Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Volt egy szomszédunknak ilyen 105ös, porlasztócsere,gyújtás-elosztó csere kapubejárón hátha ettől jobb lesz mutatványok napi rutinhoz hozzátartoztak vele.

77 éves nagyfaterom szerint is dolgozó lány szar autók voltak. Ha 70nél többel mész szétég a Hf-tömítés, szakad az ékszíj meg ilyenek. Pedig ő is 0-kmrel vette.

Jó xar volt akkor az övé! :D

Ne viccelj már 70-nél többel szétég a hf-tömítés. ugyan már... Vezérműszíj??? :D :D ;) Ilyen van benne! Kicsit gondolkorr, mielőtt leírsz ám valamit! :lol:

Mi szlovákiát jártuk vele 4 személlyel (romániából-szlovákiába egyhuzamban) és sosem hagyott cserben, pedig iszonyat sok km volt benne. :P Olajat, azt ette már a végén, meg a hegyekben 40okban, ott aláírom, hamar felrottyantotta a vizet, de egyenes úton nem volt gond vele.

Persze hogy nem olyan mint egy astra, de az ára sem, amúgy meg hogy is hasonlíthatjuk össze a farmotoros autókat az orrmotorosokkal. :lol:

Hidd el a 70-es 80-as években te is örültél volna egy ilyennek. :D Meg persze én is. :D

Link to comment
Megosztás:

Volt egy szomszédunknak ilyen 105ös, porlasztócsere,gyújtás-elosztó csere kapubejárón hátha ettől jobb lesz mutatványok napi rutinhoz hozzátartoztak vele.

77 éves nagyfaterom szerint is dolgozó lány szar autók voltak. Ha 70nél többel mész szétég a Hf-tömítés, szakad az ékszíj meg évente 2-3 kg súlygyarapodással (bitumenes alvázvédő) lehet számolni ha nem akarod,hogy kiessél belőle. :lol: . Pedig ő is 0-kmrel vette.

Jó xar volt akkor az övé! :D

Ne viccelj már 70-nél többel szétég a hf-tömítés. ugyan már... Vezérműszíj??? :lol: :DKicsit gondolkorr, mielőtt leírsz ám valamit!

Epic fail!

Link to comment
Megosztás:

Most már tudod a megoldást is.

Nekem ugyan ez volt a corsába 4 féle hátsó üléssel gyártották, nekem olyan van hogy támlát berakod a sínbe rácsukod és belemegy 2 oldalon felül 2 kerek kis fogó egybe támla, van még olyan, hogy egybe támla középen 2 vastag szögletes rúd megy bele, akkor van 2é dönthető, és van a ketté dönthető GSI ott is más a felfogatás mind más ez se direkt van. Fogtam leszedtem a GSI kárpitokat átettem az enyémre összevarrtam kicsit alakítottam a szivacson és a kárpiton oszt jóccakát. egyébként lehetne hegeszteni műanyagot vágni vagy venni ilyen tartót ide oda tenni és úgy se lenne az igazi mert nem gyári.

Link to comment
Megosztás:

Most már tudod a megoldást is.

Eddig is tudtam :D A fekete sem az eredeti benne, csak mivel nem volt idegem eddig, hogy megint vissza alakítsam a rögzítést, olyanra, amilyenről egyszer már átalakítottam, így kimaradt :lol: De most hogy ki van csontozva, már a régi fog visszamenni bele :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bocsi, igazad van elírtam 2 betűt... :lol: De a lényegen nem változtat! Véleményt írni olyanról, amihez nem értesz... :lol:

Szerintem az ékszíj nem= vezérműszíj.

Négy évig volt szerencsém 120L skodához. 2000-2004-ig volt meg. Kétszer tört ki a hátsó tengely. A vezérműszíjról is van emlékem,az meg 20ekm alatt megnyúlik úgy hogy kuka. 10e-ként illik meghúzni. Különben úgy elmegy a vezérlés,hogy vagy hidegen vagy melegen nem fog indulni vagy a szar előgyújtás miatt durrogni fog. Meg ezer más dolgot is állítgatni kell rajta amihez tényleg nem értek és nem emlékszem már rá csak a sok szívása ami volt vele.

Viszont azt tudom,hogy a zsigulik,nagypolákok ezerszer jobbak voltak a cseh-szlovák rettenettől.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az ékszíj nem= vezérműszíj.

Négy évig volt szerencsém 120L skodához. 2000-2004-ig volt meg. Kétszer tört ki a hátsó tengely. A vezérműszíjról is van emlékem,az meg 20ekm alatt megnyúlik úgy hogy kuka. 10e-ként illik meghúzni. Különben úgy elmegy a vezérlés,hogy vagy hidegen vagy melegen nem fog indulni vagy a szar előgyújtás miatt durrogni fog. Meg ezer más dolgot is állítgatni kell rajta amihez tényleg nem értek és nem emlékszem már rá csak a sok szívása ami volt vele.

Viszont azt tudom,hogy a zsigulik,nagypolákok ezerszer jobbak voltak a cseh-szlovák rettenettől.

Nekem 15-ig. :lol:

Egy leharcolt autót ne hasonlítsunk egy szinte nem is használthoz. ;)

És természetesen a felsoroltak mind egytől egyig farmotorosok. :D

Nem értek veled egyet, a maguk idejében igenis jók voltak azok. :lol: De persze ez a magánvéleményem! :D

Hagyjuk, ne offoljuk tovább! :P

Link to comment
Megosztás:

Viszont azt tudom,hogy a zsigulik,nagypolákok ezerszer jobbak voltak a cseh-szlovák rettenettől.

Nincs vezérműszíj a skodákban, mivel láncos motor még a favorit 135/136-os motorja is.

Tényleg több törődést igényelt a skoda egy mai autónál (apám egy 105-öst hajtott 10éven keresztül), de a zsiguliknak is volt gyerekbetegsége bőven. :lol: Piszkosul szeretett az is rohadni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Miért sajnos? Az autók néha törnek. De ha nem gányolják több kilo gittel, hanem elemcserével normálisan megcsinálják, mi a gond vele? Pl. parkoló autóba beletolatnak, és tönkremegy egy ajtó. Kicserélik a komplett ajtót, fényezik normálisan, akkor az az autó már egy eladhatatlan szar?

Az előző astrámmal elütöttem két őzet. Két első sárvédő két lámpa, hűtőmaszk lett cserélve. Plusz a két első ajtó, és a gépháztető fényezve.

Akkor az már egy értéktelen roncs volt?

Arra gondoltam, hogy csak a külső lesz szép, a váz pedig sokszor szakszerűtlenül van javítva.

De a gyári alkatrész jó!! :lol:

Csak ne ilyen legyen a vége! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jó lett, szép munka! :lol:

Grat! :lol:

Apropó!

Egy kérdés!

Van 2db fejtámlám (fekete szövetű - sokkal jobb állapotú, mint amik most vannak benne) de azokban nincs benne a fém rúd. csak egy műanyag van a fejtámlában, oda menne a fémrúd.

Nem próbáltad véletlenül, hogy a fém rúd hogyan jön ki a fejtámlából?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.