meg ezer más dolgot is állítgatni kell rajta amihez tényleg nem értek és nem emlékszem már rá csak a sok szívása ami volt vele. Viszont azt tudom,hogy a zsigulik,nagypolákok ezerszer jobbak voltak a cseh-szlovák rettenettől. Nekem 15-ig. :lol: Egy leharcolt autót ne hasonlítsunk egy szinte nem is használthoz. ;) És természetesen a felsoroltak mind egytől egyig farmotorosok. :D Nem értek veled egyet, a maguk idejében igenis jók voltak azok. :lol: De persze ez a magánvéleményem! :D Hagyjuk, ne offoljuk tovább! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Viszont azt tudom,hogy a zsigulik,nagypolákok ezerszer jobbak voltak a cseh-szlovák rettenettől. Nincs vezérműszíj a skodákban, mivel láncos motor még a favorit 135/136-os motorja is. Tényleg több törődést igényelt a skoda egy mai autónál (apám egy 105-öst hajtott 10éven keresztül), de a zsiguliknak is volt gyerekbetegsége bőven. :lol: Piszkosul szeretett az is rohadni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Skacok! Létezne, hogy az új J Astra 1,4 XER 100 lovas motorja országúton beérné 4,6 liter benzinnel??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Te még hiszel a mesékben? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Te még hiszel a mesékben? :lol: Ezért kérdeztem. Nagy kasztni, gondolom klíma meg egy csomó elektromos kütyü... :lol: Az enyém is képes volt a gyári fogyasztási mutatókat produkálni(5,9-et), de akkor több mint négy óra alatt jöttem le Pestről Debrecenig a négyesen... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Miért sajnos? Az autók néha törnek. De ha nem gányolják több kilo gittel, hanem elemcserével normálisan megcsinálják, mi a gond vele? Pl. parkoló autóba beletolatnak, és tönkremegy egy ajtó. Kicserélik a komplett ajtót, fényezik normálisan, akkor az az autó már egy eladhatatlan szar? Az előző astrámmal elütöttem két őzet. Két első sárvédő két lámpa, hűtőmaszk lett cserélve. Plusz a két első ajtó, és a gépháztető fényezve. Akkor az már egy értéktelen roncs volt? Arra gondoltam, hogy csak a külső lesz szép, a váz pedig sokszor szakszerűtlenül van javítva. De a gyári alkatrész jó!! :lol: Csak ne ilyen legyen a vége! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Kész. http://pics.coldline.hu/pics/338806-20110916-JWTdIl.jpg Jó lett, szép munka! :lol: Grat! :lol: Apropó! Egy kérdés! Van 2db fejtámlám (fekete szövetű - sokkal jobb állapotú, mint amik most vannak benne) de azokban nincs benne a fém rúd. csak egy műanyag van a fejtámlában, oda menne a fémrúd. Nem próbáltad véletlenül, hogy a fém rúd hogyan jön ki a fejtámlából? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Jó lett, szép munka! :D Grat! :lol: Kösz, kis híján elfúrtam a fékcsövet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Kösz, kis híján elfúrtam a fékcsövet. :D :lol: :lol: Még jó, hogy ott volt a kicsi... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Kész. http://pics.coldline.hu/pics/338806-20110916-JWTdIl.jpg Nagyon szép munka .Gratulálok . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 :lol: :lol: Még jó, hogy ott volt a kicsi... :D Aha pont ott mentek el a csövek allul ahol a csavarokat átt kellett vezetnem. Kimértem, de mégis érintette a fúró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Aha pont ott mentek el a csövek allul ahol a csavarokat átt kellett vezetnem. Kimértem, de mégis érintette a fúró. nagyon megsértette? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 nagyon megsértette? :lol: Nem, csak a koszt szedte le róla..alaposan megnéztem nem kapott bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Nem, csak a koszt szedte le róla..alaposan megnéztem nem kapott bele. Még szerencse. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Csak ne ilyen legyen a vége! :lol: Backer...jó kis bőr ülések! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Kész. http://pics.coldline.hu/pics/338806-20110916-JWTdIl.jpg Grat! Szép munka! De hogy kötekedjek, rakd középre a baloldali fejtámlát! Legalább szimmetrikus lenne... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Nincs vezérműszíj a skodákban, mivel láncos motor még a favorit 135/136-os motorja is. Tényleg több törődést igényelt a skoda egy mai autónál (apám egy 105-öst hajtott 10éven keresztül), de a zsiguliknak is volt gyerekbetegsége bőven. :lol: Piszkosul szeretett az is rohadni. :D Láncot akartam írni. Bocs. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Grat! Szép munka! De hogy kötekedjek, rakd középre a baloldali fejtámlát! Legalább szimmetrikus lenne... :lol: :D Venni kell bontóba 1et vagy áthúzni őket :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts